Oh, New York? Nog niet geboekt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima lijkt me, al ga ik eind augustus wel op vakantie
Haha jawel, maar weet niet precies welke datumquote:
Natuurlijk.quote:
Geen grote kalender op je kamer waarop je iedere dag vakje moet afkruisen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jawel, maar weet niet precies welke datum
22 of 24 ofzo
quote:
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe lief.
Is wel iets dat ik vroeger zou hebben gemaakt.
Haha neequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen grote kalender op je kamer waarop je iedere dag vakje moet afkruisen?
[..]
wp is kei sexy.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar eventjes, ik heb in mijn hoofd dat wietparkiet een echt hoofdje heeft om in zn wangetjes te knijpen.. Zo kjoetie. Klopt dit of zit er ik naast?
Hm ja, beetje welquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar eventjes, ik heb in mijn hoofd dat wietparkiet een echt hoofdje heeft om in zn wangetjes te knijpen.. Zo kjoetie. Klopt dit of zit er ik naast?
quote:
Mag het hopen ja, duur zatquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha neeAl vind ik het wel leuk hoor
Zijn goede data. Na de 10e weer monies, dus komt goed uit.quote:
DDat je er naast zit dan hequote:
Alleen als je die dolfijn in zee gooit, waar hij hoort.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik met LMI naar Schevingen komen als jullie gaan meeten?
Vanaf de pierquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen als je die dolfijn in zee gooit, waar hij hoort.
Oh, shitquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DDat je er naast zit dan he
Wp is niet schattig, echt een beer
10/10quote:
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Alleen één dingetje.. jullie moeten dan wel dík van te voren komen anders kom je niet in Scheveningen want de trams zitten dan vol... Maar begint om 22.00 oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |