Gaan we die opmerking in elk topic hierover zetten? Dan zorg ik ervoor dat hij in de startpost staat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef utrecht1970 het volgende:
duidelijk lijstje van uitgerangeerde sterren die nog op deze manier nog een boterham verdienen.
Ik heb seizoenen van Ranking the stars gezien waar het wel anders was hoor.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef static het volgende:
[..]
Gaan we die opmerking in elk topic hierover zetten? Dan zorg ik ervoor dat hij in de startpost staat.
Patty Brard en Richard Groenendijk worden echt elk seizoen terug gevraagd, denk dat dit tweetal een speciale band heeft met Paul. Vind ze ook allebei echt passen bij het Ranking the Stars formatquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef utrecht1970 het volgende:
duidelijk lijstje van uitgerangeerde sterren die nog op deze manier nog een boterham verdienen.
quote:Ranking the Stars komt zondagavond niet op televisie in verband met de vliegtuigramp. Dat twittert Paul de Leeuw vrijdagmiddag. "Ranking the Stars wordt zondag niet uitgezonden. NPO: grote dank", aldus de presentator.
"Ik hoop echt dat de NPO zondag de uitzending van Ranking the Stars uitstelt", twitterde De Leeuw eerder op de dag al. "Ik wil m'n vrolijke kop niet zien het komende weekeinde op tv."
Bij de ramp met het toestel van Malaysia Airlines kwamen 298 slachtoffers, onder wie minstens 173 Nederlanders, om het leven.
Maar ja..de gages om al die BNérs met een A status te krijgen kost de publieke omroep ook teveel geld dus gaan ze gewoon voor de lagere categorie en met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb seizoenen van Ranking the stars gezien waar het wel anders was hoor.....
Nicequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:52 schreef static het volgende:
Afleveringen op zondag én maandag aanstaande.
Top. Ga ik daarheen met al m'n vrienden van hier.quote:
Er was niet zo heel veel aan anders.quote:
In vergelijking met Marc is iedereen slank.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Alsof Paul de leeuw een slanke den is
Veel mensen zijn zoals Paul. Niet veel zoals Marc.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Alsof Paul de leeuw een slanke den is
Geen Ferry.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vond de eerste aflevering toch wat minder leuk, ik kan niet precies zo zeggen, wát ik precies minder leuk vond, want de mensen waren wel leuk, met Patricia en Milika en Marc etc..
Ik kijk het wel even terug..
Je hebt de eerste 2 gemistquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef alors het volgende:
Toprak
Oh vorige week was de eerste? Moet ik nog even terugkijken dan.
Twee zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef alors het volgende:
Toprak
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef alors het volgende:
Toprak
Kom ik ook net achter. Hierna maar eens kijken..quote:
Ja, Vorige week zondag en afgelopen maandag waren de uitzendingen (eerste uitzending was uitgesteld naar aanleiding van de vliegramp).quote:
Op uitzending gemist staat dat er zondag en maandag een aflevering was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
dan mis ik er ook 1, d8 dat vorige week de eerste was.
Oh dat verklaard alles. Ik dacht dat Zondag de eerste was en gewoon een week later weer éénquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, Vorige week zondag en afgelopen maandag waren de uitzendingen (eerste uitzending was uitgesteld naar aanleiding van de vliegramp).
Van GTSTquote:
kijk ik nooit vandaar...quote:
Nachtkast of boekenkast boeken. Nooit gelezen, maar je kunt interessant doen tegen je bezoek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Palomar het volgende:
dit item over boeken had ook totaal geen nut
Ik heb net een autobiografie van een acteur uit de jaren 50 gekocht precies om die reden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nachtkast of boekenkast boeken. Nooit gelezen, maar je kunt interessant doen tegen je bezoek.
Ik snuffel ook graag op rommelmarkten tussen de boeken naar semi-wetenschappelijke "plaatjes" boeken. Lekker om wel af en toe in te neuzen, maar je leest ze nooit van begin tot eind.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net een autobiografie van een acteur uit de jaren 50 gekocht precies om die reden.
Nou ik denk inderdaad niet dat dat haar natuurlijk haarkleur is!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Patricia is net iets te blond. En dat panterprintje erbij.
En zodra ze thuis is zijn de medicijnen die haar op de been houden uitgewerkt en stort ze jankend in elkaar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik denk inderdaad niet dat dat haar natuurlijk haarkleur is!
Patries heeft echt keihard gezopen tijdens die zwangerschap.quote:
En Adam zal ook luttele malen Shotgun gedaan hebben op haar flamoes, die hashkikker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Patries heeft echt keihard gezopen tijdens die zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |