Ben jij Iraaks? Wat was de jongensnaam "leeuw" ook alweer? Leif?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkse naam van Iraanse origine. Weet even niet meer wat het precies betekent.
Adam/Zacharya/Yahyah/Bunjamin/Noah. (L)(L)quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef Crip het volgende:
Leuke jongensnamen: Adam, Isa, Sayfedinne, Yassine, Yanis, Ilyas.
Hmm ja..quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb 'm recent gelezen. Voor mij waren de herkenbare stukken de menselijke emoties bij heftige dingen.. Maar het was m.i. ook een "warriger" boek dan eerder. Veel hoofdpersonen hoewel de échte hoofdpersonen wel duidelijk waren
Noah en Yahyah indeeeeeeeeeeeeedquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Adam/Zacharya/Yahyah/Bunjamin/Noah. (L)(L)
Bahadır, Batuhan, Ali...quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef Crip het volgende:
Klinkt voor mij als Grieks en christelijk en een beetje Arabisch..quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef Crip het volgende:
Joodsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Adam/Zacharya/Yahyah/Bunjamin/Noah. (L)(L)
Dankquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ja..
http://www.bol.com/nl/p/de-stem-van-de-roos/1001004005009233/
Kan deze ook wel aanraden. Heeeel apart boek. Maar mooi beschreven.Zet je aan het denken.
Haha, allemaal wel Islamitische namen ook!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als Grieks en christelijk en een beetje Arabisch..
Nee, Turks. In welke taal bedoel je? Turks is Arslan (doorgaans in combinatie met Alp [Alp Arslan]); Arabisch is Asad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij Iraaks? Wat was de jongensnaam "leeuw" ook alweer? Leif?
Adam, Zacharia, Benjamin, Noachquote:
Uiteraard, overlap genoeg.. Maar in mijn ogen (niet slaan aub!!) minder islamitsich mainstream dan achmed, ahmed, mohammed, ali etcquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha, allemaal wel Islamitische namen ook!
Alleen Noah moet dan Nuh zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha, allemaal wel Islamitische namen ook!
Ik ken een Irakees die Leif oid heet en dat zou leeuw betekenen..quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Turks. In welke taal bedoel je? Turks is Arslan (doorgaans in combinatie met Alp [Alp Arslan]); Arabisch is Asad.
Jij heet zeker zo.quote:
Neuhquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij heet zeker zo.
Mooie naam. Ik ga mijn kind nooit zo noemen.
En ik krijg het niet uitgesprokenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leif inderdaad. Je spreekt het wel iets anders uit. Maar weet het niet zo goed uit te typen.
Ja inderdaad. Leith inderdaad. Lijkt me niet makkelijk nee als je niet echt bekend bent met de letters en klanken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik krijg het niet uitgesproken
LEITH oid? Engelse TH?
EDIT Arabisch dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken een Irakees die Leif oid heet en dat zou leeuw betekenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |