SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 17-07-2014 07:55:46 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm, was lang geleden dat ik na het avondeten gelopen heb. Beviel niet goed, maar eigenlijk had ik ook teveel eten naar binnen zitten stouwen. Ging ook niet slecht of zo, maar meer zo'n verplicht loopje omdat het moet, maar wat nooit echt leuk gaat voelen.
Morgenochtend een wisselduurloop van 1,5 uur, daarna verstandskies laten trekken aaahhhh
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen, vrijdag startnummer halen en een beetje parcoursverkenning doen (al wandelend uiteraardquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je eigenlijk, vrijdag?
Ben echt benieuwd naar hoe je het gaat hebben daar. Da's pas bergtraining!).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik las over Silk's paard.... Silk, wel eens de Western States overwogen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vandaag mijn marathonschema gehad van de trainer. Ik zou komende zaterdag 23km moeten lopen, maar ga dat nog niet halen. Hopelijk volgende week zaterdag wel. Zaterdag hopelijk eindelijk eens een pijnvrij rondje. Vrijdag eerst nog even naar de masseur.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sterkte morgen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, was lang geleden dat ik na het avondeten gelopen heb. Beviel niet goed, maar eigenlijk had ik ook teveel eten naar binnen zitten stouwen. Ging ook niet slecht of zo, maar meer zo'n verplicht loopje omdat het moet, maar wat nooit echt leuk gaat voelen.
Morgenochtend een wisselduurloop van 1,5 uur, daarna verstandskies laten trekken aaahhhh
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364![]()
![]()
bah... sterkte morgen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's een valkuil waar ik ook weleens in ben getrapt. Probeer ik toch te laten tegenwoordig. Ik eet meestal voor een training een beetje en dan erna de rest van het eten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374266096/11367364Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tja, het zal misschien niet veel voorstellen, ingeplande afspraak is ook maar 20 minuten. Maar ik ben echt een schijterd bij de tandarts aangezien gaatjes boren altijd al megaveel pijn doetquote:Hopelijk kan ik iig zaterdag mijn LDL weer doen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, t paard waar ik altijd op rij zal het niet kunnen, die is sowieso al met pension. T andere paard dat altijd meegaat heeft echter al meerdere 100+km westrijden gereden, en volgens mij ook een 160'er (Dus 100 miles). Telt dat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik las over Silk's paard.... Silk, wel eens de Western States overwogen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Jouw paard is gewoon een ultrarunner!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, t paard waar ik altijd op rij zal het niet kunnen, die is sowieso al met pension. T andere paard dat altijd meegaat heeft echter al meerdere 100+km westrijden gereden, en volgens mij ook een 160'er (Dus 100 miles). Telt dat?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inov-8 heeft ook een handheld met softflask, voor 24eu. Maar ik weet nu al dat die touwtjes me mateloos gaan irriteren:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jouw paard is gewoon een ultrarunner!![]()
Ik ben overigens een beetje van de schema's afgestapt omdat die dingen niet erg handig zijn. Ze gaan allemaal op snelheid (kan ik niet bijhouden), afstand (kan ik niet bijhouden), of hartslag (je raadt het al).
Dus ben nu maar een beetje zelf bezig. Ik wilde 1x per week een duurloopje die steeds langer wordt, 1x een interval (kan wel minuten bijhouden), maar weet niet helemaal wat een goede intervaltraining is, of dat je juist de ene keer korte intervals moet doen en de andere keer langer (of zo'n piramideloopje?).
Het derde rondje zou dan kort en snel moeten zijn, maar dat bevalt niet echt. Wat kan ik daarmee? Nog een intervaltraining, of een rondje bergtraining over de Grebbeberg ofzo?
Nouja, alle suggesties zijn welkom.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Gezien m'n 10km tijd wilde ik vandaag weg gaan op een 25-minuten 5k. En dan kijken waar het schip strandt.
Werd het toch zomaar 24:02!![]()
Het was wel 5km lang afzien...
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Waarom kort en snel? Je hebt al een intervaltraining in de week. Dus kort en minder snel kan ook prima. In het schema van Guppy zit volgens mij heel regelmatig een rondje van 3 km op 8:00 min/km, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Ik ben overigens een beetje van de schema's afgestapt omdat die dingen niet erg handig zijn. Ze gaan allemaal op snelheid (kan ik niet bijhouden), afstand (kan ik niet bijhouden), of hartslag (je raadt het al).
Dus ben nu maar een beetje zelf bezig. Ik wilde 1x per week een duurloopje die steeds langer wordt, 1x een interval (kan wel minuten bijhouden), maar weet niet helemaal wat een goede intervaltraining is, of dat je juist de ene keer korte intervals moet doen en de andere keer langer (of zo'n piramideloopje?).
Het derde rondje zou dan kort en snel moeten zijn, maar dat bevalt niet echt. Wat kan ik daarmee? Nog een intervaltraining, of een rondje bergtraining over de Grebbeberg ofzo?
Nouja, alle suggesties zijn welkom.![]()
En zo hoort het!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
Gezien m'n 10km tijd wilde ik vandaag weg gaan op een 25-minuten 5k. En dan kijken waar het schip strandt.
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483![]()
![]()
Prachtige tijd gelopen en een dik PR!![]()
![]()
latente kasttrailers....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een tijd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483
Well done
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goeie tijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483
Kan verder je loopje niet zien omdat we geen vriendjes zijn, maar gefeliciteerd met je PR.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
@guard: veel plezier de komende dagen! mocht je in de gelegenheid zijn om online te komen, dan zou het gaaf zijn om wat van je te horen, ben onwijs benieuwd hoe het is daar!
@LT: succes morgen! Fijn dat het een korte afspraak is, dan valt het inderdaad vast mee
Ik had net de laatste training van de loopgroep voor de vakantie van de jufHeeft ze ons gewoon effe dik 14 km laten lopen: heel veel inlopen, 2x(1000m snel + 1000 m langzaam), 2x(500 m snel+ 500 m langzaam), 4x (250m snel+ 250 langzaam)
1000 m was op 15 km tempo
500 op 10 km tempo
250 op 5 km tempo
en daarna nog weer een eind uitlopen.
zoiets dus:
https://www.endomondo.com/workouts/374276798/14560648Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heuveltraining is wel erg goed voor je spieren en minder belastend dan een temporondje. Omdat je bergop minder snel gaat dus minder krachten hoeft op te vangen. Maar je spieren worden er dus wel extra goed mee getraind. Dus dat is wel een idee. Of je wisselt het per week af, de ene week een rustig kort rondje, de andere week een heuveltraining.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.
De intervallen kan je ook altijd nog afwisselen, is op dit moment nog niet heel belangrijk welke je doet, korte of lange. Dat is pas als je echt gericht voor iets gaat trainen. Maar eigenlijk alles wat je op dit moment doet wordt je wel sneller en sterker van!![]()
![]()
Zoefffff!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483goed man!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat let je om het korte rondje ook op een lekker relaxtempo te doen? En je interval gewoon lekker inrichten zoals je dat zelf wil. Twee keer duurloop, één keer interval in de week is prima. En dan kan je lekker de ene week kortere intervallen doen dan de andere week. En de ene keer even lange intervallen en dan weer piramides. Maakt allemaal niks uit en je gaat wel vooruit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
20 minuten in de stoel bij de tandarts is een eeuwigheid voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het zal misschien niet veel voorstellen, ingeplande afspraak is ook maar 20 minuten. Maar ik ben echt een schijterd bij de tandarts aangezien gaatjes boren altijd al megaveel pijn doetHopelijk kan ik iig zaterdag mijn LDL weer doen
![]()
Hoop voor je dat het meevalt...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lekkere tijd hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Wolve000 het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/374260838/10882483![]()
![]()
Morgen verstandskiezen trekken (wist niet eens dat ik die dingen had). Ben ik daarna ook weer wat lichter.
Vanavond nog even lekker getraind, leuke piramidetraining gedaan (aantal opeenvolgende hindernissen op- en afbouwen met tussendoor telkens 200 meter rennen).It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jij ook sterkte!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Cynic het volgende:
Morgen verstandskiezen trekken (wist niet eens dat ik die dingen had). Ben ik daarna ook weer wat lichter.
Vanavond nog even lekker getraind, leuke piramidetraining gedaan (aantal opeenvolgende hindernissen op- en afbouwen met tussendoor telkens 200 meter rennen).![]()
![]()
en er blijft er veel touwtje over als jij ze strak trekt (no offensequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
Inov-8 heeft ook een handheld met softflask, voor 24eu. Maar ik weet nu al dat die touwtjes me mateloos gaan irriteren:
[ afbeelding ]).
Stuk inkorten zou kunnenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik zou als 3de rondje absoluut de Grebbeberg pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef SiIk het volgende:
[..]![]()
Nouja, alle suggesties zijn welkom.
Heuveltraining, en dan bij voorkeur op een trail, super voor je cardio en het is imo de beste training die je kunt doen om alle "luie" spieren die je op weg niet gebruik ook aan het werk te zetten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Waarom kort en snel? Je hebt al een intervaltraining in de week. Dus kort en minder snel kan ook prima. In het schema van Guppy zit volgens mij heel regelmatig een rondje van 3 km op 8:00 min/km, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heuveltraining is wel erg goed voor je spieren en minder belastend dan een temporondje. Omdat je bergop minder snel gaat dus minder krachten hoeft op te vangen. Maar je spieren worden er dus wel extra goed mee getraind. Dus dat is wel een idee. Of je wisselt het per week af, de ene week een rustig kort rondje, de andere week een heuveltraining.
De intervallen kan je ook altijd nog afwisselen, is op dit moment nog niet heel belangrijk welke je doet, korte of lange. Dat is pas als je echt gericht voor iets gaat trainen. Maar eigenlijk alles wat je op dit moment doet wordt je wel sneller en sterker van!Duidelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat let je om het korte rondje ook op een lekker relaxtempo te doen? En je interval gewoon lekker inrichten zoals je dat zelf wil. Twee keer duurloop, één keer interval in de week is prima. En dan kan je lekker de ene week kortere intervallen doen dan de andere week. En de ene keer even lange intervallen en dan weer piramides. Maakt allemaal niks uit en je gaat wel vooruit.
Dankjullie. Ik kloot wel verder wat aan dan op die manier. Iets minder ambitieus doenHoewel het wel erg frustrerend is dat de 5 km 'richting 25 min' die Zwabber me beloofde er niet volgende week al in zit. En de week erna nogsteeds niet.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Jeutje Wolve, jaloersmakende tijd!![]()
![]()
Ik geloof trouwens dat de knoop door isEn mijn rug stuk. Potverdeeje wat loop ik krom.
![]()
Oja, en ze hebben me inderdaad naar de snelliesgroep van de andere trainer gezet
dwz: ik vind het een snelliesgroep. Er zitten geen corniels en jero's bij de loopclub![]()
Vind ik wel prettig. Daar zal ik wel een van de langzaamsten zijn maar dat zal hopelijk wel wat bijtrekken. Er gaan er meer mee van mijn huidige groep en die zitten ook rond mijn tempo.
Uitdagingenwoeiiii
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk
Dankjullie. Ik kloot wel verder wat aan dan op die manier. Iets minder ambitieus doenHoewel het wel erg frustrerend is dat de 5 km 'richting 25 min' die Zwabber me beloofde er niet volgende week al in zit. En de week erna nogsteeds niet.
![]()
/jaloersmakende tijd wolve (en moblo ook)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Waarschijnlijk struikel ik erover als ik het niet inkort. Mijn rugzak van Salomon is ook nog te groot met de touwtjes op de kortste stand, en dat is een model speciaal voor vrouwen. En voor een hardlopende vrouw ben ik niet per se heel klein of heel slank.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Guard het volgende:
[..]
en er blijft er veel touwtje over als jij ze strak trekt (no offense).
Stuk inkorten zou kunnen![]()
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Duidelijk
Sowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
en zo niet, dan gewoon wat langer doortrainen en ervan genieten!
Klinkt goed! Wel een erg leuke motivatie!quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Murmeli het volgende:
Oja, en ze hebben me inderdaad naar de snelliesgroep van de andere trainer gezet
dwz: ik vind het een snelliesgroep. Er zitten geen corniels en jero's bij de loopclub![]()
Vind ik wel prettig. Daar zal ik wel een van de langzaamsten zijn maar dat zal hopelijk wel wat bijtrekken. Er gaan er meer mee van mijn huidige groep en die zitten ook rond mijn tempo.
Uitdagingenwoeiiii
Kan je jezelf een beetje optrekken aan hun, maar kijk uit dat het niet teveel wordt he.
![]()
Precies, allebei een knappe tijd gelopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel![]()
/jaloersmakende tijd wolve (en moblo ook)
Dat klinkt niet goed..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ik geloof trouwens dat de knoop door isEn mijn rug stuk. Potverdeeje wat loop ik krom.
wat heb je gedaan dan? heb het even gemist denk ik. Beterschap met je ruggetje!
![]()
Werkknoop?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ben benieuwd!!
Sterkte met je rug
Hahaha, nou.... 10 min van je 5 km tijd afhalen in een jaar is best wel veel! Al is SiIk nog een jonkie natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjeSowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
[..]
Klinkt goed! Wel een erg leuke motivatie!Kan je jezelf een beetje optrekken aan hun, maar kijk uit dat het niet teveel wordt he.
dus die kan dat wel
Ja, klopt. Ik overweeg ook wel om afentoe nog met de groep te blijven trainen waar ik nu in zit. Ik vind dat in- en uitlopen op 7 min/km wel errug lekkerDie andere groep doet dat volgens mij op 6.20 of 6.30. Maar het is wel leuk om mensen te hebben om me aan op te trekken en ook om met mensen te lopen van wie ik dingen kan leren die zij door hun ervaring al weten en ik nog niet. En de trainer daarvan is zelf ook meer een loper dan mijn huidige juf. Dus alles bij elkaar superveel zin in
En het is natuurlijk ook leuk om de bevestiging te krijgen dat ze dat vertrouwen in me hebben
Ja, ik weet dat het uberhaupt nog wel een paar maanden kan duren voor ik em onder de 30 loop, en 25 is al helemaal verweg. Maar al die lovende woorden van jullie tijdens de Ekiden helpen wel om 3x per week de deur uit te gaan, dus ik hou ze nog maar even vast. Verder ga ik eerder te langzaam dan te snel in de trainingen, dus zal wel loslopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg ambitieus als je net de 5k in de 34 minuten loopt met je eerste wedstrijdjeSowieso moet je in de training gewoon wat rustiger aandoen he, komt allemaal wel dat tempo. Ik heb in het begin ook alleen een beetje aan lopen kloten, maar er wel een stuk sneller van geworden. Als je maar gewoon 3x in de week blijft lopen kan je volgend jaar bij de ekiden misschien wel die 25 minuten halen
Langzaam trainen is snelle wedstrijden, gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het uberhaupt nog wel een paar maanden kan duren voor ik em onder de 30 loop, en 25 is al helemaal verweg. Maar al die lovende woorden van jullie tijdens de Ekiden helpen wel om 3x per week de deur uit te gaan, dus ik hou ze nog maar even vast. Verder ga ik eerder te langzaam dan te snel in de trainingen, dus zal wel loslopen![]()
wel braaf je intervallen blijven doen natuurlijk
Dank allemaal! Dat wordt lekker rondstrompelen morgen.Wellicht zodadelijk wel!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie tijd
Kan verder je loopje niet zien omdat we geen vriendjes zijn, maar gefeliciteerd met je PR.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Had je prestatie nog niet gezien, mijn laptop crashte zojuist spectaculairquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Wolve000 het volgende:
Dank allemaal! Dat wordt lekker rondstrompelen morgen.
[..]
Wellicht zodadelijk wel!![]()
Maar wat een tijd![]()
Klasse
Yup!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij kan ook gewoon beter lekker gaan trailenToch netjes gedaan, knappe tijd!
Mááááááár, het verhaal was nog niet klaar...
Ik heb een prijs gewonnen![]()
![]()
![]()
_!
Team Prize, samen met 2 andere dames dus! Ik heb een hardloopprijs gewonnen
tijdens een stom loopje
![]()
!
En we waren al naar huis en niet gebleven voor de uitreiking, want a) we winnen toch nooit wat en b) morgen afstuderen en vroeg weer op en dit-dat-alles.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!
Mááááááár, het verhaal was nog niet klaar...
Ik heb een prijs gewonnen![]()
![]()
![]()
_!
Team Prize, samen met 2 andere dames dus! Ik heb een hardloopprijs gewonnen
tijdens een stom loopje
![]()
!
En we waren al naar huis en niet gebleven voor de uitreiking, want a) we winnen toch nooit wat en b) morgen afstuderen en vroeg weer op en dit-dat-alles.
Prijzen pakken
![]()
wel jammer dat je niet hoogstpersoonlijk de troffee, medaille of lokale specialiteit of zo in ontvangst hebt kunnen nemen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
MoBlo..... priceless!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: