quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Softijs, en dan over je nek laten smelten tot aan je bo...
NEVERMIND! * HeatWave slaps me.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al ongeloofwaardig klinken. KT en seksen
Of dodequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopelijk val ik dan nog steeds op oudere mannen
Maar je zegt dat je nu iig wel op me valt dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou dan een geheel nieuwe fetish moeten zijn dan
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bentquote:
Ja, maar ook koud, dus garnalen-sizequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bent
Paar minuutjes in de crematieoven op de laagste stand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ook koud, dus garnalen-size.
My final HeatWavequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar minuutjes in de crematieoven op de laagste stand?
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers valquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je nu iig wel op me valt dus?![]()
![]()
.
Nee, je zei dat je tegen die tijd NOG (steeds, zoals nu het geval is) op ....quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers val
Ik weet niet of het wat wordt als de pomp om dat ding op druk te brengen uit staat...quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval de garantie dat je zo stijf als een plank bent
Zo zie je maar, voor alles is een oplossingquote:
Daar denkt KT anders overquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik nu niet op dode mensen/fokkers val
Shitquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo zie je maar, voor alles is een oplossing
[..]
Daar denkt KT anders over
Niks bijzonders, ik ben Cue aan het plagen.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit
Ik ben te laat he, om t zeepje nog te laten vallen in je douche?
Ach jammer, net te laat johquote:
Ik val nu idd op oudere mannen, betekent niet dat ik op jou val he ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Nee, je zei dat je tegen die tijd NOG (steeds, zoals nu het geval is) op ....
Dus je valt nu op me, enige logische conclusie taaltechnisch gezien.
Cue plagen, kusjes vragen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
Niks bijzonders, ik ben Cue aan het plagen.
Ik telde 1+1 gewoon even opquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik val nu idd op oudere mannen, betekent niet dat ik op jou val he ..
begrijpend lezend gezien
dode mensen / fokkers.. hoeven niet perse dode fokkers te zijn. Ligt er maar net aan hoe je het leestquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken weinig dode FOK!ers, maar van mij hoef je daar niet op te vallen ofzo.
Ach ik wil best op je vallen hoor, geen probleem. (volgens mij best lekker zachtquote:
Oral pleasure it isquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik wil best op je vallen hoor, geen probleem. (volgens mij best lekker zacht) Neuken doen we toch niet voor 2029
Story of my liiiiiiife!quote:
En buiten de douche om raakt t ook kant noch wal natuurlijkquote:
Dat ging zwarte piet toch doen?quote:
* Belsezar gaat zeep aan een touwtje kopen voor Ang3lquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En buiten de douche om raakt t ook kant noch wal natuurlijk
*laat zeepje vallen*
Nee. Toch anders.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
"Sorry, wilt u kusjes van Cue vragen, achterin de rij staan. Tegelijkertijd mag niet"
Die bestaat niet meer.quote:
Ja dus? Een lang touw en t kan nog steeds bij de enkeltjes hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar gaat zeep aan een touwtje kopen voor Ang3l
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zoquote:
Je verzint altijd wel een manier he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Een lang touw en t kan nog steeds bij de enkeltjes hoor!
Waar een pik is, is een weg!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je verzint altijd wel een manier he?
Welnee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zo.
Ik heb liever 1 pik weg danquote:
Ik zorg er wel voor dat het simpel wordtquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
gaat een vrij ingewikkeld trio worden denk ik zo.
Nou, dat zal me een schouwspel wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het simpel wordt![]()
Zolang er ergens een tv staat vermaak ik me wel terwijl jullie bezig zijn
Lijkt me iets om in te plannen. Angel, wanneer kan je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dat zal me een schouwspel worden.
2029quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me iets om in te plannen. Angel, wanneer kan je?
Viel mij erg mee. Actie tof in beeld. Normaal ben ik er niet zo van en deze was echt best primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand de nieuwe 300 film toevallig gezien? Was het wat?
Ok, thanks! Vanavond maar eens kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Viel mij erg mee. Actie tof in beeld. Normaal ben ik er niet zo van en deze was echt best prima
Nee, black Captain America is een goed planquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Thor krijgt geslachtsverandering
Dit gaat nooit lang duren, kan gewoon niet.
Jawel. Lees maar hoe en waarom en wat de oude Thor gaat doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Thor krijgt geslachtsverandering
Dit gaat nooit lang duren, kan gewoon niet.
Weet je hoeveel gay superhelden er zijn? Bij zowel Marvel als DC?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, black Captain America is een goed plan.
What's next, gay Hulk?.
Ik zie net dat Cap inderdaad donker gaat worden. Sam "the falcon" Wilson neemt de rol over van Steve Rogersquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, black Captain America is een goed plan.
What's next, gay Hulk?.
Ik vind de Hulk 1 van de saaiste superhelden die er is. Vind zijn films ook echt niets aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie net dat Cap inderdaad donker gaat worden. Sam "the falcon" Wilson neemt de rol over van Steve Rogers
Ze zijn helemaal de weg kwijt.
Een gay hulk, hmmm. Ik denk dat Ang3l dan zou willen dat de hulk echt was. Het zou me niks verbazen als Ang3l nu wat kwijl aan zijn mouw veegt
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gay superhelden er zijn? Bij zowel Marvel als DC?Zou je nog verbazen.
Zelfs Wolverine is gay
Hulk smash Ang3l!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de Hulk 1 van de saaiste superhelden die er is. Vind zijn films ook echt niets aan.Sorry!
I'm a Gambit-man. Die mag wel gay wordenMaar ach, anders heb ik Northstar nog, en Shatterstar, en Rictor, en Anole, en Wiccan, en Wolverine, en Hercules, en Hulkling. O kijk, toch een soort Hulk!
Als we het dan toch hebben over andere dimensies. Er zal er ook wel eentje zijn waarin jij hetero bentquote:
Doe dan Hulkling!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hulk smash Ang3l!
Admit it, dat zie je wel zitten
NEVER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we het dan toch hebben over andere dimensies. Er zal er ook wel eentje zijn waarin jij hetero bent
Ik heb 6 jaar eieren geraapt bij een boer. Zeg t eens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn plekje wel gevonden in de zon
En een ei. Letterlijk
Iemand verstand van eieren?
Je ging ergens in de zon zitten en vond een ei?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn plekje wel gevonden in de zon
En een ei. Letterlijk
Iemand verstand van eieren?
quote:
Cue gaat me toch genieten van dat triootjequote:
Die kan 3 dagen niet meer lopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Cue gaat me toch genieten van dat triootje
Sometimes you have to sacrifice the simple thingsquote:
Ik gaf een beetje over in de binnenkant van mijn mondquote:
Sorry hoor, maar Cue d'r komkommer en ik gaan jou gewoomn snoeihard DP'en!quote:
Het is gewoon net als bier leren drinken, je moet er ff doorheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in de binnenkant van mijn mond
klein, mint groen met bruine stipjes en vrij puntigquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar eieren geraapt bij een boer. Zeg t eens?
jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je ging ergens in de zon zitten en vond een ei?
Anale seks ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon net als bier leren drinken, je moet er ff doorheen.
Ja, ik heb ook wel eens een vriendin gehad van boven de 15 hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anale seks ookPlus, daar beleef je zelf nog genot aan! Prostaat jonguh, jeweetzelluf!
Kwartel? Die zijn vaak bruinig, maar zijn er ook in mintgroen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klein, mint groen met bruine stipjes en vrij puntig
Ooo, dus je bent geen maagd meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens een vriendin gehad van boven de 15 hoor.
Ik weet niet hoe groot hij isquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Hoeft angel ook niet zo voorzichtig te zijn
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Cue d'r komkommer en ik gaan jou gewoomn snoeihard DP'en!
Wat Ang3l zegt, kwarteleitje denk ik.quote:
nee de stipjes zijn veel kleinerquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwartel? Die zijn vaak bruinig, maar zijn er ook in mintgroen.
En klein,s pits en stippig.
Groter dan de vinger van een 15jarig meisjequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef Belsezar het volgende:
Nee nee.
Ang3l & Heatwave in a tag team vs Cue
Ze was geen 15quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groter dan de vinger van een 15jarig meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |