Heb je gelopen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren dus een slag in mn wiel na die valpartij.
Ik twijfel of ik het niet wat erger zal maken zodat ik nieuwe wielen mag kopen van moeder de vrouw.
Nieuwe wielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar t station ja. Km of 5. Ik had geluk dat ik mn rugzak met werkkleding bij had en dus even normale schoenen aan kon doen.quote:
Dat is nog te doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Naar t station ja. Km of 5. Ik had geluk dat ik mn rugzak met werkkleding bij had en dus even normale schoenen aan kon doen.
Ok.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel of ik het niet wat erger zal maken zodat ik nieuwe wielen mag kopen van moeder de vrouw.
Nieuwe wielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens lief.quote:
Ik ben nu al bang.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet eens uit gaan kijken mannetje.
Vind het ook niet netjes dat je Knut zijn valpartij als UI hebt genomen.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het ook niet netjes dat je Knut zijn valpartij als UI hebt genomen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe wielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe wielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]Herkenbaar. Mijn vader zat ook altijd zo
als hij weer iets nieuws voor zijn fiets ging/mocht kopen.
voor knut in dit geval een dildo op het zadelquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]Herkenbaar. Mijn vader zat ook altijd zo
als hij weer iets nieuws voor zijn fiets ging/mocht kopen.
Nou heb je die zadeltjes weleens gezien, die zijn al bijna zo dun als een dildoquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor knut in dit geval een dildo op het zadel
Wat heb jij voor vreemde fantasien?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor knut in dit geval een dildo op het zadel
Wij mannen hebben doorgaans geen ervaring met dildo'squote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heb je die zadeltjes weleens gezien, die zijn al bijna zo dun als een dildo
Sommige wel hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij mannen hebben doorgaans geen ervaring met dildo's
Hieronder posts van mannen met dildo-ervaringquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige wel hoorAl wil ik dat eigenlijk ook niet weten.
quote:Verhoeven kan eerste doelman worden bij promovendus
Jeroen Verhoeven krijgt een kans om weer eerste doelman te worden in de Eredivisie. De reservekeeper van FC Utrecht was jarenlang eerste keus onder de lat bij FC Volendam, voordat hij derde doelman werd bij Ajax en vervolgens naar de Domstad verhuisde. Volgens Voetbal International is promovendus FC Dordrecht nu druk bezig met zijn komst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |