Het druipt er vanaf. Nog niet eens op de vieze manier.quote:
Mannen die liefhebben met de mond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
Maar geen erotisch plekje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas heeft een speciaal plekje in mijn hart.
Ik heb altijd een duidelijke craving voor één van de twee. Nooit beiden.quote:
Met de mond liefhebben is ook een daad weeniehoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.
Hep neemt best veel ruimte in.quote:
Ik heb zin in beidequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb altijd een duidelijke craving voor één van de twee. Nooit beiden.
Staat als Topicpointer ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de mond liefhebben is ook een daad weeniehoor
Oké. Wat voor soort friet wil je en wat voor soort pizza wil je? Meestal komt één van de twee het snelst in je op en dat wil je het liefst.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zin in beideHad zin in patat.. tot een huisgenoot over pizza begon en toen leek me dat ook wel een goed idee
Zo gemeen ben ik niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die friet zeggen kan ik echt niet serieus nemen
Mensen die daarop anderen beoordelen kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die friet zeggen kan ik echt niet serieus nemen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die daarop anderen beoordelen kan ik niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |