abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142652995
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen ook fietsen, als ik op tijd in bed lig. Al een week niet gesport. Ben benieuwd hoe het gaat.
Al een week? Fanatiekeling.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142653039
Wyccie, doe je een roze shirtje aan?
pi_142653048
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Fietsen met een bril vind ik juist vervelend, ik ben nooit gewend geraakt aan die randen aan de zijkanten :+
Ach, ik moet ook al een helm op, dan maken die randen ook niks meer uit.
pi_142653067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ach, ik moet ook al een helm op, dan maken die randen ook niks meer uit.
Waarom moet je een helm op? :?
pi_142653274
Gek genoeg went het meerdere keren per week sporten best snel en voelt het raar om opeens zo weinig te sporten. Heb nu een zomer/hittepauze, maar ik heb de laatste maanden 4-5 keer per week gesport. Nooit gedacht dat dat zo goed ging naast het werk.

Robby, ik weet niet welke kleur ik aantrek. Dat zie ik morgen wel.
pi_142653317
Wat voor fiets heb je?
pi_142653336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom moet je een helm op? :?
Jij zou zonder helm op een racefiets stappen?
pi_142653379
quote:
3s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Robby87 het volgende:
Wat voor fiets heb je?
Trek Lexa.
pi_142653452
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef wyccie het volgende:

[..]

Jij zou zonder helm op een racefiets stappen?
Ja, nooit aan gedacht om een helm te dragen. Niet dat ik zo ontzettend hard ga. Als ik in de bergen zou fietsen zou ik misschien wel een helm dragen, toch wat risicovoller.
pi_142653468
Wat rijd je zo gemiddeld wyccie? (snelheid)
pi_142653735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, nooit aan gedacht om een helm te dragen. Niet dat ik zo ontzettend hard ga. Als ik in de bergen zou fietsen zou ik misschien wel een helm dragen, toch wat risicovoller.
De schoonmoeder van een vriendin is enkele jaren geleden overleden na een val van haar racefiets, mét helm.

Robby, ik ben niet heel snel. Ik moet stoppen voor stoplichten, rotondes, spoorwegovergangen. Volgens mijn 8 euro kostende metertje ga ik tussen de 22 en 27 gemiddeld, afhankelijk van de wind en stoplichten. En mijn collega die meefietst rijdt niet op een racefiets.
pi_142653817
Ah, ik rijd ook ongeveer die snelheid, dat is toevallig. Als je collega niet meefietst zou ik dus een goede fietspartner zijn?

:D

Lijkt me echt om te gieren, wyccie en Robby die gaan fietsen _O-
pi_142654032
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

De schoonmoeder van een vriendin is enkele jaren geleden overleden na een val van haar racefiets, mét helm.
Dat is heel verdrietig.. Maar voor mij geen reden om een helm te dragen, in Nederland althans.
pi_142654059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Robby87 het volgende:
Ah, ik rijd ook ongeveer die snelheid, dat is toevallig. Als je collega niet meefietst zou ik dus een goede fietspartner zijn?
Toevallig ja.. _O-
pi_142654071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Toevallig ja.. _O-
Zo doe je dat!
pi_142654140
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat is heel verdrietig.. Maar voor mij geen reden om een helm te dragen, in Nederland althans.
Als je op een racefiets stapt zou ik echt een helm dragen, stom als je dat niet doet. Mijn moeder was laatst ook gevallen (door mijn toedoen, ik duwde d'r opzij... de trut), en klapte op het laatste moment ook met haar hoofd tegen het asfalt, niet al te hard, maar toch.
pi_142654262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Als je op een racefiets stapt zou ik echt een helm dragen, stom als je dat niet doet. Mijn moeder was laatst ook gevallen (door mijn toedoen, ik duwde d'r opzij... de trut), en klapte op het laatste moment ook met haar hoofd tegen het asfalt, niet al te hard, maar toch.
Je duwde haar opzij? Goed afgelopen wel?
pi_142654319
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je duwde haar opzij? Goed afgelopen wel?
Haha, nee.
Ik reed achter iemand, en zat er echt vlak achter. Hij maakte toen een beweging waardoor ik moest uitwijken, en m'n ma reed achter me, die daardoor viel... ai ai. Echt rot om te zien. Ze heeft waarschijnlijk een scheurtje in haar staartbeentje... maar gelukkig gaat 't al wat beter met haar.
pi_142654379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet alleen de bergen zijn gevaarlijk, ook het verkeer hier maakt het gevaarlijk en je gaat echt wel een stuk harder dan op de stadsfiets. Eigenlijk is het geen moeite voor wat veiligheid. Dan maar een heet hoofd, liever dat dan een deuk in mijn hoofd.

Robby, er fietsen wel eens meerdere collega's mee. Er zijn nog drie anderen met een racefiets. En ik vertrek wel om kwart voor zeven.
pi_142654426
7u, who cares? Zijn ze nog vrijgezel? Hoeveel kans maak ik?
pi_142654429
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Haha, nee.
Ik reed achter iemand, en zat er echt vlak achter. Hij maakte toen een beweging waardoor ik moest uitwijken, en m'n ma reed achter me, die daardoor viel... ai ai. Echt rot om te zien. Ze heeft waarschijnlijk een scheurtje in haar staartbeentje... maar gelukkig gaat 't al wat beter met haar.
Oh wat naar. Gelukkig geen ernstige letsels.
pi_142654444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Haha, nee.
Oeh. :{
Beterschap.
pi_142654529
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Robby87 het volgende:
7u, who cares? Zijn ze nog vrijgezel? Hoeveel kans maak ik?
Eentje wel, de ander heeft al jaren een vriend. De andere 2 zijn mannen, bij één ervan zou je een kans kunnen maken, ook al heeft hij al een vriendin.
pi_142654633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Niet alleen de bergen zijn gevaarlijk, ook het verkeer hier maakt het gevaarlijk en je gaat echt wel een stuk harder dan op de stadsfiets. Eigenlijk is het geen moeite voor wat veiligheid. Dan maar een heet hoofd, liever dat dan een deuk in mijn hoofd.
Hmja, ieder zijn keus natuurlijk. Ik ga niet zo hard, geen idee hoe hard maar in ieder geval geen 27 km/u, dus voor mij lijkt me een helm niet zo nodig. Maar begrijp het wel dat anderen er anders over denken.
Zelf begrijp ik nooit waarom mensen skieen of snowboarden zonder helm, dan kun je echt slecht terecht komen.
pi_142654636
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh wat naar. Gelukkig geen ernstige letsels.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oeh. :{
Beterschap.
Ja, echt vervelend voor d'r. Voelde me ook wel schuldig over haar valpartij. Ze had echt hele erge pijn. Ambulance moest s' nachts zelfs komen, en ze was flauwgevallen in de auto, ook heel veel overgeven. Naar om je moeder zo te zien, maar gelukkig gaat 't beter, en hopelijk kan ze snel ook weer mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')