En jij kan niet lezen schatjequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij claimt dat die wielrenner een aso was, terwijl jij met een gevaarlijk oncontroleerbaar beest de openbare weg onderpoept
jij staat compleet los van de realiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom ook anders, blijkbaar kan een bejaarde wielrenner 3 mensen in een auto het ziekenhuis in meppen, wat heb je dan hulp van internethelden nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ook mooi hoe in dit topic alleen de wielrenners zelf de wielrenners verdedigen.
Dat zegt genoeg hoe de neutrale partij hierover denkt.
Mooi dat je trots op je mede-asowielrenners bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom ook anders, blijkbaar kan een bejaarde wielrenner 3 mensen in een auto het ziekenhuis in meppen, wat heb je dan hulp van internethelden nodig?
ik boek je met mijn neon stadsfietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mooi dat je trots op je mede-asowielrenners bent
Jij was er niet bij hé, dus jij weet niet zo veel van mijn waarheid afquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf herhalen creeert geen waarheid
kusje kroel
jij ook niet, dus ik winquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Jij was er niet bij hé, dus jij weet niet zo veel van mijn waarheid af
Hoe train jij dan in godsnaam? Alleen trainingskoersjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef floodz het volgende:
Ik ben zelf vanaf mijn 8e tot mijn 13e "recreant"toufietser geweest met mijn vader. Daarna ben ik wedstrijden gaan fietsen, ik rijdt nooit meer op de openbare weg maar op een afgesloten terrein. Zelfs ik vindt dat veel recreanten asociaal gebruik maken van de openbare weg, ze doen alsof hun leven er van afhangt, not. Ik heb hier ook een schijthekel aan vooral omdat de sport hier een negatief beeld van krijgt.
Het is wel erg sneu als je zo'n intense drang hebt om een 'discussie' te 'winnen' op een forum.quote:
Nee dat accepteer ik niet, want automobilisten zijn geen groep die altijd en overal overlast veroorzaken. En ja, ik doe dat echt met die ruitenwisservloeistof, want gewoon fietsen waar je hoort is voor jullie soort mensen kennelijk geen normale manier van leven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat doet he? Accepteer je dan ook dat ik voortaan met een knuppel door het dorp loop en elke auto die iets verkeerd doet even een facelift geeft? Of is dat dan weer raar?
[..]
Daar zijn wij wielrenners natuurlijk de enige in. Met je ruitenwisvloeistofAlsof je dat ook echt zou doen
[..]
De weg opeisen is ook een groot woord. We reden daar toen 2 aan 2 achter elkaar. Als er een auto kwam even inschikken en er was niets aan de hand.
mag ik dan voortaan ook alle auto's bekrassen oid als ze iets verkeerds doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee dat accepteer ik niet, want automobilisten zijn geen groep die altijd en overal overlast veroorzaken. En ja, ik doe dat echt met die ruitenwisservloeistof, want gewoon fietsen waar je hoort is voor jullie soort mensen kennelijk geen normale manier van leven.
En "even inschikken en er was niets aan de hand" Nogmaals, dat bepaal jij niet. Je hoort daar niet, simpel.
reageer jij daarom steeds op mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Het is wel erg sneu als je zo'n intense drang hebt om een 'discussie' te 'winnen' op een forum.
spiegeltjes klappenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mag ik dan voortaan ook alle auto's bekrassen oid als ze iets verkeerds doen?
Grote praatjes, kleine vuistjes en een heleboel pukkeltjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Astasha het volgende:
[..]
Als mij dit zou overkomen zou de beste man verder fietsen met een afdruk van mijn vuist op zijn oog.
He, en hier hebben we een wielrenner!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef Ruif het volgende:
[..]
Grote praatjes, kleine vuistjes en een heleboel pukkeltjes.
Je bewijst alleen maar mijn punt met je reactie. Dank daarvoor. Wellicht kun je een poging doen jezelf nog dommer over te laten komen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Astasha het volgende:
[..]
He, en hier hebben we een wielrenner!
Sukkel.
Fiets heen, wielrennertje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je bewijst alleen maar mijn punt met je reactie. Dank daarvoor. Wellicht kun je een poging doen jezelf nog dommer over te laten komen..
Wat was er eerst, de kip of het ei?quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat fietsen in een strak pakje waarin je met je blote apenballen inzit dat je dat trainen noemt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe train jij dan in godsnaam? Alleen trainingskoersjes?
dit is dan weer een achterlijke reactie, iedereen heeft toch zijn eigen sport waar die plezier in heeft?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat fietsen in een strak pakje waarin je met je blote apenballen inzit dat je dat trainen noemt?Schei toch uit man, dwaas. De eerste de beste recreant die mij vandaag in de weg rijd, die rijd ik dood
waarom komt die frustatie vandaan? Niet geneukt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat fietsen in een strak pakje waarin je met je blote apenballen inzit dat je dat trainen noemt?Schei toch uit man, dwaas. De eerste de beste recreant die mij vandaag in de weg rijd, die rijd ik dood
vanwaar die frustratie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef Executioner het volgende:
Elke keer als ik dit soort topics lees krijg ik toch zo'n enorm verlangen om een hele dikke Amerikaanse diesel truck te kopen om daar dit soort geintjes bij wielrenners mee uit te halen:
Dit moet toch echt zo'n geweldig bevredigend gevoel geven
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.quote:
het ei, ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Wat was er eerst, de kip of het ei?
oh ik wist niet dat ze meededen aan een race?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Executioner het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.
okay, nu in het echte leven jezelf zo stoer voor doen en het probleem is snel opgelostquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee dat accepteer ik niet, want automobilisten zijn geen groep die altijd en overal overlast veroorzaken. En ja, ik doe dat echt met die ruitenwisservloeistof, want gewoon fietsen waar je hoort is voor jullie soort mensen kennelijk geen normale manier van leven.
En "even inschikken en er was niets aan de hand" Nogmaals, dat bepaal jij niet. Je hoort daar niet, simpel.
ik lees het wel op de frontpage danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Mij dom noemen heeft niets te maken met het feit dat je jezelf wel een eind in de rondte kan lullen maar daar niets mee opschiet.quote:
dat doe ik dan ook. Evengoed rij ik soms door rood. Als er geen auto aankomt etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Executioner het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook. Evengoed rij ik soms door rood. Als er geen auto aankomt etc.
Ik vind het vooral grappig dat wielrenner massaal afgezeken worden terwijl automobilisten minstens zoveel fouten maken in het verkeer.
stel nog eens een domme vraag danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Mij dom noemen heeft niets te maken met het feit dat je jezelf wel een eind in de rondte kan lullen maar daar niets mee opschiet.
watquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.
Niemand gaat lekker op zijn racefiets boodschappen doen. De meeste automobilisten rijden tenminste om een goede reden auto, dan wordt een foutje makkelijker getolereerd.
Auto's dienen een functie in de maatschappij. Racefietsen niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat
fietsers zijn niet verantwoordelijk voor 660 doden per jaar, nu jij weer
kinderen doodrijden is hun functie ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's dienen een functie in de maatschappij. Racefietsen niet.
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.
Niemand gaat lekker op zijn racefiets boodschappen doen. De meeste automobilisten rijden tenminste om een goede reden auto, dan wordt een foutje makkelijker getolereerd.
Ja dat is echt wat ik zeg jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kinderen doodrijden is hun functie ja?
Ik ga ook op mijn fiets naar mijn werk. Betekend nog niet dat ik als een malloot met 40 kilometer per uur over het fietspad moet racen zoals al die 'recreanten' doen. Fietsen naar je werk kan ook prima op een normale fiets met een normale snelheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.
Boodschappen doen doe ik er niet mee nee
boodschappen doe ik op een ex jaren 70 racefiets frame, nu ss met flatbar; ik ga harder dan 13km/u dus een racefietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.
Boodschappen doen doe ik er niet mee nee
Dat er slachtoffers door auto's vallen is natuurlijk spijtig. Maar auto's dienen een functie, zijn extreem handig om snel lange afstanden mee af te leggen en grote dingen mee te vervoeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, even checken of we het echt over hetzelfde hebben
enkel en alleen omdat je daar te dik voor bent, anders deed je dat ook welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ga ook op mijn fiets naar mijn werk. Betekend nog niet dat ik als een malloot met 40 kilometer per uur over het fietspad moet racen zoals al die 'recreanten' doen. Fietsen naar je werk kan ook prima op een normale fiets met een normale snelheid.
Nee dank je, geen zin om al mijn spieren weg te fietsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
enkel en alleen omdat je daar te dik voor bent, anders deed je dat ook wel
dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee dank je, geen zin om al mijn spieren weg te fietsen.
Dat jij zo'n vieze wielrennende ecto wilt zijn, daar kan ik ook niets aan doenquote:
klopt, je onmacht is wel aandoenelijk hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n vieze wielrennende ecto wilt zijn, daar kan ik ook niets aan doen
Ik ben atheďst, maar ik geloof dat jij Jezus nodig hebt in je leven mafklapperquote:
ga weg pedoaanbidderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben atheďst, maar ik geloof dat jij Jezus nodig hebt in je leven mafklapper
Dat mag, maar dan moet je niet vreemd opkijken als mensen nog meer hekel krijgen aan de wielrenners.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mag ik dan voortaan ook alle auto's bekrassen oid als ze iets verkeerds doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |