SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?
Ah jij houdt dus ook van vleesquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ooit een Surinaamse, die was ook van dit formaat.
Niet specifiek, maar ik kan er wel tegen ja.quote:
Hij moest natuurlijk wel 25 mensen raadplegen. Is veul werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef superniger het volgende:
En met dat onderzoek was hij maandenlang mee bezig?
Nou ik hoef ook niet zo een sprietje als man hoor, zo een wielrenner zeg maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar ik kan er wel tegen ja.
25 man opbellen...5 vragen stellen. Dat is een middag werk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij moest natuurlijk wel 25 mensen raadplegen. Is veul werk.
anorexia hoeft voor mij ook niet nee, maar ik ben qua gewicht/lichaamsbouw helemaal niet zo kieskeurig. Er zijn andere factoren die veel meer meespelen bij mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik hoef ook niet zo een sprietje als man hoor, zo een wielrenner zeg maar.
Ook meteen zeggen dat Joop in '80 niet betrapt is. Ja toen was hij schoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mensen moeten ze uit het gilde van de journalistiek houden.
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anorexia hoeft voor mij ook niet nee, maar ik ben qua gewicht/lichaamsbouw helemaal niet zo kieskeurig. Er zijn andere factoren die veel meer meespelen bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |