SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?
Ah jij houdt dus ook van vleesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ooit een Surinaamse, die was ook van dit formaat.
Niet specifiek, maar ik kan er wel tegen ja.quote:
Hij moest natuurlijk wel 25 mensen raadplegen. Is veul werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef superniger het volgende:
En met dat onderzoek was hij maandenlang mee bezig?
Nou ik hoef ook niet zo een sprietje als man hoor, zo een wielrenner zeg maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar ik kan er wel tegen ja.
25 man opbellen...5 vragen stellen. Dat is een middag werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij moest natuurlijk wel 25 mensen raadplegen. Is veul werk.
anorexia hoeft voor mij ook niet nee, maar ik ben qua gewicht/lichaamsbouw helemaal niet zo kieskeurig. Er zijn andere factoren die veel meer meespelen bij mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik hoef ook niet zo een sprietje als man hoor, zo een wielrenner zeg maar.
Ook meteen zeggen dat Joop in '80 niet betrapt is. Ja toen was hij schoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mensen moeten ze uit het gilde van de journalistiek houden.
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anorexia hoeft voor mij ook niet nee, maar ik ben qua gewicht/lichaamsbouw helemaal niet zo kieskeurig. Er zijn andere factoren die veel meer meespelen bij mij
Die is geloof ik een paar keer betrapt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook meteen zeggen dat Joop in '80 niet betrapt is. Ja toen was hij schoon.![]()
het oog wil ook watquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En zo hoort het ookZijn belangrijkere dingen dan looks.
Voor mij is het belangrijkste dat ze niet rookt. Dat is echt afknapper #1quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik het daar van moet hebben ziet het er slecht uit voor me
Niet zo onzeker doen, Karina.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik het daar van moet hebben ziet het er slecht uit voor me
Gelukkig rookt jeweetwel ook dat scheeltquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijkste dat ze niet rookt. Dat is echt afknapper #1
lekker zo'n asbak uitlikkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijkste dat ze niet rookt. Dat is echt afknapper #1
Dankjequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen, Karina.
Dat gifje bij VI zag er prima uit.
En gelukkig heb je niet de stem van Lingo rookvrouwquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig rookt jeweetwel ook dat scheeltAnders had ik een probleem.
die gast geilt op dat soort nieuws en als het over doping gaat komt ie klaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef forzaudinese het volgende:
Die Kerckhoffs vind het volgens mij ook heerlijk dat hij het nieuwtje van Mollema naar buiten heeft kunnen brengen zodat Belkin uit elkaar gaat vallen.![]()
Volgens mij krijg je dat van shag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gelukkig heb je niet de stem van Lingo rookvrouw
Ja, de smaak vind ik echt..bah. En soms hebben ze dan ook van die halve mannenstemmen, als ze echt al wat langer en zwaarder rokenquote:
Van enkele jaren zware shag voornamelijk ja.quote:
Daar heeft Kerckhoffs niet voor gezorgd. Als er geen sponsor is, is het logisch dat ze voor hun eigen kansen gaan. Aan een dood paard moet je niet trekken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef forzaudinese het volgende:
Die Kerckhoffs vind het volgens mij ook heerlijk dat hij het nieuwtje van Mollema naar buiten heeft kunnen brengen zodat Belkin uit elkaar gaat vallen.![]()
Alles voor de kijkcijfers hè.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef forzaudinese het volgende:
als ze hees zijn vind ik het wel opwindendquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de smaak vind ik echt..bah. En soms hebben ze dan ook van die halve mannenstemmen, als ze echt al wat langer en zwaarder roken
Ook zo'n wijf op m'n werk, als je haar niet kan zien denk je dat je met een vent spreekt, zo'n schorre diepe stemquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van enkele jaren zware shag voornamelijk ja.
Kut spoiler...heb de show van gisteren nog niet eens gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er weer. Diekstra blijft maar gaan bij De Slimste Mens.
Sorry, sorry, sorry.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kut spoiler...heb de show van gisteren nog niet eens gezien
Ah shit ik ben het ook vergeten te kijken. Wel leuk dat hij het zo goed doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ja hallo, daar kan hij niks aan doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook zo'n wijf op m'n werk, als je haar niet kan zien denk je dat je met een vent spreekt, zo'n schorre diepe stem
gewoon lekker vlaams accentje. Genot.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze hees zijn vind ik het wel opwindend
Dat vind ik altijd zo dom klinkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon lekker vlaams accentje. Genot.
Drie uitzendingen, ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan...heeft ie nu al drie rondes overleefd?
Eerste twee rondes moet hij nog even in vorm komen maar daarna gaat hij als een malle.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Diekstra in de finaleweek zou wel episch zijn.
Mwah, ik vind een Haags accent vooral dom klinken.quote:
Bij die "slag bij Nieuwpoort vraag" dacht ik dat gaat fout. Daarna heeft hij zich prima hersteld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste twee rondes moet hij nog even in vorm komen maar daarna gaat hij als een malle.
Die 3-6-9 vragen zijn ook meer van die vragen waarbij je het geluk moet hebben dat je ze weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij die "slag bij Nieuwpoort vraag" dacht ik dat gaat fout. Daarna heeft hij zich prima hersteld.
Rechtsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Roemer dagelijks hoort janken en overal zijn gezicht laat zien, ga je bijna spontaan rechts stemmen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost wel veel geld...het is de vraag of je daar zoveel gemeenschapsgeld tegenaan moet gooien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Pffff gezeur het is toch ook gewoon leuk? Toen de Giro hier in de stad was, was een topshow.
Ja vond ik dus ook toen het hier was en nog vlak om de hoek ook. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De Giro een paar jaar geleden door Leiden, dat was echt fantastisch.
Mwah voor de giro hoef je geen stadions te bouwen natuurlijk. Geen idee wat dat gekost heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kost wel veel geld...het is de vraag of je daar zoveel gemeenschapsgeld tegenaan moet gooien.
Jij bent toch 22 ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me nog de Tour van 1996.
ook, jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon lekker vlaams accentje. Genot.
Toen was ik 3 inderdaad.quote:
Mijn eerste wielerherinnering was die van 2006 met Floyd Landis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ik 3 inderdaad.
Maar ik herinner me er nog wel iets van.
Poeh ik weet het niet eens meer. Kan me wel herinneren dat ik Didi Thurau (leuk vondquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn eerste wielerherinnering was die van 2006 met Floyd Landis.
Lekker rukken in de microfoon in een bezemkastje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig is wietze opgerot naar FOX
Huilende Gert-Jan Theunisse "Ik heb geen doping gebruikt".quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer verdient die sell-out ook niet .quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker rukken in de microfoon in een bezemkastje.
2001 is denk ik de eerste keer dat ik echt wielrennen keek, met Dekker in San Sebastian.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal wel tussen 2000 en 2001 zijn geweestquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me ook nog herinneren dat Mart Smeets zei 'Dekker, wat zet je dat zooitje toch heerlijk voor schut', of iets in de geest. Geen idee welke koers dat was.
Jij wilt gewoon dat we flauwe grappen maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarna verstond ik het, ik hoorde echt Penis
ja, je wordt oud, hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarna verstond ik het, ik hoorde echt Penis
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel tussen 2000 en 2001 zijn geweest
Dat was fabuleusquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was m, wat zet je dat zooitje fantastisch in hun hemd
Was dat in hetzelfde weekend als die 2-2 van Nederland tegen Macedonië?quote:
Een Franse kanswijk,quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
Diekstra is wel in een achterbuurt beland geloof ik
Gewoon een idyllisch straatje met een authentieke stalen rolpoort.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
Diekstra is wel in een achterbuurt beland geloof ik
Dekker was de hele dag in de aanval, werd op het laatst nog ingehaald door het peloton...en won alsnogquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat in hetzelfde weekend als die 2-2 van Nederland tegen Macedonië?
Dan kon ik er waarschijnlijk niets om geven, maar achteraf ziet het er wel legendarisch uit ja
Staat al flink geparkeerd jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Die valt dalijk van zn fiets af, die stort helemaal in
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Dan liever die kok. Dit is echt supersaai.
Ben Beurten was wel een baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is nog slechter dan die kok van een paar jaar terug
mij boeit het welquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, daar is Martin Slagt weer. Dit boeit echt niemand.
Dan zie ik liever deze fietsenmaker!quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef kibo het volgende:
Dat fietsenmaker item is voor de echte wielerliefhebber best we interessant.
HAJOquote:
Wat een baasquote:
met amsterdams accentquote:
Ietsjes minder maar wel zoiets jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een baas![]()
Jij hebt toch ook dit bazen accent?
Didi Thurau. Lol....ik vrees dat jij en ik de enige zijn die hem nog hebben zien rijden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ik weet het niet eens meer. Kan me wel herinneren dat ik Didi Thurau (leuk vond
Schijtlollige amsterdamse ego met dat kut accentquote:
ze heeft al iemand hoorquote:
In dit topic zeker jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Didi Thurau. Lol....ik vrees dat jij en ik de enige zijn die hem nog hebben zien rijden.
Waar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Lance Armstrong nog zien rijden
Ik kan mij Robert Gesink nog herinneren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
toen hij uitviel in de jaren 90?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
toen keek ik nog nietquote:
Zijn zoon rijdt tegenwoordig ook bij de profs en niet onverdienstelijk.quote:
Lance die beer Ulrich naar de pleuris riedquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ben benieuwd of hij de looks heeft van zijn vaderquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn zoon rijdt tegenwoordig ook bij de profs en niet onverdienstelijk.
Die zie ik volgend jaar wel aan de Tour meedoen.
Ik heb deze tweet meegemaakt.twitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 10-01-2013 om 00:11:01Wie kan pltaten van spider willem voor mij kunnem gr boogile reageer retweet
quote:
Boogie op 10-01-2013 volgens mij ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef regiliopeace het volgende:
Ik heb deze tweet meegemaakt.twitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 10-01-2013 om 00:11:01Wie kan pltaten van spider willem voor mij kunnem gr boogile reageer retweet
Dat was coke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Boogie op 10-01-2013 volgens mij ook.
Had hij gedronken daar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef regiliopeace het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd of hij de looks heeft van zijn vader
Leuker zelfs! Al vind ik Didi nu eigenlijk totaal niet meer leukquote:
jeugd liefde, hequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuker zelfs! Al vind ik Didi nu eigenlijk totaal niet meer leukSnap niet waarom ik die zo knap vond.
Andere tijden, andere mode, andere smaken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuker zelfs! Al vind ik Didi nu eigenlijk totaal niet meer leukSnap niet waarom ik die zo knap vond.
Hij heeft een heleboel van dit soort wartaal getweet dus ik sluit regelmatig alcoholgebruik niet uit.quote:
Dat zei ik dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere tijden, andere mode, andere smaken.
Uranquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinokourov heeft die medaille eerlijk gewonnen
Hij heeft er de mat voorquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael noemt Thijs bijna een maffiafiguur, ow.
Ik lap het eerste tientjequote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boogerd basht Sunfield.
Tijd om een standbeeld op te richten
Oud Zuid weet wel wat goed isquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt er de juiste drugskoeriers voor te hebben.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt er de juiste drugskoeriers voor te hebben.
Moest ik ook meteen denkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Degenkolb ook een gescheurde anus?
Codewoorden t.b.v. dopinghandel.quote:
Etenstijd bedoel je.quote:
Benny ligt aan de zuurstof en bloedtransfusie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Maver24 het volgende:
die man is afgestapt van de fiets in de studio![]()
![]()
![]()
Misschien moet hij even een briefje sturen naar Vinokourov.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bennie ligt aan de zuurstof en bloedtransfusie.
Waarom is ie naar Den Haag gereden? xdquote:
Thuis bij zijn Lenin-standbeeldquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Badr_Harry het volgende:
Roemer beter blijf je volgende keer gewoon thuis
Ach hij heeft tenminste interesse voor het wielrennen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef Badr_Harry het volgende:
Roemer beter blijf je volgende keer gewoon thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |