Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat zelf en gaat er daarom maar vanuit dat anderen dat ook doen.
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is nu dus gedaan en wie staat er voorop om te zeiken?
Precies: jij.
Hypocriete huillie ben je ook he
Wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken wel nog iemand die dat wel eens gedaan heeft trouwens.
Sterker nog, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat iemand zichzelf kloont omdat 'ie 'het niet af kan' met z'n eerste account?.
Goh op wie zou jij nou toch doelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet op de man spelen.
Ik zie het probleem niet, maar goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Zou niet eens in me opkomen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sterker nog, dat weet ik.
Om meerdere redenen doet men dat, maar dat is een veel voorkomende reden inderdaad.
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja leuk, mag ik je herinneren aan bijvoorbeeld een CU die er als kutpartij aan de haren bij werd gesleept om toch maar een coalitie te kunnen vormen? Waardoor een klein clubje relifreaks flink wat heeft kunnen opleggen aan de rest van Nederland.
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou niet eens in me opkomen denk ik.
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Totdat allerlei 'nugrijpikmijnkans' partijen een kontneukakkoord er doorheen duwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad gewoon met met een minderheidskabinet moeten werken en dan maar een gedoogpartij er bij nemen. Want dat werkt zo goed.
En dit is je niveau na 8 jaar FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige waar jij op komt is je kale moeder, toch?
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vd pls, je bent toch geen 12 meer hè.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goede onderbouwing. Chapeau.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je ziet het probleem niet als een partij waar een paar gekkies op hebben gestemd een aandeel hebben voor de overgrote meerderheid.
Enkeltje Noord-Korea?
Jij ziet inderdaad wel meer niet. Bestuurd worden door een niet gekozen minderheid is geen democratie, dat is wat deze TS bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed.
Wat doet dat ertoe als DP op zijn moeder komt en jij niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Valt je kale moeder daarop dan?
Goeie smilie, heb je die zelf bedacht?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |