Er zal wel weer ergens een IC Defect naar de klote zijn gegaan.quote:Lijn 4(1) : Antwerpen-Centraal - Breda: Verstoord THA verkeer.
13:30
Er is een probleem met een reizigerstrein tussen station Antwerpen-Centraal en station Amsterdam Centraal.
Verstoord Thalys verkeer.
Nope. ICd van/naar Breda rijdt via Dordrecht (met flinke vertragingen) of geheel niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef greavy het volgende:
Het wordt ook maar in één richting omgeleid iig.
Ik heb 2-3 uur bij Dordrecht gestaan, en zag alleen ICd richting Rotterdam passeren, en niet richting Breda. Die richting Breda zijn ook allemaal aardig op tijd, maar uit Breda heeft bij Rotterdam +7.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nope. ICd van/naar Breda rijdt via Dordrecht (met flinke vertragingen) of geheel niet.
Ik zit nu in de 952 en die reed via Dordrecht. Een toeristische route zelfs, bij Zwijndrecht via spoor 2.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur bij Dordrecht gestaan, en zag alleen ICd richting Rotterdam passeren, en niet richting Breda.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef Salatrel het volgende:
Defecte goederentrein stilgevallen OP de moerdijkbrug.
Welke richting op? Dan kan nog verschil makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:26 schreef Salatrel het volgende:
Defecte goederentrein stilgevallen OP de moerdijkbrug. Staat ook mooi in de weg dus
Als ik het zo goed interpreteer, wordt er wel enkelspoor omheen gereden bij de Moerdijkbrug.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dus de HSL ligt plat en de uitwijkroute nu ook. Ben ik blij dat ik eerder naar huis ben gegaan
NS Lease BV ipv NSFSC? Is het gedaan met de belastingconstructie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef James1988 het volgende:
De aanbesteding voor ICNG is gestart: https://www.tenderned.nl/(...)cfa16f3b7/cid/493262
NEE HET NEVENSPOOR MOET OOK PLAT!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke richting op? Dan kan nog verschil maken
richting Breda. IC naar Venlo die erachter zat is linker spoor ervoor bij gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke richting op? Dan kan nog verschil maken
Grappig wel. Zag een paar dagen geleden de sprinter nog met ICM-4 rijden. Ze hebben het allemaal prima onder controle met de materieelomloopquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:46 schreef _JdM_ het volgende:
De IC naar Deventer-Enschede van 20.18 uit Apeldoorn reed met een los SGM-3tje. (had +3, maar kan de SPR niet zijn: die stond klaar op spoor 1 en rijdt maar tot Almelo)
in die 5 uurtjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef greavy het volgende:
Planning is sowieso om de Parijse stations even langs te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |