Tja en al net zo lang geen man meer gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Menopauze van een eeuw, het is wat.
Jij hebt zo'n naar modellen-figuurquote:
Nee tuurlijk niet, ergens tussen 37 en 38, maar heel smal.quote:
Een CLA bouwen van dildo's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet wel even nadenken hoe ie er uit moet zien...
Ze zijn allemaal spoorloos verdwenen in uw diepe gleuf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja en al net zo lang geen man meer gezien
Allemaal gemaakt door zielige kindertjes.quote:
Misschien moet ik ze er een keertje uittrekkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal spoorloos verdwenen in uw diepe gleuf.
Heb niks met SUV's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van een Mercedes SUV?
Die vind ik ook heel leuk.
Ik schrok al. Ik heb maat 44quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Nee tuurlijk niet, ergens tussen 37 en 38, maar heel smal.
Precies, even die gleuf uitbaggeren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze er een keertje uittrekken
Gril van een Mercedes met grote ster op de schoorsteen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moet wel even nadenken hoe ie er uit moet zien...
Oh da's niet groot, jij bent toch 4m30 ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
TOP TT!!
[..]
Ik schrok al. Ik heb maat 44
Mannenmaten zijn anders hoor. Volgens mij heb ik ook 44 in mannenmaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
TOP TT!!
[..]
Ik schrok al. Ik heb maat 44
Ieder z'n smaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind ze tegenwoordig wel leuk hoor. Zeker die van Mercedes.
Nah dat gaat nooit meer gebeuren hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, even die gleuf uitbaggeren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gril van een Mercedes met grote ster op de schoorsteen.
Jazeker.quote:
188cm.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh da's niet groot, jij bent toch 4m30 ofzo.
Oh, wie was er hier dan zo'n reus?quote:
Op 4 wielen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij bent nu echt god.
En hoe rijdt ie?
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannenmaten zijn anders hoor. Volgens mij heb ik ook 44 in mannenmaat.
Hm?quote:
Oh...dat had ik moeten weten, net 2 dagen in R'dam gezeten, misschien had ik hem kunnen spotten.quote:
Rijdt prima, geweldige wagen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij bent nu echt god.
En hoe rijdt ie?
Dat is saai.quote:
Oh, ja ik heb zwart interieur en hemelbekleding.quote:
H&M valt best mee vergeleken met andere winkels. Ik zou bijvoorbeeld nooit iets kopen bij de Primark.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal gemaakt door zielige kindertjes.
Wel tegen vierkante vissenkommen zijn, maar kinderarbeid is geen probleem....
Hmmm, wit.. dan zou ik wel zwarte velgen nemen denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb zwart interieur en hemelbekleding.
Maar zit panoramadak in dus dat merk je niet zo. Exterieur is wit, en stiksels in het leer zijn ook wit.
Mooi ding.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb zwart interieur en hemelbekleding.
Maar zit panoramadak in dus dat merk je niet zo. Exterieur is wit, en stiksels in het leer zijn ook wit.
Ze zijn antraciet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm, wit.. dan zou ik wel zwarte velgen nemen denk ik.
Ik vind zwart met beige interieur wel mooi. Maar bij sommige auto's is het stuurwiel dan ook beige en dat vind dan weer niet mooi.quote:
quote:
En 20jr te oudquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
toen ik 12 was misschien
Jij hebt wel een modellenfiguur, al ben je dan wel 15 cm te klein ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |