Van mijn part bulldozeren ze alle zionisten de zee in.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.
Van mijn part bulldozeren ze die hele strook de zee in, maar dat mag je niet zeggen.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef idl het volgende:
[..]
Van mijn part bulldozeren ze alle zionisten de zee in.
Klopt.quote:
Waarschijnlijk is Hamas nog even druk bezig om fatsoenlijke begraafplaatsen enzo te regelen voor alle dode kinderen en andere slachtoffers...quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)jdelijk-bestand.html
Nou Hamas.. lekker door blijven schieten weer.
Ik ben prima bij mijn hoofd, en die term (genocide) is 100% op zijn plaats bij deze systematische onderdrukking en volkerenmoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)territories#Overview
Je bent niet goed bij je hoofd dat je dat zulk termen gebruikt.
Ik heb dan ook nooit gepretendeerd uit emotie te redeneren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef idl het volgende:
[..]
Klopt.
Jij mag ook sympathie hebben voor de babykillers / landjepikkers .
Wel onmenselijk natuurlijk.
Je bent voor apartheid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gepretendeerd uit emotie te redeneren.
If it works, it works.quote:
Ik zou ook een plaatje kunnen posten als antwoord op je inhoudelijk geweldige post, maar goed, waarschijnlijk zul je dan weer gelijk gaan lopen janken dat ik anti-semiet ben ofzo...quote:
Het mooie van anno 2014 in Nederland is toch juist dat tegenovergestelde personen elkaars mening kunnen delen online hier, me dunkt. Ongeacht of je het er mee eens bent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou ook een plaatje kunnen posten als antwoord op je inhoudelijk geweldige post, maar goed, waarschijnlijk zul je dan weer gelijk gaan lopen janken dat ik anti-semiet ben ofzo...
Onderdrukking kan je nog wel een case voor maken, maar volkerenmoord is gewoon zulke extreem grote onzin in dit geval.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben prima bij mijn hoofd, en die term (genocide) is 100% op zijn plaats bij deze systematische onderdrukking en volkerenmoord.
Hmmm, ga door, ga door..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.
Van mijn part bulldozeren ze die hele strook de zee in, maar dat mag je niet zeggen.
Ik las het eerder vanavond ja. Fucking triest weer....quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
4 kinderen gedood op t strand trouwens, deze hamas leden waren gemiddelde 11 jaar en hadden een voetbal als wapen!
Neuhquote:
Denk je dat ze doelgericht vermoord zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
4 kinderen gedood op t strand trouwens, deze hamas leden waren gemiddelde 11 jaar en hadden een voetbal als wapen!
Maar.. maar.. maar.. Hamas heeft ze vast als menselijk schild gebruikt hoor!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
quote:If Hamas fires rockets at Israel during the humanitarian window, the IDF will respond with force.
Daarom is het in feite ook totaal niet interessant wat we hier allemaal lopen te blaten, je lult sowieso wel anders als de lucht gevuld is met raketten die jouw huis willen treffen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
als het moeilijk zou zijn dan zou fok! niet zo groot zijn geweest
het blijft een discussieforum en heel veel meer dan speculatie hebben we op dit moment simpelweg niet
Schatje, meer meer !...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou zeg, we zijn allemaal mens, als jij jaar-in-jaar-uit wordt bestookt met raketten dan gaat jouw sympathie voor wat Palestijnen waarschijnlijk ook wel dermate naar beneden dat het je ook niet meer boeit waar zo'n bom opflikkert. Afgezien van wat de VN zeikt.
Het is nogal makkelijk zeiken vanuit Nederland met wat twitterpics.
valt reuze mee gek genoegquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
je lult sowieso wel anders als de lucht gevuld is met raketten die jouw huis willen treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |