Knap dat jij zoveel inside informatie hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles is een optie, zelfs het gebruik van tactische nucleaire wapens wordt besproken.
Nope algemene richtlijnen. Alle mogelijke scenarios worden nagegaan. Dat is bij elke oorlog zo, zonder risicoanalyzes en goede datamodellen kun je geen stappen ondernemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Knap dat jij zoveel inside informatie hebt.
Jij moet wel Obama zelf zijn.
twitter:
Alweer doe je alsof er geen seculiere oppositie strijders zijn.Of ze winnen is een ander verhaal, maar je moet ze niet weg liegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Klopt, de sharia met dictatuur is moderner dan een seculiere staat.
Dat artikel over de politie gaat over het Islamistisch Front die een sharia dictatuur willen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alweer doe je alsof er geen seculiere oppositie strijders zijn.Of ze winnen is een ander verhaal, maar je moet ze niet weg liegen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Klopt, de sharia met dictatuur is moderner dan een seculiere staat.
Volgens jouw denkwijze wel. Naar mijn weten is de meerderheid voor een democratische stem over wat voor staat het uiteindelijk wordt. Het volk gaat zelf beslissen. Je liegt weer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat artikel over de politie gaat over het Islamistisch Front die een sharia dictatuur willen.
Beter een seculiere 'dictatuur' dan een democratie met sharia.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens jouw denkwijze wel. Naar mijn weten is de meerderheid voor een democratische stem over wat voor staat het uiteindelijk wordt. Het volk gaat zelf beslissen. Je liegt weer.
Grappig hoe jij door blijft drammen dat het dan een sharia staat wordt en de vele tienduizenden gematigden negeerd. Zoals ik al zei, buitenlandse interventie. Daarna hebben we maar 100 man nodig voor de regering.Maar jij hebt gewoon wat met die dictators.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter een seculiere 'dictatuur' dan een democratie met sharia.
Het IF wil geen democratie en Nusra ook niet. FSA is erg klein en het is geen organisatie maar gewoon verschillende groepjes die zich zo noemen.
Klopt, heb allemaal foto's van dictators boven me bed hangen en elke nacht fap ik daarop.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef firefly3 het volgende:
Maar jij hebt gewoon wat met die dictators.
Het FSA is niet prima behalve als je een islamistische staat wilm tevens werken ze samen met Al Nusra (onderdeel van Al Qaida).quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef einszweiachtung het volgende:
Eigenlijk is ISIS best triest als je dat kaartje bekijkt. Lange uitgestrekte woestijn veroveren (zie: makkelijkste gebieden) en vervolgens kei hard verslagen worden in battles waar het erover gaat. Naja, Assad/FSA is prima maar dat ISIS tuig is (mochten ze te 'groot' worden) toch enigsinds een bedreiging voor de wereld.
twitter:
Obama doet net niks als Poetin het niet goed acht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Knap dat jij zoveel inside informatie hebt.
Jij moet wel Obama zelf zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Obama doet net niks als Poetin het niet goed acht.
Kan je wel proberen leuk te zijn maar zonder Poetin had de V.S. allang daar de scepter gezwaaid.quote:
Dus? Gelukkig dat Poetin er is anders was Syrië nog een veel grotere chaos en zouden christenen, sjiieten, alawieten en christenen uitgemoord worden door terroristen die de VS steunt. Met uiteindelijk een sharia staat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan je wel proberen leuk te zijn maar zonder Poetin had de V.S. allang daar de scepter gezwaaid.
Ik ben dan ook pro Poetin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Gelukkig dat Poetin er is anders was Syrië nog een veel grotere chaos en zouden christenen, sjiieten, alawieten en christenen uitgemoord worden door terroristen die de VS steunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |