Die geeft de reisplanner ook niet aan toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef ReisT het volgende:
Als er Europese regels voor waren hadden we hier geen overstappen van 2 minuten (of soms nog minder).
Japanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef bork het volgende:
Ik kwam op CNN terecht en daar kwam ik het volgende tegen:
Ferrari designer creates super luxurious Japanese train
[ afbeelding ]
en
7 train trips of a lifetime
Minder dan 2 minuten normaal gesproken niet maar er is een uitzondering:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Die geeft de reisplanner ook niet aan toch?
Hah, en dan te bedenken dat de windmolens daar nu simpelweg naast het spoor staan- het is bijna alsof Zeeland daar plek zat voor heeft en er helemaal geen van zulke bizarre constructies nodig zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef ReisT het volgende:
Als er nou elektrische treinen reden dan was er nog een verband met windmolens geweest.
Ik moet meteen weer hier aan denken
lang zat, kom nou.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef ReisT het volgende:
[..]
Minder dan 2 minuten normaal gesproken niet maar er is een uitzondering:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zal het een combi van enkel- en dubbeldeks worden om aan de eisen te kunnen voldoen van zowel capaciteit als gelijkvloerse instap voor minder validenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:07 schreef ReisT het volgende:
Een beetje vooruitdenken mag ook wel bij zo'n (voor Nederlandse begrippen) mega-order aan nieuw materieel.
Opmerkelijk dat er wel iets staat over de lengte van de stellen (drietjes, viertjes en zesjes) maar niks over de hoogte: wordt het enkel of dubbeldeks... of laten ze de fabrikanten daar vrij in?
Welke opties hebben de grootste kans van slagen met een combi van enkel- en dubbeldeks? Bombardiers Twindexx?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk zal het een combi van enkel- en dubbeldeks worden om aan de eisen te kunnen voldoen van zowel capaciteit als gelijkvloerse instap voor minder validen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef greavy het volgende:
Iemand de HSL gemold ergens vandaag? Bij Dordrecht zag ik 2 Thalyssen en 5 IC Defect passeren richting Rotterdam, maar juist niet richting Breda. Één richting kaduuk?
quote:Breda-Rotterdam C.
Melding vrijdag 18 juli 2014, 16:54 uur:
Oorzaak: versperring
Tussen Breda en Rotterdam C. langere reistijd door een versperring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 10 - 40 min.
De verstoring is naar verwachting rond 20:30 uur verholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |