quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Njos is een lekker ding, leuke babbel en is hoog opgeleid. Waaghals heeft jackpot![]()
Je mag een man zoiets gunnen
Ik denk dat hij iets van je wilquote:
We hebben het over FF, wie zegt dat hij gelijk zoveel wilquote:
Een Walkure of Shield Maiden heeft het pakkie van Chris gejat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... waar zijn ze nou weer mee bezig...
[ afbeelding ]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie speelt zij in Glee? Heb dat eerste seizoen toen gezien maar kan me haar niet herinneren.
Oja, dat komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bij
Haar beroep in de serie was alleen leuk vanwege alle brochures:quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat komt me wel bekend voor.
Maar verder is ze wel lief en schattig in de serie, met d'r smetvrees en zoquote:
Nog nooit gezien die filmquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet Rocky Horror Show/RHPS kennen of zelfs bergijpen ,hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Seizoen 1 wel, dat seizoen heb ik nog wel gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bij
Nopequote:
okquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Seizoen 1 wel, dat seizoen heb ik nog wel gezien
Geweldige filmquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet Rocky Horror Show/RHPS kennen of zelfs bergijpen ,hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Thor als vrouw is niet zo bijzonder,is zelfs afkomstig uit Noorse Mythologie. Ditto met Loki.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... waar zijn ze nou weer mee bezig...
[ afbeelding ]
Nee,dat niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Een Walkure of Shield Maiden heeft het pakkie van Chris gejat?
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Thor als vrouw is niet zo bijzonder,is zelfs afkomstig uit Noorse Mythologie. Ditto met Loki.
[..]
Nee,dat niet.
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?
Ik kijk geen horror films dus neequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ga je schamen als film fan.
Verkleed als vrouw/Freya,om Mjolnir terug te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?
RHPS is geen horror film,maar een muscialquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...
maar toch vind ik een vrouwelijke thor niks!
[..]
Ik kijk geen horror films dus nee
Hij heeft zich idd wel een keer verkleed, maar met enorme tegenzin. maar dat maakt hem geen vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...
maar toch vind ik een vrouwelijke thor niks!
[..]
Ik kijk geen horror films dus nee
Afgaan op een titel of aanname.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Er zit horror in de titel, genoeg voor mij om em niet te kijken
Is dat niet wat we allemaal doen? Je gaat bij een vrouw/meid of als je op mannen valt op het uiterlijk af voor dat je gaat kijken of de binnenkant interessant is?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Afgaan op een titel of aanname.
Eerste indruk is eerste indruk. Maar niet iedereen gaat daarop af, lieve Dyonquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat doet toch iedereen. En iedereen die zegt dat hij/zij dat niet doet liegt...
Vorm je een mening? Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eerste indruk is eerste indruk. Maar niet iedereen gaat daarop af, lieve Dyon
Ja, maar die blijf je constant bijstellen. Dat doe ik tenminste. Mijn eerste indruk giet echt mijn mening niet in beton.quote:
Ja maar dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, maar die blijf je constant bijstellen. Dat doe ik tenminste. Mijn eerste indruk giet echt mijn mening niet in beton.
Ik niet, maar ik ben dan ook raar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat doet toch iedereen. En iedereen die zegt dat hij/zij dat niet doet liegt...
Dat lieg je, al ben je wel raar. Ook jij vormt een mening als je iemand ziet. En dat is helemaal niet verkeerd...quote:
Is er al een goede rip te downloaden dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat lieg je, al ben je wel raar. Ook jij vormt een mening als je iemand ziet. En dat is helemaal niet verkeerd...
1080P blu-ray rip dit dat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er al een goede rip te downloaden dan?
1080pquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er al een goede rip te downloaden dan?
Had em nog niet op spotned gezien. Of ja, eentje van 2,1 gb ofzo... maar ik vind 720 goed genoegquote:
gewoon op tpb te vinden zelfs alquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had em nog niet op spotned gezien. Of ja, eentje van 2,1 gb ofzo... maar ik vind 720 goed genoeg
Downloaden gaat daar te langzaamquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
gewoon op tpb te vinden zelfs al
in 10 minuten had ik hem binnen. Nog sneller is gewoon niet nodig.quote:
Eigenlijk mag het van mij steeds sneller gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
in 10 minuten had ik hem binnen. Nog sneller is gewoon niet nodig.
heb nou een 720 van 4,3gbquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het van mij steeds sneller gaanMaar hoeveel gb is is je muppets
beeldautist. beeld is prima voor iets wat ik 1x kijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dus nooit meer kijken, teveel inleveren op beeldkwaliteit.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet wat we allemaal doen? Je gaat bij een vrouw/meid of als je op mannen valt op het uiterlijk af voor dat je gaat kijken of de binnenkant interessant is?
Ik kijk geen horror, waarom zou ik dan de moeite nemen om iets wat horror in de titel heeft wel of geen horror is?
Volgens mij in een paar scenes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef drakin het volgende:
Hij zingt het nog wel![]()
Don't judge a book by its cover
Haha, nee al begrijp ik dat het zo overkomt. Schoot me te binnen tijdens de slimste mens.quote:
Helpt dat programma dus toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee al begrijp ik dat het zo overkomt. Schoot me te binnen tijdens de slimste mens.
Sorry kan er niks aan doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
beeldautist. beeld is prima voor iets wat ik 1x kijk.
Ik ga nu de 720 van 4gb kijkenquote:
Haten op Bill. Maar goed, ik ga wel weer verder zoekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
DF, ik vond je volgende user icon toch leuker.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
DF, ik vond je volgende user icon toch leuker.
Ook gewoon een pikachuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Haten op Bill. Maar goed, ik ga wel weer verder zoeken
en ray liotta, en danny trejoquote:
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Hier, een verantwoorde, ietwat pretentieuze film ui.
Wat nou weer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.
I see! Maar vind Hornswoggle dan wel grappiger om te zien. Die zie je niet zo vaak in filmsquote:
Dit zal je beter bevallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.
quote:
met oa een foto van je zatte kop?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij met mijn gewapende jezus, dat was mijn eerste UI. Heb em alleen wat uitgebreid
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
met oa een foto van je zatte kop?
Als een afbeelding gebruikt wordt zonder toestemming mag je diegene een gepeperde rekening sturen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is heel lang mijn icon geweest vroegah:
[ afbeelding ]
Totdat een user genaamd jitzzzze 'm stal en zo te zien gebruikt 'ie hem nog steeds. Schandalig.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Als een afbeelding gebruikt wordt zonder toestemming mag je diegene een gepeperde rekening sturen.
Maar goed ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef picodealion het volgende:
Over die van jou begin ik niet eens.
them's fighting words!quote:
Ik vecht niet. Ik verlies alleen maarquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
them's fighting words!
[ afbeelding ]
Verliezers vechten ook. alleen met het slechtste resultaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik verlies alleen maar
Gewoon iedereen neerklappen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Verliezers vechten ook. alleen met het slechtste resultaat.
We zijn je broertje niet...quote:
Vind ik best meevallen... 2x maar vandaag. Tegen FF en nou tegen Sandsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
Wat ben je toch aan het katten vandaag Dyon!
Japan is dan wel 1 van de weinige steden in Azië die ik wil bezoeken, maar om daar nu naar toe te gaan voor een Pikachu burger is me iets te veel...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef drakin het volgende:
![]()
http://www.geeksaresexy.n(...)s-until-august-31st/
Japan is geen land meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Japan is dan wel 1 van de weinige steden in Azië die ik wil bezoeken, maar om daar nu naar toe te gaan voor een Pikachu burger is me iets te veel...
Dichtbevolkt daaro, Dionneke heeft een puntquote:
Mijn hele leven is een leugenquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dichtbevolkt daaro, Dionneke heeft een punt
Dat is natuurlijk een hele andere discussie. Maar, ja. Inderdaad. Heel je leven.quote:
Ik wilde eerste zeggen Tokyo is wel 1 van de weinigen steden... maar ik wil heel Japan wel bezoeken dus heb ik Tokyo in me hoofd veranderd naar Japan, maar de rest van de zin niet veranderdquote:
Y are U mocking me!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dichtbevolkt daaro, Dyonneke heeft een punt
Have to agree...quote:
Varieert. Soms maak ik een ketting en noem ik alleen begin en eind, soms (zoals nu) noem ik twee willekeurige namen waarvan ik denk dat ze in ieder geval niet samen in een film hebben gezeten. Dan kan ik zelf ook meepuzzelen.quote:
Dus je vraagt het ook als je niet zeker weet of er wel of geen link is? Dat schiet opquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Varieert. Soms maak ik een ketting en noem ik alleen begin en eind, soms (zoals nu) noem ik twee willekeurige namen waarvan ik denk dat ze in ieder geval niet samen in een film hebben gezeten. Dan kan ik zelf ook meepuzzelen.
Jawel, maar he niet dat ik daar in geloofquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef DragonFodder het volgende:
Er is altijd een linknooit gehoord van 6 degrees of kevin bacon?
Jep. Hiddleston is de ontsnappingsartiest die neergetaserd wordt en tucci zit in de schiettoren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Stanly tucci
Tom hiddleston
die heb ik helemaal neit gezien... En McAvoy brengt dat schilt binnen of niet?
He wat? Dat is geen kwestie van geloven, dat is gewoon bewezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jawel, maar he niet dat ik daar in geloof
Het is een spelletje... En er komen elke dag namen bij in Hollywood dus het zal vast wel al niet meer mogelijk zijn bij iedereenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
He wat? Dat is geen kwestie van geloven, dat is gewoon bewezen.
Ik zit er even over te lezen en ik had het fout, de six degrees of separation is niet 100% bewezen, maar wordt door empirisch onderzoek wel ondersteund. Het probleem is dat het niet wiskundig/objectief te bewijzen is maar alleen empirisch. Er wordt roet in het eten gegooid door afgezonderde gemeenschappen zoals de Braziliaanse Korubo, die zo goed als afgezonderd van de rest van de wereld wonen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef sasquatsch het volgende:
Er bestaat zoiets als six degrees of separation, maar of dat ook alleen via films geldt, wasg ik te betwijfelen.
Dat het een spelletje is wil niet zeggen dat er geen wetenschappelijk bewijs voor kan zijn. Maar het blijkt inderdaad niet waar te zijn. Jammer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is een spelletje... En er komen elke dag namen bij in Hollywood dus het zal vast wel al niet meer mogelijk zijn bij iedereen
Nee, ik bedoel nog een andere... verblijven ze in een oude verlaten psychiatrische inrichting.. scene wat me ook is bijgebleven is dat een bundeltje potloden in de nek van de bewaking wordt gestoken wanneer de 'gasten' vrijkomen en de inrichting overnemen. Dit is tijdens de flashback, want in de film zijn het geesten/spoken.quote:
Misschien weten ze het hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 47quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef GradB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel nog een andere... verblijven ze in een oude verlaten psychiatrische inrichting.. scene wat me ook is bijgebleven is dat een bundeltje potloden in de nek van de bewaking wordt gestoken wanneer de 'gasten' vrijkomen en de inrichting overnemen. Dit is tijdens de flashback, want in de film zijn het geesten/spoken.
Volgens mij haal ik scenes door elkaar...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb hem thuis op DVD liggen samen met het gedrocht van house on haunted hill 2 maar dat stukje kan ik me ff niet herinneren....
Is ook wel erg lang geleden dat ik hem heb gezien
Dit herken ik dan idd wel weer jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef GradB het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik scenes door elkaar...
[ afbeelding ]
Dit was denk ik de scene die ik zocht, wel een paard, geen plakjes
Wordt op een gegeven moment ook wel erg moeilijk alles uit elkaar te houden
Ik hoor dat de hele tijd, de Oekraïne. Dat klinkt toch voor geen meter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ze in de Oekraïne niet met elkaar overweg kunnen das vervelend, maar dat doen ze zich zelf aan... maar dat ze nou ook al passagiers vliegtuigen neer gaan schieten... zucht
Ik kreeg net mail van mijn directe baas. Mensen binnen Vissers zaten ook in dat vliegtuig. Ik ken die man dan wel niet persoonlijk... maar tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
Een buurtgenoot is omgekomen met haar hele gezin... Indonesisch vrouwtje die achter de counter stond van de AH waar ik altijd kom.
Ik wist haar naam maar verder kende ik haar niet goed. Kennissen van mij kende haar wel goed. Ze danste bij de plaatselijke dansschool.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kreeg net mail van mijn directe baas. Mensen binnen Vissers zaten ook in dat vliegtuig. Ik ken die man dan wel niet persoonlijk... maar toch
Deel jij die fetisj dan niet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:21 schreef wyccie het volgende:
Tsja, weinig anderen met een fetisj voor mannen met lang haar.
Waar val je dan wel op? En nee, das niet de Robby manier van vragen... gewoon interessequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb geen voorkeur voor haardracht. Schoon, dat wel.
Ik heb vandaag nog mijn gemillimeterde haar nog gewassen. Maak ik nu een kans?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb geen voorkeur voor haardracht. Schoon, dat wel.
Dan had je op zijn minst wat dichterbij kunnen komen wonenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog mijn gemillimeterde haar nog gewassen. Maak ik nu een kans?
Volgende week!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan had je op zijn minst wat dichterbij kunnen komen wonenPer wanneer ga je verhuizen btw?
Ik wil je niet naar beneden praten... maar we zijn pas halverwege de 7de maand...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende week!
Nieuwe baan, nieuwe auto, nieuw huis... Dit is een topjaar!![]()
Ik heb dit jaar al meer bereikt dan het afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil je niet naar beneden praten... maar we zijn pas halverwege de 7de maand...het jaar duurt nog even...
Goed om te horen en ik hoop ook voor je dat de positieve lijn blijft doorgaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al meer bereikt dan het afgelopen 5 jaar.
Dank je wel lieve dyon, jij ook!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed om te horen en ik hoop ook voor je dat de positieve lijn blijft doorgaan
Heb ik een positieve lijn dan?quote:
Ik hoop het voor je.quote:
De aard van het beestje...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.![]()
Je moet gewoon niet meer jezelf naar beneden praten
Carpe diem dyon, carpe diem.quote:
Onder de mensen wezenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moet doen om die uitdrukking te verwezenlijken...
Oi, dat word moeilijkquote:
Waar ben je bang voor?quote:
Ben ik ergens bang voor? Ik hou er gewoon niet vanquote:
Dat kan, dat mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik ergens bang voor? Ik hou er gewoon niet van
Het klinkt misschien raar, maar ik val niet op uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar val je dan wel op? En nee, das niet de Robby manier van vragen... gewoon interesse
Oh dus we maken hier allemaal nog kans.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik val niet op uiterlijk.
Ik deel DF's mening over een eerste indruk. Die is er wel, maar dat zegt niet zo veel.
Alleen jij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus we maken hier allemaal nog kans.
Ok. Ik eigenlijk ook nietquote:
Ik niet volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus we maken hier allemaal nog kans.
quote:
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik wyccie was, was ik nu als een blok voor je gevallen![]()
Ik vond de 720p met koreaanse subs niet interessant..quote:
Mwoah, redelijke kwaliteit. Geen cam in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond de 720p met koreaanse subs niet interessant..
Zeker met een film die zo erg op CGI leunt kan je maar beter wachten op de beste kwaliteit anders is het gewoon zonde eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, redelijke kwaliteit. Geen cam in ieder geval.
De film zit nét boven mijn acceptatiegrensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Zeker met een film die zo erg op CGI leunt kan je maar beter wachten op de beste kwaliteit anders is het gewoon zonde eigenlijk.
Ondanks deze lovende woorden ga ik de film nog niet kijken...quote:Op zondag 20 juli 2014 07:33 schreef DragonFodder het volgende:
Gisteren Sharknado gekeken![]()
Na 1,5 u complete bullshit kreeg die film het voor elkaar om me toch nog te verrassen met het meest belachelijke einde ooit. Respect daarvoor
Mij lijkt het een echt mooie filmquote:
Ik ben erg benieuwd, met Christoph Waltz erin liggen de verwachtingen goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mij lijkt het een echt mooie filmDus ik ben er wel blij mee dat ie online staat
Maar gelukkig met veel meer kleurenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef GradB het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, met Christoph Waltz erin liggen de verwachtingen goed.
Ik verwacht hem qua sfeer ongeveer als Pi
Hahaha, dat is idd een grote verbetering!quote:
Dat had je van te voren kunnen bedenkenquote:Op zondag 20 juli 2014 07:33 schreef DragonFodder het volgende:
Gisteren Sharknado gekeken![]()
Na 1,5 u complete bullshit kreeg die film het voor elkaar om me toch nog te verrassen met het meest belachelijke einde ooit. Respect daarvoor
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef Robby87 het volgende:
Vanavond een toffe zomergasten film, gaat het zien mensen.
Nee, maar ik zit net dit te kijken:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand al de nieuwe planet of the apes film gezien?
Lol, iemand die dacht dat hij 120 bood?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet iemand wat dit is? Het moet wel iets goeds zijn als het 120 duizend pond kost...
http://www.amazon.co.uk/x(...)id=1405885595&sr=1-1
Geen spoilers?quote:
Nee, das de verkoopprijs. Niet een bod op het productquote:Op zondag 20 juli 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, iemand die dacht dat hij 120 bood?
Niet echt.quote:
www.tvgids.nlquote:
Dat is net zoiets als: "Eet geen gele sneeuw"quote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
Protip: als je een presentatie geeft aan je collega's, zorg dan dat je geen porno mapjes meer open hebt.
Iets zegt me dat jou dat is overkomen?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
Protip: als je een presentatie geeft aan je collega's, zorg dan dat je geen porno mapjes meer open hebt.
Dude...quote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef picodealion het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke porno je had openstaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:05 schreef picodealion het volgende:
Het was een unix terminal verbonden met mijn NAS, dus alleen wat tekst gelukkig. Hoop dat ze de filenames niet hebben gelezen voor ik 'm weg kon klikken. Niemand zei er wat over iig.
Ook niemand die snel wat ging opschrijven?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:05 schreef picodealion het volgende:
Het was een unix terminal verbonden met mijn NAS, dus alleen wat tekst gelukkig. Hoop dat ze de filenames niet hebben gelezen voor ik 'm weg kon klikken. Niemand zei er wat over iig.
Had je het dus niet lang genoeg laten staan, keek diegene de rest van de presentatie boos, teleurgesteld of steeds op zijn horloge?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef picodealion het volgende:
Nee wel eentje die opeens zijn gulp open deed.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef picodealion het volgende:
Welnee. Maar ander onderwerp: iemand hier verstand van e-sigaretten?
Je hebt dus ooit gerookt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat zijn te veel vragen... en ik ben geen ervaringsdeskundige...
Ik weet dat wij een variant met nicotine verkopen in 3 verschillende smaken. En daar houdt mijn kennis zo'n beetje op...
Spuiten staat beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Past roken niet bij mij? Ik wist niet dat jij mij zo goed kende...
quote:
Ben ik zo braaf dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet echt. Dat is meer voor die verdorven types als Pico.
Is dit onderdeel van een docu over de woning van een hipster?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Robby87 het volgende:
Oh jongens, kijk eens wat een lekker hipstergerechtje
[ afbeelding ]
#trots
Ik heb die in zwart-wit. Hema, toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat gestreepte handdoekje heb ik ook maar dan in het roze.
Die ik heb wel ja! Heb de roze-lichtroze versie en de rood-witte.quote:
Ik heb niks ondernomen op dat gebied, moet eerlijk naar mezelf kijken en zeggen dat ik daar (nog) niet klaar voor ben.quote:
Ja, het was zeker erg lekker. Had er ook nog spinazie en een ciabatta broodje bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook de blauw-witte nog.
De tomaatjes lijken me erg lekker, Robby. En daar is toch niks hipster aan?
Vandaag ben ik minder goed bezig. Diner overgeslagen, nu aan de emping en wat snoepjes
Emping? Is dat zoiets als dumplings?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook de blauw-witte nog.
De tomaatjes lijken me erg lekker, Robby. En daar is toch niks hipster aan?
Vandaag ben ik minder goed bezig. Diner overgeslagen, nu aan de emping en wat snoepjes
Jammer, maar wel knap dat je dat (h)erkent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niks ondernomen op dat gebied, moet eerlijk naar mezelf kijken en zeggen dat ik daar (nog) niet klaar voor ben.
Oh dat ken ik niet, ken alleen kroepoek en casave. Kun je dat gewoon bij de supermarkt krijgen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, van die bittere kroepoekachtige dingetjes, gemaakt van melindjonoten.
De meeste winkels hebben dat wel ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, ken alleen kroepoek en casave. Kun je dat gewoon bij de supermarkt krijgen?
Hm nee geen eieren, zijn van die deegdingen net vulling die je moet koken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De meeste winkels hebben dat wel ja.
Dumplings zijn toch eieren met kuikens enzo?
Dat zijn balut-eieren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
De meeste winkels hebben dat wel ja.
Dumplings zijn toch eieren met kuikens enzo?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:27 schreef Robby87 het volgende:
Bonnetje al weggegooid... Echt dat soort mensen... Sterf!
Ik kan daar zo kwaad om worden... misschien ben ik ook wel naief. Maar ik gooi zo'n bonnetje altijd gelijk weg, en aan het gewicht van het doosje kun je het niet voelen.quote:
Hij is niet altijd de slimste... maar ook weer niet zo dom dat hij zichzelf gaat beledigen.... toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat het om mensen die bonnetjes te snel weggooien ging
Ik ben er ook niet vies van, maar ik bedoelde idd die lui die het jatten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is niet altijd de slimste... maar ook weer niet zo dom dat hij zichzelf gaat beledigen.... toch?
zelfkennis heet datquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is niet altijd de slimste... maar ook weer niet zo dom dat hij zichzelf gaat beledigen.... toch?
quote:
quote:
quote:
Ga er gewoon mee terug joh, Hema is heel klantvriendelijk over het algemeen. Heb je toevallig gepind? Dat is ook een bewijs van betaling eventueel. Ze kunnen ook daar het bonnetje terugzoeken als je gepind hebt. Anders toch 5,75 euro weggegooid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan daar zo kwaad om worden... misschien ben ik ook wel naief. Maar ik gooi zo'n bonnetje altijd gelijk weg, en aan het gewicht van het doosje kun je het niet voelen.
Voortaan bewaar ik alle bonnetjes.
M'n moeder kon er ook niet tegen, en die gaat morgen terug...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga er gewoon mee terug joh, Hema is heel klantvriendelijk over het algemeen. Heb je toevallig gepind? Dat is ook een bewijs van betaling eventueel. Ze kunnen ook daar het bonnetje terugzoeken als je gepind hebt. Anders toch 5,75 euro weggegooid.
Doe jij één keer per jaar de was? Zo klinkt het in elk gevalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag de was maar eens gedaan. Zie er altijd tegenop maar daarna is het zo fijn om weer schone kleren te hebben.
Ahh, laat je je moeder er mee teruggaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
M'n moeder kon er ook niet tegen, en die gaat morgen terug...Was 5,25 euro. Ze zaten overigens prima, lekker mee gefietst
Nou wel wat vaker, maar niet elke week ofzo neequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Doe jij één keer per jaar de was? Zo klinkt het in elk geval
Gewoon zorgen dat je genoeg kleding hebt... Ik hou er ook niet van, maar dan alleen omdat het daarna weer in de woonkamer hangt te drogen (i know, jij hebt geen woonkamer)quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou wel wat vaker, maar niet elke week ofzo nee
Ik wilde niet, maar ze stond eropquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh, laat je je moeder er mee teruggaan
Huh? Fietsen met de gejatte lenzen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
M'n moeder kon er ook niet tegen, en die gaat morgen terug...Was 5,25 euro. Ze zaten overigens prima, lekker mee gefietst
Oh jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Fietsen met de gejatte lenzen?
Heb jij voor het eerst lenzen, draag je gewoonlijk een bril?
Ga je mee morgen, lekker stuk skeeleren op de dijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby die sportief doet... het niet moet niet gekker worden...
Klopt, daarom doe ik altijd een sportbril op, én lenzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef wyccie het volgende:
Voor het fietsen is het juist fijn om een bril te hebben. Tegen droge ogen en vliegjes.
Al een week? Fanatiekeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen ook fietsen, als ik op tijd in bed lig. Al een week niet gesport. Ben benieuwd hoe het gaat.
Ach, ik moet ook al een helm op, dan maken die randen ook niks meer uit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Fietsen met een bril vind ik juist vervelend, ik ben nooit gewend geraakt aan die randen aan de zijkanten
Waarom moet je een helm op?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook al een helm op, dan maken die randen ook niks meer uit.
Ja, nooit aan gedacht om een helm te dragen. Niet dat ik zo ontzettend hard ga. Als ik in de bergen zou fietsen zou ik misschien wel een helm dragen, toch wat risicovoller.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij zou zonder helm op een racefiets stappen?
De schoonmoeder van een vriendin is enkele jaren geleden overleden na een val van haar racefiets, mét helm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, nooit aan gedacht om een helm te dragen. Niet dat ik zo ontzettend hard ga. Als ik in de bergen zou fietsen zou ik misschien wel een helm dragen, toch wat risicovoller.
Dat is heel verdrietig.. Maar voor mij geen reden om een helm te dragen, in Nederland althans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
De schoonmoeder van een vriendin is enkele jaren geleden overleden na een val van haar racefiets, mét helm.
Toevallig ja..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Robby87 het volgende:
Ah, ik rijd ook ongeveer die snelheid, dat is toevallig. Als je collega niet meefietst zou ik dus een goede fietspartner zijn?
Als je op een racefiets stapt zou ik echt een helm dragen, stom als je dat niet doet. Mijn moeder was laatst ook gevallen (door mijn toedoen, ik duwde d'r opzij... de trut), en klapte op het laatste moment ook met haar hoofd tegen het asfalt, niet al te hard, maar toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is heel verdrietig.. Maar voor mij geen reden om een helm te dragen, in Nederland althans.
Je duwde haar opzij? Goed afgelopen wel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je op een racefiets stapt zou ik echt een helm dragen, stom als je dat niet doet. Mijn moeder was laatst ook gevallen (door mijn toedoen, ik duwde d'r opzij... de trut), en klapte op het laatste moment ook met haar hoofd tegen het asfalt, niet al te hard, maar toch.
Haha, nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je duwde haar opzij? Goed afgelopen wel?
Niet alleen de bergen zijn gevaarlijk, ook het verkeer hier maakt het gevaarlijk en je gaat echt wel een stuk harder dan op de stadsfiets. Eigenlijk is het geen moeite voor wat veiligheid. Dan maar een heet hoofd, liever dat dan een deuk in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is heel verdrietig.. Maar voor mij geen reden om een helm te dragen, in Nederland althans.
Oh wat naar. Gelukkig geen ernstige letsels.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik reed achter iemand, en zat er echt vlak achter. Hij maakte toen een beweging waardoor ik moest uitwijken, en m'n ma reed achter me, die daardoor viel... ai ai. Echt rot om te zien. Ze heeft waarschijnlijk een scheurtje in haar staartbeentje... maar gelukkig gaat 't al wat beter met haar.
Oeh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik reed achter iemand, en zat er echt vlak achter. Hij maakte toen een beweging waardoor ik moest uitwijken, en m'n ma reed achter me, die daardoor viel... ai ai. Echt rot om te zien. Ze heeft waarschijnlijk een scheurtje in haar staartbeentje... maar gelukkig gaat 't al wat beter met haar.
Eentje wel, de ander heeft al jaren een vriend. De andere 2 zijn mannen, bij één ervan zou je een kans kunnen maken, ook al heeft hij al een vriendin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Robby87 het volgende:
7u, who cares? Zijn ze nog vrijgezel? Hoeveel kans maak ik?
Hmja, ieder zijn keus natuurlijk. Ik ga niet zo hard, geen idee hoe hard maar in ieder geval geen 27 km/u, dus voor mij lijkt me een helm niet zo nodig. Maar begrijp het wel dat anderen er anders over denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen de bergen zijn gevaarlijk, ook het verkeer hier maakt het gevaarlijk en je gaat echt wel een stuk harder dan op de stadsfiets. Eigenlijk is het geen moeite voor wat veiligheid. Dan maar een heet hoofd, liever dat dan een deuk in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat naar. Gelukkig geen ernstige letsels.
Ja, echt vervelend voor d'r. Voelde me ook wel schuldig over haar valpartij. Ze had echt hele erge pijn. Ambulance moest s' nachts zelfs komen, en ze was flauwgevallen in de auto, ook heel veel overgeven. Naar om je moeder zo te zien, maar gelukkig gaat 't beter, en hopelijk kan ze snel ook weer mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |