Nouja voorlopig ben je nog niet van hem af tenzij hij blijft falen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk ook wel weer wat in. Maar die breakin bad persoon die kan echt niet acteren... (hij is toch het straatschoffie in BB? )
Hoezo? Ik zie verder gelukkig niks met hem erinquote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Nouja voorlopig ben je nog niet van hem af tenzij hij blijft falen.
Acteurs proberen te pushen om de nieuwe sterren te worden, en veel geld verdienen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie verder gelukkig niks met hem erin
Ik kan er ook voor kiezen zijn films en series te negerenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Acteurs proberen te pushen om de nieuwe sterren te worden, en veel geld verdienen.
Ja.quote:
Gisele? Wie is zij?quote:
Via Relatieplanet ontmoet?quote:
Nee, via Paiq. Ze werd er zo moe van dat ze elke keer op haar foto's werd beoordeeld. Dus we hebben vijf minuutjes gekletst en het was gelijk raak.quote:
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, via Paiq. Ze werd er zo moe van dat ze elke keer op haar foto's werd beoordeeld. Dus we hebben vijf minuutjes gekletst en het was gelijk raak.
Ze werkt nogal op m'n zenuwen. Altijd maar voor die spiegel staan. Kijk, al die lui staan nu daar in dat stadion weer te wachten dat mevrouw klaar is met de lipjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?
quote:
Je las niet dat ze binnen mocht komen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk. En hoe gaat het nu verder?
Weer misluktquote:
Die clip. Te heftig.quote:
O nee ik ben vergeten me af te melden daarquote:Op maandag 14 juli 2014 00:34 schreef picodealion het volgende:
Toch maar weer eens op paiq gekeken. Kwam meteen een bekende tegen bij het fotogebeuren.
Ik had de clip nog niet gezien... maar ehh... ja inderdaad ja...quote:
watsgebeurd?quote:
Wat had je dan aan je handen dat ie zomaar eruit gleed? Of viel je in slaap ofzo?quote:
Herkenbaar ja, heb al een zonnebril en mijn OV kaart verloren op die manier.quote:
Verdwenen op plekken die jij niet wil weten...quote:
Uit je handen gegleden en 2 verdiepingen lager terechtgekomen?quote:
Heeft Waaghals ze kunnen opsporen?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, heb al een zonnebril en mijn OV kaart verloren op die manier.
20cmquote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uit je handen gegleden en 2 verdiepingen lager terechtgekomen?
Fragmentatieglas, altijd fijn.
Zo ben ik eens bijna 1000 films kwijt geraakt omdat mijn harde schijf 10 cm viel en met verschillende programma's niet te herstellen. Gewoon haken achter het snoerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
20cm
Oplaadsnoer bleef steken achter de bank, bracht het ding uit balans. Verzekering vergoedt gelukkig wel de schade.
Daaromquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo ben ik eens bijna 1000 films kwijt geraakt omdat mijn harde schijf 10 cm viel en met verschillende programma's niet te herstellen. Gewoon haken achter het snoer![]()
Ik wist niet dat je zoiets bij je verzekering op kon geven, het kwam door mijn voet of door mijn bureaustoel. alweer 2 jaar geleden, maar sommige films voor altijd kwijt
Jupquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen dubbele punten bij Trivia gezien. Dat ging na 10 topics per maand toch?
oldbies?
Wanneer was de laatste keer?quote:
jup. elk 10e topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen dubbele punten bij Trivia gezien. Dat ging na 10 topics per maand toch?
oldbies?
Inmiddels welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jup. elk 10e topic.
Jemig, ben ik nu een oldbie?
Laat dat ofzo er maar af. November was de laatste keer.quote:
Ja kloptquote:
Lol, zo dik is mijn kont nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verdwenen op plekken die jij niet wil weten...
Er moet meer geklets worden!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Maar toen werd er ook veel meer geslowchat in het reguliere topic. Het tempo ligt echter ook fors lager tegenwoordig.
Doe er wat aan...quote:
Dat was me niet opgevallen in Utrecht... heb er niet naar gekeken...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, zo dik is mijn kont nou ook weer niet.
Hallo! De slowchats gaan snel genoeg hoor! ok.. af en toe niet... maar over het algemeenquote:
Tuurlijk wel! Waaghals is een lucky manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat was me niet opgevallen in Utrecht... heb er niet naar gekeken...
Nee nee... zo ben ik niet opgevoed...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Waaghals is een lucky man
Ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee... zo ben ik niet opgevoed...
Ik ben een egoïst, ik gun mensen niet veelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Njos is een lekker ding, leuke babbel en is hoog opgeleid. Waaghals heeft jackpot![]()
Je mag een man zoiets gunnen
Ik gun iedereen een fijn leven. Zelfs mijn vijanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben een egoïst, ik gun mensen niet veel
Neuh, er zijn mensen die ik het niet gun.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een fijn leven. Zelfs mijn vijanden.
Nee hoor, gelukkig zie ik er geen plaatjes bij. Maar dan nog hoef ik niet te weten wat jij en dat wildebeest allemaal doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:12 schreef drakin het volgende:
Gister had ik last van dat visueel ingesteld zijn, nu heeft Dyon daar kennelijk last van
Maar dat vertel ik toch helemaal ook niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig zie ik er geen plaatjes bij. Maar dan nog hoef ik niet te weten wat jij en dat wildebeest allemaal doen
Ik ben geen wildebeest. DIt is een wildebeest en dat lijkt niet eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig zie ik er geen plaatjes bij. Maar dan nog hoef ik niet te weten wat jij en dat wildebeest allemaal doen
Ik zie anders toch enige gelijkenis hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ben geen wildebeest. DIt is een wildebeest en dat lijkt niet eens.
[ afbeelding ]
Ik heb geen horens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zie anders toch enige gelijkenis hoor.
Wat maakt dat uit, dat wildebeest wel en dat ben jij niet en lijkt er niet op. Zelfs je vacht is net een andere tint bruin.quote:
Dat is geen wildebeest. Volgens mij een antilope.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk dit beeld in me hoofd bij deze zin:
[ afbeelding ]
Nee, oryx.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef wyccie het volgende:
Het smaakte prima.
[..]
Dat is geen wildebeest. Volgens mij een antilope.
Goh, ik wist ook wel dat het geen wildebeest was... maar gewoon het idee van jou die een safari dier eet had bij mij de link met die belgse die nu geen fotomodel meer isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef wyccie het volgende:
Het smaakte prima.
[..]
Dat is geen wildebeest. Volgens mij een antilope.
val doodquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:
Mooie zin Dyon prachtig geweldig echt waar.
Een meid die tijdens het WK bekend geworden is, contract aangeboden heeft gekregen door L'oreal en nadat die foto van net bekend werd weer zonder contract zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |