Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.quote:
ja, pvv huilliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:00 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.
Noem alleen op wat de consequentie van een democratie kan zijn
Je bent nieuw hier, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Kleine kinderen zonder inhoudelijke argumenten op FOK!...
En jij bent...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier, begrijp ik?
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog een bf (bekende FOKK'er)!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...
Ik moet er niet aan denken.
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.
Hou het vooral daar kerel
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denken dat stemmen werkelijk een zak uitmaakt. Ze vormen toch wel weer hun kliekjes waardoor degenen waar het volk niet op gestemd hebben juist weer aan de macht komen. Het liefste schoot ik ze allemaal door hun kop, dat stelletje flikkers.
Hee pssstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef dude232 het volgende:
[..]
Vogeltjesdans niet kennen
Hij is net zo'n begrip op FOK! als Tassendief
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Een nieuwe FOK! user noemen ze datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 27 (gemiddeld 1 per dag)
newbquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Ohquote:
Ik zou je verzoeken mijn topic nog eens te lezen waar een zin staat hoe ik over de PVV denkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggeren
Welke partijen bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.quote:
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TS natuurlijk.quote:
ik zit hier langer dan de bb hypequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh
Jup!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.
Omdat ik uit de kast ben gekomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef dude232 het volgende:
[..]
Waarom zwaaiden jullie dan naar mekaar?
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?
Precies: jij.
Hypocriete huillie ben je ook he
Wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.
Sterker nog, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
Goh op wie zou jij nou toch doelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet op de man spelen.
Ik zie het probleem niet, maar goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Zou niet eens in me opkomen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet ik.
Om meerdere redenen doet men dat, maar dat is een veel voorkomende reden inderdaad.
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou niet eens in me opkomen denk ik.
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hč.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Totdat allerlei 'nugrijpikmijnkans' partijen een kontneukakkoord er doorheen duwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.
En dit is je niveau na 8 jaar FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hč.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goede onderbouwing. Chapeau.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.
Enkeltje Noord-Korea?
Jij ziet inderdaad wel meer niet. Bestuurd worden door een niet gekozen minderheid is geen democratie, dat is wat deze TS bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goeie smilie, heb je die zelf bedacht?quote:
Welke minderheid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij ziet inderdaad wel meer niet. Bestuurd worden door een niet gekozen minderheid is geen democratie, dat is wat deze TS bedoelt.
Scherp.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?
Lekker goed doordacht weer dit
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zoals 99% van jouw posts.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goeie smilie, heb je die zelf bedacht?
Sarcasmequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?
Lekker goed doordacht weer dit
Oeeeee 1-0quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zoals 99% van jouw posts.
Dat heeft er niets mee te maken, maar goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkįdzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als er nisk wordt verzonnen wordt er ook niks gejat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als er nisk wordt verzonnen wordt er ook niks gejat.
Hoewel je daar met marokkanen natuurlijk nooit helemaal zeker van bent.
En ik ben een pvv tokkie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, want zo bedoelde ik het. Dat jij dat weer niet snapt en er een andere draai aan probeert te geven is iets anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, maar goed
Jij bent echt achterlijk he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, want zo bedoelde ik het. Dat jij dat weer niet snapt en er een andere draai aan probeert te geven is iets anders.
Niet weten dat DP een marokkaan isquote:
Oh dan zou je opeens geen PVV-tokkie meer zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet weten dat DP een marokkaan is
Nee hoor. Maar lief dat je het probeert zo te draaien. Ik vroeg me al af wanneer je dat zou gaan proberen.quote:
Serieus denken dat DP een Marokkaan isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan zouden marokkanen opeens niet meer stelen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dan zou je opeens geen PVV-tokkie meer zijn?
Denken dat mensen geļnteresseerd zijn wat voor een zoldersoldaat er onzin uitspuugt op FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf een keer toegegeven, net als VB, dus dan is het waarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Serieus denken dat DP een Marokkaan is
Een niet-achterlijk persoon zou geen totaal irrelevante generaliserende opmerkingen maken in een zeer treurige poging om grappig te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar lief dat je het probeert zo te draaien. Ik vroeg me al af wanneer je dat zou gaan proberen.
Hoe is het dan relevant of ik een Marokkaan ben of niet? Je lult jezelf weer vast.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan zouden marokkanen opeens niet meer stelen?
En mensen zijn geinteresseerd in jou omdat...?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Denken dat mensen geļnteresseerd zijn wat voor een zoldersoldaat er onzin uitspuugt op FOK!
Achterlijk much?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf een keer toegegeven, net als VB, dus dan is het waar
Jij begon over jatten, zie post 79.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant of ik een Marokkaan ben of niet? Je lult jezelf weer vast.
Omdat dit topic binnen 5 minuten op 1 stondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En mensen zijn geinteresseerd in jou omdat...?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij begon over jatten, zie post 79.
Je valt in herhalingen. Alzheimer light much?quote:
Zo gaat dat met ontzettend veel topicsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Omdat dit topic binnen 5 minuten op 1 stond
Goedemiddag
Uiteraard is dat okee, ik schreef het immers.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard is dat okee, ik schreef het immers.
Ja wat anders? Je moeder je moeder je moeder?quote:
Weer een uitstekende smilie, het gaat goed! Komop je kunt het.quote:
Zit jij nou eigenlijk zelf achter je pc'tje te lachen om al die "gevatte" opmerkingen van je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja wat anders? Je moeder je moeder je moeder?
Als je niet geļnteresseerd bent ga je naar een ander topic. ONZ past misschien iets meer bij je,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo gaat dat met ontzettend veel topics
Ja alstublieft dankuwel
En wil je nu een ballon?
Ja, enorm. Ik vind dat geweldig tussen twee slokken koffie, een boek en een matig televisieprogramma door.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit jij nou eigenlijk zelf achter je pc'tje te lachen om al die "gevatte" opmerkingen van je?
Tenminste nog iemand die erom moet lachen hč.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, enorm. Ik vind dat geweldig tussen twee slokken koffie, een boek en een matig televisieprogramma door.
Ik meen me anders te herinneren dat in de regels staat dat fok geen democratie is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Als je niet geļnteresseerd bent ga je naar een ander topic. ONZ past misschien iets meer bij je,
Ook dat is overigens democratie.
Dat zou je wel willen he, gore vunslap!quote:Die ballon mag je om je snikkel rollen
Dat, inclusief je kale moeder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die erom moet lachen hč.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je valt in herhalingen. Alzheimer light much?
Maar in het geval van je kale moeder is dat terecht.quote:
Kleuter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar in het geval van je kale moeder is dat terecht.
In het geval van je dove pijpoma ook trouwens.
Je vindt het maar al te leuk. O mag ik nou niet meer in je zandbak? Ik zal die eens onderschijten.quote:
Je aan de regels van FOK! houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik meen me anders te herinneren dat in de regels staat dat fok geen democratie is.
[..]
Dat zou je wel willen he, gore vunslap!
Ja, maar nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je aan de regels van FOK! houden
Een tijdmachine...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Doe er je voordeel mee, of niet, maar in dat geval stappen de mods in hun tijdmachine en gaan ze naar jouw jonge ouders om heb een folder over voorbehoedsmiddelen te geven.
Fijn dat je me gelijk geeft. Nu alleen nog een biertje brengen en me 50,- geven en we praten nergens meer over, wat jij nigga?quote:
scherpquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft. Nu alleen nog een biertje brengen en me 50,- geven en we praten nergens meer over, wat jij nigga?
En toch botquote:
Dat ligt het nu al.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mwaa.
Hoop dat mijn niveau na 8 jaar wat hoger ligt
Ja, voor je het weet ben je ouder dan ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mwaa.
Hoop dat mijn niveau na 8 jaar wat hoger ligt
Leeftijd erbij betrekken terwijl VD waarschijnlijk begeleid woont.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je ouder dan ik.
Uiteraard, weet je hoeveel butlers en kamermeisjes ik heb?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Leeftijd erbij betrekken terwijl VD waarschijnlijk begeleid woont.
En dat van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard, weet je hoeveel butlers en kamermeisjes ik heb?
Dat jullie untermenschen moeten werken voor mijn geld is niet meer dan eerlijk. #dealwithit #suckitupquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:04 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
En dat van onze belastingcenten.
Ik zie poker niet als werk maat. Slechts een bezigheid die mijn financiėle vrijheid geeft en het niet met 900 euro per maand te hoeven doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat jullie untermenschen moeten werken voor mijn geld is niet meer dan eerlijk. #dealwithit #suckitup
Dat heb ik eerder gehoord hier, ben jij een kloon van die pokerchick die later een ordinaire tofuvretende randhomofiel bleek te zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ik zie poker niet als werk maat. Slechts een bezigheid die mijn financiėle vrijheid geeft en het niet met 900 euro per maand te hoeven doen
#Winnerswillalwaysbewinners
Hier herken ik me niet inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord hier, ben jij een kloon van die pokerchick die later een ordinaire tofuvretende randhomofiel bleek te zijn?
Wacht wacht wacht! Laat me dit even uitprinten.quote:
Hé wat leuk, deze opmerking maakte je tien minuten geleden al in een ander topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht! Laat me dit even uitprinten.
Ik heb nog wc papier nodig.
Klopt. Toen stapte ik in mijn tijdmachine om jouw jonge ouders een folder over voorbehoedsmiddelen te geven. Je zult de gevolgen zo wel merken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hé wat leuk, deze opmerking maakte je tien minuten geleden al in een ander topic.
Een zesjarige kraamt nog minder onzin uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Toen stapte ik in mijn tijdmachine om jouw jonge ouders een folder over voorbehoedsmiddelen te geven. Je zult de gevolgen zo wel merken.
Dus is het logisch dat mijn opmerkingen zich herhalen. JIJ SNAPT OOK NIKS VAN NATUURKUNDE HE
Jij snapt gewoon niks van natuurkunde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een zesjarige kraamt nog minder onzin uit.
Jezus Christus te paard zeg
Gelukkig is het bij mij alleen beperkt tot natuurkunde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon niks van natuurkunde.
Fixed. Geen dank, een biertje is ook goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij alleen beperkt
Fixen is ook niet echt jouw ding, of wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fixed. Geen dank, een biertje is ook goed.
Nee, ik ben bang dat dat alleen aan jou besteed is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fisten is ook niet echt jouw ding, of wel?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat dat alleen aan jou besteed is.
Maar geef toe dat je dit best leuk vindt, anders reageerde je niet steeds opnieuw.quote:
vogeltjesdans is gehackt door Volkert, jongens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denken dat stemmen werkelijk een zak uitmaakt. Ze vormen toch wel weer hun kliekjes waardoor degenen waar het volk niet op gestemd hebben juist weer aan de macht komen. Het liefste schoot ik ze allemaal door hun kop, dat stelletje flikkers.
Jongens? Jongens? En de meisjes dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
vogeltjesdans is gehackt door Volkert, jongens!
Nee, hij is gewoon net zo'n idioot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
vogeltjesdans is gehackt door Volkert, jongens!
Ja goed zo, ga vooral door, ik ben nou toch hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon net zo'n idioot.
Jij was toch volkert fan? Pim dood #yolo enzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon net zo'n idioot.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij was toch volkert fan? Pim dood #yolo enzo?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pim is wel een bewijs voor Yolo ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee wat? Nee meneer!quote:
Jij moet je heel wat volwassener gaan gedragen als je ooit nog met meneer aangesproken wilt worden.quote:
Het riekt hier naar bullshit, ga je eens wassen vunsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet je heel wat volwassener gaan gedragen als je ooit nog met meneer aangesproken wilt worden.
Je ruikt jezelf wss.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het riekt hier naar bullshit, ga je eens wassen vuns
Weer zo'n terugkopper. Komop GG, dat kan beter! Je moeder heeft je toch verteld dat dat niet grappig is? Het enige dat nog minder grappig is dan dat is je lelijke gezicht. Komop, je kunt beter!quote:
Als je over iets serieus wil discussiėren in KLB kun je beter een tijdmachine kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |