Van mijn part bulldozeren ze alle zionisten de zee in.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.
Van mijn part bulldozeren ze die hele strook de zee in, maar dat mag je niet zeggen.
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef idl het volgende:
[..]
Van mijn part bulldozeren ze alle zionisten de zee in.
Klopt.quote:
Waarschijnlijk is Hamas nog even druk bezig om fatsoenlijke begraafplaatsen enzo te regelen voor alle dode kinderen en andere slachtoffers...quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)jdelijk-bestand.html
Nou Hamas.. lekker door blijven schieten weer.
Ik ben prima bij mijn hoofd, en die term (genocide) is 100% op zijn plaats bij deze systematische onderdrukking en volkerenmoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)territories#Overview
Je bent niet goed bij je hoofd dat je dat zulk termen gebruikt.
Ik heb dan ook nooit gepretendeerd uit emotie te redeneren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef idl het volgende:
[..]
Klopt.
Jij mag ook sympathie hebben voor de babykillers / landjepikkers .
Wel onmenselijk natuurlijk.
Je bent voor apartheid?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gepretendeerd uit emotie te redeneren.
If it works, it works.quote:
Ik zou ook een plaatje kunnen posten als antwoord op je inhoudelijk geweldige post, maar goed, waarschijnlijk zul je dan weer gelijk gaan lopen janken dat ik anti-semiet ben ofzo...quote:
Het mooie van anno 2014 in Nederland is toch juist dat tegenovergestelde personen elkaars mening kunnen delen online hier, me dunkt. Ongeacht of je het er mee eens bent.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou ook een plaatje kunnen posten als antwoord op je inhoudelijk geweldige post, maar goed, waarschijnlijk zul je dan weer gelijk gaan lopen janken dat ik anti-semiet ben ofzo...
Onderdrukking kan je nog wel een case voor maken, maar volkerenmoord is gewoon zulke extreem grote onzin in dit geval.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben prima bij mijn hoofd, en die term (genocide) is 100% op zijn plaats bij deze systematische onderdrukking en volkerenmoord.
Hmmm, ga door, ga door..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.
Van mijn part bulldozeren ze die hele strook de zee in, maar dat mag je niet zeggen.
Ik las het eerder vanavond ja. Fucking triest weer....quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
4 kinderen gedood op t strand trouwens, deze hamas leden waren gemiddelde 11 jaar en hadden een voetbal als wapen!
Neuhquote:
Denk je dat ze doelgericht vermoord zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
4 kinderen gedood op t strand trouwens, deze hamas leden waren gemiddelde 11 jaar en hadden een voetbal als wapen!
Maar.. maar.. maar.. Hamas heeft ze vast als menselijk schild gebruikt hoor!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende:
quote:If Hamas fires rockets at Israel during the humanitarian window, the IDF will respond with force.
Daarom is het in feite ook totaal niet interessant wat we hier allemaal lopen te blaten, je lult sowieso wel anders als de lucht gevuld is met raketten die jouw huis willen treffen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
als het moeilijk zou zijn dan zou fok! niet zo groot zijn geweest
het blijft een discussieforum en heel veel meer dan speculatie hebben we op dit moment simpelweg niet
Schatje, meer meer !...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou zeg, we zijn allemaal mens, als jij jaar-in-jaar-uit wordt bestookt met raketten dan gaat jouw sympathie voor wat Palestijnen waarschijnlijk ook wel dermate naar beneden dat het je ook niet meer boeit waar zo'n bom opflikkert. Afgezien van wat de VN zeikt.
Het is nogal makkelijk zeiken vanuit Nederland met wat twitterpics.
valt reuze mee gek genoegquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
je lult sowieso wel anders als de lucht gevuld is met raketten die jouw huis willen treffen.
Als jij al jaar-in-jaar-uit wordt onderdrukt en je land wordt bezet is het logisch dat je geen sympathie meer hebt voor Israëliërs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou zeg, we zijn allemaal mens, als jij jaar-in-jaar-uit wordt bestookt met raketten dan gaat jouw sympathie voor wat Palestijnen waarschijnlijk ook wel dermate naar beneden dat het je ook niet meer boeit waar zo'n bom opflikkert. Afgezien van wat de VN zeikt.
Het is nogal makkelijk zeiken vanuit Nederland met wat twitterpics.
quote:“If you want to efficiently fight terrorism you must be present, boots on the ground,” said the official, who has been briefing Israeli ministers who make strategic decisions. He said his assessment was based on “the signals I get” and the diminishing returns of aerial bombardments. He said that an Israeli takeover of Gaza is “not a huge challenge,” estimating it would take “a matter of days or weeks,” but that preventing a more dangerous devolution in the coastal enclave would require an occupation “of many months.”
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als jij al jaar-in-jaar-uit wordt onderdrukt en je land wordt bezet is het logisch dat je geen sympathie meer hebt voor Israëliërs.
Helaas niet, anders kon ik wel een drone knutselen om m'n lievelingsJoden te helpen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
nee dat hebben ze niet
zijn de schoolvakanties weer begonnen ofzo?
iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik las het eerder vanavond ja. Fucking triest weer....
geen idee, aan de ene kant denk je van niet, want wie met een gezond verstand schiet op kinderen die voetballen? aan de andere kant, de Israilers hebben de nieuwste technologieen dus een ''foutje'' lijkt me van niet. ik vind t altijd jammer dat de onschuldige de hoogste rekening betaalt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Denk je dat ze doelgericht vermoord zijn?
Ik begrijp de sarcasme, maar t is duidelijk dat de Palestijnen in tweeen zijn gesneden hierover. De ene groep kiest voor de wapens (Hamas) en de ander probeert via diplomatiek (Fatah of hoe die ook heet). Helaas grijpen mensen naar wapens als diplomatiek niet werkt en ik moet eerlijk zijn dat de Fatah (op de westelijke jordaanoever) toch behoorlijke onderhandelingen heeft gevoerd voor zelfs alleen erkenning.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Reki het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. Hamas heeft ze vast als menselijk schild gebruikt hoor!!
Als je goed naar de foto's kijkt kan je hamas-leden met raket-installaties onder het zand zien!
Ja, grijpen naar wapens werkt veeeel beter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
idd
[..]
geen idee, aan de ene kant denk je van niet, want wie met een gezond verstand schiet op kinderen die voetballen? aan de andere kant, de Israilers hebben de nieuwste technologieen dus een ''foutje'' lijkt me van niet. ik vind t altijd jammer dat de onschuldige de hoogste rekening betaalt.
[..]
Ik begrijp de sarcasme, maar t is duidelijk dat de Palestijnen in tweeen zijn gesneden hierover. De ene groep kiest voor de wapens (Hamas) en de ander probeert via diplomatiek (Fatah of hoe die ook heet). Helaas grijpen mensen naar wapens als diplomatiek niet werkt en ik moet eerlijk zijn dat de Fatah (op de westelijke jordaanoever) toch behoorlijke onderhandelingen heeft gevoerd voor zelfs alleen erkenning.
ik reken het Isrealische leger toch wel tot een van de beste in de regio, hoewel met artillerie toch precies aanvallen moeilijk. Gericht ja, verkeerde info mogelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef sp3c het volgende:
zo goed zijn die nieuwste technologieen nu ook weer niet, zeker niet vanaf zee
maar het lijkt iig gericht vuur, ik gok dat ze verkeerde informatie meegekregen hebben
zeg ik ook niet, ik zeg alleen wat ik zie want er is duidelijk een lijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef tfors het volgende:
[..]
Ja, grijpen naar wapens werkt veeeel beter.
twitter:FiratGunay twitterde op woensdag 16-07-2014 om 23:14:33Chile did what no other country dared to do! Suspended all trade with Israel because of its autrocities in #Gaza #gazaunderattack #VivaChile reageer retweet
ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef einszweiachtung het volgende:
Wie is het niet eens met dit filmpje/commentaren?
dat is niet heel erg lastig in die regioquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik reken het Isrealische leger toch wel tot een van de beste in de regio, hoewel met artillerie toch precies aanvallen moeilijk. Gericht ja, verkeerde info mogelijk
[..]
Ik houd Hamas en andere Palestijnse groepen die geweld voorstaan dan ook hoofdverantwoordelijk voor wat er gebeurd. Als ze gewoon ophouden met raketten lanceren en beginnen met vreedzaam protest, heeft Israël geen excuus om te bombarderen en zullen ze veel meer bereiken voor het Palestijnse volk. Als Israel alleen maar zo veel mogelijk burgerslachtoffers zou willen maken dan hebben ze dat met een paar drukken op de knop zo voor elkaar hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik reken het Isrealische leger toch wel tot een van de beste in de regio, hoewel met artillerie toch precies aanvallen moeilijk. Gericht ja, verkeerde info mogelijk
[..]
zeg ik ook niet, ik zeg alleen wat ik zie want er is duidelijk een lijn
wat een achterlijk filmpjequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef einszweiachtung het volgende:
Wie is het niet eens met dit filmpje/commentaren?
Bron?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
wat een achterlijk filmpje
veel joden willen net zo goed moslims vermoorden
dat laatste geld natuurlijk net zo goed voor Hamasquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik houd Hamas en andere Palestijnse groepen die geweld voorstaan dan ook hoofdverantwoordelijk voor wat er gebeurd. Als ze gewoon ophouden met raketten lanceren en beginnen met vreedzaam protest, heeft Israël geen excuus om te bombarderen en zullen ze veel meer bereiken voor het Palestijnse volk. Als Israel alleen maar zo veel mogelijk burgerslachtoffers zou willen maken dan hebben ze dat met een paar drukken op de knop zo voor elkaar hoor.
Mwha matig excuus, als je kinderen van mannen niet kan onderscheiden op een klare dag op een lege strand is er toch duidelijk iets mis met je technologie/apparaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is niet heel erg lastig in die regio
met een modern 76mm kanon schiet je de hond uit zijn mand als je daar zin in hebt, das niet zo heel moeilijk (computer doet het werk) maar het is lastig om te zien welk ras het is van die afstand
als isreal t echt wil, hadden ze uiteraard Gaza gezuiverd. maar je kan t ook andersom zien, een bezettende macht die steeds meer kolonisten op jouw land zet. T is een beetje met je handen geboeid zitten en klappen ontvangen. de onschuldige verliest altijdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik houd Hamas en andere Palestijnse groepen die geweld voorstaan dan ook hoofdverantwoordelijk voor wat er gebeurd. Als ze gewoon ophouden met raketten lanceren en beginnen met vreedzaam protest, heeft Israël geen excuus om te bombarderen en zullen ze veel meer bereiken voor het Palestijnse volk. Als Israel alleen maar zo veel mogelijk burgerslachtoffers zou willen maken dan hebben ze dat met een paar drukken op de knop zo voor elkaar hoor.
Dat probeert Hamas en lukte ze aardig totdat Israel een muur neerzette om suicide bombers buiten de deur te houden. Ze stapten over op raketten die nu uit de lucht worden gevist door de Iron Dome. Na 1000+ raketjes kun je Hamas niet verwijten dat ze het niet geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat laatste geld natuurlijk net zo goed voor Hamas
ik vind het op de foto's al lastig te zien en die zijn van journalisten die er bijna bovenopstondenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef johnson555 het volgende:
Mwha matig excuus, als je kinderen van mannen niet kan onderscheiden op een klare dag op een lege strand is er toch duidelijk iets mis met je technologie/apparaat.
Dat is dus een misverstand. Als je naar onderdrukte volkeren kijkt in de afgelopen honderd jaar, dan zie je dat die volkeren die zich vreedzaam verzet hebben (a la Ghandi) veel meer succes hadden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Mwha matig excuus, als je kinderen van mannen niet kan onderscheiden op een klare dag op een lege strand is er toch duidelijk iets mis met je technologie/apparaat.
[..]
als isreal t echt wil, hadden ze uiteraard Gaza gezuiverd. maar je kan t ook andersom zien, een bezettende macht die steeds meer kolonisten op jouw land zet. T is een beetje met je handen geboeid zitten en klappen ontvangen. de onschuldige verliest altijd
Ik zeg 'veel Israëliërs', niet de regering.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Bron?
Ze hebben daar namelijk alle middelen voor. Als Israel wil kunnen ze binnen 5 minuten van Gaza een parkeerplaats maken, maar dat doen ze niet. Ze doen heel veel moeite met flyers, gerichte aanvallen en humanitaire windows om hulpgoederen binnen te laten en ze voorzien Gaza van stroom en water. Waarom?
ik neem aan dat t leger wel HD beelden heeft en onderscheid kan maken, anders is mn hele leven een leugenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het op de foto's al lastig te zien en die zijn van journalisten die er bijna bovenopstonden
Haat zit al te diep, voorzie helaas geen vredige oplossing voor beide kanten. Hoe zie jij een vreedzame oplossing?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is dus een misverstand. Als je naar onderdrukte volkeren kijkt in de afgelopen honderd jaar, dan zie je dat die volkeren die zich vreedzaam verzet hebben (a la Ghandi) veel meer succes hadden.
ik verwijt het ze ook niet, ik geloof niet dat het doel van die raketten het maken van zoveel mogelijk slachtoffers isquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat probeert Hamas en lukte ze aardig totdat Israel een muur neerzette om suicide bombers buiten de deur te houden. Ze stapten over op raketten die nu uit de lucht worden gevist door de Iron Dome. Na 1000+ raketjes kun je Hamas niet verwijten dat ze het niet geprobeerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |