Ik vind het gewoon slecht. Het komt mij nep over. Heb het sinds mei niet meer gedraaid. Mag toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Maar Moody: ik vind je reactie op basis van deze twee nummers enorm overdreven.
Waarom doe je zo aangevallen?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon slecht. Het komt mij nep over. Heb het sinds mei niet meer gedraaid. Mag toch?
Hoe kun je trouwens goed oordelen als je het album niet eens gehoord hebt
Voel me niet aangevallen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aangevallen?Ik zeg alleen dat ik je reactie overdreven vind. Natuurlijk mag je die mening hebben, wat heeft dat er mee te maken
En hoe ik kan oordelen als ik het album niet gehoord heb? Door, zoals ik zei, enkel te oordelen op basis van de nummers die ik ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moody op 20-07-2014 13:28:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef Tchock het volgende:
Ik ben gewoon verbitterd omdat ik jarig was in jouw verjaardagstopic*aai over de bol*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Husbands! Husbands! Husbands!
Husbands! Husbands! Husbands!
HUSBANDS! HUSBANDS! HUSBANDS!
-
Zo. Weer een nuttige post bijgeschreven."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Ik luister A Sunny Day in Glasgow. Vreemde muziek, alsof My Bloody Valentine ecstasy op heeft of zo.![]()
Dit is voor mij echt de ontdekking van het jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:38 schreef DO2 het volgende:
V. V. V.
V. V. V.
V. V. V.
Die letter gaat als een mantra door mijn hoofd bij het luisteren; veelzijdig, verzorgd en vermakelijk.
Geenszins een slecht album, hoor. Maar die meneer van de VK met zijn 'spannender dan...' is natuurlijk knettergek.
Voor straf ga ik nu naar het veel spannender werk van ene Burial luisteren:
!
![]()
Jaloers.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt de ontdekking van het jaar.![]()
Burial.Ook maar weer aangezet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Oooh Burial, ik doe ook wel ff mee met dat op te zetten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Wat zijn eigenlijk de goede platen van Nederlandse bodem dit jaar?
Typhoon hoort er zeker bij, wat verder?
Traumahelikopter? Thomas Azier? Birth Of Joy? Ik kom niet echt ver helaas.. (maar ik ga er van uit dat ik er een paar mis in dit lijstje)![]()
Apneu, Typhoon, wat goede jazz-platen, Hallo Venray ook goed."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Martyn - The Air Between Words
Deze gast komt dus gewoon uit Nederland, maar hoor je bijna niks over in die context. Onbegrijpelijk. En dan die Garrix en dergelijke maar veren in hun reet steken
Single met Four Tet van dit album is ook fantastisch:
![]()
Was jij het nou, Kerft, die Oldboy zo'n goede film vond/vindt?
Dacht dat ik 'm al gezien had. Bleek bij nadere inspectie niet zo te zijn.
Blijkbaar wel een keer op het idee gekomen, maar nooit daadwerkelijk gedaan.
Kijk 'm nu. Geweldige film, tot dusver."Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Ik pas op het huis van mijn ouders. Wat dat betekent? Keihard Ashtray Wasp over de beste speakers die ik ken.![]()
![]()
Indiemeet bij jou?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
Ik pas op het huis van mijn ouders. Wat dat betekent? Keihard Ashtray Wasp over de beste speakers die ik ken.![]()
Deze tot nu toe: http://www.musicmeter.nl/album/4400quote:Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is het beste Swans albums mensen?
Maar ik ben geen grote luisteraar van Swans. Heb enkel de beste albums (volgens MuMe en RYM) meerdere malen geluisterd. Ik hoor de kwaliteit, maar zie de noodzaak nog niet om ze echt vaak te gaan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |