Dat probleem zie ik niet zo. Wel lijken mij van die grote steden zo naar omdat iedereen zo gehaast is. Dat beeld heb ik althans.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niets voorstellen bij een stad met het formaat van een provincie. Als je in Amsterdam iets moet hebben aan de andere kant van de stad vervloek je jezelf al.
Ik kan je vertellen dat wij metropolitans net zo snel voortbewegen als de rest van het land gr grquote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat probleem zie ik niet zo. Wel lijken mij van die grote steden zo naar omdat iedereen zo gehaast is. Dat beeld heb ik althans.
Gr gr vanuit de provincie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Lastig, ze zijn nogal verschillend
Ik vind de nihilistische haat van 'cop' geweldig, maar dat is alleen een goede beginplaat voor de godflesh fans
'White light from the mouth of infinity' heeft juist weer hele mooie ingetogen (vaak akoestische) nummers
'Soundtracks for de blind' is weer ongelovelijk veelzijdig, maar wel een lange zit
'The Seer' en 'to be kind' zijn makkelijker in te komen qua sound, maar Swans blijft een band die behoorlijk wat vraagt van de luisteraar.
Ik ben bv ook behoorlijk wat lawaai en zwaarmoedige muziek gewend, maar toch duurde het ontzettend lang voordat ik ook maar iets kon met hun muziek
Dank uquote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Lastig, ze zijn nogal verschillend
Ik vind de nihilistische haat van 'cop' geweldig, maar dat is alleen een goede beginplaat voor de godflesh fans
'White light from the mouth of infinity' heeft juist weer hele mooie ingetogen (vaak akoestische) nummers
'Soundtracks for de blind' is weer ongelovelijk veelzijdig, maar wel een lange zit
'The Seer' en 'to be kind' zijn makkelijker in te komen qua sound, maar Swans blijft een band die behoorlijk wat vraagt van de luisteraar.
Ik ben bv ook behoorlijk wat lawaai en zwaarmoedige muziek gewend, maar toch duurde het ontzettend lang voordat ik ook maar iets kon met hun muziek
Dat waag ik te betwijfelen. Zakenmannetjes in Londen rennen toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat wij metropolitans net zo snel voortbewegen als de rest van het land gr gr
Hahahquote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Zakenmannetjes in Londen rennen toch?
En als de bus te vroeg is.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
Rennen om iets te kopen is niet meer nodig anno 2014.
Je rent alleen nog om op tijd op je werk/school te zijn. Oplossing: Dichterbij je werk/school gaan wonen.
Met de fiets gaan?quote:
Pfff. Gelukkig woont iedereen in een stad anders was dit plan gruwelijk fout afgelopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Met de fiets gaan?
In elke Nederlandse stad ben je binnen 15 kilometer overal. Dat is max. een uur fietsen. Simpel rekensommetje hoe laat je dan van huis moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef Tchock het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]Mijn zoontje zou mauwmauw geaaid willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt goed uit voor de indiemeet want hier lopen twee tijgers rond.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn zoontje zou mauwmauw geaaid willen hebben
Fietsen terwijl je gratis ov hebt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Met de fiets gaan?
In elke Nederlandse stad ben je binnen 15 kilometer overal. Dat is max. een uur fietsen. Simpel rekensommetje hoe laat je dan van huis moet.
Ik zie die dikkerds ook altijd langskomen met de bus.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Fietsen terwijl je gratis ov hebt.
Ik heb een prima figuur andersquote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie die dikkerds ook altijd langskomen met de bus.
Picsquote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb een prima figuur anders
Sport ook minimaal 4/5 keer per week, 3x zaalvoetbal en 2x krachttraining.
Ja daar heb je tijd voor als je met het OV gaat. Ik ben bekaf als ik thuis kom 's avonds. Snel op de bank met een zak chips.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb een prima figuur anders
Sport ook minimaal 4/5 keer per week, 3x zaalvoetbal en 2x krachttraining.
Op mijn last.fm staat er eentje van 2 jaar terug.quote:
Dat is (te) weinig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Felagund het volgende:
Ik moet ongeveer 5 minuten lopen naar mijn werk (van in mijn appartement tot op mijn werkstoel).
Nja ligt eraan waar je doorheen fietst, ik fiets telkens stukjes van hooguit 15 min rond telkens dezelfde wegen, zet ook altijd knalharde Metal op zodat ik er extra hard doorheen kan racen, terwijl ik met meerdere mensen altijd erg traag fiets.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja daar heb je tijd voor als je met het OV gaat. Ik ben bekaf als ik thuis kom 's avonds. Snel op de bank met een zak chips.
Is wel een afweging hoor.
Maar ik vind het heerlijk om te fietsen. Genieten van de natuur, relaxt, muziekje luisteren. Geen gedoe met bustijden. 13 km. is dan een prima afstand. Behalve op de terugweg
Ja, maar locatie is buiten dat perfect. Wil dus ook niet verhuizen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is (te) weinig.
Heb je soms geen behoefte om echt naar je werk te moeten "reizen"? Serieus.
Lijkt me vervelend. Dan heb je volgens mij ook veel te snel de neiging om even snel naar kantoor te gaan, en als je thuis bent ben je eigenlijk ook niet klaar. Maar dan projecteer ik misschien te veel mijn droombaan op jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Felagund het volgende:
Ik moet ongeveer 5 minuten lopen naar mijn werk (van in mijn appartement tot op mijn werkstoel).
Ok. Geen omgeving tot genieten dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja ligt eraan waar je doorheen fietst, ik fiets telkens stukjes van hooguit 15 min rond telkens dezelfde wegen, zet ook altijd knalharde Metal op zodat ik er extra hard doorheen kan racen, terwijl ik met meerdere mensen altijd erg traag fiets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ik heb zelden de behoefte om naar mijn kantoor te gaan, behalve als ik iets vergeten ben. Het voordeel is wel dat je redelijk veel vrije tijd hebt. En het is gelukkig nog wel het hoekje om. Ik kijk uit op een soort groen veld, ik hoor vogels vanuit mijn raam. En het is een tweekamer-appartement op ongeveer 10 minuten fietsen van het centrum. De voordelen voor mij wegen zwaarder dan de nadelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend. Dan heb je volgens mij ook veel te snel de neiging om even snel naar kantoor te gaan, en als je thuis bent ben je eigenlijk ook niet klaar. Maar dan projecteer ik misschien te veel mijn droombaan op jou.
In elk geval: overdrijven is ook een kunst. Heerlijk als je een tof huis dicht bij je werk hebt (of een toffe baan bij je huis, wat jij wil). Maar ik hoor wel van andere mensen dat het vervelend is als je je kantoor kunt zien vanuit je woonkamer
Ik zag gister een egel die probeerde van me te vluchten door een betonnen randje op te klimmen maar dat lukte hem niet ondanks heftig trappelende pootjes dus toen ik te dicht bij kwam bleef hij maar angstig staan met zijn kop en bovenlijf bovenop het randje en zijn spillebeentjes nog op de grndquote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok. Geen omgeving tot genieten dus.
Ik zie bijna dagelijks hazen en fazanten. Echt genieten
Dus ik aanschouw fazanten en hazen, terwijl jij egels een levenslang trauma bezorgd? Ok, fair enoughquote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag gister een egel die probeerde van me te vluchten door een betonnen randje op te klimmen maar dat lukte hem niet ondanks heftig trappelende pootjes dus toen ik te dicht bij kwam bleef hij maar angstig staan met zijn kop en bovenlijf bovenop het randje en zijn spillebeentjes nog op de grnd
Ik was geïnspireerd door je verhaal om zelf ook een dierlijk onderonsje te delen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Dus ik aanschouw fazanten en hazen, terwijl jij egels een levenslang trauma bezorgd? Ok, fair enough
Dat was dan een julikever.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Moody het volgende:
Ik heb een meikever gezien in juli. Dat is ook wat
Echt een flinke. Formaat luciferdoosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten vogels en konijnen zie ik hier niet veel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was dan een julikever.Schorpioenvlieg gisteren nog. Prachtig. Vlaamse gaai begin deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten vogels en konijnen zie ik hier niet veel.
Kan er wel van genieten
julikeverzie het nu pas
![]()
Motten zijn eigenlijk best interessant.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Beestjes. Mooi, ja.
Vrijwel alle beestjes zijn een klein universum op zichzelf waar je nooit op uitgekeken raakt.
Behalve motten. Die moeten kapot.
Lijkt me ook geweldigquote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef DO2 het volgende:
Mooiste schouwspel dat ik ook heb gezien - tijdens het snorkelen in de Egeische zee - was dat van een octopus(je) die over de bodem kroop en voortdurend van kleur veranderde.
Daar heb ik me zeker een uur mee vermaakt.
Ik vind motten fascinerendquote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Beestjes. Mooi, ja.
Vrijwel alle beestjes zijn een klein universum op zichzelf waar je nooit op uitgekeken raakt.
Behalve motten. Die moeten kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |