Ja man, echt? Wauw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja zo keek die knul eerst ook, 30 seconden later keek ie![]()
Oh, dus je komt hier je stoere praat oefenen in trollvorm? Duidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, een echte stoere vent zijn is niet zo makkelijk als op fok
Is dit het "typ een random woord"-moment van vandaag? In dat geval:quote:
mwah 3k voor een fietsje..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wielrennen
Paupersport trekt ook een paupervolk aan, valt te verwachten natuurlijk
Prijs van een voertuig zegt niets over het volk, genoeg paupers die in (oude) BMW's en Mercedes-Benz wagens rijden.quote:
Wat moet zo'n wielrenner-wannabe nou met een trap...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
Je had hem een trap moeten geven op het moment dat hij je stuur pakte en niet achteraf gaan huilen
Mijn chick vind 't tof dus wat jij er van vind maakt me niet uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik ben op geen enkele manier homofoob. Maar wat is dat gay
L-E-Z-E-Nquote:Het probleem is dat wielrenners überhaupt op de openbare weg mogen fietsen. Als ik een raceauto koop moet ik daarmee naar het circuit. Zo zou het ook moeten zijn met wielrenners. Wil je racen? Doe het maar niet op de openbare weg.
Als je dat doet he? Accepteer je dan ook dat ik voortaan met een knuppel door het dorp loop en elke auto die iets verkeerd doet even een facelift geeft? Of is dat dan weer raar?quote:Daarnaast is het voor de niet-wielrenner met autorijbewijs een driedubbele ergernis. Want je komt ze hier in het zuiden tegen als je op de fiets zit, als je ergens loopt en als je in de auto zit dan rijden ze ook weer voor je op de rijbaan waar ze niet mogen komen. Ze gedragen zich hierbij veel vaker dan gemiddeld als idioten. Er zullen vast wielrenners zijn die zich gedragen, ik heb er vanmiddag namelijk ook 3 langs zien rijden, maar de overlast van de anderen loopt de spuigaten uit.
In de auto is het tegenwoordig simpel: Rij je ergens op de fiets waar je niet hoort terwijl er een fietspad recht naast ligt? Dan kun je een mond vol ruitenwisservloeistof verwachten wanneer ik eenmaal voor je rij. Dat is mijn ludieke manier van een middelvinger geven. Want als je niet in je bek gespoten wil worden, dan moet je niet gaan rijden op een weg die gemaakt is voor auto's omdat jij door wil racen als een idioot.
Daar zijn wij wielrenners natuurlijk de enige in. Met je ruitenwisvloeistofquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan ben je dus letterlijk een groep vol arrogante eikels, want je hoort daar niet en hindert willens en wetens het overige verkeer. Dat noemen we verkeershufters.
De weg opeisen is ook een groot woord. We reden daar toen 2 aan 2 achter elkaar. Als er een auto kwam even inschikken en er was niets aan de hand.quote:"Oh god, het asfalt is slecht en het is toch rustig""Dan mogen we wel de hele weg voor onszelf opeisen want *insert domme redenen*. "
Probeer eens bij mij? Kijken wat er gebeurd daarna?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:24 schreef puddingman het volgende:
Wielrennerklacht is een immer terechte klacht. Ik krijg altijd zin om een stok tussen kun spaken te steken zodat ze dan hopelijk godsgruwelijkhard op hun muil gaan.
Straatexceem en een gebroken neus/nek/pols waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer eens bij mij? Kijken wat er gebeurd daarna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dat zegt pauper juist wel, ben je dom ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Prijs van een voertuig zegt niets over het volk, genoeg paupers die in (oude) BMW's en Mercedes-Benz wagens rijden.
durf je toch niet, flikkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:24 schreef puddingman het volgende:
Wielrennerklacht is een immer terechte klacht. Ik krijg altijd zin om een stok tussen kun spaken te steken zodat ze dan hopelijk godsgruwelijkhard op hun muil gaan.
En jij kan niet lezen schatjequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij claimt dat die wielrenner een aso was, terwijl jij met een gevaarlijk oncontroleerbaar beest de openbare weg onderpoept
jij staat compleet los van de realiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom ook anders, blijkbaar kan een bejaarde wielrenner 3 mensen in een auto het ziekenhuis in meppen, wat heb je dan hulp van internethelden nodig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ook mooi hoe in dit topic alleen de wielrenners zelf de wielrenners verdedigen.
Dat zegt genoeg hoe de neutrale partij hierover denkt.
Mooi dat je trots op je mede-asowielrenners bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom ook anders, blijkbaar kan een bejaarde wielrenner 3 mensen in een auto het ziekenhuis in meppen, wat heb je dan hulp van internethelden nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |