quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Softijs, en dan over je nek laten smelten tot aan je bo...
NEVERMIND! * HeatWave slaps me.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al ongeloofwaardig klinken. KT en seksen
Of dodequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopelijk val ik dan nog steeds op oudere mannen
Maar je zegt dat je nu iig wel op me valt dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou dan een geheel nieuwe fetish moeten zijn dan
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bentquote:
Ja, maar ook koud, dus garnalen-sizequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bent
Paar minuutjes in de crematieoven op de laagste stand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ook koud, dus garnalen-size.
My final HeatWavequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar minuutjes in de crematieoven op de laagste stand?
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers valquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je nu iig wel op me valt dus?![]()
![]()
.
Nee, je zei dat je tegen die tijd NOG (steeds, zoals nu het geval is) op ....quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers val
Ik weet niet of het wat wordt als de pomp om dat ding op druk te brengen uit staat...quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bent
Zo zie je maar, voor alles is een oplossingquote:
Daar denkt KT anders overquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers val
Shitquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo zie je maar, voor alles is een oplossing
[..]
Daar denkt KT anders over
Niks bijzonders, ik ben Cue aan het plagen.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit
Ik ben te laat he, om t zeepje nog te laten vallen in je douche?
Ach jammer, net te laat johquote:
Ik val nu idd op oudere mannen, betekent niet dat ik op jou val he ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Nee, je zei dat je tegen die tijd NOG (steeds, zoals nu het geval is) op ....
Dus je valt nu op me, enige logische conclusie taaltechnisch gezien.
Cue plagen, kusjes vragen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
Niks bijzonders, ik ben Cue aan het plagen.
Ik telde 1+1 gewoon even opquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val nu idd op oudere mannen, betekent niet dat ik op jou val he ..
begrijpend lezend gezien
dode mensen / fokkers.. hoeven niet perse dode fokkers te zijn. Ligt er maar net aan hoe je het leestquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken weinig dode FOK!ers, maar van mij hoef je daar niet op te vallen ofzo.
Ach ik wil best op je vallen hoor, geen probleem. (volgens mij best lekker zachtquote:
Oral pleasure it isquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik wil best op je vallen hoor, geen probleem. (volgens mij best lekker zacht) Neuken doen we toch niet voor 2029
Story of my liiiiiiife!quote:
En buiten de douche om raakt t ook kant noch wal natuurlijkquote:
Dat ging zwarte piet toch doen?quote:
* Belsezar gaat zeep aan een touwtje kopen voor Ang3lquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En buiten de douche om raakt t ook kant noch wal natuurlijk
*laat zeepje vallen*
Nee. Toch anders.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
"Sorry, wilt u kusjes van Cue vragen, achterin de rij staan. Tegelijkertijd mag niet"
Die bestaat niet meer.quote:
Ja dus? Een lang touw en t kan nog steeds bij de enkeltjes hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gaat zeep aan een touwtje kopen voor Ang3l
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zoquote:
Je verzint altijd wel een manier he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Een lang touw en t kan nog steeds bij de enkeltjes hoor!
Waar een pik is, is een weg!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je verzint altijd wel een manier he?
Welnee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zo.
Ik heb liever 1 pik weg danquote:
Ik zorg er wel voor dat het simpel wordtquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zo.
Nou, dat zal me een schouwspel wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het simpel wordt![]()
Zolang er ergens een tv staat vermaak ik me wel terwijl jullie bezig zijn
Lijkt me iets om in te plannen. Angel, wanneer kan je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dat zal me een schouwspel worden.
2029quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me iets om in te plannen. Angel, wanneer kan je?
Viel mij erg mee. Actie tof in beeld. Normaal ben ik er niet zo van en deze was echt best primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand de nieuwe 300 film toevallig gezien? Was het wat?
Ok, thanks! Vanavond maar eens kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viel mij erg mee. Actie tof in beeld. Normaal ben ik er niet zo van en deze was echt best prima
Nee, black Captain America is een goed planquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Thor krijgt geslachtsverandering
Dit gaat nooit lang duren, kan gewoon niet.
Jawel. Lees maar hoe en waarom en wat de oude Thor gaat doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Thor krijgt geslachtsverandering
Dit gaat nooit lang duren, kan gewoon niet.
Weet je hoeveel gay superhelden er zijn? Bij zowel Marvel als DC?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, black Captain America is een goed plan.
What's next, gay Hulk?.
Ik zie net dat Cap inderdaad donker gaat worden. Sam "the falcon" Wilson neemt de rol over van Steve Rogersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, black Captain America is een goed plan.
What's next, gay Hulk?.
Ik vind de Hulk 1 van de saaiste superhelden die er is. Vind zijn films ook echt niets aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie net dat Cap inderdaad donker gaat worden. Sam "the falcon" Wilson neemt de rol over van Steve Rogers
Ze zijn helemaal de weg kwijt.
Een gay hulk, hmmm. Ik denk dat Ang3l dan zou willen dat de hulk echt was. Het zou me niks verbazen als Ang3l nu wat kwijl aan zijn mouw veegt
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gay superhelden er zijn? Bij zowel Marvel als DC?Zou je nog verbazen.
Zelfs Wolverine is gay
Hulk smash Ang3l!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de Hulk 1 van de saaiste superhelden die er is. Vind zijn films ook echt niets aan.Sorry!
I'm a Gambit-man. Die mag wel gay wordenMaar ach, anders heb ik Northstar nog, en Shatterstar, en Rictor, en Anole, en Wiccan, en Wolverine, en Hercules, en Hulkling. O kijk, toch een soort Hulk!
Als we het dan toch hebben over andere dimensies. Er zal er ook wel eentje zijn waarin jij hetero bentquote:
Doe dan Hulkling!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hulk smash Ang3l!
Admit it, dat zie je wel zitten
NEVER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch hebben over andere dimensies. Er zal er ook wel eentje zijn waarin jij hetero bent
Ik heb 6 jaar eieren geraapt bij een boer. Zeg t eens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn plekje wel gevonden in de zon
En een ei. Letterlijk
Iemand verstand van eieren?
Je ging ergens in de zon zitten en vond een ei?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn plekje wel gevonden in de zon
En een ei. Letterlijk
Iemand verstand van eieren?
quote:
Cue gaat me toch genieten van dat triootjequote:
Die kan 3 dagen niet meer lopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Cue gaat me toch genieten van dat triootje
Sometimes you have to sacrifice the simple thingsquote:
Ik gaf een beetje over in de binnenkant van mijn mondquote:
Sorry hoor, maar Cue d'r komkommer en ik gaan jou gewoomn snoeihard DP'en!quote:
Het is gewoon net als bier leren drinken, je moet er ff doorheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in de binnenkant van mijn mond
klein, mint groen met bruine stipjes en vrij puntigquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar eieren geraapt bij een boer. Zeg t eens?
jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je ging ergens in de zon zitten en vond een ei?
Anale seks ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon net als bier leren drinken, je moet er ff doorheen.
Ja, ik heb ook wel eens een vriendin gehad van boven de 15 hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anale seks ookPlus, daar beleef je zelf nog genot aan! Prostaat jonguh, jeweetzelluf!
Kwartel? Die zijn vaak bruinig, maar zijn er ook in mintgroen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klein, mint groen met bruine stipjes en vrij puntig
Ooo, dus je bent geen maagd meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens een vriendin gehad van boven de 15 hoor.
Ik weet niet hoe groot hij isquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Hoeft angel ook niet zo voorzichtig te zijn
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Cue d'r komkommer en ik gaan jou gewoomn snoeihard DP'en!
Wat Ang3l zegt, kwarteleitje denk ik.quote:
nee de stipjes zijn veel kleinerquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwartel? Die zijn vaak bruinig, maar zijn er ook in mintgroen.
En klein,s pits en stippig.
Groter dan de vinger van een 15jarig meisjequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef Belsezar het volgende:
Nee nee.
Ang3l & Heatwave in a tag team vs Cue
Ze was geen 15quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groter dan de vinger van een 15jarig meisje
quote:
quote:
quote:
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens over een gangbangmeet gehad, maar die bedoelde ik niet letterlijk zo
Dat zou ik echt nooit doen zoiets, man wat is dat onopwindend om te zien zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens over een gangbangmeet gehad, maar die bedoelde ik niet letterlijk zo
"niet letterlijk"!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen zoiets, man wat is dat onopwindend om te zien zeg.
I know popjequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"niet letterlijk"!!!
En idd, niet geil om te zien
Nouja was bedoelt als gewone meet, maar dan enkel met mannen (en ik dus). Puur omdat ik er een paar niet 1 op 1 wil meeten, maar best wel eens zou willen ontmoeten.quote:
Wat niet? Een gangbang?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"niet letterlijk"!!!
En idd, niet geil om te zien
Gewoon, wat een kwartel al doet he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
En wat zou een kwartel in de tuin doen? Nog nooit een gezien
O ik welquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu, 1 zo'n vrouw, 5 man enzo. Zelden dat ik het geil vind om te zien
Nee, provinciaal. Maar da's zowat synoniemquote:
1 om 30 eerderquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu, 1 zo'n vrouw, 5 man enzo. Zelden dat ik het geil vind om te zien
Met een trio heb ik nog niet zo'n probleem, maar meer lullen vind ik er niet geiler op wordenquote:
Nee nee, provincialen zijn niet dom, maar ontwetend en naief en bekrompenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, provinciaal. Maar da's zowat synoniem
Meer vrouwendelen is daarintegen altijd goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een trio heb ik nog niet zo'n probleem, maar meer lullen vind ik er niet geiler op worden
Misschien om te doen wel, geen idee
Ja sorry, dat wist ik niet. Wellicht was ik wat naief!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, provincialen zijn niet dom, maar ontwetend en naief en bekrompen.
Leer het nou eens.
Geeft niet, er is nog hoop voor je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat wist ik niet. Wellicht was ik wat naief!
O echt welquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een trio heb ik nog niet zo'n probleem, maar meer lullen vind ik er niet geiler op worden
Misschien om te doen wel, geen idee
Sowieso vind ik groepsseks niet heel geil om te zien. Weet niet, trekt (hihi) me niet zo. Dan liever 2 of 3 mensen.. das genoeg voor in de filmquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Meer vrouwendelen is daarintegen altijd goed.
Ze denken straks allemaal "Waar heeft HW dat provinciale importbruidje van? Zo naief!!"quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, er is nog hoop voor je.
Ach, ik heb nou ook weer niet zoveel ervaring met meer dan 2quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso vind ik groepsseks niet heel geil om te zien. Weet niet, trekt (hihi) me niet zo. Dan liever 2 of 3 mensen.. das genoeg voor in de film
Alsof je spreekrecht krijgt, vrouwquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze denken straks allemaal "Waar heeft HW dat provinciale importbruidje van? Zo naief!!"
Ahh, duidelijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja was bedoelt als gewone meet, maar dan enkel met mannen (en ik dus). Puur omdat ik er een paar niet 1 op 1 wil meeten, maar best wel eens zou willen ontmoeten.
En ik vind vrouwen gewoon weinig aan, dus die hoeven er niet te zijn.. vandaar de gangbangmeet.
Ja maar hoe moet ik anders aangeven dat ik moet plassen als ik 3 m achter je loop?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je spreekrecht krijgt, vrouw.
Tss, virgin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb nou ook weer niet zoveel ervaring met meer dan 2.
Nee, je mag wel naast me lopen, trophy-gayquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik anders aangeven dat ik moet plassen als ik 3 m achter je loop?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je mag wel naast me lopen, trophy-gay.
Sja, het is niet zo heel makkelijk voor een hetero-man om een trio te regelen als je single bent om de een of andere redenquote:
Op handen en knietjes gaan zitten en een been omhoog doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik anders aangeven dat ik moet plassen als ik 3 m achter je loop?
Ik heb melij met jou en de jouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet zo heel makkelijk voor een hetero-man om een trio te regelen als je single bent om de een of andere reden.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op handen en knietjes gaan zitten en een been omhoog doen?
Kom op, ik hoef toch niet alles uit te leggen?
Terechtquote:
Wat een gedoe voor 5 min puni...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht.
De moeite die wij moeten doen jongen, het is echt geen pretje.
Je leert het alquote:
Als het helpt, een verzoek is ook primaquote:
Ik vergeet tieten altijd. Dat waren toch die hangende hopen huid, vet en klier he?quote:
Wat aardig van jequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het helpt, een verzoek is ook prima.
Yeps, die magnifieke hompen die onder bepaalde omstandigheden meer afleiden dan een trap in je noten, die jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeet tieten altijd. Dat waren toch die hangende hopen huid, vet en klier he?
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Uiteraard, nooit te lief zijn, daar houden vrouwen niet vanquote:
Klootzakken willen we!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, nooit te lief zijn, daar houden vrouwen niet van.
Hou dan je mond maar gewoon dicht, vrouwspersoon!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klootzakken zei ik.. geen scheldende klootzak
Op wat gescheld op Franzen en Indiers is die behoorlijk dichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Hou dan je mond maar gewoon dicht, vrouwspersoon!
Mooi zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op wat gescheld op Franzen en Indiers is die behoorlijk dicht
je neemt maar een rietjequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Straks gaat ie wel weer open, want dan gaat er wijn in
Schandalig ende verwerpelijk gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje alcohol drinken door de weeks
Ben je 15 ofzo? Ga wat doen man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:33 schreef Gregor1994 het volgende:
Ik haat de zomer...te warm...maar niet afgetraind...geen zak aan..geen school..geen vrienden..wel een xbox 360..beetje geld..telefoon is kwijt.
IK WIL SCHOOL
Ik dacht erst dat het Godt was aan z'n UI te zien (hij heeft ook iets lichtsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben je 15 ofzo? Ga wat doen man.
Drie dagen achter elkaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje alcohol drinken door de weeks
idd. Lekker niets doen de hele zomerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant, ik zou ook wel weer op school willen zitten, wat een paradijs is dat vergeleken met werken.
Oh men, gewoon weer 18 zijn en dan met de kennis van nu (tenminste soort van), dan zou ik gaan genieten van m'n studententijd zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant, ik zou ook wel weer op school willen zitten, wat een paradijs is dat vergeleken met werken.
man wat zou ik neukenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh men, gewoon weer 18 zijn en dan met de kennis van nu (tenminste soort van), dan zou ik gaan genieten van m'n studententijd zeg
Mooi toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik vooral zuipen (en daardoor idd ook neuken)
quote:
Ik deed beide. Hbo was geweldig! Kroeg in de kelder van de schoolquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik vooral zuipen (en daardoor idd ook neuken)
Goed plan. Met de NH90 deden ze het ook al zo goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef Belsezar het volgende:
Moederbedrijf Fyra 'gaat JSF's NL bouwen'
![]()
![]()
Ja, maar dat deed ik toen niet.quote:
Ja je stapt straks met een veilig gevoel in een jsfquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed plan. Met de NH90 deden ze het ook al zo goed
Mocht jij nooit iemand mee naar huis nemen van je ouders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik toen niet.
Toen was ik een muizig mannetje wat thuis woonde en niet kon neuken want ik kon niemand mee naar huis nemen!
Ah so, nou ja bij mij kwam het ook pas laat echt op gang hoor. Ontmaagding was redelijk normaal qua leeftijd, maar daarna een tijd weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik toen niet.
Toen was ik een muizig mannetje wat thuis woonde en niet kon neuken want ik kon niemand mee naar huis nemen!
Mijn ouders hun motto was: Liever hetero dan homo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja je stapt straks met een veilig gevoel in een jsf
[..]
Mocht jij nooit iemand mee naar huis nemen van je ouders?
Mijn ouders waren daar gelukkig heel makkelijk in. Hun motto was liever thuis dan ergens stiekem.
En dan maken ze zelf een homokind, echt slim is het niet he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ouders hun motto was: Liever hetero dan homo.
Dus nee
Nee niet echt hequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan maken ze zelf een homokind, echt slim is het niet he?.
Ja, straks is die 2de ook homo!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt he
En dan ook echt maar 1 kindje!
Doen ze t toch echt zelf!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus nee
Als je vrienden over de vloer had moest de deur op een kier blijven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus nee
Dat is niet best, nu kan het zomaar eens gebeuren dat de rest van de wereld in gaat grijpen wat daar allemaal aan de gang is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Over vliegtuigen gesproken:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Waarschijnlijk heeft ofwel de oekraïnse ofwel de russische luchtmacht iets uit te leggen.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh men, gewoon weer 18 zijn en dan met de kennis van nu (tenminste soort van), dan zou ik gaan genieten van m'n studententijd zeg
ik vrees juist van nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet best, nu kan het zomaar eens gebeuren dat de rest van de wereld in gaat grijpen wat daar allemaal aan de gang is.
Ze hebben het over 20 tot 30 nederlanders aan boord. Ik hoop toch wel dat er internationaal een reactie zal volgen.quote:
Eerst gaan beide partijen elkaar een paar weken de schuld gevenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hebben het over 20 tot 30 nederlanders aan boord. Ik hoop toch wel dat er internationaal een reactie zal volgen.
wat moeten we doen dan? Met 20 F16's naar moskou toe?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
Een diplomatieke ja maar geen actieve. Vermoed ik
ja daaromquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wat moeten we doen dan? Met 20 F16's naar moskou toe?
aan de ene kant wel maar wat mij betreft mag de internationaLe gemeenschap wel iets sneller ingrijpen bij conflicten. Misschien niet eens specifiek deze maar gewoon over het algemeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn dat dat niet gaat gebeuren hoor
Daar zijn ze al mee bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst gaan beide partijen elkaar een paar weken de schuld geven
Inderdaad, uiteindelijk komt het neer op "nou, niet meer doen he".quote:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor hij spijt krijgtquote:
It was nice knowing him.....quote:
Gaat misschien niet zo lang meer durenquote:
Jupquote:
Het zit ook niet in dieren hoor, die maken elkaar ook constant af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JupIk denk dat wereldvrede echt iets is wat NOOIT en te nimmer gaat gebeuren zolang er mensen op aarde wonen. Het zit niet in ons.
dus oorlog komt door mensen en het kost mensen.. en toch lost het probleem zichzelf niet opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JupIk denk dat wereldvrede echt iets is wat NOOIT en te nimmer gaat gebeuren zolang er mensen op aarde wonen. Het zit niet in ons.
Mensen maken toch altijd weer nieuwe mensen om de een of andere reden, dus ja, dan hou je dit nog wel ffquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef clevy het volgende:
[..]
dus oorlog komt door mensen en het kost mensen.. en toch lost het probleem zichzelf niet op
Ah, dus t is de schuld van de hetero's!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen maken toch altijd weer nieuwe mensen om de een of andere reden, dus ja, dan hou je dit nog wel ff.
tja die homo's staan toch alleen te dansen op een bootje op het kanaal? dat zet weinig dooien in de zeikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dus t is de schuld van de hetero's!
Al zaten er wel een hoop homo's in dat vliegtuig, vanwege de AIDS conference in Sydney ......quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef clevy het volgende:
[..]
tja die homo's staan toch alleen te dansen op een bootje op het kanaal? dat zet weinig dooien in de zeik
Alles is altijd de schuld van de hetero's want blanke hetero mannen zijn de enige bevolkingsgroep op deze planeet die nog iets bijdraagt, zowel positief als negatiefquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, dus t is de schuld van de hetero's!
kan me niet voorstellen dat dom wapentuig discrimineert.. dat zo'n doelzoekende raket op het toestel met de meeste nichten afgaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al zaten er wel een hoop homo's in dat vliegtuig, vanwege de AIDS conference in Sydney ......
T schijnt dat vrouwen kinderen baren. Schijnt. Ik vind t science fiction hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is altijd de schuld van de hetero's want blanke hetero mannen zijn de enige bevolkingsgroep op deze planeet die nog iets bijdraagt, zowel positief als negatief.
De rest is leecher.
Ik doelde ook niet er op dat ze daarom DIT vliegtuig beschoten hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:47 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dom wapentuig discrimineert.. dat zo'n doelzoekende raket op het toestel met de meeste nichten afgaat.
Hoax, alsof vrouwen hun precious punani zouden verneuken, hun dierbaarte bezitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T schijnt dat vrouwen kinderen baren. Schijnt. Ik vind t science fiction hoor.
Genoegquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genoeg. Maar dit is een groupon, even gegoogled of het ook klopt, de oorspronkelijke prijs en dat klopt, dus hij is van 465 dollar nu 49,95, dat kan er nog wel vanaf
.
Ja, daarom, en ik vind het wel een mooi horloge. Ik had er 2 maar er is er net 1 stuk, dus het is te verantwoordenquote:
Neuh, niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat misschien niet zo lang meer duren
Hoezo? Wil je opgeroepen worden dan?
anders is je 2e pols zo leeg hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, en ik vind het wel een mooi horloge. Ik had er 2 maar er is er net 1 stuk, dus het is te verantwoorden.
Ja, lijkt me een goed plan een team Israelis Oekraine in smokkelen om een willekeurige passagiersjet neer te halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, niet echt eigenlijk.
Het kan ook nog allemaal een afleidingsmanoeuvre van Israel zijn he?
Neuh, dan leg je weer de mediafocus op je eigen conflict terwijl je net een grondoffensief begonnen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een goed plan een team Israelis Oekraine in smokkelen om een willekeurige passagiersjet neer te halen.
beetje omslachtig allemaal he? Leg er dan 1 neer in de buurt en geef Gaza de schuld oid.
#HitlerWasRight tag vergeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, niet echt eigenlijk.
Het kan ook nog allemaal een afleidingsmanoeuvre van Israel zijn he?
Israel maakt er verder totaal geen geheim van, dus waarom zouden ze een coverup willen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, dan leg je weer de mediafocus op je eigen conflict terwijl je net een grondoffensief begonnen bent.
Een coverup hoeft niet, maar ze willen ook niet volledig in de spotlight staan. Help een paar rebellen een paar 1000 km verderop met een raketinstallatie en je schuift ineens drie pagina's naar achteren in de krant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Israel maakt er verder totaal geen geheim van, dus waarom zouden ze een coverup willen?
Nee, 2 dingen doe toevallig tegelijkertijd gebeuren hoeven echt niet altijd gerelateerd te zijn.
Ben je niet in de war met alle vrouwen open houden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een coverup hoeft niet, maar ze willen ook niet volledig in de spotlight staan. Help een paar rebellen een paar 1000 km verderop met een raketinstallatie en je schuift ineens drie pagina's naar achteren in de krant.
Tuurlijk is het vergezocht en onrealistisch. Maar we zouden alle mogelijkheden open houden toch?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met alle vrouwen open houden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]dr staat wel een drietal voor het raam hier die ik met alle plezier even open zou houden.
2 in hotpants, 1 in jurkje.
Dat denk ik dan ook meteen bij zo'n aanbeiding. "Er zal wel iets mis mee zijn". Ik zoek de adder.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Is ie dan ontzettend oud of is er iets mis mee?
Ach geef maar toe dat je dat sappige mannenkutje best wel eens zou willen bewerken met je mannenroede, als niemand er achter zou komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dankjewel, ik pas weer onder mijn bureau [ afbeelding ]
Dan heb je wel een heel kleintje als zelfs het slachtoffer er niet achter komtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach geef maar toe dat je dat sappige mannenkutje best wel eens zou willen bewerken met je mannenroede, als niemand er achter zou komenI know your kind
Je zou er een maand op kunnen teren als ik dat zou zeggen, of niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach geef maar toe dat je dat sappige mannenkutje best wel eens zou willen bewerken met je mannenroede, als niemand er achter zou komenI know your kind
In een maand heeft Angel een complete middelgrote stad afgewerkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou er een maand op kunnen teren als ik dat zou zeggen, of niet?
Gimme some creditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
In een maand heeft Angel een complete middelgrote stad afgewerkt.
Uuhhmmm, let me think... Noquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zou er een maand op kunnen teren als ik dat zou zeggen, of niet?
Nou, dan staat 't 1-1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Sappige mannenkutje, wat zei je gisteren ook alweer Angel, iets met overgeven in je mond?.
Aangezien je bij je 30e als dood wordt beschouwd en dan normaliter ... laten we voor t makkelijke rekenwerk ff 90 zeggen. Dus 3x zo snel. Dan is 1 maand dus 3 maanden ongeveer. Dus 0.25 homojaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe lang is eigenlijk een maand in homojaren?
De stichting waarmee ik de eerste deed (de genomineerde dus) die heeft een nieuw pand overgenomen in Eindhoven. Oud theater gebouw. Als t goed is starten ze daar na de zomer mee en worden er in Oktober audities gehouden. Dus dan ga ik wel weer een poging wagen ja. Ze kennen me nu inmiddels, dus dat kan schelen bij de kansenquote:
Ik ga op dit gebied geen wedstrijdje met je aanquote:
Pussy!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga op dit gebied geen wedstrijdje met je aan.
Zo ver komen met de awards en dan geen rol dit jaar! Waar een groot land klein in kan zijn!!!! Het is een schande!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De stichting waarmee ik de eerste deed (de genomineerde dus) die heeft een nieuw pand overgenomen in Eindhoven. Oud theater gebouw. Als t goed is starten ze daar na de zomer mee en worden er in Oktober audities gehouden. Dus dan ga ik wel weer een poging wagen ja. Ze kennen me nu inmiddels, dus dat kan schelen bij de kansen
Maar dan zal de musical zelf niet meer dit jaar zijn gok ik.
Wel eerst ff goed douchen dan he.quote:
Ver komen is niet winnen hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ver komen met de awards en dan geen rol dit jaar! Waar een groot land klein in kan zijn!!!! Het is een schande!
Waarom doet Arnie of Paul verhoefen hier niks mee!!!
Niets ervan, vanavond na een dag zweten en bierdrinken in het park, luxe unicumquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets ervan, vanavond na een dag zweten en bierdrinken in het park, luxe unicum.
Het zou een gemis zijn voor de Nederlandse cultuur als jij dit jaar niet op de planken staat!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ver komen is niet winnen he
En ik heb ook nergens (nog) audities gedaan natuurlijk, dus tja. Ik ben wel gevraagd voor een nieuw huisgezelschap voor de schouwburg hier, dus da's al een hele eer toch? Paar keer workshop meegedaan nu.Misschien dat ik daar mee wel in Nov al op de planken sta.
Niet zwartboek maar donkere kamerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar precies, waarom verfilmd Paul verhoeven mijn leven niet? Show boys?
Mee eens, mee eens! Start een petitie!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou een gemis zijn voor de Nederlandse cultuur als jij dit jaar niet op de planken staat!
Na jaren dat het Rijksmuseum dicht was krijgen we nu dit! Ze kunnen ons jou niet onthouden!!!!!
Schijntquote:Kan je ook zonder zingen acteren?
Niet te verwarren met die van Damocles dan he!quote:
Het zwaard van?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te verwarren met die van Damocles dan he!
Welke acteurs dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Stelling, zoveel acteurs zijn homo omdat ze 18+ jaar lang moeten doen alsof ze geen homo zijn.
Zit wat in, zit wat in, brood daar zit wat in!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Stelling, zoveel acteurs zijn homo omdat ze 18+ jaar lang moeten doen alsof ze geen homo zijn.
Hoe kan je dan je oesters en champagne pakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die. Maar die had ook een donkere kamer!
[ afbeelding ]
Nou bv Neill Patrick Harris al. Suit up!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke acteurs dan?![]()
Dat is eerder voor presentatoren toch?
Diner in the dark. Dat heb je in A'dam toch? Kunnen we oefenenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kan je dan je oesters en champagne pakken?
Dan hebben we er al 1. En Alex Klaassenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bv Neill Patrick Harris al. Suit up!
Zie niet-zo-ninja-editquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hebben we er al 1. En Alex Klaassen![]()
2!!!
Ellens hebben wel een beetje de naam mee danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
O, en Jodie Foster en Ellen Paige natuurlijk, recentelijk
ja hoor, meteen weer een dark room (ik tikte eerst darm room), typischquote:
Darm room, is dat zoiets als een cream pie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, meteen weer een dark room (ik tikte eerst darm room), typisch.
Denk hetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Darm room, is dat zoiets als een cream pie?
valt dat onder de simulatie uit american pie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Darm room, is dat zoiets als een cream pie?
Die uiteindelijk in de top zitten niet nee. Daar onder heeeeeeeeel veel.quote:
Altijd nog beter dan zonder pakquote:
Beter 1 keer een duur horloge dan telkens een goedkoop dingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ok, omdat ik me toch aan het sufshoppen ben voor mijn huis kan deze er ook nog wel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |