Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:45 schreef qua111 het volgende:
[..]
Dat nooit, maar wel gewoon een casual shirt aan. En op locatie even gauw overhemd aan, want dat wil abc..z graag... Zometeen voor het eerst in anderhalf jaar EW een ritje naar Zeeland.
Volgens mij heb ik ooit een spoedje naar Vlissingen afgeslagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.
Sowieso! Maar ik ga dan ook naar de intocht van de vierdaagse.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef johnson555 het volgende:
Waagt iemand zich vandaag in een korte broek?
Ik heb een keer Zevenaar - Hulst moeten rijden in een Opel Corsa. Erg leuke dag.. Overal file en toen werd ik nog aangehouden voor een controle.. Ik helemaal nerveus omdat ik geen kentekenpapieren had. Uiteindelijk met zoveel vertraging aangekomen.. Bedrijf was niet meer gevestigd in Hulst maar ergens in Koewacht.. Zo laat dat ik mijn 2e rit (starten in Middelharnis) en 3e niet meer kon doen. EW chagrijnig omdat ze mij niet konden bereiken (geen netwerk daar).. Ik nog chagrijniger tegen EW. Kon ik dus vanuit Hulst naar Doetinchem met het OV.. Ik heb nog nooit zo'n lange OV reis gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Geinig, Zeeland is de enige provincie waar ik voor EW nog niet ben geweest. Moest wel een keer een auto afleveren in het plaatsje Zeeland, maar dat ligt in Noord-Brabant.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Amoeba het volgende:
Spijkerbroek, nette patta's en overhemd. Zweet me kapot.
Wel lange reis naar Waddinxveen, ben maar omgereisd via Schiphol omdat die bus niet kwam opdagen.
Maar uiterste aflevertijd is om 17.00, dus tijd zat.
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.quote:Beste chauffeur,
Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.
Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!
Met vriendelijke groet,
Je moet gewoon beter lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Lief dagboek:
Gisteren belde het uitzendbureau, ik was dus gelijk blij want dat zal wel werk betekenen voor vrijdag of zaterdag. Helaas, de mevrouw aan de telefoon vroeg mij of ik zsm mijn uren wilde invullen en of ik daar wel even op wilde letten! Nou wil het geval dat ik een week geleden de volgende mail ontving:
]Beste chauffeur,
Hierbij een mededeling over het invullen van de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT. Jullie krijgen de netto uren uitbetaald die bij de diensten horen. Deze staan in het routeboek bij de route. Door een wijziging in de werkwijze hoeven jullie de gewerkte uren bij CXX AMERSFOORT niet meer in my aethon te zetten! Tenzij er bijzonderheden zijn en de dienst langer of korter duurde. In dat geval dien je wel je uren in te vullen en bij opmerkingen het aantal gewerkte netto uren te zetten en wat de reden is van de afwijkende tijden.
Hopelijk is dit allemaal duidelijk, mochten er vragen zijn dan hoor ik deze graag!
Met vriendelijke groet,
Hierna verwees ik als reden voor de niet doorgegeven uren, volgens de telefoonmevrouw had ik beter moet lezen en ging dit pas per Augustus in.
Klacht: Ik zie nergens staan dat het per Augustus is, en ik heb geen werk.
Anti-klacht: Ik zit in m'n korte broek in de tuin.
AR maakte me net ruim 240 over waarvan 30 euro benzinegeld. Veel gewerkt vorige weekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Beschikbaarheid voor maandag en dinsdag ook maar open gezet. Kan het geld net iets te goed gebruiken...
Omdat mijn ouders daar 300 meter vandaan wonen, en ik daar zometeen langs kom gelopen =pquote:
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef OMGitsSander het volgende:
Jongen jongen... Die eco auto's mogen ze van mij d'r uit gooien. Sta je bij een stoplicht, slaat tie de motor af. Nja ok.. Zet tie ook de airco uit... Ja eh, 't is 30 graden gek... Elke keer terug naar z'n neutraal schakelen -_-
Maar nu: PILS!
Dit inderdaad, of gewoon start-stop even uitzetten met het knopje...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
laat je hem toch in de 1 staan? Doe ik ook altijd.
En dan moet je terug naar neutraal? Wat voor auto was dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Automaat was 't. Als je 'm in drive had staan en op de rem stond en stil stond, ging alles uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |