Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.quote:
ja, pvv huilliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:00 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.
Noem alleen op wat de consequentie van een democratie kan zijn
Je bent nieuw hier, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Kleine kinderen zonder inhoudelijke argumenten op FOK!...
En jij bent...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier, begrijp ik?
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog een bf (bekende FOKK'er)!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...
Ik moet er niet aan denken.
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.
Hou het vooral daar kerel
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denken dat stemmen werkelijk een zak uitmaakt. Ze vormen toch wel weer hun kliekjes waardoor degenen waar het volk niet op gestemd hebben juist weer aan de macht komen. Het liefste schoot ik ze allemaal door hun kop, dat stelletje flikkers.
Hee pssstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef dude232 het volgende:
[..]
Vogeltjesdans niet kennen
Hij is net zo'n begrip op FOK! als Tassendief
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Kleine kinderen zonder inhoudelijke argumenten op FOK!...
Een nieuwe FOK! user noemen ze datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 27 (gemiddeld 1 per dag)
newbquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Ohquote:
Ik zou je verzoeken mijn topic nog eens te lezen waar een zin staat hoe ik over de PVV denkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggeren
Welke partijen bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.quote:
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TS natuurlijk.quote:
ik zit hier langer dan de bb hypequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh
Jup!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.
Omdat ik uit de kast ben gekomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef dude232 het volgende:
[..]
Waarom zwaaiden jullie dan naar mekaar?
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?
Precies: jij.
Hypocriete huillie ben je ook he
Wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.
Sterker nog, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
Goh op wie zou jij nou toch doelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet op de man spelen.
Ik zie het probleem niet, maar goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Zou niet eens in me opkomen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet ik.
Om meerdere redenen doet men dat, maar dat is een veel voorkomende reden inderdaad.
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou niet eens in me opkomen denk ik.
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Totdat allerlei 'nugrijpikmijnkans' partijen een kontneukakkoord er doorheen duwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.
En dit is je niveau na 8 jaar FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hè.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goede onderbouwing. Chapeau.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.
Enkeltje Noord-Korea?
Jij ziet inderdaad wel meer niet. Bestuurd worden door een niet gekozen minderheid is geen democratie, dat is wat deze TS bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goeie smilie, heb je die zelf bedacht?quote:
Welke minderheid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij ziet inderdaad wel meer niet. Bestuurd worden door een niet gekozen minderheid is geen democratie, dat is wat deze TS bedoelt.
Scherp.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?
Lekker goed doordacht weer dit
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zoals 99% van jouw posts.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goeie smilie, heb je die zelf bedacht?
Sarcasmequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?
Lekker goed doordacht weer dit
Oeeeee 1-0quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zoals 99% van jouw posts.
Dat heeft er niets mee te maken, maar goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als er nisk wordt verzonnen wordt er ook niks gejat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als er nisk wordt verzonnen wordt er ook niks gejat.
Hoewel je daar met marokkanen natuurlijk nooit helemaal zeker van bent.
En ik ben een pvv tokkie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, want zo bedoelde ik het. Dat jij dat weer niet snapt en er een andere draai aan probeert te geven is iets anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, maar goed
Jij bent echt achterlijk he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, want zo bedoelde ik het. Dat jij dat weer niet snapt en er een andere draai aan probeert te geven is iets anders.
Niet weten dat DP een marokkaan isquote:
Oh dan zou je opeens geen PVV-tokkie meer zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet weten dat DP een marokkaan is
Nee hoor. Maar lief dat je het probeert zo te draaien. Ik vroeg me al af wanneer je dat zou gaan proberen.quote:
Serieus denken dat DP een Marokkaan isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan zouden marokkanen opeens niet meer stelen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dan zou je opeens geen PVV-tokkie meer zijn?
Denken dat mensen geïnteresseerd zijn wat voor een zoldersoldaat er onzin uitspuugt op FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf een keer toegegeven, net als VB, dus dan is het waarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Serieus denken dat DP een Marokkaan is
Een niet-achterlijk persoon zou geen totaal irrelevante generaliserende opmerkingen maken in een zeer treurige poging om grappig te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar lief dat je het probeert zo te draaien. Ik vroeg me al af wanneer je dat zou gaan proberen.
Hoe is het dan relevant of ik een Marokkaan ben of niet? Je lult jezelf weer vast.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dan zouden marokkanen opeens niet meer stelen?
En mensen zijn geinteresseerd in jou omdat...?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Denken dat mensen geïnteresseerd zijn wat voor een zoldersoldaat er onzin uitspuugt op FOK!
Achterlijk much?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf een keer toegegeven, net als VB, dus dan is het waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |