Dat duurt ook niet lang meer voor die begint. Alleen moet ik het met de samenvattingen doen dit seizoenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef sasquatsch het volgende:
We hebben morgen en zondag nog een wedstrijd op dit WK en dan kunnen we ons weer gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen.
Sorry, op het werk kan ik niet Fokken!quote:
Als jij je zus meeneemt mag jij wel op de bank slapen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven slapen? Nijmegen op dit moment
Inkoppertjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij je zus meeneemt mag jij wel op de bank slapen.
Eindelijk iets waar we het over eens zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou blijven slapen? Nijmegen op dit moment
Meh alleen de eerste plaats telt verder niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie zo naar 't voetbal kijken? Kan mij eigenlijk niet veel schelen wat ze doen
Ik hoop op een herhaling van Duitsland - Brazilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:02 schreef Robby87 het volgende:
Haha, dit wordt leuk. Ik hoop op een schoppartij.
Nog maar 5 te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop op een herhaling van Duitsland - Brazil
Ik had erger verwachtquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
wat een belabberde film was dat Need for speed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |