Graftyfus, ik kreeg een ander abonnement, dus een nieuwe chipkaart. Wat was ook weer het idee achter die chip?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe bevalt jouw OV-Chipkaart inmiddels, Mr. Bigmouth?
Echt geschift. Weer een nieuwe kaart in "mijn NS", en er stonden er al zes.quote:
Nee, dat gezeik niet, want BusinessCard. Toch nog iets positiefs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk toch manEn ook weer kaartservicecodegezeik natuurlijk, want nu "is je privacy ineens wel belangrijk en mag je postcode niet uit het systeem gelezen worden" en als die flagrante lulkoek meer. Maar als een onderzoeksburo een bom data wil hebben krijgen ze gewoon alles wat ze willen
![]()
Nee, laat dat maar aan NS over
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef zeefje het volgende:
Kan ik hier een vraag stellen over mijn dagreis kaartje van de kruitvat?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef zeefje het volgende:
Ik moet dit topic meer lezen. want treinen
Zeg het eens meidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef zeefje het volgende:
Kan ik hier een vraag stellen over mijn dagreis kaartje van de kruitvat?
Los kopen bij de kaartautomaatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef zeefje het volgende:
Ik ga zaterdag helemaal geen ov chip gebruiken, hoe regel ik dan die toeslag?
een ov chip kaart?quote:
Die toeslagen kun je nog wel uit een kaartautomaat trekken hoor. Dan moet je wel de automaten hebben met een NS-logo bovenop, die geven nog kaartjes voor eenmalig gebruik uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
een ov chip kaart?
en er zijn geen kaartjes meer
Klopt, dus moet je daarmee niet inchecken. Je gebruikt die OV-chipkaart dan alleen als drager voor de ICd-toeslag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Ik heb een ovchip kaart.
maar als ik incheck, toeslag koop, uitcheck. Betaal ik gewoon de treinrit terwijl ik daar een dagkaart voor heb.
Als die rijdt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef b2py het volgende:
Note: je gaat niet met ICE maar met Intercity Direct
ja stomm foutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef b2py het volgende:
Note: je gaat niet met ICE maar met Intercity Direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |