Ach ja. Komt wel goed, eenmaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, in NL in streng gelovige gezinnen is dat helaas NIET anders
Zoveel verschillen we als mensen helemaal niet van elkaar
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 16 juli 2014 03:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach ja. Komt wel goed, eenmaal.
Haha, vrijgevochten dame.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn overgrootoma is gescheiden in 1918, is weduwe geworden en is weer gescheiden in 1923 ofzo.. Dat was in NL NOT DONE... Scheiden al niet (laat staan 2 keer), laat staan dat ze besloot haar eigen leven te leiden en samen te wonen met "man" 4.. Toch deed ze het en ze werd niet eens uitgekotst in haar kringen (wel rijke dame toen)..
Ja, ik vind het nog steeds ongelofelijk bizar dat ze het én durfde én er mee weg kwamquote:
Ik bedoel, begin 20e eeuw... Vrouwen hadden niet eens of net kiesrecht.. En ze ging zó tegen alle zeden in... Dappere vrouwquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds ongelofelijk bizar dat ze het én durfde én er mee weg kwam
doeiquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ik zeur te veel, slaap lekker en nog ff volhouden
Ach, zal nog wel decennia duren denk ik. Maar ach, zal wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe meer meiden het doen, hoe gewoner het wordt (net als hier). Maar de pioniers lopen idd de kans een hoge prijs te betalen...
Ja, heel gedurfd. Dappere vrouw zeker, echt knap hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel, begin 20e eeuw... Vrouwen hadden niet eens of net kiesrecht.. En ze ging zó tegen alle zeden in... Dappere vrouw
Hey, ik ben mijn grootoveroma niet he? Is maar de vraag of IK het gedurfd hadquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, zal nog wel decennia duren denk ik. Maar ach, zal wel.
[..]
Ja, heel gedurfd. Dappere vrouw zeker, echt knap hoor.
Slaap wel jij.
Vreselijke plek. was binnen 20 min klaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik blijf wakker. Morgen outlet in Roermond. Ik slaap in de middag wel even
Serieussssss. Waarom dan? Troep? Druk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vreselijke plek. was binnen 20 min klaar.
Het was nog steeds te duur allemaal. Troep, gare winkels. Stomme klerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Serieussssss. Waarom dan? Troep? Druk?
Bedankt voor de demotiverende teksten. Alhoewel ik man ben en niet zozeer op zoek ben naar ''iets unieks en leuks''quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het was nog steeds te duur allemaal. Troep, gare winkels. Stomme kleren
En je bent een Marokkaan dus genoeg D&G voor jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Bedankt voor de demotiverende teksten. Alhoewel ik man ben en niet zozeer op zoek ben naar ''iets unieks en leuks''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |