Hoppa.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Maastoren het volgende:
Kan iemand achter van Gee nog een l zetten? Dank.
VBL / FEIJENOORD #1466 - Van Geel FTW vs VAN GEEL OUT!!111!!!
VBL / Dan zeggen ze dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben........quote:
okquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
Ongetwijfeld zal ik de naam hier hebben in VBL en daar is niets mis mee, ik ken mezelf goed genoeg.
Vermoeiend. Opgeruimd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Dan zeggen ze dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben........
Kun je geen hulp zoeken ?
Twee keer 'die' in één regel staat lelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die nutteloze topics, die zijn vermoeiend.
Ik neem afstand van deze postquote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil bij deze even mijn complimenten uitspreken aan Rene.
quote:
Neuh.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Kan het SC topic even een TT verandering krijgen? Ja? Bedankt! Zo ga je namelijk niet om met je meest waardevolle user.
Ging het over mij dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh.
Tevens "meest waardevolle user"
Zelfgeilerij doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Kan het SC topic even een TT verandering krijgen? Ja? Bedankt! Zo ga je namelijk niet om met je meest waardevolle user.
Nog steeds niet grappigquote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Je kan lekker de tering krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
De waarheid mag toch gezegd worden?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Syntix het volgende:
Moderators blijven de TT van de SC tolereren?
Mja, als je daar lastig komt doen kan je zoiets verwachten. En je doet nogal vaak lastig.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Syntix het volgende:
Open een topic in feedback want hier mogen ze je nietquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Syntix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |