Ik ga even zoeken hoe ik het laatst uitlegde in het xbox topic. Misschien weet jij iets! Mijn vriend denkt namelijk dat het niet te fiksen is *zoekt*quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Maar je kan die wireless controllers toch gewoon opnieuw syncen met de console?
Mannen. Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken hoe ik het laatst uitlegde in het xbox topic. Misschien weet jij iets! Mijn vriend denkt namelijk dat het niet te fiksen is *zoekt*
quote:
Ik heb geen verstand er van dus het spijt me voor mijn noob tekstquote:Mijn vriend heeft dus een xbox360, laatst kwam er iemand langs en die nam zijn xbox360 ook mee. Er zijn toen draadloze controllers (van mijn vriend en die andere jongen) door elkaar gegaan en gebruikt waardoor mijn vriend zijn xbox met bepaalde draadloze controllers van zichzelf niet meer kan verbinden met de xbox (volgens mijn vriend is de connect knop van de xbox nu kapot).
Ahhh zo. Nou, normaal gesproken kun je gewoon de sync knop van de xbox in drukken, en dan van de controller en werkt het weer. Of net andersom, 1 van de 2.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend heeft dus een xbox360, laatst kwam er iemand langs en die nam zijn xbox360 ook mee. Er zijn toen draadloze controllers (van mijn vriend en die andere jongen) door elkaar gegaan en gebruikt waardoor mijn vriend zijn xbox met bepaalde draadloze controllers van zichzelf niet meer kan verbinden met de xbox (volgens mijn vriend is de connect knop van de xbox nu kapot).
Is de sync knop de connect knop op de xbox?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ahhh zo. Nou, normaal gesproken kun je gewoon de sync knop van de xbox in drukken, en dan van de controller en werkt het weer. Of net andersom, 1 van de 2.
tweakers.netquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMaar ik ben dan ook jarig (op moment dat ik een nieuwe laptop koop), dus dat is wel extra leuk. Nog meer dingen om naar uit te kijken.
Twijfel alleen wat de beste plek is om een laptop te kopen. Ik ken mezelf, ik ren naar de Media Markt en koop er daar één maar ik vermoed dat er vast online een betere plek is. Ik koop nooit dit soort dingen, vind het echt mega spannend dat ik voor het eerst een nieuwe computer heb straks (lach me maar uit haha) i.p.v tweedehands.
Sorry moest even eten, maar die moet hij indrukken of wat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Als ik mijn controller pak, aan de bovenkant, klein knopje met van die golfjes.
Ja, controller uit zetten. Dan xbox aan, dan die zelfde knop op de xbox indrukken, gaan die lichtjes draaien, dan die knop op de controller en moet die het weer herkennen. Werkt dit niet, even andersom proberen. Het was 1 van die 2.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry moest even eten, maar die moet hij indrukken of wat?
Ik ben een belangrijke detail vergeten.. hij heeft de xbox omgebouwd laatstquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, controller uit zetten. Dan xbox aan, dan die zelfde knop op de xbox indrukken, gaan die lichtjes draaien, dan die knop op de controller en moet die het weer herkennen. Werkt dit niet, even andersom proberen. Het was 1 van die 2.
Hoezo ligt het daaraan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een belangrijke detail vergeten.. hij heeft de xbox omgebouwd laatstDaar ligt het aan. Echt damn hij verteld me alles, behalve dat
Oh en hij zei dat je hem eens moet toevoegen haha, had laatst gezegd dat je dat wou doen
Hij zegt dat waarschijnlijk iets los is geschoten ofzo en dat het daarom niet meer kan. En dat hij die knopjes al heeft geprobeerd (geen idee of hij dat op de zelfde manier heeft gedaan maar als ik erover begin wordt die pissigquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoezo ligt het daaraan?
En welke nick ook alweer? Doe ik het meteen ff
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zegt dat waarschijnlijk iets los is geschoten ofzo en dat het daarom niet meer kan. En dat hij die knopjes al heeft geprobeerd (geen idee of hij dat op de zelfde manier heeft gedaan maar als ik erover begin wordt die pissig)
Iets als dit:quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zegt dat waarschijnlijk iets los is geschoten ofzo en dat het daarom niet meer kan. En dat hij die knopjes al heeft geprobeerd (geen idee of hij dat op de zelfde manier heeft gedaan maar als ik erover begin wordt die pissig)
Neen. Alleen legitquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Surge hij mag je nu alAangezien je Plants vs. Zombies speelt en Pokemon awesome vindt haha. Hij vroeg net (toen ik begon over Pokemon) of je een power saver hebt?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Alleen legit
Hij heeft vast geen PvZ: GW?
Deze manquote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
Laat die gast nooit meer gaan Ama, geef hem goed te eten, en aai 'm af en toe.
Hij heeft nu visite maar mijn vriend wilt later wel een potje (of 2, 3, 4, 5) spelenquote:
Smoesjes, hij wil gewoon nog even oefenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft nu visite maar mijn vriend wilt later wel een potje (of 2, 3, 4, 5) spelen
Hij heeft toch al meer puntenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Smoesjes, hij wil gewoon nog even oefenen
Pfff, dan ben je nog optimistischquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Ook warm zeker?
Tja... ik zit hier gewoon op m'n kamer in m'n ondergoed met het raam open en de ventilator aan. Dus voor mij is het misschien net wat beter te doen dan voor jullie.quote:
Heet. En jij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Ook warm zeker?
Hier ook. Misschien ga ik zo even buiten zitten nu er schaduw is. Ik mag helaas niet in de zon momenteelquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien ga ik zo even buiten zitten nu er schaduw is. Ik mag helaas niet in de zon momenteel.
Die gifjes konden toch wel iets beter?!quote:
Sorry, ik was even in slaap gevallen (bijwerking van m'n medicijnen).quote:
Dit waren degene die ik het eerst tegen kwam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die gifjes konden toch wel iets beter?!
Aha, zonde dat het dan nu zulk lekker weer is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in slaap gevallen (bijwerking van m'n medicijnen).
Nouja, mijn gezicht ziet er nu redelijk verminkt uit door mijn behandeling van gisteren. Bepaalde beharing wordt weggehaald met een laser en daardoor mag ik dan 1 á 2 weken na de behandeling niet in de zon.
Meh, good enough denk ik dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit waren degene die ik het eerst tegen kwam.
Hier nog eentje om te vieren:quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, good enough denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |