Ik was ook van plan vanmiddag even de zon op te zoeken, zelfde probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ging vanmiddag bepakt en bezakt richting Amsterdamse Bos, ik zat er nou een kwartiertje, dikke wolkenBen na een uurtje maar weer naar huis gegaan. En NU net begint de zon te schijnen. Kutzooi.
Vies warm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is hier al de gehele dag bijzonder warm.
Deze gedachte is wel eens door mijn hoofd gegaan toen ik een etappe van maar liefst 16 kilometer af moest leggen. En dan lopen die miljonairs uit de Tour te klagen!quote:
Hij heeft zijn das toch maar aangepastquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Hij wordt de keeper?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Ja ik zag de ramptoeristen zich al verzameln in het topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
vanuit Amsterdam kan je er wel vanuit gaan dat er ook Nederlanders aan boord waren, dat is toch wat dichterbij dan Afrika, al vind ik dat ramptoerisme ook een vreemd fenomeenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zag de ramptoeristen zich al verzameln in het topic
Het is altijd met dit soort topics, of het nou vanaf Amsterdam was of niet. Ik snap het ook niet. Je weet helemaal niks, behalve wat ze op het nieuws laten zien ik post echt nooit in dat soort topics.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanuit Amsterdam kan je er wel vanuit gaan dat er ook Nederlanders aan boord waren, dat is toch wat dichterbij dan Afrika, al vind ik dat ramptoerisme ook een vreemd fenomeen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat zo'n ramp altijd zoveel aandacht krijgt, terwijl er vandaag al tienduizenden dood zijn gegaan in Afrika. Maakt overigens de crash niet minder erg
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is altijd met dit soort topics, of het nou vanaf Amsterdam was of niet. Ik snap het ook niet. Je weet helemaal niks, behalve wat ze op het nieuws laten zien ik post echt nooit in dat soort topics.
Ik zat een beetje te lezen daar. Die reacties ... gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, absoluut geen interesse
Op sommige delen van FOK! moet je ook gewoon niet komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te lezen daar. Die reacties ... gaat helemaal nergens over.
Volgend jaar staat hij weer op een marktplein te blèren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen in Engeland:
[ afbeelding ]
Speelt hij nog?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dickie bondscoach van Servië. Prima team hebben die.
Ludo!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Persconferentie Van Gaal live op Fox Sports 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |