Ja ik wilde al een edit plaatsen..quote:Op maandag 8 september 2014 12:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik denk dat van die soapies en uitgerangeerde presentatrices enzo er genoeg zijn.

Denk dat dat wel een duur grapje wordt, maar de publieke heeft natuurlijk genoeg geld voor hun vriendjes. Ik denk dat Patty, Patricia, maar ook die mensen die vroeger ruzie hadden enzo best flink betaald worden.quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wilde al een edit plaatsen..
zonder dat het dus 10 aandachtsgeile Ferry's zijn

ik wilde net precies hetzelfde gaan doen, moet ik nou gaan wachten tot 10 uur??quote:Op maandag 8 september 2014 12:33 schreef superniger het volgende:
Op uitzending gemist.
[..]
En daar betaal ik kijk en luistergeld voor.

Yup. Als je echt enorm ongeduldig bent kan je om tien voor tien de herhaling op npo 3 kijken. :pquote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik wilde net precies hetzelfde gaan doen, moet ik nou gaan wachten tot 10 uur??

Ja.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]

Serieus?quote:Op maandag 8 september 2014 12:33 schreef superniger het volgende:
Op uitzending gemist.
[..]
En daar betaal ik kijk en luistergeld voor.

Echt raar dit, de vorige aflevering is wel te zien! Ik slaap inderdaad tussen 10 en 6 dus ga vrijdag of zaterdag maar terug kijkenquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja.
Echt bullshit. Mensen die overdag werken slapen meestal tussen 10 en 6.

Zelfde hier, ik ga hier niet tot 10 uur voor wachten zeg, kom op hahaquote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Echt raar dit, de vorige aflevering is wel te zien! Ik slaap inderdaad tussen 10 en 6 dus ga vrijdag of zaterdag maar terug kijken

Ja programmas met grof taalgebruik moge alleen in de avond worden teruggekeken, de kijkwijzer is ingevoerd op uitzendinggemist.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]

Dat allemaal ja.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Patty. Het lijkt alsof ze ook steeds erger en gemaakter wordt. En dat Gerard Joling lachje

Patty speelt net al gerda en richard een rol samen met paulquote:Op donderdag 25 december 2014 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een vreselijk mens is die Patty. Het lijkt alsof ze ook steeds erger en gemaakter wordt. En dat Gerard Joling lachje

Zou je denken? Dan speelt ze al jaren die rol.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Patty speelt net al gerda en richard een rol samen met paul

Het beste zie je dat bij gerda en paul, steeds prikken naar elkaar, aprem reageren op elkaar, boos zijn op elkaar en achter de schermen elkaar beste vrienden zijn .quote:Op donderdag 25 december 2014 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou je denken? Dan speelt ze al jaren die rol.

Patty en Richard vind ik nog wel meevallen maar die Gerda Havertong wat een vreselijk mens!quote:Op donderdag 25 december 2014 22:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Patty speelt net al gerda en richard een rol samen met paul

Dat is echt niet waar, ik denk dat jij eens naar de opnames moet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 07:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Patty en Richard vind ik nog wel meevallen maar die Gerda Havertong wat een vreselijk mens!
Langdradig. onbegrijpelijk en ze vindt zichzelf heel wat.

Ik moet en wil niet naar de opnames, ik vind Gerda gewoon niet leuk, erg langdradig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, ik denk dat jij eens naar de opnames moet.
Gerda is een verschrikkelijk lief mens en totaal niet arrogant, ze word steeds gevraagd juist omdat ze een geweldige klik met paul heeft, wat zorgt voor hilarische tv, gerda baat natuurlijk de mandela rol uit waar paul haar heeft ingeduuwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |