abonnement Unibet Coolblue
pi_143057166
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef kawotski het volgende:

[..]

Die onzin moeten ze eens een keer verbieden. Waarschijnlijk liggen de normale burgers dan nog langer te wachten en koud te worden. En dan nog, serieus wtf heb je dan te zoeken bij de Mc als je die ingredienten niet eens lust, alsof je ze proeft ;)
Je weet wel zeker dat je 5 "verse" burgers krijgt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:56:57 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143058879
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef kawotski het volgende:

[..]

Die onzin moeten ze eens een keer verbieden. Waarschijnlijk liggen de normale burgers dan nog langer te wachten en koud te worden. En dan nog, serieus wtf heb je dan te zoeken bij de Mc als je die ingredienten niet eens lust, alsof je ze proeft ;)
Ik zie niet in waarom ze het zouden moeten weigeren, zat mensen die gewoon iets niet lekker vinden en als je de verschillende ingrediënten niet kan proeven is er serieus wat mis met je smaakpapillen.

Volgens mij komen kiosk orders sowieso niet uit de bin, ik weet niet of een medewerker dat kan bevestigen nog ontkennen?
pi_143059014
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ze het zouden moeten weigeren, zat mensen die gewoon iets niet lekker vinden en als je de verschillende ingrediënten niet kan proeven is er serieus wat mis met je smaakpapillen.

Volgens mij komen kiosk orders sowieso niet uit de bin, ik weet niet of een medewerker dat kan bevestigen nog ontkennen?
Die paar drupjes mosterd proef je toch niet echt hoor... :?

Al vind ik dat je met het oog op allergieën en dergelijke dit soort speciale order mogelijkheden gewoon moet behouden. Maar volgens mij is het toch zo dat in alle "nieuwe" en verbouwde restaurants er praktisch niets meer in de bin bewaard wordt? Dus alles wordt gelijktijdig gemaakt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:14:09 #54
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143059376
Ze doen het er heus niet voor de sier op hoor.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:20:25 #55
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143059543
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die paar drupjes mosterd proef je toch niet echt hoor... :?

Al vind ik dat je met het oog op allergieën en dergelijke dit soort speciale order mogelijkheden gewoon moet behouden. Maar volgens mij is het toch zo dat in alle "nieuwe" en verbouwde restaurants er praktisch niets meer in de bin bewaard wordt? Dus alles wordt gelijktijdig gemaakt...
Dan is er echt iets mis met je. Je proeft die mosterd echt wel, duidelijk zelfs.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_143059614
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dan is er echt iets mis met je. Je proeft die mosterd echt wel, duidelijk zelfs.
Ach gut... er is gelijk echt wat mis met me ja?
Naja als jij het zegt, zal het wel zo zijn... :)

:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:23:30 #57
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143059625
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ach gut... er is gelijk echt wat mis met me ja?
Naja als jij het zegt, zal het wel zo zijn... :)

:')
Wel om te beginnen kan je een smak mosterd op een hamburger niet herkennen.
pi_143059720
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wel om te beginnen kan je een smak mosterd op een hamburger niet herkennen.
Om te beginnen? Vertel... :)

En het is echt geen smak mosterd en dat weet je zelf ook... die paar druppels...

Maar goed, als jullie het wel proeven, fijn toch voor je? :W
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143060080
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Om te beginnen? Vertel... :)

En het is echt geen smak mosterd en dat weet je zelf ook... die paar druppels...

Maar goed, als jullie het wel proeven, fijn toch voor je? :W
Mosterd heeft juist een zo'n sterke smaak dat je maar een beetje nodig hebt. Waarom denk je dat de zakjes mosterd bij een kroket zo klein zijn.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:46:59 #60
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143060296
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ach gut... er is gelijk echt wat mis met me ja?
Naja als jij het zegt, zal het wel zo zijn... :)

:')
Nou oké, dat kwam er wat lomp uit. Maar de mosterd op zo'n hamburger is gewoon echt duidelijk te proeven. Dus als je het niet proeft dan durf ik wel te zeggen dat het aan jou ligt en dat je niet goed proeft tijdens het eten of niet goed bent in smaken herkennen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_143060298
Ik zie en proef de mosterd op een hamburger ook niet. Het is ook heel zachte en zoete mosterd denk.

En een kroket heeft 2 zakjes mosterd nodig :Y)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:58:11 #62
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_143060628
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie en proef de mosterd op een hamburger ook niet. Het is ook heel zachte en zoete mosterd denk.

En een kroket heeft 2 zakjes mosterd nodig :Y)
Maar ik mag toch hopen dat als je een hap van zo'n burger neemt, goed kauwt en probeert goed te proeven dat je wel kan proeven dat er mosterd opzit. Als je hem gewoon in drie happen weg schrokt met nauwelijks kauwen dan kan ik het me voorstellen ja.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_143060896
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie en proef de mosterd op een hamburger ook niet. Het is ook heel zachte en zoete mosterd denk.

En een kroket heeft 2 zakjes mosterd nodig :Y)
2 zakjes mosterd zijnqua hoeveelheid net zoveel mayo als dat je op 1 friet hebt.
pi_143061320
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:06 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

2 zakjes mosterd zijnqua hoeveelheid net zoveel mayo als dat je op 1 friet hebt.
Dan heeft de snackbar bij mij kleinere zakjes dan bij jou.
Zit misschien 5 ml in.
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Maar ik mag toch hopen dat als je een hap van zo'n burger neemt, goed kauwt en probeert goed te proeven dat je wel kan proeven dat er mosterd opzit. Als je hem gewoon in drie happen weg schrokt met nauwelijks kauwen dan kan ik het me voorstellen ja.
Nou eh nee. De ketchup is zoet en de mosterd ook. Ik ben fan van dijon mosterd, niet zo'n zoetachtig drupje voor kinderen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_143088285
Op een Hamburger zit om precies te zijn 0,7 ml mosterd en 10 ml ketchup. Als 'expert' kan ik je zeggen dat je wel degelijk verschil proeft tussen een burger met en een zonder mosterd.

Ik zou zeggen, neem de proef op de som. Bestel een normale Hamburger en een zonder mosterd en merk het zelf! :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:02:08 #66
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143088956
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143089136
quote:
Dat moet wel lekker zijn. Sowieso alles met Big Tasty saus. :9
pi_143096470
Op een hamburger proef je de mosterd niet, maar als die er niet op zou zitten proef je het verschil wel. Dat is ook de bedoeling. De mosterd op de hamburger is puur behoorlijk scherp. Totaal niet te vergelijken met de mosterd bij de nuggets(die wel zoet is).
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:54:39 #69
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_143100622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef Remzz het volgende:
Op een hamburger proef je de mosterd niet, maar als die er niet op zou zitten proef je het verschil wel. Dat is ook de bedoeling. De mosterd op de hamburger is puur behoorlijk scherp. Totaal niet te vergelijken met de mosterd bij de nuggets(die wel zoet is).
er zt al zoveel suiker in de ketchup dat deze de scherpte van de mosterd uitvlakt, dus je proeft deze niet, maar je zou maar allergisch zijn voor mosterd(zaad)..
pi_143195398
Wat een aardige mac hier. Toen ik die kip big tasty zag, gevraagd of ze er een kipburger op wouden doen.

Geen probleem ^O^ Ander halve kipburger of zo. :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door CookieSlikker op 08-08-2014 19:26:35 ]
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143216689
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat een aardige mac hier. Toen ik die kip big tasty zag, gevraagd of ze er een kipburger op wouden doen.

Geen probleem ^O^ Ander halve kipburger of zo. :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_143237100
Wat n waardeloze McDonalds hier in Calais, geen eens mcflurry's
pi_143240805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

:')
? :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:06:12 #74
413186 msnguy
Gewoon DOEN!
pi_143245618
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat een aardige mac hier. Toen ik die kip big tasty zag, gevraagd of ze er een kipburger op wouden doen.

Geen probleem ^O^ Ander halve kipburger of zo. :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Hoe smaakte het? Voor herhaling vatbaar?
pi_143248541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef msnguy het volgende:

[..]

En? Hoe smaakte het? Voor herhaling vatbaar?
Op een of andere manier is de gewone lekkerder. Dit terijl ik fan van kip van.

Maar hij was zeker te doen en zou hem zonder probleem weer doen.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')