Hij heeft nu visite maar mijn vriend wilt later wel een potje (of 2, 3, 4, 5) spelenquote:
Smoesjes, hij wil gewoon nog even oefenenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft nu visite maar mijn vriend wilt later wel een potje (of 2, 3, 4, 5) spelen
Hij heeft toch al meer puntenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Smoesjes, hij wil gewoon nog even oefenen
Pfff, dan ben je nog optimistischquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Ook warm zeker?
Tja... ik zit hier gewoon op m'n kamer in m'n ondergoed met het raam open en de ventilator aan. Dus voor mij is het misschien net wat beter te doen dan voor jullie.quote:
Heet. En jij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Ook warm zeker?
Hier ook. Misschien ga ik zo even buiten zitten nu er schaduw is. Ik mag helaas niet in de zon momenteelquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien ga ik zo even buiten zitten nu er schaduw is. Ik mag helaas niet in de zon momenteel.
Die gifjes konden toch wel iets beter?!quote:
Sorry, ik was even in slaap gevallen (bijwerking van m'n medicijnen).quote:
Dit waren degene die ik het eerst tegen kwam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die gifjes konden toch wel iets beter?!
Aha, zonde dat het dan nu zulk lekker weer is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in slaap gevallen (bijwerking van m'n medicijnen).
Nouja, mijn gezicht ziet er nu redelijk verminkt uit door mijn behandeling van gisteren. Bepaalde beharing wordt weggehaald met een laser en daardoor mag ik dan 1 á 2 weken na de behandeling niet in de zon.
Meh, good enough denk ik dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit waren degene die ik het eerst tegen kwam.
Hier nog eentje om te vieren:quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, good enough denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |