Daaromquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo ben ik eens bijna 1000 films kwijt geraakt omdat mijn harde schijf 10 cm viel en met verschillende programma's niet te herstellen. Gewoon haken achter het snoer![]()
Ik wist niet dat je zoiets bij je verzekering op kon geven, het kwam door mijn voet of door mijn bureaustoel. alweer 2 jaar geleden, maar sommige films voor altijd kwijt
Jupquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen dubbele punten bij Trivia gezien. Dat ging na 10 topics per maand toch?
oldbies?
Wanneer was de laatste keer?quote:
jup. elk 10e topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen dubbele punten bij Trivia gezien. Dat ging na 10 topics per maand toch?
oldbies?
Inmiddels welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jup. elk 10e topic.
Jemig, ben ik nu een oldbie?
Laat dat ofzo er maar af. November was de laatste keer.quote:
Ja kloptquote:
Lol, zo dik is mijn kont nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verdwenen op plekken die jij niet wil weten...
Er moet meer geklets worden!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Maar toen werd er ook veel meer geslowchat in het reguliere topic. Het tempo ligt echter ook fors lager tegenwoordig.
Doe er wat aan...quote:
Dat was me niet opgevallen in Utrecht... heb er niet naar gekeken...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, zo dik is mijn kont nou ook weer niet.
Hallo! De slowchats gaan snel genoeg hoor! ok.. af en toe niet... maar over het algemeenquote:
Tuurlijk wel! Waaghals is een lucky manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was me niet opgevallen in Utrecht... heb er niet naar gekeken...
Nee nee... zo ben ik niet opgevoed...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Waaghals is een lucky man
Ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee... zo ben ik niet opgevoed...
Ik ben een egoïst, ik gun mensen niet veelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Njos is een lekker ding, leuke babbel en is hoog opgeleid. Waaghals heeft jackpot![]()
Je mag een man zoiets gunnen
Ik gun iedereen een fijn leven. Zelfs mijn vijanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben een egoïst, ik gun mensen niet veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |