Ik begin een patroon te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?
Is sowieso wel leuk om overdag al te komen, of niet? En ik zorg wel dat ik aan de goede kant van het land ben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Alleen één dingetje.. jullie moeten dan wel dík van te voren komen anders kom je niet in Scheveningen want de trams zitten dan vol... Maar begint om 22.00 oid?
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEERquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leuk, afgelopen om 2 uur zodat we nog 3 uur moeten wachten weer?
illuminadiequote:
Jaaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Is sowieso wel leuk om overdag al te komen, of niet? En ik zorg wel dat ik aan de goede kant van het land ben.
Nee, ik snurk dat durf ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEER
Dan ben ik straks de enige die niet snurkt.quote:
dibs op de bankquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, 00.00 maaaar jullie mogen dan wel naar mij toe hoor. ALWEER
Jij snurkt ook hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik straks de enige die niet snurkt.
Niet standaard.quote:
Ligt dus gewoon aan KSquote:
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekkenquote:
Krek toch..quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekken. En nu denkt ze "OHJA SHIT IS WAAR OOK KUUUUTTT"
Mwah, hij is de enige die 't ooit gezegd heeft.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze deed gewoon net alsof ze sliep door te gaan nep snurken wanneer KS aan der lag te trekken. En nu denkt ze "OHJA SHIT IS WAAR OOK KUUUUTTT"
Hehe.quote:
Betraptquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij ziet KS voor je aftrekkend?quote:
Ok ok, ik geloof jequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb twee jaar samengewoond en ik heb nog nooit gehoord dat ik snurk. Ook niet als hij thuis kwam van nacht- of avonddienst en ik dus al zeker lag te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |