Klinkt alsof jij een asshole van een zoon bent.. goed bezig man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van m'n vader. Hij belt of whatsappt me minimaal 2x per dag om samen dingen te doen.
Ik ben 2 maanden geleden afgestudeerd en hij nam me toen apart en vertelde dat hij supertrots op mij is en dat hij graag meer leuke dingen met me wil gaan doen deze vakantie.
Ik wil gewoon chillen met m'n vrienden, uitgaan in het weekend etc. Vorig weekend vertelde hij me dat hij een lang weekend weg had geboekt voor ons om samen te gaan wandelen en vissen in de Ardennen? Wtf? Da's toch fucking saai, heb hem verteld dat ik liever met m'n vrienden de stad inga.
Hij vraagt me ook steeds of hij met me meemag naar de sportschool, hij geeft me veel complimenten over mijn gainz de laatste tijd. Ik zei hem dat ik liever alleen sport en dat hij maar met iemand anders moet gaan.
Wtf? Kan hij me niet gewoon met rust laten met al die saaie shit van hem?
ondankbaar iemand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van m'n vader. Hij belt of whatsappt me minimaal 2x per dag om samen dingen te doen.
Ik ben 2 maanden geleden afgestudeerd en hij nam me toen apart en vertelde dat hij supertrots op mij is en dat hij graag meer leuke dingen met me wil gaan doen deze vakantie.
Ik wil gewoon chillen met m'n vrienden, uitgaan in het weekend etc. Vorig weekend vertelde hij me dat hij een lang weekend weg had geboekt voor ons om samen te gaan wandelen en vissen in de Ardennen? Wtf? Da's toch fucking saai, heb hem verteld dat ik liever met m'n vrienden de stad inga.
Hij vraagt me ook steeds of hij met me meemag naar de sportschool, hij geeft me veel complimenten over mijn gainz de laatste tijd. Ik zei hem dat ik liever alleen sport en dat hij maar met iemand anders moet gaan.
Wtf? Kan hij me niet gewoon met rust laten met al die saaie shit van hem?
Vissenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vissen in de ardennen is het chillste wat er bestaat man, fijn pilsen met je pa in een bootje of aan de waterkant. Ik zou nu nog vertrekken
K ga liever met mn vrienden naar Ibiza ofso..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vissen in de ardennen is het chillste wat er bestaat man, fijn pilsen met je pa in een bootje of aan de waterkant. Ik zou nu nog vertrekken
Dan doe je beide. Je gaat geen 2 weken vissen... dat doe je max. een weekendje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
K ga liever met mn vrienden naar Ibiza ofso..
'K'quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Als ik je pa was zou ik je een paar flinke klappen geven.
Nee, heb net mn master of science.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
'K'
'ofso'
Ben je niet gewoon overgegaan van vmbo 1 naar vmbo 2?
Jij verdient een paar flinke teringklappen van je pa. Je staat zeker ook liever op het dorpsplein met de remmen ingedrukt van je ciao en vol gas gevend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik zou zijn muil open beuken terwijl ik bier met zijn vrienden zat te drinken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Als ik je pa was zou ik je een paar flinke klappen geven.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee, heb net mn master of science.
Ik zou m'n master of taalkennis (aka de basisschool) ook nog maar eens gaan halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Praat erover op een normale manier met je pa, jostiquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Om_nomnom het volgende:
Snap niet waarom iedereen boos wordt op mij hier.
WTF is er leuk aan om dingen met je pa te doen? We deden nooit dingen samen, hij werkte 70 uur p/w en ik zag hem haast nooit. Hij is nu met vervroegd pensioen (56) en sinds ik ben afgestudeerd valt ie me 24/7 lastig.
Waarschijnlijk doelt hij op vanachter z'n computer een DBZ-spelletje spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:55 schreef FrankUnderwood het volgende:
Liever willen chillen met je denkbeeldige vrienden dan met je pa
Een staatsmongool ben je en daar ga je later ook achter komen.
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef eend112 het volgende:
Beter dan een vader die niks met je wil doen toch?
Ben blij man, de komende 20 jaar kan je fijn elk weekend met je pa gaan vissen ofzo. Wie weet leer je zo ook nog een meisje kennen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Om_nomnom het volgende:
WTF is er leuk aan om dingen met je pa te doen? We deden nooit dingen samen, hij werkte 70 uur p/w en ik zag hem haast nooit. Hij is nu met vervroegd pensioen (56) en sinds ik ben afgestudeerd valt ie me 24/7 lastig.
Dus hij heeft zich jarenlang kapot gewerkt om o.a. jouw studie mogelijk te maken, maar nu doe je nog steeds liever niets. Goed zo manquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Om_nomnom het volgende:
Realiseer je je misschien dat hij daarom dingen met je wilt doen? Omdat hij er vroeger nooit was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Om_nomnom het volgende:
Man valt in een gat en probeert daar uit te klimmen. Help hem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Om_nomnom het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij op vanachter z'n computer een DBZ-spelletje spelen.
Had hij vroeger dan maar moeten doen, nu is ie oud en saai. Hij praat elke keer over domme shit en probeert dan "modern" te zijn door whatsapp te gaan gebruiken, facebook...quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Realiseer je je misschien dat hij daarom dingen met je wilt doen? Omdat hij er vroeger nooit was?
Matige troll dit
Dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Wees blij dat je vader nog leeft, ondankbare hond.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:52 schreef Dven het volgende:
Kortom, je bent een eikel. En tevens eentje die volgens hem net afgestudeerd is maar nog wel wil chillen.
Dan ben je niet alleen een eikel maar ook nog een mongool.
Respect voor je vader dat hij je toch nog als zoon wil.
ja precies, wat is het probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Lang weekend wandelen/vissen in de Ardennen
ah je bent nog een klein pubertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Weekendje Ardennen is dan wel beetje saai maar dan overleg je even en zeg je liever naar Londen ofzo te gaan, sjongejongequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef jogy het volgende:
Tering, als je dit meent heb ik meelij met je pa. En door die 70 uur per week werk heb jij die master of science nu kunnen halen, ondankbaar secreet. Ga gewoon ff regelmatig bij hem langs, desnoods alleen even bij hem komen eten of zo. Een een weekendje Ardennen kan je ook wel lijden.
Ook een goede ja, wel iets gaan ondernemen maar dan ergens waar je niet dood gaat door vervelingquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef Donnis het volgende:
[..]
Weekendje Ardennen is dan wel beetje saai maar dan overleg je even en zeg je liever naar Londen ofzo te gaan, sjongejongeeen troll of een complete randdebiel dezen TS.
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef OMGitsSander het volgende:
Ik call bullshit. "Mijn vader wil steeds met me chillen".
Gezien je taalgebruik ben jij geen master of science.
Ik zeg: dit is een troll...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?
Nee maar aan je gedrag en taalgebruik te zien ben je een 16 jarige vmbo-er.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:02 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Omdat ik hoog opgeleid ben moet ik maar constant in woelige taal spreken?
Als hij een grapje aan het maken is dan mag hij deze wel met recht goed geslaagd vinden jaquote:
Natuurlijk maakt hij een grap. Holy shit hoe dom kan iemand zijn om zo'n topic serieus aan te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als hij een grapje aan het maken is dan mag hij deze wel met recht goed geslaagd vinden ja.
Ik denk stiekem dat er genoeg zijn die echt zo denken hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij een grap. Holy shit hoe dom kan iemand zijn om zo'n topic serieus aan te maken?
Hoeveel heb je daar voor moeten betalen ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Kriegel het volgende:
Je pa heeft duidelijk een aanval van "kut, vrije tijd en m'n kind gaat straks uit huis, moet nu vader/zoon dingen gaan doen die ik vroeger heb nagelaten" gedrag en misschien ook nog wel een midlifecrisis. Oké, kan irritant zijn als ie erin doorslaat.
Dat jij je echter totaal niet kunt inbeelden hoeveel plezier je die man met bijvoorbeeld zo'n weekendje Ardennen doet, en hoe je 'm kwetst door hem steeds keihard af te wijzen en min of meer te zeggen dat ie een versleten ouwe lul is en z'n plek achter de geraniums moet kennen, dat maakt jou een ontzettend puberale, egoïstische bosmongool.
Ik geloof er dan ook geen seconde in dat je echt een mastertitel hebt gehaald. Daar heb je wat intelligentie voor nodig. Met je 'chillen in de stad ofso'.
Zeker is dat stiekem je fantasie, en ook nog eens voor Ajax zijn... Het is wel gruwelijk misgegaan bij jouw geboorte, probeer je nu dan je ouders een koekje van eigen deeg te geven?quote:
Met Paquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef TwentyFourr het volgende:
Lang weekend wandelen/vissen in de Ardennen
Wie weet heb je wel plezierquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:08 schreef Kriegel het volgende:
Je pa heeft duidelijk een aanval van "kut, vrije tijd en m'n kind gaat straks uit huis, moet nu vader/zoon dingen gaan doen die ik vroeger heb nagelaten" gedrag en misschien ook nog wel een midlifecrisis. Oké, kan irritant zijn als ie erin doorslaat.
Dat jij je echter totaal niet kunt inbeelden hoeveel plezier je die man met bijvoorbeeld zo'n weekendje Ardennen doet, en hoe je 'm kwetst door hem steeds keihard af te wijzen en min of meer te zeggen dat ie een versleten ouwe lul is en z'n plek achter de geraniums moet kennen, dat maakt jou een ontzettend puberale, egoïstische bosmongool.
Ik hoop dat je sterft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.
Ga jij maar lekker putjes scheppen, ik begin 1 september bij KPN. Startsalaris 3k bruto per maand op mijn 24e. Suck it, maddafakaaaaa.
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef LocoCoco het volgende:
Oh wow. Wat ben jij een kneus zeg TS. Mongool.
niet. Soms moet je ook iets voor een ander doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.
Zelfs met je Master begrijp je er geen hol van hè! Maar goed, als je nou eens een keer iets met je vader deed zou je het begrijpen. De beste man heeft zich waarschijnlijk zijn hele leven zitten werken voor zijn familie en wil nu de "verloren" tijd inhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Goede feedback. Nu graag tips hoe ik m'n vader tevreden kan stellen met minimale inspanning van mijn kant.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou m'n master of taalkennis (aka de basisschool) ook nog maar eens gaan halen
En vervolgens je master sociale vaardigheden
En als je daar toch zo druk mee bent, cancel dan gelijk maar de master in een complete tyfuslijer zijn
P.S. Zoveel werken deed hij om het gezin te onderhouden waar jij in opgegroeid bent. Om jou eten te geven. En nu wil hij tijd met je spenderen en je spuugt 'm gewoon in z'n gezicht. Daarom wordt iedereen boos op je.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Had hij vroeger dan maar moeten doen, nu is ie oud en saai. Hij praat elke keer over domme shit en probeert dan "modern" te zijn door whatsapp te gaan gebruiken, facebook...
Hij gaf zelfs toe dat hij naar de muziek is gaan luisteren die ik leuk vindHij vond het best goed nadat hij er een paar dagen naar had geluisterd en vroeg of hij eens mee mocht naar een feestje waar dit soort muziek gedraaid wordt... Ik zei hem dat hij die tijd gehad heeft en ik me echt niet met mn vader ga vertonen op een techno/deephouse feest.
Lekker 46 jaar arbeiden, ik hoop niet dat je daarna leuke dingen met je kleinkinderen wil gaan doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.
Ga jij maar lekker putjes scheppen, ik begin 1 september bij KPN. Startsalaris 3k bruto per maand op mijn 24e. Suck it, maddafakaaaaa.
3K bruto veel vinden echt serieus hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
3k bruto voor een startersfunctie weinig vinden..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
3K bruto veel vinden echt serieus hoe dom kan je zijn
Kun je je vader meenemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
3k bruto voor een startersfunctie weinig vinden..
Krijg trouwens ook nog een 13e maand en een leaseauto die ik zo goed als zelf mag uitkiezen (audi a5) en mag hier ook onbeperkt prive mee rijden.
3k brutoquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |