Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.quote:
ja, pvv huilliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:00 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben zelfs zwaar tegen de PVV.
Noem alleen op wat de consequentie van een democratie kan zijn
Je bent nieuw hier, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Kleine kinderen zonder inhoudelijke argumenten op FOK!...
En jij bent...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier, begrijp ik?
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al sinds 2005 hier en gelukkige poster van meer dan 50000 posts, dank je.
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog een bf (bekende FOKK'er)!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
50.000x zulke aids...
Ik moet er niet aan denken.
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Denk dat de eretitel " zoldersoldaat " je dan wel past.
Hou het vooral daar kerel
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denken dat stemmen werkelijk een zak uitmaakt. Ze vormen toch wel weer hun kliekjes waardoor degenen waar het volk niet op gestemd hebben juist weer aan de macht komen. Het liefste schoot ik ze allemaal door hun kop, dat stelletje flikkers.
Hee pssstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef dude232 het volgende:
[..]
Vogeltjesdans niet kennen
Hij is net zo'n begrip op FOK! als Tassendief
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Kleine kinderen zonder inhoudelijke argumenten op FOK!...
Een nieuwe FOK! user noemen ze datquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. Weer een schreeuwkutkloon die het niet onder zijn eigen account af kan.
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 27 (gemiddeld 1 per dag)
newbquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bovendien zijn zij groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk.
Ohquote:
Ik zou je verzoeken mijn topic nog eens te lezen waar een zin staat hoe ik over de PVV denkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pvv huillies met een ban op geenstijl/marokkoforum en dan hier komen baggeren
Welke partijen bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat partijen waar mensen niet op gestemd hebben het voor het zeggen krijgen? Ik zou zeggen, smijt de grootste partijen bij elkaar tot je een meerderheid in de kamer hebt en ze een programma hebben gemaakt. Dat is democratie.
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.quote:
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TS natuurlijk.quote:
ik zit hier langer dan de bb hypequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh
Jup!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik het weer herhalen? Lees het gewoon nog maar een keer.
Omdat ik uit de kast ben gekomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef dude232 het volgende:
[..]
Waarom zwaaiden jullie dan naar mekaar?
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |