SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?
link?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Karina, kun je ff een of andere kutuser die klb onder loopt te spammen laten bannen?
Ik kijk wel eventjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Karina, kun je ff een of andere kutuser die klb onder loopt te spammen laten bannen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
Michael 'ik ben tegen het verkopen van koersen' Boogerd
http://nos.nl/video/222789-breuk-vraagt-of-het-in-orde-is.html
Ja dat is de nieuwe hype of zo he? Irritant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niets grappigs aan, maar het gebeurt elke week wel een keer
Nogal ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is de nieuwe hype of zo he? Irritant.
Hij kwam wel tot de Xquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is de nieuwe hype of zo he? Irritant.
Iemand was me voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogal ja.
Thx voor het opruimen i.i.g.
Joh, dit is net zo slecht als Uran en Vinoquote:
andre rieu in zijn achtertuinquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
Iemand als Boogerd gun je ook een (gekocht) succesje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh, dit is net zo slecht als Uran en Vino
Voor de camera zo'n gesprek voeren en dan Langeveld die om onverklaarbare reden last van z'n bovenbeen heeft. Reed het seizoen erop mooi bij Rabobank.
Nou vooruit, voor al die keren dat hij zichzelf naaide door een foute tactiek te volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Iemand als Boogerd gun je ook een (gekocht) succesje.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Szura het volgende:
Shirtquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij moet echt een geel shirt aantrekken, het is verdomme de Giro niet.
ik vind zij juist een uber Milf, maar te oranjequote:Op donderdag 17 juli 2014 09:22 schreef timmmmm het volgende:
Was een leuk showtje gisteren. Vanavond leontien van moorsel=niet kijken. Wat een irritant mens vind ik dat
Dat denk ik wel ja. Ik ga zo ook Radio Noord aanzetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Zit iedereen in het Maleisië-topic ofzo?
En bij Slimste Mens denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Alleen maar getroll daar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Oh ja Groningen. Vraag me af of ik die gasten op Radio Noord kan verstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Ik ga zo ook Radio Noord aanzetten.
Figuren als superniger die geilen op een plaatje van een lijk waarvan je de string ziet, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom mijd ik dat soort topics als de ziekte.
Dat soort dingen. Maar goed we kijken nu TdJ hequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Figuren als superniger die geilen op een plaatje van een lijk waarvan je de string ziet, dan weet je genoeg.
superniger is sowieso een randdebiel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Figuren als superniger die geilen op een plaatje van een lijk waarvan je de string ziet, dan weet je genoeg.
OK kunnen we het over wielrennen en rondemissen en zo hebben?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
superniger is sowieso een randdebiel.
Maar dit wisten jullie al
Waar zit je danquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk maar ik zweet wel weg hier waar ik zit?...
Primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
OK kunnen we het over wielrennen en rondemissen en zo hebben?
In de kamer waar mijn pc staat en daar staat nu ook een tv aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waar zit je dan
Bij Dries op schoot![]()
Nee 1x op tv was wel genoeg hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima
Wil jij geen rondemiss worden?
Nico Swinkelsquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
Die Swinkels doet me altijd denken aan de boekenman bij DWDD
[ afbeelding ]
halve minuut stilte voor de slachtoffers in Oekraïnequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Kristoff pakt z'n eerste (halve minuut stil) etappeoverwinning, Leo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |