SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Crack, ze pesten mij omdat ik friet zeg.quote:
frietquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Crack, ze pesten mij omdat ik friet zeg.
Frietquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Heequote:
quote:
Allemaal sukkels, het is ook friet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
dacht even dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
Tevens bedankt dat JB vervangen is door een heerlijk ijsje.
Zou die met alle liefde opetenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
Tevens bedankt dat JB vervangen is door een heerlijk ijsje.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht even dat je mij bedoelde
mijn initialen zijn ook JB
J. Boer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft mijn rug.quote:
Bauer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
provincialenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft mijn rug.
Kan ik van jullie niet zeggen. Stelletje ruggenstekers.
Wat moet ik met je rugquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft mijn rug.
Kan ik van jullie niet zeggen. Stelletje ruggenstekers.
Kutvent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde even zeggen: Ik zou nooit seks kunnen hebben met mensen die friet zeggen.
Maar dat bleek al na 2 tellen denken niet waar
Tevens: net Masterchef gekeken.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde even zeggen: Ik zou nooit seks kunnen hebben met mensen die friet zeggen.
Maar dat bleek al na 2 tellen denken niet waar
Tevens: net Masterchef gekeken.
Je mag alles wat je wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik met je rug, heb je niks anders voor me?
KRUIIIIIIIIIPEND IN MIJN HUUUUUUUUUUUIDquote:
Dat is Crawling, ei.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KRUIIIIIIIIIPEND IN MIJN HUUUUUUUUUUUID
DEZE WONDEN GENEZEN NIEEEEHIEEEEET
Dat is een ander numb`er sukkolquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KRUIIIIIIIIIPEND IN MIJN HUUUUUUUUUUUID
DEZE WONDEN GENEZEN NIEEEEHIEEEEET
I see what you did therequote:
Numb is best wel tof.quote:
quote:
quote:
Sorryquote:
Fera ging gister pas snel.quote:
Het maakt in het echte leven gelukkig ook weinig uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry![]()
Wel opvallend, half om half bij mijn partners tot nu toe
Doe dan ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
soms haat ik mezelf echt en dan voornamelijk mijn uitstelgedrag
Hoe veel partner heb jij eigenlijk gehad?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sorry![]()
Wel opvallend, half om half bij mijn partners tot nu toe
En toch hebben jullie de trein gemist.quote:
Oke.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
ik moet vaker op de Scandinavische voetbalcompetities gaan betten :p
Ja. Er zijn mensen die gewoon fatsoenlijk afscheid nemenquote:
Bij FOK!kers afscheid nemenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Er zijn mensen die gewoon fatsoenlijk afscheid nemen
Ja sorryquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Er zijn mensen die gewoon fatsoenlijk afscheid nemen
Oh gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jarig, ik weet niet of jullie het al wisten..
Geef hem maar een kusje op zijn wang namens mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Duh. Maar richting de trein liep ik ook snel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij een ander moment op de avond bedoelde
Toen we een pinautomaat zochten
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Autistquote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
niet zo snel al mort en sofjequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Maar richting de trein liep ik ook snel.
Borsthaar kroelen.quote:
Gewoon knuffel, dag dag,quote:
quote:
Ja, die haalden mij later in.quote:
Ik wou hem gewoon niet missenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon knuffel, dag dag,
niet meteen de trein inspringen.
Ja maar Amsterdams is zo lelijk en ze komen altijd bij Hazes uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die kroegjes met volksmuziek niet leuk vinden kan ik echt niet serieus nemen
quote:
Wel lief.. ik zou het er op dat moment niet voor over hebben.. hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon knuffel, dag dag,
niet meteen de trein inspringen.
De trein ging ook wel verrassend snel nadat hij aangekomen was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..].
[..]
Wel lief.. ik zou het er op dat moment niet voor over hebben.. haha.
Ah joh, we dollen maar watquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon een keertje overdoen en dan wel fatsoenlijk afscheid nemen![]()
Voel(de) me er wel best rot over. maar dat had ik al gezegd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh, we dollen maar watMaak je er niet druk om
ohja, das ook zuurrquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
De trein ging ook wel verrassend snel nadat hij aangekomen was.
Ik had wel willen knuffelen ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon een keertje overdoen en dan wel fatsoenlijk afscheid nemen![]()
De baas van fok ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was niet eens uitgenodigd terwijl ik de baas van FOK! ben.
Buiten fok houd ik ook wel van een praatje maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De baas van fok ja.
Buiten fok dus niet zo`n baas
Volgende keer naar Scheveningen.quote:
Tuurlijkquote:
Nee gewoon zuipen & barbecueën op het strand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Crack_ het volgende:
In dat geval, vuurwerk festival is wel leuk. 16, 17, 23 en 24 augustus
.
Prima lijkt me, al ga ik eind augustus wel op vakantiequote:
Oh, New York? Nog niet geboekt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima lijkt me, al ga ik eind augustus wel op vakantie
Haha jawel, maar weet niet precies welke datumquote:
Natuurlijk.quote:
Geen grote kalender op je kamer waarop je iedere dag vakje moet afkruisen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jawel, maar weet niet precies welke datum
22 of 24 ofzo
quote:
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief.
Is wel iets dat ik vroeger zou hebben gemaakt.
Haha neequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen grote kalender op je kamer waarop je iedere dag vakje moet afkruisen?
[..]
wp is kei sexy.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar eventjes, ik heb in mijn hoofd dat wietparkiet een echt hoofdje heeft om in zn wangetjes te knijpen.. Zo kjoetie. Klopt dit of zit er ik naast?
Hm ja, beetje welquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar eventjes, ik heb in mijn hoofd dat wietparkiet een echt hoofdje heeft om in zn wangetjes te knijpen.. Zo kjoetie. Klopt dit of zit er ik naast?
quote:
Mag het hopen ja, duur zatquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha neeAl vind ik het wel leuk hoor
Zijn goede data. Na de 10e weer monies, dus komt goed uit.quote:
DDat je er naast zit dan hequote:
Alleen als je die dolfijn in zee gooit, waar hij hoort.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik met LMI naar Schevingen komen als jullie gaan meeten?
Vanaf de pierquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen als je die dolfijn in zee gooit, waar hij hoort.
Oh, shitquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DDat je er naast zit dan he
Wp is niet schattig, echt een beer
10/10quote:
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Alleen één dingetje.. jullie moeten dan wel dík van te voren komen anders kom je niet in Scheveningen want de trams zitten dan vol... Maar begint om 22.00 oid?
Ik begin een patroon te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?
Is sowieso wel leuk om overdag al te komen, of niet? En ik zorg wel dat ik aan de goede kant van het land ben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Alleen één dingetje.. jullie moeten dan wel dík van te voren komen anders kom je niet in Scheveningen want de trams zitten dan vol... Maar begint om 22.00 oid?
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEERquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?
illuminadiequote:
Jaaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is sowieso wel leuk om overdag al te komen, of niet? En ik zorg wel dat ik aan de goede kant van het land ben.
Nee, ik snurk dat durf ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEER
Dan ben ik straks de enige die niet snurkt.quote:
dibs op de bankquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEER
Jij snurkt ook hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik straks de enige die niet snurkt.
Niet standaard.quote:
Ligt dus gewoon aan KSquote:
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekkenquote:
Krek toch..quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekken. En nu denkt ze "OHJA SHIT IS WAAR OOK KUUUUTTT"
Mwah, hij is de enige die 't ooit gezegd heeft.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekken. En nu denkt ze "OHJA SHIT IS WAAR OOK KUUUUTTT"
Hehe.quote:
Betraptquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij ziet KS voor je aftrekkend?quote:
Ok ok, ik geloof jequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb twee jaar samengewoond en ik heb nog nooit gehoord dat ik snurk. Ook niet als hij thuis kwam van nacht- of avonddienst en ik dus al zeker lag te slapen.
Oké, dit doet wel een beetje pijn zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, aan fera trekkend. He jongens, ben aan 't eten
Oh whehe, ik las je zin verkeerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, aan fera trekkend. He jongens, ben aan 't eten
Is ook nooit goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dit doet wel een beetje pijn zo.
Je leest wat je wil lezen hequote:
goor iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Al die meisjes die nu in de zomer hun haar ineens gaan blonderne, ziet er niet uittttttttttt man (99%)
DM dit even naar Snowbells a.u.b.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Al die meisjes die nu in de zomer hun haar ineens gaan blonderne, ziet er niet uittttttttttt man (99%)
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Nou goor..quote:
Weet niet hoe leuk ik het vind dat Fikkie denkt aan mij rukkend.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet hoe leuk ik het vind dat Fikkie denkt aan mij rukkend.
wieso?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM dit even naar Snowbells a.u.b.
Geil?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flikker opquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jongens?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Zie ik niet zo vele die hun haar blonderenquote:
Hij is niet mijn type, dus is wel beetje raar voor mij.quote:
Je mag het wel toegeven hoor.quote:
Misschien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie ik niet zo vele die hun haar blonderen. Was je iets van plan?
Kun je nog wel gewoon seks mee hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is niet mijn type, dus is wel beetje raar voor mij.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Je zou niet de eerste zijn
In 't Backstreetboys / Westlife tijdperk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien. [ afbeelding ]
Bij mij op de lagere school was het enorm in.Minstens de helft van de jongens deden het.
Met iemand waar ik niet op val?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je nog wel gewoon seks mee hebben
ja, doen ze in de gevangenis ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met iemand waar ik niet op val?
Oh, bwhehe. Al heb ik geen idee meer hoe Snow eruit zietquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die overwoog het dus ook. Schande
Roemenie WK 1998 stijlquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien. [ afbeelding ]
Bij mij op de lagere school was het enorm in.Minstens de helft van de jongens deden het.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In 't Backstreetboys / Westlife tijdperk?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roemenie WK 1998 stijl![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens alleen op die knieën letten, fucking weird.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topsport is niet gezond. Al heb ik ook 3 knieën zonder topsport te hebben beoefend wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je eens alleen op die knieën letten, fucking weird.
Jij bent ook moe denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topsport is niet gezond. Al heb ik ook 3 knieën zonder topsport te hebben beoefend wat dat betreft.
Wakker blijven Crackie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
Shit, val in slaap. Niet nu please, niet nu.
Deze band/artiest die jij adoreert is vrij opzwepend. Succes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
Shit, val in slaap. Niet nu please, niet nu.
Ik ben altijd moe.quote:
Reünie met oud eet-maatjes.. SNAPJE?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker blijven Crackie.
Waar moet je naartoe dan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks ga ik mij nog oud voelen. Jij hebt dit WK natuurlijk ook helemaal niet bewust meegemaaktquote:
Picsquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Ik had vorig jaar zomer mn haren geblondeerd.Grootste fout.
dat weet ik nogquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Ik had vorig jaar zomer mn haren geblondeerd.Grootste fout.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken hoor, zo subtiel.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks ga ik mij nog oud voelen. Jij hebt dit WK natuurlijk ook helemaal niet bewust meegemaakt
[..]
Pics![]()
![]()
uhuquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Wil je niet.
Eigenlijk was zo licht niet de bedoeling, maarja de kapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |