Ja, maarja. Ik vind het sowieso fijner om binnen te zitten met allemaal comfort om me heenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Aha, zonde dat het dan nu zulk lekker weer is.
Buiten in de zon zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maarja. Ik vind het sowieso fijner om binnen te zitten met allemaal comfort om me heen.
Daar moet ik je ook wel gelijk in geven. Even in de zon vind ik heerlijk, maar niet de hele dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maarja. Ik vind het sowieso fijner om binnen te zitten met allemaal comfort om me heen.
Ik heb deze gemaakt:quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al taart gehad. Collega was ook geslaagd. Damnlekkere appelkruimel.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb deze gemaakt:
http://www.24kitchen.nl/s(...)pten/kwarkfruittaart
Dit ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vreselijk dat nieuws over dat neergeschoten vliegtuig....
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
ja idd..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Is er al bevestigd dat ie daadwerkelijk is neergeschoten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jupquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat ie daadwerkelijk is neergeschoten?
Altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Goed om te zien dat het zo gezellig is in dit topic
Kan toch helegaar niet!quote:
Water en Coca Cola.quote:
Je moet ook geen ijs in je whiskey doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Whiskey met water lijkt me toch wat minder, de rest is best te doen in die combi ja.
Voor de kou kan ik het best begrijpen, voor het waterige niet..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet ook geen ijs in je whiskey doen
soapstones gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor de kou kan ik het best begrijpen, voor het waterige niet..
Wat een teleurstellingquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vanaf vandaag in de bioscoop:
[ afbeelding ]
Las je reactie ook in het topic over die vlucht. Damn wat een timing ook van die zenderquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vanaf vandaag in de bioscoop:
[ afbeelding ]
Tja, dat gaat allemaal op de automaat. Knullig is het wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las je reactie ook in het topic over die vlucht. Damn wat een timing ook van die zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |