quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Njos is een lekker ding, leuke babbel en is hoog opgeleid. Waaghals heeft jackpot![]()
Je mag een man zoiets gunnen
Ik denk dat hij iets van je wilquote:
We hebben het over FF, wie zegt dat hij gelijk zoveel wilquote:
Een Walkure of Shield Maiden heeft het pakkie van Chris gejat?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... waar zijn ze nou weer mee bezig...
[ afbeelding ]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie speelt zij in Glee? Heb dat eerste seizoen toen gezien maar kan me haar niet herinneren.
Oja, dat komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bij
Haar beroep in de serie was alleen leuk vanwege alle brochures:quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat komt me wel bekend voor.
Maar verder is ze wel lief en schattig in de serie, met d'r smetvrees en zoquote:
Nog nooit gezien die filmquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet Rocky Horror Show/RHPS kennen of zelfs bergijpen ,hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Seizoen 1 wel, dat seizoen heb ik nog wel gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze speelt de school therapeute, die later gaat trouwens met Mr. Schu. Volgens mij is ze er in seizoen 1 nog niet bij
Nopequote:
okquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Seizoen 1 wel, dat seizoen heb ik nog wel gezien
Geweldige filmquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Niet Rocky Horror Show/RHPS kennen of zelfs bergijpen ,hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Thor als vrouw is niet zo bijzonder,is zelfs afkomstig uit Noorse Mythologie. Ditto met Loki.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... waar zijn ze nou weer mee bezig...
[ afbeelding ]
Nee,dat niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Een Walkure of Shield Maiden heeft het pakkie van Chris gejat?
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Thor als vrouw is niet zo bijzonder,is zelfs afkomstig uit Noorse Mythologie. Ditto met Loki.
[..]
Nee,dat niet.
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?
Ik kijk geen horror films dus neequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ga je schamen als film fan.
Verkleed als vrouw/Freya,om Mjolnir terug te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar in de Noordse mythologie heeft Thor dan tieten?
RHPS is geen horror film,maar een muscialquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...
maar toch vind ik een vrouwelijke thor niks!
[..]
Ik kijk geen horror films dus nee
Hij heeft zich idd wel een keer verkleed, maar met enorme tegenzin. maar dat maakt hem geen vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meerdere mensen horen zeggen dat hij aan crossdressing deed... volgens de boeken dan...
maar toch vind ik een vrouwelijke thor niks!
[..]
Ik kijk geen horror films dus nee
Afgaan op een titel of aanname.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Er zit horror in de titel, genoeg voor mij om em niet te kijken
Is dat niet wat we allemaal doen? Je gaat bij een vrouw/meid of als je op mannen valt op het uiterlijk af voor dat je gaat kijken of de binnenkant interessant is?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Afgaan op een titel of aanname.
Eerste indruk is eerste indruk. Maar niet iedereen gaat daarop af, lieve Dyonquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat doet toch iedereen. En iedereen die zegt dat hij/zij dat niet doet liegt...
Vorm je een mening? Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eerste indruk is eerste indruk. Maar niet iedereen gaat daarop af, lieve Dyon
Ja, maar die blijf je constant bijstellen. Dat doe ik tenminste. Mijn eerste indruk giet echt mijn mening niet in beton.quote:
Ja maar dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, maar die blijf je constant bijstellen. Dat doe ik tenminste. Mijn eerste indruk giet echt mijn mening niet in beton.
Ik niet, maar ik ben dan ook raar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat doet toch iedereen. En iedereen die zegt dat hij/zij dat niet doet liegt...
Dat lieg je, al ben je wel raar. Ook jij vormt een mening als je iemand ziet. En dat is helemaal niet verkeerd...quote:
Is er al een goede rip te downloaden dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat lieg je, al ben je wel raar. Ook jij vormt een mening als je iemand ziet. En dat is helemaal niet verkeerd...
1080P blu-ray rip dit dat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er al een goede rip te downloaden dan?
1080pquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is er al een goede rip te downloaden dan?
Had em nog niet op spotned gezien. Of ja, eentje van 2,1 gb ofzo... maar ik vind 720 goed genoegquote:
gewoon op tpb te vinden zelfs alquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had em nog niet op spotned gezien. Of ja, eentje van 2,1 gb ofzo... maar ik vind 720 goed genoeg
Downloaden gaat daar te langzaamquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
gewoon op tpb te vinden zelfs al
in 10 minuten had ik hem binnen. Nog sneller is gewoon niet nodig.quote:
Eigenlijk mag het van mij steeds sneller gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
in 10 minuten had ik hem binnen. Nog sneller is gewoon niet nodig.
heb nou een 720 van 4,3gbquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het van mij steeds sneller gaanMaar hoeveel gb is is je muppets
beeldautist. beeld is prima voor iets wat ik 1x kijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dus nooit meer kijken, teveel inleveren op beeldkwaliteit.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet wat we allemaal doen? Je gaat bij een vrouw/meid of als je op mannen valt op het uiterlijk af voor dat je gaat kijken of de binnenkant interessant is?
Ik kijk geen horror, waarom zou ik dan de moeite nemen om iets wat horror in de titel heeft wel of geen horror is?
Volgens mij in een paar scenes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef drakin het volgende:
Hij zingt het nog wel![]()
Don't judge a book by its cover
Haha, nee al begrijp ik dat het zo overkomt. Schoot me te binnen tijdens de slimste mens.quote:
Helpt dat programma dus toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee al begrijp ik dat het zo overkomt. Schoot me te binnen tijdens de slimste mens.
Sorry kan er niks aan doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
beeldautist. beeld is prima voor iets wat ik 1x kijk.
Ik ga nu de 720 van 4gb kijkenquote:
Haten op Bill. Maar goed, ik ga wel weer verder zoekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
DF, ik vond je volgende user icon toch leuker.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef picodealion het volgende:
DF, ik vond je volgende user icon toch leuker.
Ook gewoon een pikachuquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Haten op Bill. Maar goed, ik ga wel weer verder zoeken
en ray liotta, en danny trejoquote:
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Hier, een verantwoorde, ietwat pretentieuze film ui.
Wat nou weer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.
I see! Maar vind Hornswoggle dan wel grappiger om te zien. Die zie je niet zo vaak in filmsquote:
Dit zal je beter bevallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid, sorry.
quote:
met oa een foto van je zatte kop?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij met mijn gewapende jezus, dat was mijn eerste UI. Heb em alleen wat uitgebreid
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
met oa een foto van je zatte kop?
Als een afbeelding gebruikt wordt zonder toestemming mag je diegene een gepeperde rekening sturen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is heel lang mijn icon geweest vroegah:
[ afbeelding ]
Totdat een user genaamd jitzzzze 'm stal en zo te zien gebruikt 'ie hem nog steeds. Schandalig.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Als een afbeelding gebruikt wordt zonder toestemming mag je diegene een gepeperde rekening sturen.
Maar goed ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef picodealion het volgende:
Over die van jou begin ik niet eens.
them's fighting words!quote:
Ik vecht niet. Ik verlies alleen maarquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
them's fighting words!
[ afbeelding ]
Verliezers vechten ook. alleen met het slechtste resultaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik verlies alleen maar
Gewoon iedereen neerklappen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Verliezers vechten ook. alleen met het slechtste resultaat.
We zijn je broertje niet...quote:
Vind ik best meevallen... 2x maar vandaag. Tegen FF en nou tegen Sandsquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
Wat ben je toch aan het katten vandaag Dyon!
Japan is dan wel 1 van de weinige steden in Azië die ik wil bezoeken, maar om daar nu naar toe te gaan voor een Pikachu burger is me iets te veel...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:39 schreef drakin het volgende:
![]()
http://www.geeksaresexy.n(...)s-until-august-31st/
Japan is geen land meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Japan is dan wel 1 van de weinige steden in Azië die ik wil bezoeken, maar om daar nu naar toe te gaan voor een Pikachu burger is me iets te veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |