Die staat middenin raqqa, nog geen 50 km van hun luchtmacht basis. Blijkbaar heeft het geen prioriteit om het hoofdgebouw, waar overlegd wordt door de hoogste isis figuren, te bombarderen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de Syrische luchtmacht dat gaat lukken, die is relatief zwak.
Jij verdraait de boel, ik zei dat de luchtmacht nu en dan bombardementen uitvoert op diverse steden in Syrië, waaronder Raqqa. Ik heb het nooit over het vernietigen van het hoofdkwartier van ISIS gehad.
Fsa, koerden plus internationaal hulp.quote:
Ik denk niet dat ze die luchtmachtbasis nog (kunnen) gebruiken. De vluchten die ze uitvoeren zullen vanuit bases in het westen zijn, zoals bij Damascus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die staat middenin raqqa, nog geen 50 km van hun luchtmacht basis. Blijkbaar heeft het geen prioriteit om het hoofdgebouw, waar overlegd wordt door de hoogste isis figuren, te bombarderen.
Hebben ze ook gebruikt om richting irak te gaan voor dat andere toneelspel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die luchtmachtbasis nog (kunnen) gebruiken. De vluchten die ze uitvoeren zullen vanuit bases in het westen zijn, zoals bij Damascus.
Hoe kunnen ze daar dan bevoorraad worden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hebben ze ook gebruikt om richting irak te gaan voor dat andere toneelspel.
Ga ergens anders heen met je lachwekkende leugens...quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die staat middenin raqqa, nog geen 50 km van hun luchtmacht basis. Blijkbaar heeft het geen prioriteit om het hoofdgebouw, waar overlegd wordt door de hoogste isis figuren, te bombarderen.
Ze hebben een brede corridor rondom Tabqa Luchtmachtbasis in handen en bovendien zijn er mappen die beweren dat inmiddels de landlink is hersteld (hoewel ik dat nog betwijfel).quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar dan bevoorraad worden?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fsa, koerden plus internationaal hulp.
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 16-07-2014 om 20:20:51#Hezbollah has lost so far in the last few days 14 fighters killed. While a 104 rebels of #JAN were counted dead 5/+ reageer retweet
Er staat omgeving, het hoofdkwartier hebben ze met rust gelaten. Je moet me niet voor leugenaar uit maken als je zelf niet eens gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen met je lachwekkende leugens...
http://www.dailystar.com.(...)q.ashx#axzz37eAIOaNU
http://syriadirect.org/ma(...)r-bombs-over-a-raqqa
http://syriadirect.org/ma(...)e-hits-hq-in-a-raqqa
http://www.haaretz.com/news/middle-east/1.601196
Een internationale troepenmacht kan de oorlog af maken. Daarna kan de gematigde fsa en de koerden samen het land regeren met een gelijk aantal zetels.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]Jij snapt er echt niks van hè. Koerden (YPG) zijn onderdeel van de PKK dus die krijgen geen steun.
En ten minste delen van het FSA zijn bewezen voor de sharia. Tevens stelt het FSA bijna niks meer voor en kunnen ze onmogelijk Syrië overnemen.
SRF, IF en Nusra zijn allemaal voor de sharia.
Ja, magisch wordt het FSA opeens een groot leger.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een internationale troepenmacht kan de oorlog af maken. Daarna kan de gematigde fsa en de koerden samen het land regeren met een gelijk aantal zetels.
Wat snap je niet aan internationale troepenmacht die het militaire gedeelte eerst voor zijn rekening neemt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, magisch wordt het FSA opeens een groot leger.
Ga jij maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een internationale troepenmacht kan de oorlog af maken. Daarna kan de gematigde fsa en de koerden samen het land regeren met een gelijk aantal zetels.
Er was nooit een 'internationale' troepenmacht gekomen, maar gewoon bombardementen als in Libië.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan internationale troepenmacht die het militaire gedeelte eerst voor zijn rekening neemt?
En nu zitten we zogenaamd vast in een twee-opties kwestie? Ik geloof dat jij graag in een "twee opties" situatie beredeneerd om het in je hoofd te vereenvoudigen. Ik kan talloze opties bedenken, zoals China als bemiddelaar tot een coup en economische middelen met meerdere partijen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er was nooit een 'internationale' troepenmacht gekomen, maar gewoon bombardementen als in Libië.
twitter:KeepingtheLeith twitterde op woensdag 16-07-2014 om 22:06:55A Turkish plane reportedly transferred 91 terrorists to Aleppo in order to reinforce ground troops. #Syria #Aleppo reageer retweet
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:
zoals China als bemiddelaar tot een coup
CIA. Goed bezig weer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
twitter:KeepingtheLeith twitterde op woensdag 16-07-2014 om 22:06:55A Turkish plane reportedly transferred 91 terrorists to Aleppo in order to reinforce ground troops. #Syria #Aleppo reageer retweet
Welk vliegveldquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
Niet alle vliegtuigen hebben een vliegveld nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Welk vliegveld. Oh wacht, is er niet.
Ok Sherlock.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet alle vliegtuigen hebben een vliegveld nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |