SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 17-07-2014 07:55:46 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm, was lang geleden dat ik na het avondeten gelopen heb. Beviel niet goed, maar eigenlijk had ik ook teveel eten naar binnen zitten stouwen. Ging ook niet slecht of zo, maar meer zo'n verplicht loopje omdat het moet, maar wat nooit echt leuk gaat voelen.
Morgenochtend een wisselduurloop van 1,5 uur, daarna verstandskies laten trekken aaahhhh
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen, vrijdag startnummer halen en een beetje parcoursverkenning doen (al wandelend uiteraardquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk, vrijdag?
Ben echt benieuwd naar hoe je het gaat hebben daar. Da's pas bergtraining!).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik las over Silk's paard.... Silk, wel eens de Western States overwogen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vandaag mijn marathonschema gehad van de trainer. Ik zou komende zaterdag 23km moeten lopen, maar ga dat nog niet halen. Hopelijk volgende week zaterdag wel. Zaterdag hopelijk eindelijk eens een pijnvrij rondje. Vrijdag eerst nog even naar de masseur.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sterkte morgen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, was lang geleden dat ik na het avondeten gelopen heb. Beviel niet goed, maar eigenlijk had ik ook teveel eten naar binnen zitten stouwen. Ging ook niet slecht of zo, maar meer zo'n verplicht loopje omdat het moet, maar wat nooit echt leuk gaat voelen.
Morgenochtend een wisselduurloop van 1,5 uur, daarna verstandskies laten trekken aaahhhh
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364![]()
![]()
bah... sterkte morgen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's een valkuil waar ik ook weleens in ben getrapt. Probeer ik toch te laten tegenwoordig. Ik eet meestal voor een training een beetje en dan erna de rest van het eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tja, het zal misschien niet veel voorstellen, ingeplande afspraak is ook maar 20 minuten. Maar ik ben echt een schijterd bij de tandarts aangezien gaatjes boren altijd al megaveel pijn doetquote:Hopelijk kan ik iig zaterdag mijn LDL weer doen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, t paard waar ik altijd op rij zal het niet kunnen, die is sowieso al met pension. T andere paard dat altijd meegaat heeft echter al meerdere 100+km westrijden gereden, en volgens mij ook een 160'er (Dus 100 miles). Telt dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik las over Silk's paard.... Silk, wel eens de Western States overwogen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Jouw paard is gewoon een ultrarunner!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, t paard waar ik altijd op rij zal het niet kunnen, die is sowieso al met pension. T andere paard dat altijd meegaat heeft echter al meerdere 100+km westrijden gereden, en volgens mij ook een 160'er (Dus 100 miles). Telt dat?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inov-8 heeft ook een handheld met softflask, voor 24eu. Maar ik weet nu al dat die touwtjes me mateloos gaan irriteren:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jouw paard is gewoon een ultrarunner!![]()
Ik ben overigens een beetje van de schema's afgestapt omdat die dingen niet erg handig zijn. Ze gaan allemaal op snelheid (kan ik niet bijhouden), afstand (kan ik niet bijhouden), of hartslag (je raadt het al).
Dus ben nu maar een beetje zelf bezig. Ik wilde 1x per week een duurloopje die steeds langer wordt, 1x een interval (kan wel minuten bijhouden), maar weet niet helemaal wat een goede intervaltraining is, of dat je juist de ene keer korte intervals moet doen en de andere keer langer (of zo'n piramideloopje?).
Het derde rondje zou dan kort en snel moeten zijn, maar dat bevalt niet echt. Wat kan ik daarmee? Nog een intervaltraining, of een rondje bergtraining over de Grebbeberg ofzo?
Nouja, alle suggesties zijn welkom.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Gezien m'n 10km tijd wilde ik vandaag weg gaan op een 25-minuten 5k. En dan kijken waar het schip strandt.
Werd het toch zomaar 24:02!![]()
Het was wel 5km lang afzien...
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Waarom kort en snel? Je hebt al een intervaltraining in de week. Dus kort en minder snel kan ook prima. In het schema van Guppy zit volgens mij heel regelmatig een rondje van 3 km op 8:00 min/km, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Ik ben overigens een beetje van de schema's afgestapt omdat die dingen niet erg handig zijn. Ze gaan allemaal op snelheid (kan ik niet bijhouden), afstand (kan ik niet bijhouden), of hartslag (je raadt het al).
Dus ben nu maar een beetje zelf bezig. Ik wilde 1x per week een duurloopje die steeds langer wordt, 1x een interval (kan wel minuten bijhouden), maar weet niet helemaal wat een goede intervaltraining is, of dat je juist de ene keer korte intervals moet doen en de andere keer langer (of zo'n piramideloopje?).
Het derde rondje zou dan kort en snel moeten zijn, maar dat bevalt niet echt. Wat kan ik daarmee? Nog een intervaltraining, of een rondje bergtraining over de Grebbeberg ofzo?
Nouja, alle suggesties zijn welkom.![]()
En zo hoort het!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
Gezien m'n 10km tijd wilde ik vandaag weg gaan op een 25-minuten 5k. En dan kijken waar het schip strandt.
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483![]()
![]()
Prachtige tijd gelopen en een dik PR!![]()
![]()
latente kasttrailers....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een tijd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483
Well done
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goeie tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483
Kan verder je loopje niet zien omdat we geen vriendjes zijn, maar gefeliciteerd met je PR.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
@guard: veel plezier de komende dagen! mocht je in de gelegenheid zijn om online te komen, dan zou het gaaf zijn om wat van je te horen, ben onwijs benieuwd hoe het is daar!
@LT: succes morgen! Fijn dat het een korte afspraak is, dan valt het inderdaad vast mee
Ik had net de laatste training van de loopgroep voor de vakantie van de jufHeeft ze ons gewoon effe dik 14 km laten lopen: heel veel inlopen, 2x(1000m snel + 1000 m langzaam), 2x(500 m snel+ 500 m langzaam), 4x (250m snel+ 250 langzaam)
1000 m was op 15 km tempo
500 op 10 km tempo
250 op 5 km tempo
en daarna nog weer een eind uitlopen.
zoiets dus:
https://www.endomondo.com/workouts/374276798/14560648Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heuveltraining is wel erg goed voor je spieren en minder belastend dan een temporondje. Omdat je bergop minder snel gaat dus minder krachten hoeft op te vangen. Maar je spieren worden er dus wel extra goed mee getraind. Dus dat is wel een idee. Of je wisselt het per week af, de ene week een rustig kort rondje, de andere week een heuveltraining.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.
De intervallen kan je ook altijd nog afwisselen, is op dit moment nog niet heel belangrijk welke je doet, korte of lange. Dat is pas als je echt gericht voor iets gaat trainen. Maar eigenlijk alles wat je op dit moment doet wordt je wel sneller en sterker van!![]()
![]()
Zoefffff!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483goed man!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat let je om het korte rondje ook op een lekker relaxtempo te doen? En je interval gewoon lekker inrichten zoals je dat zelf wil. Twee keer duurloop, één keer interval in de week is prima. En dan kan je lekker de ene week kortere intervallen doen dan de andere week. En de ene keer even lange intervallen en dan weer piramides. Maakt allemaal niks uit en je gaat wel vooruit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
20 minuten in de stoel bij de tandarts is een eeuwigheid voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het zal misschien niet veel voorstellen, ingeplande afspraak is ook maar 20 minuten. Maar ik ben echt een schijterd bij de tandarts aangezien gaatjes boren altijd al megaveel pijn doetHopelijk kan ik iig zaterdag mijn LDL weer doen
![]()
Hoop voor je dat het meevalt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lekkere tijd hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483![]()
![]()
Morgen verstandskiezen trekken (wist niet eens dat ik die dingen had). Ben ik daarna ook weer wat lichter.
Vanavond nog even lekker getraind, leuke piramidetraining gedaan (aantal opeenvolgende hindernissen op- en afbouwen met tussendoor telkens 200 meter rennen).It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jij ook sterkte!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Cynic het volgende:
Morgen verstandskiezen trekken (wist niet eens dat ik die dingen had). Ben ik daarna ook weer wat lichter.
Vanavond nog even lekker getraind, leuke piramidetraining gedaan (aantal opeenvolgende hindernissen op- en afbouwen met tussendoor telkens 200 meter rennen).![]()
![]()
en er blijft er veel touwtje over als jij ze strak trekt (no offensequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
Inov-8 heeft ook een handheld met softflask, voor 24eu. Maar ik weet nu al dat die touwtjes me mateloos gaan irriteren:
[ afbeelding ]).
Stuk inkorten zou kunnenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik zou als 3de rondje absoluut de Grebbeberg pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.
Heuveltraining, en dan bij voorkeur op een trail, super voor je cardio en het is imo de beste training die je kunt doen om alle "luie" spieren die je op weg niet gebruik ook aan het werk te zetten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Waarom kort en snel? Je hebt al een intervaltraining in de week. Dus kort en minder snel kan ook prima. In het schema van Guppy zit volgens mij heel regelmatig een rondje van 3 km op 8:00 min/km, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heuveltraining is wel erg goed voor je spieren en minder belastend dan een temporondje. Omdat je bergop minder snel gaat dus minder krachten hoeft op te vangen. Maar je spieren worden er dus wel extra goed mee getraind. Dus dat is wel een idee. Of je wisselt het per week af, de ene week een rustig kort rondje, de andere week een heuveltraining.
De intervallen kan je ook altijd nog afwisselen, is op dit moment nog niet heel belangrijk welke je doet, korte of lange. Dat is pas als je echt gericht voor iets gaat trainen. Maar eigenlijk alles wat je op dit moment doet wordt je wel sneller en sterker van!Duidelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat let je om het korte rondje ook op een lekker relaxtempo te doen? En je interval gewoon lekker inrichten zoals je dat zelf wil. Twee keer duurloop, één keer interval in de week is prima. En dan kan je lekker de ene week kortere intervallen doen dan de andere week. En de ene keer even lange intervallen en dan weer piramides. Maakt allemaal niks uit en je gaat wel vooruit.
Dankjullie. Ik kloot wel verder wat aan dan op die manier. Iets minder ambitieus doenHoewel het wel erg frustrerend is dat de 5 km 'richting 25 min' die Zwabber me beloofde er niet volgende week al in zit. En de week erna nogsteeds niet.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Jeutje Wolve, jaloersmakende tijd!![]()
![]()
Ik geloof trouwens dat de knoop door isEn mijn rug stuk. Potverdeeje wat loop ik krom.
![]()
Oja, en ze hebben me inderdaad naar de snelliesgroep van de andere trainer gezet
dwz: ik vind het een snelliesgroep. Er zitten geen corniels en jero's bij de loopclub![]()
Vind ik wel prettig. Daar zal ik wel een van de langzaamsten zijn maar dat zal hopelijk wel wat bijtrekken. Er gaan er meer mee van mijn huidige groep en die zitten ook rond mijn tempo.
Uitdagingenwoeiiii
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk
Dankjullie. Ik kloot wel verder wat aan dan op die manier. Iets minder ambitieus doenHoewel het wel erg frustrerend is dat de 5 km 'richting 25 min' die Zwabber me beloofde er niet volgende week al in zit. En de week erna nogsteeds niet.
![]()
/jaloersmakende tijd wolve (en moblo ook)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Waarschijnlijk struikel ik erover als ik het niet inkort. Mijn rugzak van Salomon is ook nog te groot met de touwtjes op de kortste stand, en dat is een model speciaal voor vrouwen. En voor een hardlopende vrouw ben ik niet per se heel klein of heel slank.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Guard het volgende:
[..]
en er blijft er veel touwtje over als jij ze strak trekt (no offense).
Stuk inkorten zou kunnen![]()
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Duidelijk
Sowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
en zo niet, dan gewoon wat langer doortrainen en ervan genieten!
Klinkt goed! Wel een erg leuke motivatie!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Murmeli het volgende:
Oja, en ze hebben me inderdaad naar de snelliesgroep van de andere trainer gezet
dwz: ik vind het een snelliesgroep. Er zitten geen corniels en jero's bij de loopclub![]()
Vind ik wel prettig. Daar zal ik wel een van de langzaamsten zijn maar dat zal hopelijk wel wat bijtrekken. Er gaan er meer mee van mijn huidige groep en die zitten ook rond mijn tempo.
Uitdagingenwoeiiii
Kan je jezelf een beetje optrekken aan hun, maar kijk uit dat het niet teveel wordt he.
![]()
Precies, allebei een knappe tijd gelopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel![]()
/jaloersmakende tijd wolve (en moblo ook)
Dat klinkt niet goed..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ik geloof trouwens dat de knoop door isEn mijn rug stuk. Potverdeeje wat loop ik krom.
wat heb je gedaan dan? heb het even gemist denk ik. Beterschap met je ruggetje!
![]()
Werkknoop?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ben benieuwd!!
Sterkte met je rug
Hahaha, nou.... 10 min van je 5 km tijd afhalen in een jaar is best wel veel! Al is SiIk nog een jonkie natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjeSowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
[..]
Klinkt goed! Wel een erg leuke motivatie!Kan je jezelf een beetje optrekken aan hun, maar kijk uit dat het niet teveel wordt he.
dus die kan dat wel
Ja, klopt. Ik overweeg ook wel om afentoe nog met de groep te blijven trainen waar ik nu in zit. Ik vind dat in- en uitlopen op 7 min/km wel errug lekkerDie andere groep doet dat volgens mij op 6.20 of 6.30. Maar het is wel leuk om mensen te hebben om me aan op te trekken en ook om met mensen te lopen van wie ik dingen kan leren die zij door hun ervaring al weten en ik nog niet. En de trainer daarvan is zelf ook meer een loper dan mijn huidige juf. Dus alles bij elkaar superveel zin in
En het is natuurlijk ook leuk om de bevestiging te krijgen dat ze dat vertrouwen in me hebben
Ja, ik weet dat het uberhaupt nog wel een paar maanden kan duren voor ik em onder de 30 loop, en 25 is al helemaal verweg. Maar al die lovende woorden van jullie tijdens de Ekiden helpen wel om 3x per week de deur uit te gaan, dus ik hou ze nog maar even vast. Verder ga ik eerder te langzaam dan te snel in de trainingen, dus zal wel loslopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjeSowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
Langzaam trainen is snelle wedstrijden, gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het uberhaupt nog wel een paar maanden kan duren voor ik em onder de 30 loop, en 25 is al helemaal verweg. Maar al die lovende woorden van jullie tijdens de Ekiden helpen wel om 3x per week de deur uit te gaan, dus ik hou ze nog maar even vast. Verder ga ik eerder te langzaam dan te snel in de trainingen, dus zal wel loslopen![]()
wel braaf je intervallen blijven doen natuurlijk
Dank allemaal! Dat wordt lekker rondstrompelen morgen.Wellicht zodadelijk wel!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie tijd
Kan verder je loopje niet zien omdat we geen vriendjes zijn, maar gefeliciteerd met je PR.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Had je prestatie nog niet gezien, mijn laptop crashte zojuist spectaculairquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Wolve000 het volgende:
Dank allemaal! Dat wordt lekker rondstrompelen morgen.
[..]
Wellicht zodadelijk wel!![]()
Maar wat een tijd![]()
Klasse
Yup!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij kan ook gewoon beter lekker gaan trailenToch netjes gedaan, knappe tijd!
Mááááááár, het verhaal was nog niet klaar...
Ik heb een prijs gewonnen![]()
![]()
![]()
_!
Team Prize, samen met 2 andere dames dus! Ik heb een hardloopprijs gewonnen
tijdens een stom loopje
![]()
!
En we waren al naar huis en niet gebleven voor de uitreiking, want a) we winnen toch nooit wat en b) morgen afstuderen en vroeg weer op en dit-dat-alles.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!
Mááááááár, het verhaal was nog niet klaar...
Ik heb een prijs gewonnen![]()
![]()
![]()
_!
Team Prize, samen met 2 andere dames dus! Ik heb een hardloopprijs gewonnen
tijdens een stom loopje
![]()
!
En we waren al naar huis en niet gebleven voor de uitreiking, want a) we winnen toch nooit wat en b) morgen afstuderen en vroeg weer op en dit-dat-alles.
Prijzen pakken
![]()
wel jammer dat je niet hoogstpersoonlijk de troffee, medaille of lokale specialiteit of zo in ontvangst hebt kunnen nemen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
MoBlo..... priceless!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wolve.. Grr nieuw doelprachttijd!
Moblo succes morgen en gefeliciteerd!
Silk, je komt t er wel, goed trainen!
Guard fucking veel plezier.
Tandartspatienten en Q, sterkte!
Rest!![]()
!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat was wrsch gewoon een goedkope fles Tescowijn ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef Guard het volgende:
[..]Prijzen pakken
![]()
wel jammer dat je niet hoogstpersoonlijk de troffee, medaille of lokale specialiteit of zo in ontvangst hebt kunnen nemen...maar inderdaad
quote:_!
Ja doei.![]()
Je moet af en toe een beetje scherp gehouden worden. Anders versloft dat lopen van je alleen maar.quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Holy shit, 24:02Waar kan ik daarvoor tekenen?? Neem aan dat er ook geen fotos van zijn, gewoon te snel voor de fotografen... Andere lopers uiteraard ook
en voor de ziekenboek/tandartspatiënten:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
@mosselmossel, wil je deze wedstrijd toevoegen aan de "wie loopt waar agenda "
1
2[b]18 juli - [url=http://www.beach-challenge.nl/nevenactiviteiten/beach-run/informatie]Kyocera Beach Run (Kijkduin)[/url][/b]
[*] Zelus - 5 km![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:42 schreef Zwabberhark het volgende:
24:02 Wolve
Ineens lijkt het kwartje bij jou gevallen!
Edit: endomondo-fail. Not pijll-proof![]()
/careSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
* Daywalk3r gaat intervallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je moet af en toe een beetje scherp gehouden worden. Anders versloft dat lopen van je alleen maar.![]()
24 moet me nu trouwens ook wel lukken denk ik. Bij de ekiden begon ik er goed aan maar die bedompte lucht tussen de bomen deed me de das om denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:05 schreef Corniel het volgende:
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.Wel een mooi constante duurloop! Hoe vroeg moest je opstaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.
En ik vind het niet traag :|Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes Corniel! Neem aan dat er een douche op je werk is? Wel zo sociaal voor je collega's
@Jero: geen idee waar het misging, maar heb 2x pj zo'n week met rugpijn. Hardlopen gaat trouwens prima. Zittend werk =![]()
![]()
Is het in je onderrug toevallig? Misschien is het wel een spit aanval. heb dat zelf ook zo'n twee keer per jaar. Uit bed komen of omhoog komen van een stoel of bank is dan op zijn zachts gezegd een uitdaging.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:26 schreef Quoi het volgende:
Netjes Corniel! Neem aan dat er een douche op je werk is? Wel zo sociaal voor je collega's
@Jero: geen idee waar het misging, maar heb 2x pj zo'n week met rugpijn. Hardlopen gaat trouwens prima. Zittend werk =I solemnly swear i'm up to no good![]()
Om precies te zijn zijn het mijn bekken. Staat daar het één en ander niet recht. Voor ik hardliep had ik er veel vaker last van. Bewegen is oké olé oléquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het in je onderrug toevallig? Misschien is het wel een spit aanval. heb dat zelf ook zo'n twee keer per jaar. Uit bed komen of omhoog komen van een stoel of bank is dan op zijn zachts gezegd een uitdaging.![]()
![]()
Hm lastig. Oefeningen zul je er vast wel al voor doen. Om je bekkenspieren steviger te maken enzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Om precies te zijn zijn het mijn bekken. Staat daar het één en ander niet recht. Voor ik hardliep had ik er veel vaker last van. Bewegen is oké olé olé
Nou hopelijk is het snel weer over.I solemnly swear i'm up to no good![]()
I shouldquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm lastig. Oefeningen zul je er vast wel al voor doen. Om je bekkenspieren steviger te maken enzo
Nou hopelijk is het snel weer over.![]()
Ik heb zondag 1 sigaar gerookt. Misschien is dit mijn straf
En nu:![]()
![]()
Corniel, gek!![]()
Quoi, wat balen dat het nog niet beter gaat..![]()
Dit topic heeft nog een nieuwe functie voor mij trouwens; ik kan door de verhalen hier 'meepraten' over trailwedstrijden met mijn trailende fysio.Door de verhalen weet ik een beetje waar hij het over heeft bij bijv. de Koning van Spanje-trail en Veluwezoomtrail.
Verder is squatten met een kettle-bell van 15kg killing voor m'n hamstringsDat wordt spierpijn morgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Haha, het schijnt goed te helpen..quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
I should![]()
Ik heb zondag 1 sigaar gerookt. Misschien is dit mijn straf
En nu:
Maar een sigaar, ja dan zal dit je straf wel zijn. Als het nu een sigaretje was (a)
Nu 5 maanden gestopt maar soms he... zou ik nog wel eens een sigaretje willen.. stomme verslaving.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.Werk je bij Exact? Daar zit nog een ex-collega van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.![]()
Niet Jero's naam laten vallen, want dan laat hij je uit pure frustratie 10 squats meer makenquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:38 schreef E.T. het volgende:
Corniel, gek!![]()
Quoi, wat balen dat het nog niet beter gaat..![]()
Dit topic heeft nog een nieuwe functie voor mij trouwens; ik kan door de verhalen hier 'meepraten' over trailwedstrijden met mijn trailende fysio.Door de verhalen weet ik een beetje waar hij het over heeft bij bijv. de Koning van Spanje-trail en Veluwezoomtrail.
Verder is squatten met een kettle-bell van 15kg killing voor m'n hamstringsDat wordt spierpijn morgen
![]()
![]()
...te laat....quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet Jero's naam laten vallen, want dan laat hij je uit pure frustratie 10 squats meer maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb het advies om gas terug te nemen mbt mijn ademhaling ter harte genomen en het gaat goed!
Dank voor het advies.
Ik strompel nu wel als een oma over de weg, maar dat interesseert me niks
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Quoi: ga ook yoga-en, is vast goed. Een beetje afhankelijk van of ik vanavond op een balkon in Wateringse Veld ga zitten (ja, heus) moet ik vanavond ook weer. Ik zit he-le-maal vast.
En m'n stagecontract is met twee weken verlengd omdat m'n stagebegeleider niet gelooft dat ik op tijd klaar ga zijn(ik ook niet). Dus vakantie duurt nog langer
![]()
![]()
Zojuist terug van mijn "earliest run in a year". De komende dagen wordt het ziedend heet, vooral morgen en overmorgen. Dus ik loop pas zondagavond weer.
10x400 gedaan. Ik begon moeizaam, maar het ging steeds beter. 400'tjes gingen wel boven mijn drempelsnelheid, maar de hartslag kwam niet boven de 160. Geen idee of 400 m te kort is voor je hart om naar hogere waardes te schieten, of dat de hartslagmeter niet snel genoeg reageert (misschien past het horloge een filter toe, geen idee).![]()
heerlijk loopweer!
In een rustig tempo een kleine 15km gelopen in het vervagende licht van het ondergaande winterzonnetje bij een temperatuur van rond het vriespunt
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.Ongelofelijk wat een prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.mooie afstand en indrukwekkende pace!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:44 schreef hatsaflats het volgende:
Quoi: ga ook yoga-en, is vast goed. Een beetje afhankelijk van of ik vanavond op een balkon in Wateringse Veld ga zitten (ja, heus) moet ik vanavond ook weer. Ik zit he-le-maal vast.
En m'n stagecontract is met twee weken verlengd omdat m'n stagebegeleider niet gelooft dat ik op tijd klaar ga zijn(ik ook niet). Dus vakantie duurt nog langer
Is vast goed idd, maar weer een agenda-item erbij in de week. Misschien binnenkort als ik meer tijd heb
Een balkon in Wateringse Veld. Ik zou het wel weten![]()
Balen dat je vakantie wat later ingaat. Maar 2 weken is te overzien. Is het nu al bekend of je kan blijven?![]()
Nu wilde ik gister eindelijk echt eens starten...... Komt er weer iets tussendoor..... Vrouwlief had weer wat anders bedacht wat op stel en sprong moest![]()
Vanavond ook geen kans, dus vrijdag eerste gelegenheid pas weer.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Verrassendquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef sanger het volgende:
Nu wilde ik gister eindelijk echt eens starten...... Komt er weer iets tussendoor..... Vrouwlief had weer wat anders bedacht wat op stel en sprong moest![]()
Vanavond ook geen kans, dus vrijdag eerste gelegenheid pas weer.![]()
![]()
Niet he?quote:
Maar goed, de nieuwe badkamer goedkeuren (die ze als verrassing had uitgekozen) is op zich ook wel iets belangrijks
Everything you want is on the other side of fear.
van uitstel......quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef sanger het volgende:
Vanavond ook geen kans, dus vrijdag eerste gelegenheid pas weer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik yoga gewoon met youtube-filmpjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:12 schreef Quoi het volgende:
[..]Is vast goed idd, maar weer een agenda-item erbij in de week. Misschien binnenkort als ik meer tijd heb
Een balkon in Wateringse Veld. Ik zou het wel weten![]()
Balen dat je vakantie wat later ingaat. Maar 2 weken is te overzien. Is het nu al bekend of je kan blijven?Sta ik ook niet zo voor aap omdat ik de helft niet kan door te korte hamstrings.
Dat balkon hangt van de balkon-eigenaar af, ik heb daar verder niets over te zeggenEn nee, nog niets bekend, er is ook nog geen assessment ingepland en de manager is op vakantie.
![]()
als ik alle FB posts mag geloven ben je helemaal hip als je Hot Yoga doe'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uiteraard. Sterker nog, dat is bij wet verplicht (voor nieuwe werkruimten).quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:26 schreef Quoi het volgende:
Neem aan dat er een douche op je werk is (..)Ik ben om 7:25 gaan lopen, om 7:00 opgestaan. Nou, mijn hartslag was constant, maar mijn tempo zakte meer in dat ik leuk vond. Ik durf Nirka niet zo goed tegen te spreken, dus als zij zegt dat het traag is, dan is dat zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel een mooi constante duurloop! Hoe vroeg moest je opstaan?
En ik vind het niet traag :|Ik sta er op de loonlijst. Het is groot bedrijf, als het geen developer (of tester) is, is de kans niet zo groot dat ik hem ken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Werk je bij Exact? Daar zit nog een ex-collega van me.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Vanaond is het vast Hot in mijn woonkamer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik alle FB posts mag geloven ben je helemaal hip als je Hot Yoga doe![]()
Het is een 'haar' en ze zit op marketingquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef Corniel het volgende:
Ik sta er op de loonlijst. Het is groot bedrijf, als het geen developer (of tester) is, is de kans niet zo groot dat ik hem ken.![]()
![]()
Hipster!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vanaond is het vast Hot in mijn woonkamer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan vast een halfuurtje later.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet he?
Maar goed, de nieuwe badkamer goedkeuren (die ze als verrassing had uitgekozen) is op zich ook wel iets belangrijks
Ik ga vanavond dus ook gewoon weer lekker lopen. Misschien maar drinken meenemen, ook al ga ik maar 10.![]()
Nou, ze had dus een afspraak gemaaktquote:![]()
Twijfel nu of ik vrijdagavond of zaterdag ga beginnen. Ook omdat je met die beginnerschema's 3x per week moet, even kijken wat het meest praktisch is zodat het andere verplichtingen qua tijd niet in de weg gaat zitten.Everything you want is on the other side of fear.
Ga dan wel vroeg lopen want het wordt enorm warm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Nou, ze had dus een afspraak gemaakt![]()
Twijfel nu of ik vrijdagavond of zaterdag ga beginnen. Ook omdat je met die beginnerschema's 3x per week moet, even kijken wat het meest praktisch is zodat het andere verplichtingen qua tijd niet in de weg gaat zitten.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gelukkig is het heul lang licht in de zomer dus kan je er ook vast naquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.Lekker bezig! Hoe ga je nu terug, met het OV? Of doe je gewoon nog zo'n stukje?
Wat zeggen je collega's er van?![]()
![]()
Dat is het probleem met alle andere verplichtingen die ik nog heb (en hopelijk na de vakantie afgerond heb). Er moet ook nog eens wat werk af (heb naast mijn FT werk ook nog een eigen bedrijf)quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig is het heul lang licht in de zomer dus kan je er ook vast na![]()
En ja dat zijn allemaal excuses, maar ik wil ook weleens wat eerder dan 01:00 naar bed op doordeweekse dagenZeker omdat de wekker iedere ochtend om 06:00 gaat.
Ik kwam dit leuke loopje nog tegen. Ik kan helaas zelf niet, omdat ik die dag al in de gracht lig voor de Amsterdam City Swim.
WesterparkRUN (Amsterdam)![]()
Ik wou daar al wat van zeggen ja, dat dat mij enorm tegenviel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef Corniel het volgende:
Nou, mijn hartslag was constant, maar mijn tempo zakte meer in dat ik leuk vond.
Gelukkig maak je de opmerking zelf al. Dan hoef ik niet zo negatief tegen je te doen. Hou ik niet van. Zelfs als het nodig is (zoals in dit geval).![]()
Nu het zo warm weer is zoveel dagen achter elkaar wil ik wat aanschaffen om tijdens het lopen toch wat te kunnen drinken. Nu zat ik te kijken naar een bottlebelt, omdat me dit het handigste lijkt. Ik heb de volgende 2 bottlebelts gevonden, waarbij die van Adidas dus de flessen achterop heeft en 3 flessen in plaats van de 2 flessen bij de Rucanor:
http://www.miinto.nl/p-118858-rucanor-bottlebelt-2
http://www.wiggle.nl/adidas-bottle-belt-1/
Kan iemand hier mij vertellen of het handiger is om de flessen voor- of achterop te hebben, of heeft iemand tips voor een andere goede bottlebelt die ongeveer hetzelfde kost?![]()
Ik heb ook een eigen bedrijf naast FT werkquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is het probleem met alle andere verplichtingen die ik nog heb (en hopelijk na de vakantie afgerond heb). Er moet ook nog eens wat werk af (heb naast mijn FT werk ook nog een eigen bedrijf)![]()
En ja dat zijn allemaal excuses, maar ik wil ook weleens wat eerder dan 01:00 naar bed op doordeweekse dagenZeker omdat de wekker iedere ochtend om 06:00 gaat.
![]()
Ben jij toevallig van de API?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:31 schreef Corniel het volgende:
Ik sta er op de loonlijst. Het is groot bedrijf, als het geen developer (of tester) is, is de kans niet zo groot dat ik hem ken.![]()
Het is allemaal heel persoonlijk. Ik vind die riemen pure aids en heb liever iets in mijn hand (tot HM afstanden) of een goede rugzak (afstanden boven 21KM)quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef Voccar het volgende:
Nu het zo warm weer is zoveel dagen achter elkaar wil ik wat aanschaffen om tijdens het lopen toch wat te kunnen drinken. Nu zat ik te kijken naar een bottlebelt, omdat me dit het handigste lijkt. Ik heb de volgende 2 bottlebelts gevonden, waarbij die van Adidas dus de flessen achterop heeft en 3 flessen in plaats van de 2 flessen bij de Rucanor:
http://www.miinto.nl/p-118858-rucanor-bottlebelt-2
http://www.wiggle.nl/adidas-bottle-belt-1/
Kan iemand hier mij vertellen of het handiger is om de flessen voor- of achterop te hebben, of heeft iemand tips voor een andere goede bottlebelt die ongeveer hetzelfde kost?
Andere zijn helemaal gelukkig met hun bottle belt. Valt weinig zinnigs over te zeggen eigenlijk.![]()
Nu zit ik met het nummer van nelly in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vanaond is het vast Hot in mijn woonkamer.
Vanavond lekker pizza eten en bier drinken op het strand
Trek eens aan mijn vinger?
Niets persoonlijks natuurlijk, soms komt het gewoon niet uit. Maar de meeste in dit topic hebben alle smoesjes al eens gehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is het probleem met alle andere verplichtingen die ik nog heb (en hopelijk na de vakantie afgerond heb). Er moet ook nog eens wat werk af (heb naast mijn FT werk ook nog een eigen bedrijf)![]()
De tijd die je erin gestoken hebt om bij te lezen en te reageren had je ook les 1 kunnen lopen![]()
Komt weer een smoesje; maar ik wordt geacht op dit moment arbeidsproductief te zijn voor de baasquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niets persoonlijks natuurlijk, soms komt het gewoon niet uit. Maar de meeste in dit topic hebben alle smoesjes al eens gehoord.
De tijd die je erin gestoken hebt om bij te lezen en te reageren had je ook les 1 kunnen lopen![]()
![]()
Hoe ver is het lopen naar de koffie automaat? Meer dan 50 meter = heen rennen en terug wandelen! (andersom geeft zo een rommel)quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Komt weer een smoesje; maar ik wordt geacht op dit moment arbeidsproductief te zijn voor de baas
Wel een reden om weer terug te gaan naar de koffie automaatquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe ver is het lopen naar de koffie automaat? Meer dan 50 meter = heen rennen en terug wandelen! (andersom geeft zo een rommel)
Dé API?quote:Ik ben niet van team dat de publieke API maakt voor Exact, dat team zit naast het mijne. Want?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Bij een direct verkoopfactuur kan geen magazijn worden gekoppeld. Is alweer een tijdje geleden maar ik dacht dat dit met de CSV API wel kon en de REST API niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:25 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dé API?Ik ben niet van team dat de publieke API maakt voor Exact, dat team zit naast het mijne. Want?
![]()
Ik vind flesjes voorop prettiger, omdat ik denk dat ik het in de gaten heb als ze eruit vallen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef Voccar het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen of het handiger is om de flessen voor- of achterop te hebben, of heeft iemand tips voor een andere goede bottlebelt die ongeveer hetzelfde kost?
Wat ik ook doe in dit weer, is dat ik mijn route zo uitstippel dat ik langs openbare waterkranen kom. Veel makkelijker dan zelf wat meenemen. (https://www.dunea.nl/kaart-openbare-tapkranen voor de regio Den Haag)![]()
Dat is best wel handig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik vind flesjes voorop prettiger, omdat ik denk dat ik het in de gaten heb als ze eruit vallen...
Wat ik ook doe in dit weer, is dat ik mijn route zo uitstippel dat ik langs openbare waterkranen kom. Veel makkelijker dan zelf wat meenemen. (https://www.dunea.nl/kaart-openbare-tapkranen voor de regio Den Haag)Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het is mijn tweede natuur geworden om mensen teleur te stellen. Het is niet anders...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:58 schreef pijll het volgende:
Ik wou daar al wat van zeggen ja, dat dat mij enorm tegenviel.
Gelukkig maak je de opmerking zelf al. Dan hoef ik niet zo negatief tegen je te doen. Hou ik niet van. Zelfs als het nodig is (zoals in dit geval).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hetgeen typerend is voor ontwikkelaars.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:39 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het is mijn tweede natuur geworden om mensen teleur te stellen. Het is niet anders...![]()
Het is natuurlijk heel persoonlijk ja. Weet ook niet hoe het mij zou bevallen, maar mij lijkt het juist niet fijn om iets in de hand te houden en een rugzak is voor mijn afstanden weer beetje overdreven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is allemaal heel persoonlijk. Ik vind die riemen pure aids en heb liever iets in mijn hand (tot HM afstanden) of een goede rugzak (afstanden boven 21KM)
Andere zijn helemaal gelukkig met hun bottle belt. Valt weinig zinnigs over te zeggen eigenlijk.Dus jij vind het niet vervelend om met zo'n bottlebelt te lopen? Denk dat het wellicht ook wat makkelijker is om een flesje te pakken ( en terug te doen) als deze voorop zit. Wist niet dat er zo veel openbare tapkranen zijn, al zijn die hier in de buurt ook niet echt veel te vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik vind flesjes voorop prettiger, omdat ik denk dat ik het in de gaten heb als ze eruit vallen...
Wat ik ook doe in dit weer, is dat ik mijn route zo uitstippel dat ik langs openbare waterkranen kom. Veel makkelijker dan zelf wat meenemen. (https://www.dunea.nl/kaart-openbare-tapkranen voor de regio Den Haag)![]()
Ik zweer ook bij een bottle belt.Ik merk niet eens dat ik hem om heb. En ik ga nu kijken of Brabant Water ook openbare taps heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:56 schreef Voccar het volgende:
Dus jij vind het niet vervelend om met zo'n bottlebelt te lopen? Denk dat het wellicht ook wat makkelijker is om een flesje te pakken ( en terug te doen) als deze voorop zit. Wist niet dat er zo veel openbare tapkranen zijn, al zijn die hier in de buurt ook niet echt veel te vinden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is hier ook, in vind dat zo handig!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat ik ook doe in dit weer, is dat ik mijn route zo uitstippel dat ik langs openbare waterkranen kom. Veel makkelijker dan zelf wat meenemen. (https://www.dunea.nl/kaart-openbare-tapkranen voor de regio Den Haag)Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik las laatst een heel stuk dat het helemaal niet zo goed is om met flesjes in je hand te lopen omdat je dan uit evenwicht loopt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Al die Kenianen liepen vroeger naar school ook uit evenwicht met een boek onder hun arm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:05 schreef Ynske het volgende:
Ik las laatst een heel stuk dat het helemaal niet zo goed is om met flesjes in je hand te lopen omdat je dan uit evenwicht loopt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sjonge wat maak je het ingewikkeld. De eerste keer was ik maar 15 of 20 minuten weg geloof ik, en 3 of 4 dagen later deed ik nog eens zo'n rondje. Ga gewoon een stukkie lopen, schuiven in je schema mag hoor, fuck het schema.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Twijfel nu of ik vrijdagavond of zaterdag ga beginnen. Ook omdat je met die beginnerschema's 3x per week moet, even kijken wat het meest praktisch is zodat het andere verplichtingen qua tijd niet in de weg gaat zitten.![]()
Ik kan na mijn wisselduurloop geen boe of bah meer zeggen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat lijkt mij niet de bedoeling na een wisselduurloop. Volgende keer wat trager of had je een heel slecht loopje door de warmte?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan na mijn wisselduurloop geen boe of bah meer zeggenJack does it in real time...![]()
http://www.corridadotejo.com/maar 20 km van waar we op vakantie gaan, eens kijken of ik mijn meisje zo gek kan krijgen
Het is wisselen tussen D2 en D3, dus dat hoort wel pittig te zijn lijkt me. En het is een zware week, en dit was de derde trainingsdag op rij. Plus die warmte inderdaad. Nu een rustdag en dan zaterdag een LDL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet de bedoeling na een wisselduurloop. Volgende keer wat trager of had je een heel slecht loopje door de warmte?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik plak vanavond er ook een stukje lopen bij als ik in de sportschool ben.
Voorlopig even op 10 minuten houden en langzaam opbouwen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.Auto of fiets stuk? Openbaar vervoer aan het staken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.![]()
saraats ben jij het?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef sanger het volgende:
Vanavond ook geen kans, dus vrijdag eerste gelegenheid pas weer.![]()
Dit weerHet gaat alleen wat laat worden om vandaag te gaan lopen, verwacht pas dat het na 21:00 een beetje te harden is
![]()
Dat is dan wel weer het voordeel van een waardeloze looptechniek, dan loop je per definitie al uit het lood. Zo'n bomgordel met flesjes lijkt me dusdanig irritant dat ik vrij zeker weet dat ik ze onderweg woest weg keil. Maar ik overweeg wel een spibelt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:05 schreef Ynske het volgende:
Ik las laatst een heel stuk dat het helemaal niet zo goed is om met flesjes in je hand te lopen omdat je dan uit evenwicht loopt.
Het Nationaal Hitteplan is overigens zojuist actief geworden.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van een waardeloze looptechniek, dan loop je per definitie al uit het lood. Zo'n bomgordel met flesjes lijkt me dusdanig irritant dat ik vrij zeker weet dat ik ze onderweg woest weg keil. Maar ik overweeg wel een spibelt.
Het Nationaal Hitteplan is overigens zojuist actief geworden.ik kan niet eens drinken tijdens het lopen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:De clue ontgaat mij een beetje, al kan ik er wel naar radenquote:
Hoezo niet? Omdat je dan niet kunt ademen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]ik kan niet eens drinken tijdens het lopen
Er is trouwens helemaal niets mis mee om de duurloop een paar tellen te onderbreken om even wat te drinken of te ontspannen. Daar zal het eindresultaat echt niet van afhangen.![]()
Voor wie er nog aan twijfelde. Ik ben gek, knettergek.En niet eens een negatieve splitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals Nirak op FB al inpeperde. Ik ben ook traag. Dat ook.![]()
Exact? Hm, dat roept altijd interessante herinneringen bij me op. Ooit bij gesolliciteerd en aangenomen als grafisch vormgever, maar de vrijdag voor ik zou moeten beginnen gebeld en gezegd dat ik het toch niet ging doen. Beetje erg lullig, maar wat had mijn leven er dan totaal anders uitgezien! Zou na een jaar Delft namelijk naar Kuala Lumpur zijn gegaan om daar leiding te geven aan het grafische team. Uiteindelijk dus niet gedaan en nu zit ik aan de compleet andere kant van de wereld
[ Bericht 0% gewijzigd door flipsen op 17-07-2014 13:37:27 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nou ja, da's iemand die altijd maar uitstelt en nooit gaat. Dus bewijs dat je niet zo bent en ga gewoon lopen. Je hebt voor de eerste keer maar 20 minuten nodig, dus geen tijd is geen excuusquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
De clue ontgaat mij een beetje, al kan ik er wel naar raden
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik snap echt weinig van jouw schema, maar het zal wel kloppenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wisselen tussen D2 en D3, dus dat hoort wel pittig te zijn lijkt me. En het is een zware week, en dit was de derde trainingsdag op rij. Plus die warmte inderdaad. Nu een rustdag en dan zaterdag een LDL.
D3, is dat in jouw voorbereiding ook gelijk aan je beoogd marathontempo?F means you're fucked![]()
Bij ons in het dorp (waar ik tevens geboren en getogen ben) is zowaar een hardloopevenement! Die is er vast al langer, maar ik heb daar nooit iets van meegekregen. Ze hebben een halve marathon, een 10km en een 6,2 km (?). Ik ben het natuurlijk welaan mezelf verplicht om daar een stukje te wandelen! Ik denk dat ik 10 wel mooi vind.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nee D3 is wel wat harder denk ik, maar ik denk dat mijn hartslag aan het einde van de marathon wel die kant op zal gaan. D1 is 145-160, D2 160-170, D3 170-185.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap echt weinig van jouw schema, maar het zal wel kloppen
D3, is dat in jouw voorbereiding ook gelijk aan je beoogd marathontempo?
Wat snap je er niet aan dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is anders dan mijn schema, dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee D3 is wel wat harder denk ik, maar ik denk dat mijn hartslag aan het einde van de marathon wel die kant op zal gaan. D1 is 145-160, D2 160-170, D3 170-185.
Wat snap je er niet aan dan?
/autist
F means you're fucked![]()
Ik heb inmiddels wel mijn LDL's bijgesteld naar D1 hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is anders dan mijn schema, dat zal het zijn
/autistDat werd wel té pittig. Maar nu ben ik vooral moe omdat ik voor het eerst 3 dagen achter elkaar had.
omdat ik t niet voor mekaar krijg om goed te slikken en dan begin te hoesten en proestenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat je dan niet kunt ademen?
Er is trouwens helemaal niets mis mee om de duurloop een paar tellen te onderbreken om even wat te drinken of te ontspannen. Daar zal het eindresultaat echt niet van afhangen.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gebruik ook een bottlebelt en heb er geen last van, maar iedereen is anders natuurlijk. Mijne is van Intersport 2 flesjes voor en 2 achter en een vakje voorop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:56 schreef Voccar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel persoonlijk ja. Weet ook niet hoe het mij zou bevallen, maar mij lijkt het juist niet fijn om iets in de hand te houden en een rugzak is voor mijn afstanden weer beetje overdreven.
[..]
Dus jij vind het niet vervelend om met zo'n bottlebelt te lopen? Denk dat het wellicht ook wat makkelijker is om een flesje te pakken ( en terug te doen) als deze voorop zit. Wist niet dat er zo veel openbare tapkranen zijn, al zijn die hier in de buurt ook niet echt veel te vinden.
Flesjes achter merk je minder van met stretchen etc. maar voor is makkelijker pakken en terug stoppen. Maar dat is niet heel moeilijk hoorIk neem soms alle 4 mee en soms maar 2.
Gewoon eens naar een sportwinkel en uitproberen. Ik zat te twijfelen tussen zo'n bottlebelt (de oude was uitgelubberd) of een bidonhouder maar een andere loper raadde me dat af. Hij kende meerdere lopers die dat teveel vonden klotsen tijdens het lopen.....Dus maar bij een bottlebelt gehouden.
Die tappunten zijn cool, maar hier in 040 nooit gezien...... kaart met water
In Ehv dus niet veel punten. Jammer wel fijn om te kunnen tappen als je onderweg bent.
[ Bericht 5% gewijzigd door ser op 17-07-2014 13:40:17 ]Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
http://www.brabantwater.n(...)kwatertappunten.aspxquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef ser het volgende:
[..]
Die tappunten zijn cool, maar hier in 040 nooit gezien......
En een landelijke site (helaas niet compleet, als ik de kranen in Den Haag vergelijk met de lijst van Dunea): http://kraanwatertappunten.nl/overzicht-van-watertappunten/![]()
In de stad tja daar hebben we dus niks aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:33 schreef ser het volgende:
[..]
Gebruik ook een bottlebelt en heb er geen last van, maar iedereen is anders natuurlijk. Mijne is van Intersport 2 flesjes voor en 2 achter en een vakje voorop.
Flesjes achter merk je minder van met stretchen etc. maar voor is makkelijker pakken en terug stoppen. Maar dat is niet heel moeilijk hoorIk neem soms alle 4 mee en soms maar 2.
Gewoon eens naar een sportwinkel en uitproberen. Ik zat te twijfelen tussen zo'n bottlebelt (de oude was uitgelubberd) of een bidonhouder maar een andere loper raadde me dat af. Hij kende meerdere lopers die dat teveel vonden klotsen tijdens het lopen.....Dus maar bij een bottlebelt gehouden.
Die tappunten zijn cool, maar hier in 040 nooit gezien...... kaart met water
In Ehv dus niet veel punten. Jammer wel fijn om te kunnen tappen als je onderweg bent.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
pijll heeft nog paar andere punten gevonden. Maar ik ga meestal toch door bosgebied ivm de hond (stad is lastiger lopen) en daar zijn zelden tappunten. Neem mijn bottlebelt en bidon wel mee voor in de autoquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In de stad tja daar hebben we dus niks aan
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Leuk met de hondquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef ser het volgende:
[..]
pijll heeft nog paar andere punten gevonden. Maar ik ga meestal toch door bosgebied ivm de hond (stad is lastiger lopen) en daar zijn zelden tappunten. Neem mijn bottlebelt en bidon wel mee voor in de auto![]()
Kan helaas niet met de mijne. Ten eerste omdat hij daar veel te enthousiast voor is en nu kan het niet meer vanwege zijn heupen hij gaat erg hard achteruit
Maar hij is wel beroemdZelfs in Argentinië kennen ze hem al
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Als ze dan zijn beroemde foto op die pagina veel liken wordt hij nog beroemderquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef flipsen het volgende:
Maar hij is wel beroemdZelfs in Argentinië kennen ze hem al
Op mijn eigen facebook werken ze niet echt mee
Wordt steeds melig van die foto en de prul vind het allemaal wel best. En dan wil je foto maken en is hij zo enthousiast dat hij die bril van zijn hoofd laat vallen en met zijn blije staart zo door de woonkamer zwiept
Vind zelf 3 keer per week juist ideaal, geeft je precies genoeg vrijheid om wat heen en weer te schuiven en een en ander handig in te plannen. (Zo besloot ik gisteren dat een biertje in de zon drinken en lekker uit eten gaan belangrijker was dan mijn geplande loop, die heb ik weer naar vanavond geschovenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Twijfel nu of ik vrijdagavond of zaterdag ga beginnen. Ook omdat je met die beginnerschema's 3x per week moet, even kijken wat het meest praktisch is zodat het andere verplichtingen qua tijd niet in de weg gaat zitten.)
![]()
Dat is wel mooi van de kranen in Den Haag: hier staan er een hoop aan de rand van de stad, in parkjes, en midden in de duinen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef ser het volgende:
[..]
pijll heeft nog paar andere punten gevonden. Maar ik ga meestal toch door bosgebied ivm de hond (stad is lastiger lopen) en daar zijn zelden tappunten. Neem mijn bottlebelt en bidon wel mee voor in de auto![]()
HIer gelukkig nog wel mits het niet te warm of zonnig is. Honden hebben sneller last van warmte omdat ze niet kunnen zweten. Gelukkig kan hij op 1 km van mijn huis op het ggze terrein water in dus dan kan hij altijd wel meequote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk met de hond![]()
Kan helaas niet met de mijne. Ten eerste omdat hij daar veel te enthousiast voor is en nu kan het niet meer vanwege zijn heupen hij gaat erg hard achteruitJa heb ik in andere steden ook wel gezien, goed initiatief van steden. Wel handig alhoewel ik daar ook mijn eigen water meenam omdat ik in het buitenland niet altijd kraanwater drinkquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:39 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is wel mooi van de kranen in Den Haag: hier staan er een hoop aan de rand van de stad, in parkjes, en midden in de duinen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Mijn god, wat een gezeik met m`n Timex horloge zeg
Na uitgebreid contact met Timex USA heb ik contactgegevens gekregen van een officiële distribiteur van Timex producten in Nederland. Daar het horloge naar retour moeten zenden. Kreeg ik vandaag te horen dat "het horloge niet gerepareerd kan worden en er ook geen Run Trainer 1.0 meer leverbaar is". Met andere woorden: Er is geen oplossing.
Dus, heb gevraagd voor de nieuwere versie, de 2.0, maar die kan ik alleen krijgen voor een bijbetaling van ¤138. Iets wat ik dus niet wil, aangezien m`n horloge onder garantie vervangen zou worden.
Nu dus maar weer terug naar Timex USA gegaan..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het vorige nummer nog amper open gehad, maar de nieuwe RW lag vandaag op de mat. Ik heb maar eens op mijn balkonnetje zitten lezen en dat was zalig. Er stond ook veel van mijn gading in.![]()
Ik loop daar ook weleens idd. maar dan gewoon wandelen. In het de Jongh park heb je ook waar ze kunnen zwemmen erg lekker is dat. En Honden kunnen idd alleen hun warmte via hun rong of poten kwijt. daarom heb ik voor Loebes ook een koelhalsband en een koelkleed. Hij heeft erg snel van de hitte. En daar geniet hij echt van. En anders lekker bij Vessem zwemmen al staat het daar nu weer leegquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:50 schreef ser het volgende:
[..]
HIer gelukkig nog wel mits het niet te warm of zonnig is. Honden hebben sneller last van warmte omdat ze niet kunnen zweten. Gelukkig kan hij op 1 km van mijn huis op het ggze terrein water in dus dan kan hij altijd wel mee
[..]
Ja heb ik in andere steden ook wel gezien, goed initiatief van steden. Wel handig alhoewel ik daar ook mijn eigen water meenam omdat ik in het buitenland niet altijd kraanwater drinkI solemnly swear i'm up to no good![]()
Dat is toch allang bekend? Als je een goede armzwaai hebt, dan heb je goede balans en dan hou je je torso stiller waardoor je energie bespaart.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het lijkt me allemaal wel logisch, maar grappig dat ze nu de percentages berekend hebben. Alhoewel je wel vraagtekens kan stellen bij het aantal proefpersonen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is toch allang bekend? Als je een goede armzwaai hebt, dan heb je goede balans en dan hou je je torso stiller waardoor je energie bespaart.Trek eens aan mijn vinger?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Quoi het volgende:
Mijn trainer vergeleek me dinsdag met een soort T-Rex/kangoeroe qua armen. En bedankt![]()
![]()
Maar een flinke armzwaai bij langzaam lopen, dat lukt toch niet? Ik heb iig bijna geen armzwaari ben ik intussen wel achter. Behalve bij het heuvelop, dan moet ik er wel bewust aan denken. En vooral het naar vóren "duwen" van mijn armen helpt dan zeker. Bij sprintjes is het uiteraard een ander verhaal.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hoe meer je naar voren zwaait met je armen, hoe meer je je benen 'helpt' met vooruit lopen. Dat heeft met je zwaartepunt te maken en compensatie. Loop maar eens met je armen vast op je rug - je komt niet vooruit. Zwaai maar eens overdreven vooruit - je gaat vanzelf harder. Dit heb ik aan den lijve ondervonden met wat oefeningen van de Spaanse trainertquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef flipsen het volgende:
Maar een flinke armzwaai bij langzaam lopen, dat lukt toch niet? Ik heb iig bijna geen armzwaari ben ik intussen wel achter. Behalve bij het heuvelop, dan moet ik er wel bewust aan denken. En vooral het naar vóren "duwen" van mijn armen helpt dan zeker. Bij sprintjes is het uiteraard een ander verhaal.
Ofwel: bij erg langzaam lopen is de armzwaai minder belangrijk en minder ondersteunend.
Maar ik ben ook maar een T-rex, dus van mij moet je maar geen dingen aannemen![]()
![]()
Pas in mail van runnersworld stond hardlopen vanuit je helpen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jebent niet de enige! check het blog van Trex runner!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Quoi het volgende:
Mijn trainer vergeleek me dinsdag met een soort T-Rex/kangoeroe qua armen. En bedanktJa doei.![]()
Net gearriveerd en nu alweer verliefd op Zwitserland![]()
Man man man wat mooiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had al zo een vermoedenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja, da's iemand die altijd maar uitstelt en nooit gaat.![]()
Voorlopig zit ik nu weer over te werken, straks weer afspraken met klantenquote:Dus bewijs dat je niet zo bent en ga gewoon lopen. Je hebt voor de eerste keer maar 20 minuten nodig, dus geen tijd is geen excuus![]()
Zucht
Daar is hardlopen heerlijk voor inderdaad...!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Gogo83 het volgende:
K-dag, dus zo hardlopen. Normaal verzin ik smoesjes met dit weer, nu moet het hoofd leeg.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Meer lopen en minder zeurenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
De clue ontgaat mij een beetje, al kan ik er wel naar raden
Maar dat gezeur gaat wel over zodra je verslaafd bent :pSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zou jij kunnen ophouden met het posten van positieve dingen over den haag? Ik vind het een rotstad en mijn zolderkamerbrein kan het niet aan als iets mijn mening probeert te veranderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:39 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is wel mooi van de kranen in Den Haag: hier staan er een hoop aan de rand van de stad, in parkjes, en midden in de duinen.
Bedankt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat is een nationaal hitteplan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van een waardeloze looptechniek, dan loop je per definitie al uit het lood. Zo'n bomgordel met flesjes lijkt me dusdanig irritant dat ik vrij zeker weet dat ik ze onderweg woest weg keil. Maar ik overweeg wel een spibelt.
Het Nationaal Hitteplan is overigens zojuist actief geworden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Rotterdam is veul ergerderquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou jij kunnen ophouden met het posten van positieve dingen over den haag? Ik vind het een rotstad en mijn zolderkamerbrein kan het niet aan als iets mijn mening probeert te veranderen.
Bedankt.F means you're fucked![]()
Rotterdam en Den Haag, beiden mooi
Jeutje wat een toestanden met dat vliegtuig en landen die elkaar de schuld geven
http://www.nu.nl/binnenla(...)plan-van-kracht.htmlquote:
Maar Zwabber kan dit waarschijnlijk beter uitleggen![]()
![]()
Nou, inderdaad… Kippenvel heb ik ervan…quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef Quoi het volgende:
Jeutje wat een toestanden met dat vliegtuig en landen die elkaar de schuld geven
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en dan willen Mn benen te snel gaan en kan ik t niet lang volhoudenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe meer je naar voren zwaait met je armen, hoe meer je je benen 'helpt' met vooruit lopen. Dat heeft met je zwaartepunt te maken en compensatie. Loop maar eens met je armen vast op je rug - je komt niet vooruit. Zwaai maar eens overdreven vooruit - je gaat vanzelf harder. Dit heb ik aan den lijve ondervonden met wat oefeningen van de Spaanse trainert
Ofwel: bij erg langzaam lopen is de armzwaai minder belangrijk en minder ondersteunend.
Maar ik ben ook maar een T-rex, dus van mij moet je maar geen dingen aannemen![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Na 3KM volledig doorgezweten. Na 4KM hartslag boven de 160, ondanks tempo schijndood, na 5KM water al op. 10 werd 6...![]()
laat ik het zo zeggen, als ik hand helds mee heb dan neem ik er altijd 2 mee, omdat dit inderdaad lekkerder loopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:05 schreef Ynske het volgende:
Ik las laatst een heel stuk dat het helemaal niet zo goed is om met flesjes in je hand te lopen omdat je dan uit evenwicht loopt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had gisteren na 3,5 m'n bidon al leeg.. Vandaag nog warmer.. Sterkte aan Guard die in deze hitte in Zwitserland die hoogtemeters gaat maken..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Na 3KM volledig doorgezweten. Na 4KM hartslag boven de 160, ondanks tempo schijndood, na 5KM water al op. 10 werd 6...![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had het vorige nummer nog amper open gehad, maar de nieuwe RW lag vandaag op de mat. Ik heb maar eens op mijn balkonnetje zitten lezen en dat was zalig. Er stond ook veel van mijn gading in.hoeveel van jullie hier hebben eigenlijk een abo op RW en hoeveel kopen hem af en toe los?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Quoi het volgende:
De RW! Er gaat hier ook op het balkon gezeten worden vanavond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb een abo[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb ook een abonnement. Al weet ik niet of ik het abonnement hou of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
hoeveel van jullie hier hebben eigenlijk een abo op RW en hoeveel kopen hem af en toe los?
8 kilometer op de teller. Na inlopen 10 x 3 minuten met 2 minuten herstel. Was eigenlijk maar 1 minuut, maar vanwege de warmte.. Was best een lekker programma dit weer. De intervallen gingen voor mij op een lekker vlot tempo van rond de 7 min/km. Nu lekker douchen en eten!![]()
Hier ook een abo maar loopt over 2 maanden af
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-07-2014 21:48:09 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen. Ik vond het eigenlijk best wel aangenaam warm, vanaf 20:15 ofzo. Heb puur op gevoel een D2 loop gedaan: Makkelijk vol te houden maar wel het gevoel dat je een inspanning levert. Dus zonder horloge of audio van Endomondo op pad. Dat ging op 6:40 min/km gemiddeld, terwijl ik dat normaal (met horloge en iets minder warm) rond 6:20 - 6:30 min/km doe.
Ook nog eens redelijk vlak gelopen, dus ik ben weer happy.
Nog steeds in een prima flow![]()
![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn abo gebaseerd is op een stukje "gemakzucht"
Als ik het blad los zou moeten kopen dan moet ik naar Gore of Invercargill om het te halen, beiden 40km rijden dus dat komt er niet altijd van, nu zorgt de postbode er gewoon voor
Volgens mij is het abo niet eens op mijn naam, maar van meneer. Ik profiteer dus lekker mee
Volgens mij is dat al standaard het verjaardagskado van mijn ouders, een jaarabonnement. Goed besteed![]()
![]()
voor mij was het ook een verjaardagskado maar ik denk dat ik het, na twee jaar, niet verleng'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, dankzij een advertentie in de RW heb ik alweer een hardloopvakantie in mn hoofd
F means you're fucked![]()
Pijll, voed dat wijf van je eens op, wil je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zou jij kunnen ophouden met het posten van positieve dingen over den haag? Ik vind het een rotstad en mijn zolderkamerbrein kan het niet aan als iets mijn mening probeert te veranderen.
Bedankt.![]()
ik heb dat door al het gespam van Guard.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Nou, dankzij een advertentie in de RW heb ik alweer een hardloopvakantie in mn hoofd
Schotland trekt me op de een of andere manier toch meer...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb dat door al het gespam van Guard.....F means you're fucked![]()
links om te overtuigen zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Schotland trekt me op de een of andere manier toch meer...
Maar ik ben een beetje aan het rondstruinen over wat er in wijder Europa allemaal te doen is in de maanden juni/augustus dus ik kan alle kanten op....er is genoeg aanbod.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fuck yeah, pr vermorzeld op de 3000m bij een baanwedstrijd.
De tijd was 10:49 dankzij een slotkilometer van 3:27.
Het weekend is nu al goed![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef spiritusbus het volgende:
Het weekend is nu al goedIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Runningthehighlands.com heeft mijn aandacht wel een beetje getrokkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
links om te overtuigen zijn altijd welkom
Maar ik ben een beetje aan het rondstruinen over wat er in wijder Europa allemaal te doen is in de maanden juni/augustus dus ik kan alle kanten op....er is genoeg aanbod.F means you're fucked![]()
Wat een tijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef spiritusbus het volgende:
Het weekend is nu al goed
Jij gaat ook lekker de laatste tijd volgens mij!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik koop hem los.
YUR: in de nieuwe rw?
Ik zag schema's voor in 50 min de 10 lopen. Leuk plan
Lijkt mij best wel leuk om ook een keer een baanwedstrijd te doen. Maar dat kan zeker alleen als je lid bent van de AV?
Ik zou ook hopeloos achteraan lopen, daar niet van..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben van niemand!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Pijll, voed dat wijf van je eens op, wil je.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb hier ook een schema liggen om over 10 weken ofzo de 5km onder de 20 minuten te lopen. 'nuff said.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Murmeli het volgende:
Ik koop hem los.
YUR: in de nieuwe rw?
Ik zag schema's voor in 50 min de 10 lopen. Leuk planWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat het schema er vanuit gaat dat ik al 15 km ofzo kan rennenquote:
dit bedoelt Zwabber nu juist.... Pijll, grijp in voordat dit feministische gedrag op tranen uit loopt...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was gratis voor leden, twee euro voor niet-leden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt mij best wel leuk om ook een keer een baanwedstrijd te doen. Maar dat kan zeker alleen als je lid bent van de AV?
Ik zou ook hopeloos achteraan lopen, daar niet van..
En de series worden ingedeeld op je opgegeven streeftijd, dus het verschil valt wel mee![]()
![]()
prijzen vallen mij eigenlijk alles mee!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Runningthehighlands.com heeft mijn aandacht wel een beetje getrokken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah leuk! Ik zal eens kijken of er in Utrecht/Nieuwegein ook zoiets isquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Was gratis voor leden, twee euro voor niet-leden.
En de series worden ingedeeld op je opgegeven streeftijd, dus het verschil valt wel mee
schitterende tijd Spiritus!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef spiritusbus het volgende:
Het weekend is nu al goed'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind zowel Den Haag als Rotterdam leuk. Maar qua hardloopomgeving wint Den Haag het zonder problemen. Ik houd van het strand. Altijd en het hele jaar doorquote:![]()
Dan moet er natuurlijk niet een vrouwtje brekebeen anders gaan beweren.![]()
Ja qua hardlopen en duinen is den haag wel erg gaafquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind zowel Den Haag als Rotterdam leuk. Maar qua hardloopomgeving wint Den Haag het zonder problemen. Ik houd van het strand. Altijd en het hele jaar door![]()
Dan moet er natuurlijk niet een vrouwtje brekebeen anders gaan beweren.
En dat wil ik dus niet want ik woon daar niet en heb die ambitie ook niet. Teveel kouwe kak in de stad. Rotterdam vind ik gezellig
Hier ook een abo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
hoeveel van jullie hier hebben eigenlijk een abo op RW en hoeveel kopen hem af en toe los?![]()
Het gaat eerder andersom.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Pijll, voed dat wijf van je eens op, wil je.
Toen ik hier (Den Haag) ging wonen, liep ik nog niet hard. Dat ik dus precies op de goeie plek terecht kwam, is puur toeval.
Rotterdam is ook mooi lopen. Daar heb ik nog lang niet alle paadjes, dus daar moet ik ook vaker naartoe![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef spiritusbus het volgende:
Het weekend is nu al goedMooie tijd man! Jij gaat goed hard de laatste tijd!
Waar heb je hem gelopen? Ik wil ook wel een keer zoiets gaan proberen, waarschijnlijk bij de trackmeetings in wageningen.
Gogo en Levitas ook lekker bezig geweest
Ohja, ik heb ook een RW abo, denk er alleen ook over om het straks af te zeggen. Lees er bijna niet meer in, beetje scannen voor de leuke berichten, verder niet veel. Het is toch veel van hetzelfe altijd. Ik zou heel graag een Trail-running magazine willen hebben, maar die is er in NL niet helaas...![]()
gewoon een abo nemen op het Amerikaanse blad, dat heb ik ook gedaan en bevalt me prima.... vaak mooie wedstrijdverslagen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, ik heb ook een RW abo, denk er alleen ook over om het straks af te zeggen. Lees er bijna niet meer in, beetje scannen voor de leuke berichten, verder niet veel. Het is toch veel van hetzelfe altijd. Ik zou heel graag een Trail-running magazine willen hebben, maar die is er in NL niet helaas...
Ik lees ook weinig meer in RW, catered gewoon niet meer voor datgene wat ik leuk vind, daarom de gedachte om op een ander blad een abo te nemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij PAC op de Ekidenbaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooie tijd man! Jij gaat goed hard de laatste tijd!
Waar heb je hem gelopen? Ik wil ook wel een keer zoiets gaan proberen, waarschijnlijk bij de trackmeetings in wageningen.
Gogo en Levitas ook lekker bezig geweest
Ohja, ik heb ook een RW abo, denk er alleen ook over om het straks af te zeggen. Lees er bijna niet meer in, beetje scannen voor de leuke berichten, verder niet veel. Het is toch veel van hetzelfe altijd. Ik zou heel graag een Trail-running magazine willen hebben, maar die is er in NL niet helaas...
Snelste was volgens mij net boven de 9:30 zo uit mn hoofd, maar er zullen vast wel wedstrijden dichterbij zijn voor jou![]()
![]()
Ah vet! Bekend terrein jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bij PAC op de Ekidenbaan
Snelste was volgens mij net boven de 9:30 zo uit mn hoofd, maar er zullen vast wel wedstrijden dichterbij zijn voor jou. Wageningen is iets dichter bij ja, al ben ik ook in een uurtje en 15 minuten ofzo in Rotterdam, allemaal snelweg. Maar eerst even wat andere dingen
.
![]()
Tssssk, een beetje vent (lees: Corniel) loopt daar gewoon naartoequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Ah vet! Bekend terrein ja. Wageningen is iets dichter bij ja, al ben ik ook in een uurtje en 15 minuten ofzo in Rotterdam, allemaal snelweg.
Vanavond lekker wezen knallen, er stond een Yasso training op het programma. 10x 800m in 2'55. Als je dit kan lopen en je doet een normale marathontraining ernaast zou je eindtijd op de marathon op dezelfde tijd uitkomen, in theorie. Maar het duurt nog wel even voor ik een marathon loop.
In ieder geval lekker gelopen, was natuurlijk wel ontzettend warm en liep de eerste 5 intervallen op redelijk zacht bospad. Toen moest ik ook nog eens naar de wc, dus even naar het zwembad gelopen. Daar ook meteen wat gedronken, was vergeten wat mee te nemenMaar daarna weer vol goede moed doorgegaan, alleen dan over een fietspad, die wat harder is, maar wel met klein grind, dus afzetten wil niet echt, goede training om ook op hogere snelheid niet af te zetten.
Was al met al een erg lekkere training, kon me weer lekker uitleven. Ik merk wel dat de footpod op het hardere pad echt veel nauwkeuriger is. Op een bospad zet je je voeten natuurlijk steeds wat anders neer, daardoor heeft hij het wat moeilijker.
De 1e 5 waren dus op bospad, best duidelijk verschil.
https://www.endomondo.com/workouts/374863780/2368823![]()
Jij bent mijn held voor zondagquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat ik ook doe in dit weer, is dat ik mijn route zo uitstippel dat ik langs openbare waterkranen kom. Veel makkelijker dan zelf wat meenemen. (https://www.dunea.nl/kaart-openbare-tapkranen voor de regio Den Haag)
Ik zoek een schema voor 5 km in 30 minuten.. Maar al die schema's gaan er vanuit dat je dat al lukt als je 30 min kunt hardlopen. Dus alles is in minuten en geen aangegeven tempo of specifieke intervaltrainingquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een schema liggen om over 10 weken ofzo de 5km onder de 20 minuten te lopen. 'nuff said.![]()
En ik wil die 2 minuten er gewoon af hebben..
@spiritus: prachtige tijd, gij snelheidsduivel![]()
![]()
Jij had toch voor de Ekiden intervalloopjes gedaan waarbij je steeds een km op je beoogde 5km tempo liep? Volgens mij is dat hardstikke goede training. Als je die intervallen naar de 6:00 krijgt moet dat uiteindelijk met de 5k ook lukken lijkt mequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik zoek een schema voor 5 km in 30 minuten.. Maar al die schema's gaan er vanuit dat je dat al lukt als je 30 min kunt hardlopen. Dus alles is in minuten en geen aangegeven tempo of specifieke intervaltraining![]()
@spiritus: prachtige tijd, gij snelheidsduivelKlinkt leuk dat, wist niet dat het bestond. Als de plannen voor morgenavond om in de Rijn te liggen niet doorgaan misschien daar even kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooie tijd man! Jij gaat goed hard de laatste tijd!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had het vorige nummer nog amper open gehad, maar de nieuwe RW lag vandaag op de mat. Ik heb maar eens op mijn balkonnetje zitten lezen en dat was zalig. Er stond ook veel van mijn gading in.Wie heeft er een balkon voor me, zodat ik m'n achterstand in RW's kan bijwerken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef Quoi het volgende:
De RW! Er gaat hier ook op het balkon gezeten worden vanavond
Ja, en dat bleek succesvol. Maar weer invoeren voor op de dinsdag avond. Maar wil die dinsdag training wat gevarieerder dus ook wat kortere en snellere intervallen. Dus ik klungel wel wat verderquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij had toch voor de Ekiden intervalloopjes gedaan waarbij je steeds een km op je beoogde 5km tempo liep? Volgens mij is dat hardstikke goede training. Als je die intervallen naar de 6:00 krijgt moet dat uiteindelijk met de 5k ook lukken lijkt me![]()
![]()
Als er nog iemand is die in Nederland woonachtig is en vandaag of morgen midden op de dag gaat hardlopen: het was me een waar genoegen om je gekend te hebben.
Over de RW: ik lees graag over wedstrijden, bijzondere verhalen van mensen en toch ook wel over voeding. Minder geïnteresseerd ben ik in trainingsschema's en schoenentests. Trailen boeit mij ook niet, maar ik kan me voorstellen dat dat misschien over een paar jaar anders is.![]()
hier richt de RW zich toch voornamelijk op beginnende lopers op afstanden tot de HM.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Over de RW: ik lees graag over wedstrijden, bijzondere verhalen van mensen en toch ook wel over voeding. Minder geïnteresseerd ben ik in trainingsschema's en schoenentests. Trailen boeit mij ook niet, maar ik kan me voorstellen dat dat misschien over een paar jaar anders is.
Verder veel kledingadvies gericht op dames.
Natuurlijk richten ze zich op het publiek waar aan wat te verdienen is maar ik voel me niet tot beide groepen behoren.
Neemt echter weg dat ik, zeker in het begin, een hoop opgestoken heb van de artikelen en soms een zoektocht op gang heeft gezet naar andere loop-ideeen
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-07-2014 06:21:09 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Als er nog iemand is die in Nederland woonachtig is en vandaag of morgen midden op de dag gaat hardlopen: het was me een waar genoegen om je gekend te hebben.Morgenochtend marathontraining. Volgens mij doen we 23km, starten om 8 uur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
=/ midden op de dagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Morgenochtend marathontraining. Volgens mij doen we 23km, starten om 8 uur.
Maar loopze alvast!
![]()
Climaxloopjes of piramideloopjes zijn een leuke afwisseling.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik zoek een schema voor 5 km in 30 minuten.. Maar al die schema's gaan er vanuit dat je dat al lukt als je 30 min kunt hardlopen. Dus alles is in minuten en geen aangegeven tempo of specifieke intervaltraining![]()
@spiritus: prachtige tijd, gij snelheidsduivel![]()
ik doe niet aan abonnementen voor tijdschriften koop ze liever los. Koop wel vrijwel altijd, alhoewel ik het steeds minder begin te lezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
hoeveel van jullie hier hebben eigenlijk een abo op RW en hoeveel kopen hem af en toe los?![]()
Oh ja, de Yasso 800, tijd geleden dat die hier langskwamen! Misschien wil ik dat dinsdag wel doen ipv mijn 6x1000. Viel het je mee of tegen? Als die formule werkt, zou het nu nog vrij pittig moeten zijn toch, als je nog zo vroeg in je marathontraining zit. Of kun je snellerquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond lekker wezen knallen, er stond een Yasso training op het programma. 10x 800m in 2'55. Als je dit kan lopen en je doet een normale marathontraining ernaast zou je eindtijd op de marathon op dezelfde tijd uitkomen, in theorie. Maar het duurt nog wel even voor ik een marathon loop.
In ieder geval lekker gelopen, was natuurlijk wel ontzettend warm en liep de eerste 5 intervallen op redelijk zacht bospad. Toen moest ik ook nog eens naar de wc, dus even naar het zwembad gelopen. Daar ook meteen wat gedronken, was vergeten wat mee te nemenMaar daarna weer vol goede moed doorgegaan, alleen dan over een fietspad, die wat harder is, maar wel met klein grind, dus afzetten wil niet echt, goede training om ook op hogere snelheid niet af te zetten.
Was al met al een erg lekkere training, kon me weer lekker uitleven. Ik merk wel dat de footpod op het hardere pad echt veel nauwkeuriger is. Op een bospad zet je je voeten natuurlijk steeds wat anders neer, daardoor heeft hij het wat moeilijker.
De 1e 5 waren dus op bospad, best duidelijk verschil.
[ afbeelding ]
https://www.endomondo.com/workouts/374863780/2368823
Hoeveel rust ook alweer?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Same here, 22km. Ook maar vroeg beginnen dan. Maar zo naar dat je dan om 6 uur moet opstaan om te ontbijtenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Morgenochtend marathontraining. Volgens mij doen we 23km, starten om 8 uur.
Ik zou 23 moeten morgen, maar dat gaat hem niet worden. Pijn wordt hier niet echt minder. Behoorlijk de pee in.
Zo naar de masseur. Hopelijk verricht die een wondertje en kan ik maandag weer lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
om wat afwisselng in mijn training te houden morgen van plan om hill repeats te doen bij Bluff Hill, het uiterste puntje van Nieuw-Zeeland.
Deze week is een rustweek, wat vooral betekent dat de LDL flink korter zijn, tussen de 22 en 25km dus met 5 rondjes "around the Bluff" zou het er op moeten zitten
Hmm beetje de plank misslaan imo.. Hoewel het in Amerika misschien anders is, daar heb je veel run/walk marathon. Toch zijn er ook genoeg mensen die de ballen uit hun broek moeten racen om hem in 6 of 7 uur te lopen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Pearl Izumi
[ afbeelding ]
http://shortroundandfast.com/pearl-izumi-post/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
fair enough......quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Pearl Izumi
[ afbeelding ]
http://shortroundandfast.com/pearl-izumi-post/
ik vraag me alleen af waarom hij een reclame uit 2007 onder het stof vandan haalt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was wel pittig, maar viel mee. Ging vaak ook wel wat te snel en de rust iets te kort. Heb 400m rust gepakt, maar eigenlijk moet je dezelfde tijd rusten als dat je loopt. Ik heb na de 5e interval wel 10 minuten pauze gehad, even drinken en toilet. Maar ik zit nog niet in marathontraining he, over 4 weken een ultraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, de Yasso 800, tijd geleden dat die hier langskwamen! Misschien wil ik dat dinsdag wel doen ipv mijn 6x1000. Viel het je mee of tegen? Als die formule werkt, zou het nu nog vrij pittig moeten zijn toch, als je nog zo vroeg in je marathontraining zit. Of kun je sneller
Hoeveel rust ook alweer?. 50k, dus dat is nu het doel.
Morgen staat er bij mij ook 25 op het programma. Die doe ik in de avond. Deze gewoon op asfalt met 3x3km versnellen. Dan zondagochtend 20km door het bos. Waarschijnlijk samen met mijn vriendin die op de mountainbike gaat. Die 45km in 2 dagen schijnt een redelijke.basis te zijn voor de TdF, dat hoop ik dan maar. Over 2 weken wel ook nog een 35km.
![]()
In 7 uur hoef je niet racen. Dat is flink doorwandelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm beetje de plank misslaan imo.. Hoewel het in Amerika misschien anders is, daar heb je veel run/walk marathon. Toch zijn er ook genoeg mensen die de ballen uit hun broek moeten racen om hem in 6 of 7 uur te lopen..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad, er zjjn mensen die vandaag de 40km in Nijmegen een stuk sneller afleggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
In 7 uur hoef je niet racen. Dat is flink doorwandelen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Rustweek' hihiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
om wat afwisselng in mijn training te houden morgen van plan om hill repeats te doen bij Bluff Hill, het uiterste puntje van Nieuw-Zeeland.
Deze week is een rustweek, wat vooral betekent dat de LDL flink korter zijn, tussen de 22 en 25km dus met 5 rondjes "around the Bluff" zou het er op moeten zitten
[ afbeelding ]
Wel lolligik loop in mijn rustweek max 12
tenzij renjuf daar 14 van maakt
![]()
Dat rondje ziet er leuk uit. Ook echt rond vooral
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, er zjjn mensen die vandaag de 40km in Nijmegen een stuk sneller afleggen
Niet iedereen zal het met me eens zijn maar als je 6-7 uur nodig heb voor een marathon dan ben je in mijn ogen niet klaar voor een dergelijke afstand.
Ik vraag het me dan echt af waarom je het doe.... om het zonodig van de bucket list te kunnen afstrepen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En waar ligt dan wel de grens volgens jou? Wanneer ben je wel goed genoeg om een marathon te kunnen lopen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Niet iedereen zal het met me eens zijn maar als je 6-7 uur nodig heb voor een marathon dan ben je in mijn ogen niet klaar voor een dergelijke afstand.
Ik vraag het me dan echt af waarom je het doe.... om het zonodig van de bucket list te kunnen afstrepen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
That tricky question also crossed my mindquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En waar ligt dan wel de grens volgens jou? Wanneer ben je wel goed genoeg om een marathon te kunnen lopen?![]()
![]()
snap ik, maar waar trek je de grens? Er zullen ook genoeg mensen zijn die zeggen dat38 min op 4 km te lang is. Moet je dan ook maar niet mee doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik vraag het me dan echt af waarom je het doe.... om het zonodig van de bucket list te kunnen afstrepen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Haha. Klopt aan de reacties boven mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik vraag het me dan echt af waarom je het doe.... om het zonodig van de bucket list te kunnen afstrepen?
Als ik naar mijn vriendin kijk en hoe zij de 10km in Schotland liep...
Dat deed zij in 1uur en 14 minuten. En toen liep ze op haar top.
Doe dit maal 4 en je zit al op 5 uur.
Aangezien je dit niet maal 4 mag doen, zal zij er ook 6 uur over doen (al zal ze nooit de M gaan lopen).
Maar ik zou ongelofelijk trots op haar tijd zijn![]()
![]()
Ik zou zeggen dat de grens ligt bij wel of niet tussendoor wandelen. Als je wel wandelt, is het nog steeds een hele prestatie in veel gevallen, maar ik zou dan bij mezelf het gevoel hebben dat ik hem een beetje heb gelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En waar ligt dan wel de grens volgens jou? Wanneer ben je wel goed genoeg om een marathon te kunnen lopen?
Maar dat is wellicht voor iedereen anders.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgens die definitie heb ik geen marathon gelopen omdat ik op 35KM en 37KM een stukje gewandeld heb ivm hellepijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de grens ligt bij wel of niet tussendoor wandelen. Als je wel wandelt, is het nog steeds een hele prestatie in veel gevallen, maar ik zou dan bij mezelf het gevoel hebben dat ik hem een beetje heb gelopen.
Maar dat is wellicht voor iedereen anders.![]()
![]()
74 min op 10km valt wel mee hoor!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Haha. Klopt aan de reacties boven mij.
Als ik naar mijn vriendin kijk en hoe zij de 10km in Schotland liep...
Dat deed zij in 1uur en 14 minuten. En toen liep ze op haar top.
Doe dit maal 4 en je zit al op 5 uur.
Aangezien je dit niet maal 4 mag doen, zal zij er ook 6 uur over doen (al zal ze nooit de M gaan lopen).
Maar ik zou ongelofelijk trots op haar tijd zijn
Ik denk alleen dat je, als je voor de M wilt gaan, wel zodanig getraind zou moeten zijn dat je dat tempo op de M ook vast kam houden. En anders gewoon wat kortere afstanden lopen. Is net zo goed en net zoveel waard!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
*carefully opening a can of worms*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En waar ligt dan wel de grens volgens jou? Wanneer ben je wel goed genoeg om een marathon te kunnen lopen?
pin me niet vast op een paar minuten maar imo moet een gezonde man tussen de 25 en 45 under de 4.30 kunnen blijven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan heb je hem een beetje gelopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens die definitie heb ik geen marathon gelopen omdat ik op 35KM en 37KM een stukje gewandeld heb ivm hellepijn
Maar ik zeg niet dat mijn mening de juiste is, ik heb geen M ervaring.
En 3 stappen wandelen om bijv drinken aan te pakken is ook geem wandelen. Het is denk ik dus nogal persoonsafhankelijkSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet onder de 4 uur 15 (of 6m/km) gebleven ben. Maar 4:25 en ongeveer tot 35KM 6m/km vast kunnen houden ben ik nog steeds erg blij mee. Jammer van die 7 minuten verval in de laatste 7KM. Maar die komt nog wel... ooit.![]()
beetje een dooddoener......quote:
Het lijkt wel of een gezonde discussie hier op het topic een zeldzaamheid is......heel soms mis ik Slacker en Viking84'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik vind t verdomd knap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet onder de 4 uur 15 (of 6m/km) gebleven ben. Maar 4:25 en ongeveer tot 35KM 6m/km vast kunnen houden ben ik nog steeds erg blij mee. Jammer van die 7 minuten verval in de laatste 7KM. Maar die komt nog wel... ooit.
Zou t je niet nadoen.
Ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken of hij/zij klaar is voor een bepaalde afstand en of dat nu langzaam of snel is, het is hoe dan ook een presentatieToday is life -
Dale Carnegie![]()
Van mij mag je je er helemaal suf over discussiëren hoor. Mij boeit het niet. Iedereen loopt op zijn of haar eigen niveau met zijn of haar eigen drijfveren. En dat is nou juist zo mooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beetje een dooddoener......
Het lijkt wel of een gezonde discussie hier op het topic een zelfzaamheid is......heel soms mis ik Slacker en Viking84
Wat mij betreft geen discussie waardF means you're fucked![]()
Jij zet scherpe doelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
*carefully opening a can of worms*
pin me niet vast op een paar minuten maar imo moet een gezonde man tussen de 25 en 45 under de 4.30 kunnen blijven
Ik heb voor de halve wel iets van 2.15 als max in geval van fatsoenlijke omstandigheden (dus: ik ben niet ziek/gebleseerd en de temperatuur is 25gr of minder)
En dit geldt voor mezelf dan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik denk dat als je in onze catagorie van goedwillende amateurs terecht kom, er weinig weg komen met de hele afstand hardlopend afleggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens die definitie heb ik geen marathon gelopen omdat ik op 35KM en 37KM een stukje gewandeld heb ivm hellepijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat vind ik iig fijn, want als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ben niet snel en ik hobbel. Naar dat word hier wel mee gezien al s knap of goed wat ik doe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Van mij mag je je er helemaal suf over discussiëren hoor. Mij boeit het niet. Iedereen loopt op zijn of haar eigen niveau met zijn of haar eigen drijfveren. En dat is nou juist zo mooi.
Wat mij betreft geen discussie waard
Voor mij voelt t anders als zijnde je bent te langzaam dat je beter op de bank kunt blijven zittenen ja ik weet dat dat mijn afwijking is.
Ik baal iig als een stekker dat t bog steeds niet veel beter met Mn nek gaat en ik niet mag gaanToday is life -
Dale Carnegie![]()
ik denk dat iedereen altijd wel een streeftijd heeft, ook al zeggen we "uitlopen is het belangrijkste"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens was die 4:30 voor mezelf ook wel echt de absolute ondergrens die ik moest halen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies! Als je lichaam het vaker doet dan gaan die laatste 7 km denk ik ook gewoon mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet onder de 4 uur 15 (of 6m/km) gebleven ben. Maar 4:25 en ongeveer tot 35KM 6m/km vast kunnen houden ben ik nog steeds erg blij mee. Jammer van die 7 minuten verval in de laatste 7KM. Maar die komt nog wel... ooit.
Het blijft een mooie prestatie, maar (misschien) een die uitnodigt tot een "de volgende keer laat ik jullie een poepie ruiken"
Kunnen we alsnog samen keer lopen in Rotterdamquote:
Al lijkt een marathon momenteel wel heel erg ver weg, maar goed.. komt wel weer
Zit trouwens even te kijken op de link van jou Yur over lopen in Schotland.![]()
![]()
Zoiets wil ik echt nog een keer doen!![]()
Streeftijd was dus 4:13:08 (10KM/uur). Ondergrens voor mezelf 4:30. Met andere woordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen altijd wel een streeftijd heeft, ook al zeggen we "uitlopen is het belangrijkste"
< 4:15
4:15 >< 4:30
> 4:30
En in alle gevallen![]()
![]()
Als jij rotterdam gaat lopen binnen nu en 2 jaar doe ik met je mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kunnen we alsnog samen keer lopen in Rotterdam
Al lijkt een marathon momenteel wel heel erg ver weg, maar goed.. komt wel weer
Zit trouwens even te kijken op de link van jou Yur over lopen in Schotland.![]()
![]()
Zoiets wil ik echt nog een keer doen!![]()
Toch is het onnodig om zo begrenst te blijven denken. Ik heb me bij G.R. (hardloopfossiel uit de regio) weleens afgevraagd "waarom doet hij dit? heeft dit nog met hardlopen te maken?" als hij weer ruim na de laatste finisher over de streep kwam. Maar daar verander ik hem niet mee en ik realiseer me nu alleen maar: hij heeft daar waarschijnlijk zijn eigen persoonlijke redenen voor en die heb ik maar te respecteren. We live in a free world (over het algemeenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pin me niet vast op een paar minuten maar imo moet een gezonde man tussen de 25 en 45 under de 4.30 kunnen blijven)
![]()
![]()
Uhh.... jij.loopt met een whiplash en/of fybro toch? Dat vind ik een heel ander verhaal. Het feit dat je gewoon wilt en ervoor gaat telt dan zwaarder, vind ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik iig fijn, want als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ben niet snel en ik hobbel. Naar dat word hier wel mee gezien al s knap of goed wat ik doe.
Voor mij voelt t anders als zijnde je bent te langzaam dat je beter op de bank kunt blijven zittenen ja ik weet dat dat mijn afwijking is.
Ik baal iig als een stekker dat t bog steeds niet veel beter met Mn nek gaat en ik niet mag gaan
Ik spreek:
a) voor mezelf
b) voor mensen die fysiek ongeveer net zo in elkaar zitten als ik. Dus fit en tamelijk lichtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je moet nooit een maximum stellen. Gewoon ambitieus blijven, en je zult jezelf kunnen blijven verbazen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij zet scherpe doelen.
Ik heb voor de halve wel iets van 2.15 als max in geval van fatsoenlijke omstandigheden (dus: ik ben niet ziek/gebleseerd en de temperatuur is 25gr of minder)
En dit geldt voor mezelf dan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
laat ik het zo zeggen....iedereen moet doen wat hij/zij wil maar ik zelf zou niet aan een marathon als ik hem niet in een voor mijzelf acceptabele tijd kan lopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toch is het onnodig om zo begrenst te blijven denken. Ik heb me bij G.R. (hardloopfossiel uit de regio) weleens afgevraagd "waarom doet hij dit? heeft dit nog met hardlopen te maken?" als hij weer ruim na de laatste finisher over de streep kwam. Maar daar verander ik hem niet mee en ik realiseer me nu alleen maar: hij heeft daar waarschijnlijk zijn eigen persoonlijke redenen voor en die heb ik maar te respecteren. We live in a free world (over het algemeen)
Dat zelfde heb ik met ook Naseby... ik heb bijv. voor de 80km gekozen ipv de 50km omdat ik voor mijzelf een 'achievable challenge" wil hebben die haalbaar is maar wel strijd van mijzelf vraagt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tja iedereen doet het op zijn/haar manier tochIk hoop nog steeds eens die 5 km in 30 minuten te lopen. Maar dat komt vanzelf wel. Vandaag had ik er 4 in die zelfde 30 minuten. Was een warm loopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat brengt mijn hardlooptotaal over de 200 km
Ik heb er wel voor gekozen om eerst flink sneller te worden op de halve, omdat ik denk dat de marathon een te grote lijdensweg wordt als je hem niet binnen afzienbare tijd kunt lopenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen....iedereen moet doen wat hij/zij wil maar ik zelf zou niet aan een marathon als ik hem niet in een voor mijzelf acceptabele tijd kan lopen.
Dat zelfde heb ik met ook Naseby... ik heb bijv. voor de 80km gekozen ipv de 50km omdat ik voor mijzelf een 'achievable challenge" wil hebben die haalbaar is maar wel strijd van mijzelf vraagtMaar des te meer respect voor degenen die wel 5 uur lang het onderste uit de kan halen..
whiplash jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhh.... jij.loopt met een whiplash en/of fybro toch? Dat vind ik een heel ander verhaal. Het feit dat je gewoon wilt en ervoor gaat telt dan zwaarder, vind ik.
Ik spreek:
a) voor mezelf
b) voor mensen die fysiek ongeveer net zo in elkaar zitten als ik. Dus fit en tamelijk lichtToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je moet nooit een maximum stellen. Gewoon ambitieus blijven, en je zult jezelf kunnen blijven verbazen.
Een doel wat ik graag wil halen heb ik ook wel ja
En als het onverhoopt 2enhalf uur wordt zal ik niet ineens hardlopen stom gaan vinden hoordan wil ik gewoon nog een keer voor eem betere tijd
Maar ik bedoel meer; wie zegt dat je niet onder de 2 uur kan? Of bedoel je maximum met: het langzaamste wat je accepté vindt? Ik dacht dat je met maximum bedoelde: het snelste wat je ooit denkt te kunnen halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een doel wat ik graag wil halen heb ik ook wel ja
En als het onverhoopt 2enhalf uur wordt zal ik niet ineens hardlopen stom gaan vinden hoordan wil ik gewoon nog een keer voor eem betere tijd
Ah, voor jou is dit een persoonlijke grens dus. Wel soms belangrijk om erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen....iedereen moet doen wat hij/zij wil maar ik zelf zou niet aan een marathon als ik hem niet in een voor mijzelf acceptabele tijd kan lopen.
Dat zelfde heb ik met ook Naseby... ik heb bijv. voor de 80km gekozen ipv de 50km omdat ik voor mijzelf een 'achievable challenge" wil hebben die haalbaar is maar wel strijd van mijzelf vraagt![]()
En we hebben allemaal onze eigen grenzen/normen/waarden (uche...). Nu zouden we natuurlijk nog wel kunnen bediscussiëren of je over elkaars normen/waarden moet gaan discussiëren, of dat we ze gewoon zo laten. In de politiek gebeurt niks anders natuurlijk.
Daarom ben ik ook niet geschikt voor de politiek![]()
![]()
7 uur voor 42km is 6kmh. Dat is imho ook meer wandeltempo dan hardlooptempo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik vraag het me dan echt af waarom je het doe.... om het zonodig van de bucket list te kunnen afstrepen?
Ik moet het zelf allemaal nog maar doen, maar even als Swets is 4:30 wel een ondergrens.
Met 1.50 op de HM zou onder de 4.15 ook moeten lukken en als het ff kan onder de 4 uur ook.
Maar zoals ik zei, ik moet het allemaal nog maar doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zit een beetje dubbel in die "maximale" tijd..
Als je 42 km en de beetjes kunt joggen vind ik dat al knap. Maar dat streberige wat bij een groep lopers hoort kan ik ergens wel begrijpen. Anderzijds maakt het lopers als mij erg onzeker en ik heb me ook wel eens onwelkom gevoeld omdat ik kennelijk te langzaam liep. Ik heb vooralsnog geen marathonambitie maar het kriebelt wel. Als mijn lijf er ooit aan toe lijkt te zijn (gewicht, blessures weg), dan wil ik het best nog eens proberen of ik die afstand zou kunnen overwinnen. En of dat dan in 5 uur of 7 uur gaat dat maakt mij dan niet minder trots op mezelf.. Wel zou ik eerder kiezen voor een trail op die afstand omdat het daar altijd relaxter lijkt dan een wegmarathon.
Afgelopen jaar probeerde ze de laatste loopster (die op het schema liep om op tijd binnen te komen) eruit te praten omdat de afstand tussen haar en de een na laatste wat groot was. En dat zou ik echt nooit mee willen maken, ongevoelige honden dat het waren. De dame in kwestie trok zich er gelukkig niets van aan en heeft hem uitgelopen![]()
![]()
Dat is gewoon schofterig en respectloos. Mooie dikke vinger van die vrouw om 'm gewoon uit te lopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:44 schreef Nirak het volgende:
Ik zit een beetje dubbel in die "maximale" tijd..
Als je 42 km en de beetjes kunt joggen vind ik dat al knap. Maar dat streberige wat bij een groep lopers hoort kan ik ergens wel begrijpen. Anderzijds maakt het lopers als mij erg onzeker en ik heb me ook wel eens onwelkom gevoeld omdat ik kennelijk te langzaam liep. Ik heb vooralsnog geen marathonambitie maar het kriebelt wel. Als mijn lijf er ooit aan toe lijkt te zijn (gewicht, blessures weg), dan wil ik het best nog eens proberen of ik die afstand zou kunnen overwinnen. En of dat dan in 5 uur of 7 uur gaat dat maakt mij dan niet minder trots op mezelf.. Wel zou ik eerder kiezen voor een trail op die afstand omdat het daar altijd relaxter lijkt dan een wegmarathon.
Afgelopen jaar probeerde ze de laatste loopster (die op het schema liep om op tijd binnen te komen) eruit te praten omdat de afstand tussen haar en de een na laatste wat groot was. En dat zou ik echt nooit mee willen maken, ongevoelige honden dat het waren. De dame in kwestie trok zich er gelukkig niets van aan en heeft hem uitgelopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja ik krijg ook weleens commentaar over me heen dat ik te langzaam loop. Alleen ze vergeten weleens dat ik 1 net begonnen ben en 2 niet zulke lange stelten als hunzelf heb.I solemnly swear i'm up to no good![]()
het gevaar in mijn ogen bij die berekening zit hem in "de man met de hamer"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
7 uur voor 42km is 6kmh. Dat is imho ook meer wandeltempo dan hardlooptempo.
Ik moet het zelf allemaal nog maar doen, maar even als Swets is 4:30 wel een ondergrens.
Met 1.50 op de HM zou onder de 4.15 ook moeten lukken en als het ff kan onder de 4 uur ook.
Maar zoals ik zei, ik moet het allemaal nog maar doen.
Met 1.44 zou in theorie rond de 3.40 moeten kunnen eindigen maar ik ken mijn eigen lichaam en weet dat zelfs een tijd van de onder de 4uur een zware opgave wordt mocht ik een serieuze poging hier toe doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn HM PR was voor ik met de marathon training startte 2 uur 9 nog wat. In training had ik een keer 2 uur 5 gelopen. Pas bij de CPC afgelopen februari liep ik een sub 2 uur HM.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, ik moet het allemaal nog maar doen.
Dus die 4:15 moet voor jou zeker haalbaar zijn.![]()
Ondanks mijn post blijf ik er wel bij dat niemand te langzaam loopt. Als het voor iemand zelf eenIk weet het. Wellicht knap ik bij 35 aan de enkels af, dan zou ik toch trots zijn dat ik dat stuk op mijn beoogde tempo heb gelopen. Maar dikke vinger aan de man met de hamer. Ik sla hem met een beitel op de kop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het gevaar in mijn ogen bij die berekening zit hem in "de man met de hamer"
Met 1.44 zou in theorie rond de 3.40 moeten kunnen eindigen maar ik ken mijn eigen lichaam en weet dat zelfs een tijd van de onder de 4uur een zware opgave wordt mocht ik een serieuze poging hier toe doenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En bedankt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pin me niet vast op een paar minuten maar imo moet een gezonde man tussen de 25 en 45 under de 4.30 kunnen blijvenDat vind ik dan weer wel een aardige opmerkingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat als je in onze catagorie van goedwillende amateurs terecht kom, er weinig weg komen met de hele afstand hardlopend afleggen![]()
![]()
Ja, ik bedoelde het langzaamste dat ik nog leuk vind.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer; wie zegt dat je niet onder de 2 uur kan? Of bedoel je maximum met: het langzaamste wat je accepté vindt? Ik dacht dat je met maximum bedoelde: het snelste wat je ooit denkt te kunnen halen.
Een ondergrens heb ik niet, al zou 2 uur me wel echt verrassen
Zo. De masseur heeft me pijn gedaan hoor. Maar het is wel goed en hij heeft leuke dingen laten zien. Een lichaam is maar een raar ding. Maar goed, voelt wel goed nu.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit maakt nieuwsgierig Mosselquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:09 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. De masseur heeft me pijn gedaan hoor. Maar het is wel goed en hij heeft leuke dingen laten zien. Een lichaam is maar een raar ding. Maar goed, voelt wel goed nu.![]()
![]()
Hopelijk ben je snel weer hersteld zodat je verder kunt met je trainingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:09 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. De masseur heeft me pijn gedaan hoor. Maar het is wel goed en hij heeft leuke dingen laten zien. Een lichaam is maar een raar ding. Maar goed, voelt wel goed nu.![]()
![]()
Nou ja. Dat je met tenen trekt omdat je door een enkelbandscheuring vier jaar terug stabiliteit mist, waardoor gewrichten samentrekken, waardoor een zenuwtje bekneld raakt, waardoor een pees anders gaat werken, waardoor je kuiten stijf gaan worden. Dat soort dingen. Wel mooi.quote:
En hopelijk gaat het allemaal snel helpen. Morgen een heel kort rondje hier om de plas heen lopen om te zien hoe dat gaat. Al bepaal ik morgenochtend pas of ik dat echt ga doen of dat ik nog een paar dagen wacht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had het trouwens onlangs met m'n fysio over die foamrollers. Dat schijnt toch wel een erg positief iets te zijn.
Maar als je zo'n ding koopt, wat dan. Zijn er op youtube ofzo wat oefeningen te vinden die je kunt doen?![]()
Tja, maar voor mensen die 8km/h lopen en die even moeten wandelen, kom je daar al bij in de buurt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, ik moet het allemaal nog maar doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn benen voelen trouwens echt tóp vandaag. Dat had ik na afgelopen dagen niet gedacht. What a difference a day/night makes
Tja, ik zou zelf niet beginnen aan een marathon als ik niet onder de 3.30 zou kunnen komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pin me niet vast op een paar minuten maar imo moet een gezonde man tussen de 25 en 45 under de 4.30 kunnen blijven![]()
Ik zou er dan niet aan beginnen omdat ik weet dat ik conditioneel nog een stuk onder mijn gewenste niveau zit. Maar dat is het nu net: het is heel persoonlijk.Zo heeft iedereen een andere aanleg, niveau of mogelijkheden.
Ik zou zeggen dat de ondergrens de tijdslimiet is die de organisatie stelt. Als je denkt dat je daar onder kunt blijven: prima. Bij twijfel, niet doen![]()
Mooi he dat ze dat allemaal zien/voelen/weten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou ja. Dat je met tenen trekt omdat je door een enkelbandscheuring vier jaar terug stabiliteit mist, waardoor gewrichten samentrekken, waardoor een zenuwtje bekneld raakt, waardoor een pees anders gaat werken, waardoor je kuiten stijf gaan worden. Dat soort dingen. Wel mooi.
En hopelijk gaat het allemaal snel helpen. Morgen een heel kort rondje hier om de plas heen lopen om te zien hoe dat gaat. Al bepaal ik morgenochtend pas of ik dat echt ga doen of dat ik nog een paar dagen wacht.
Toen ik er vorig jaar was moest ik ook zo staand mijn tenen aanraken, wat niet lukte.
Toen moest ik liggen, knakte ze even met een gekke move mijn rug, en toen ik het daarna weer probeerde kon ik bijna met de vingers onder de tenen komen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hopelijk heeft het genoeg effect gehad om het lopen weer beetje op te pakken Mossel.
Interessante discussie wel over het lopen van een marathon. Ik snap heel goed dat mensen een bepaalde tijd als doel stellen en pas een marathon willen lopen als die tijd haalbaar is. Ook al wordt er vaak gezegd dat het doel is om de marathon uit te lopen, denk dat iedereen toch wel een bepaalde tijd in gedachten heeft als hij/zij de marathon wil gaan lopen.
Zou er nu echt nog niet aan moeten denken om te trainen voor een halve marathon, maar dat dacht ik iets van een jaar geleden ook over het lopen van een halve marathon. Heb nu ook niet echt een doel voor het hardlopen, al wil ik wel iets meer gaan afwisselen in de trainingen.![]()
Mijn loopje niet pijll-proof?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:42 schreef Zwabberhark het volgende:
24:02 Wolve
Ineens lijkt het kwartje bij jou gevallen!
Edit: endomondo-fail. Not pijll-proof![]()
Ik dacht het er om ging op welke afstand de loop stond geregistreerd. En vervolgens moet de afstand er nog wel een beetje op lijken (dus geen 4km lang zijn en als een 5km aangegeven zijn).
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat deze voldoet aan de nog strictere uitbreiding van zwabber. De route is namelijk zelfs officieel gemeten en gecertificeerd op 5km: http://www.coursemeasurem(...)rea=North&no=2008543
Tevens zijn de voorlopige resultaten bekend. Ik heb zelf een seconde te veel gemeten. M'n officiele tijd was 24:01.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De gpx was 80 meter te kort. Dat valt voor mij in een grijs gebied. Dan zou ik vergelijken met andere lopers; maar de certificering is wat mij betreft ook voldoende.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mijn loopje niet pijll-proof?
Ik dacht het er om ging op welke afstand de loop stond geregistreerd. En vervolgens moet de afstand er nog wel een beetje op lijken (dus geen 4km lang zijn en als een 5km aangegeven zijn).
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat deze voldoet aan de nog strictere uitbreiding van zwabber. De route is namelijk zelfs officieel gemeten en gecertificeerd op 5km: http://www.coursemeasurem(...)rea=North&no=2008543
Tevens zijn de voorlopige resultaten bekend. Ik heb zelf een seconde te veel gemeten. M'n officiele tijd was 24:01.
En het was een parcours met een heuveltje erin, dat maakt het nog een stukje knapper.![]()
saved by the bell Wolvequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef pijll het volgende:
maar de certificering is wat mij betreft ook voldoende.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: