Ik zou haar keihard doen. Disclaimer: ik heb haar niet gehoord, jullie welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef tralalala het volgende:
Rondemiss woont hier 2 straten verderop.![]()
![]()
http://beautiesbykimberly.nl/over-mij/
Gewoon een doek over haar mond doen, komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen. Disclaimer: ik heb haar niet gehoord, jullie wel
Wytzegodquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vond hem samen met die andere gozer wel een goed duo.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een doek over haar mond doen, komt helemaal goed.
Je bent zelf sloom.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Wilco praat net zo sloom als Danny van Poppel.
denk aan de stem van je 8-jarige nichtjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen. Disclaimer: ik heb haar niet gehoord, jullie wel
Zo pak jij ze meestal in he? Beetje chloroform erbij en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een doek over haar mond doen, komt helemaal goed.
Ja anders willen ze niet hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo pak jij ze meestal in he? Beetje chloroform erbij en gaan met die banaan
En dan wordt dat broekje lekker bruinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef muzas het volgende:
Lekker zo'n broekzeem volspuiten met lauwe diarree
Het is maar wat je lekker vindt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef muzas het volgende:
Wat vind jij daar lekker aan dan?quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef muzas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt vast nog nooit kotsende snelwandelaars gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Poppel doe dat eens onder een spoiler man. Dat is gewoon ranzig.
is gewoon pindasausquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
inmiddels gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hebt vast nog nooit kotsende snelwandelaars gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb je een mooie compilatie van de OS 2 jaar terug.
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 15-07-2014 21:29:11 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Spoilertje ook dan maar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb je een mooie compilatie van de OS 2 jaar terug.![]()
Ach, word je hard van.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aftellen is hier begonnen![]()
Nog 30 min en dan Dries![]()
quote:
Als er iemand opvalt tussen andere renners dan is het Kevin Rezaquote:
Zo'n donkergroen shirt valt op hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er iemand opvalt tussen andere renners dan is het Kevin Reza
wel die slagroom, hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker, alleen niet die met marsepein, dat lust ik niet.
viva le veloquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef marcodej het volgende:
Joling & Gordon Over de Vloer is ook bezig, en straks ook nog Rijdende Rechter. Het is gewoon teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |