vanwaar die frustratie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef Executioner het volgende:
Elke keer als ik dit soort topics lees krijg ik toch zo'n enorm verlangen om een hele dikke Amerikaanse diesel truck te kopen om daar dit soort geintjes bij wielrenners mee uit te halen:
Dit moet toch echt zo'n geweldig bevredigend gevoel geven
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.quote:
het ei, ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:03 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Wat was er eerst, de kip of het ei?
oh ik wist niet dat ze meededen aan een race?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Executioner het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.
okay, nu in het echte leven jezelf zo stoer voor doen en het probleem is snel opgelostquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee dat accepteer ik niet, want automobilisten zijn geen groep die altijd en overal overlast veroorzaken. En ja, ik doe dat echt met die ruitenwisservloeistof, want gewoon fietsen waar je hoort is voor jullie soort mensen kennelijk geen normale manier van leven.
En "even inschikken en er was niets aan de hand" Nogmaals, dat bepaal jij niet. Je hoort daar niet, simpel.
ik lees het wel op de frontpage danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat fietsen in een strak pakje waarin je met je blote apenballen inzit dat je dat trainen noemt?Schei toch uit man, dwaas. De eerste de beste recreant die mij vandaag in de weg rijd, die rijd ik dood
Mij dom noemen heeft niets te maken met het feit dat je jezelf wel een eind in de rondte kan lullen maar daar niets mee opschiet.quote:
dat doe ik dan ook. Evengoed rij ik soms door rood. Als er geen auto aankomt etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Executioner het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mensen die denken dat de weg alleen van hun is en alles en iedereen maar voor ze moet wijken... Als je wilt racen, prima maar doe dat dan op een afgesloten circuit zodat je er verder niemand mee lastig valt, dat moet je als automobilist tenslotte ook als je in NL hard wilt rijden.
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook. Evengoed rij ik soms door rood. Als er geen auto aankomt etc.
Ik vind het vooral grappig dat wielrenner massaal afgezeken worden terwijl automobilisten minstens zoveel fouten maken in het verkeer.
stel nog eens een domme vraag danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Mij dom noemen heeft niets te maken met het feit dat je jezelf wel een eind in de rondte kan lullen maar daar niets mee opschiet.
watquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.
Niemand gaat lekker op zijn racefiets boodschappen doen. De meeste automobilisten rijden tenminste om een goede reden auto, dan wordt een foutje makkelijker getolereerd.
Auto's dienen een functie in de maatschappij. Racefietsen niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat
fietsers zijn niet verantwoordelijk voor 660 doden per jaar, nu jij weer
kinderen doodrijden is hun functie ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's dienen een functie in de maatschappij. Racefietsen niet.
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Auto's zijn tenminste nog een normaal en handig vervoersmiddel. Racefietsen niet, daarom wordt het minder geaccepteerd.
Niemand gaat lekker op zijn racefiets boodschappen doen. De meeste automobilisten rijden tenminste om een goede reden auto, dan wordt een foutje makkelijker getolereerd.
Ja dat is echt wat ik zeg jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kinderen doodrijden is hun functie ja?
Ik ga ook op mijn fiets naar mijn werk. Betekend nog niet dat ik als een malloot met 40 kilometer per uur over het fietspad moet racen zoals al die 'recreanten' doen. Fietsen naar je werk kan ook prima op een normale fiets met een normale snelheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.
Boodschappen doen doe ik er niet mee nee
boodschappen doe ik op een ex jaren 70 racefiets frame, nu ss met flatbar; ik ga harder dan 13km/u dus een racefietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik rij bijna elke dag op de fiets naar mijn werk. Daardoor minder file in de coentunnel. Met mij nog duizenden mensen.
Boodschappen doen doe ik er niet mee nee
Dat er slachtoffers door auto's vallen is natuurlijk spijtig. Maar auto's dienen een functie, zijn extreem handig om snel lange afstanden mee af te leggen en grote dingen mee te vervoeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, even checken of we het echt over hetzelfde hebben
enkel en alleen omdat je daar te dik voor bent, anders deed je dat ook welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ga ook op mijn fiets naar mijn werk. Betekend nog niet dat ik als een malloot met 40 kilometer per uur over het fietspad moet racen zoals al die 'recreanten' doen. Fietsen naar je werk kan ook prima op een normale fiets met een normale snelheid.
Nee dank je, geen zin om al mijn spieren weg te fietsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
enkel en alleen omdat je daar te dik voor bent, anders deed je dat ook wel
dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee dank je, geen zin om al mijn spieren weg te fietsen.
Dat jij zo'n vieze wielrennende ecto wilt zijn, daar kan ik ook niets aan doenquote:
klopt, je onmacht is wel aandoenelijk hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat jij zo'n vieze wielrennende ecto wilt zijn, daar kan ik ook niets aan doen
Ik ben atheïst, maar ik geloof dat jij Jezus nodig hebt in je leven mafklapperquote:
ga weg pedoaanbidderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben atheïst, maar ik geloof dat jij Jezus nodig hebt in je leven mafklapper
Dat mag, maar dan moet je niet vreemd opkijken als mensen nog meer hekel krijgen aan de wielrenners.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mag ik dan voortaan ook alle auto's bekrassen oid als ze iets verkeerds doen?
Deze frustratie heeft alles te maken met de daar uit voortkomende irritaties die '' jullie '' als recreanten achter laten! Tevens neuk ik meer dan jij je voor kan stellen maar dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom komt die frustatie vandaan? Niet geneukt?
Waarom voel je je zo aangesproken als wielrenners allemaal super toffe mensen zijn?quote:
doe niet zo labiel hobbelmeisje, dat zegt niemandquote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo aangesproken als wielrenners allemaal super toffe mensen zijn?
nee dit komt helemaal niet gefrustreerd overquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Deze frustratie heeft alles te maken met de daar uit voortkomende irritaties die '' jullie '' als recreanten achter laten! Tevens neuk ik meer dan jij je voor kan stellen maar dat geheel ter zijde.
Als weggebruiker van een fiets hoor jij op de daarvoor aangebrachte vlakken te rijden. Als weggebruiker van een racefiets geldt dit ook. Waarom denken al die mongooltjes dat ze het wel eens even voor het zeggen hebben op de weg zodra ze zo'n imbeciel pakje aantrekken? Als jij je niet kan gedragen op de openbare weg, moet je maar lekker op achteraf terreinen gaan rijden waar niemand last van je heeft. Als jij zo fanatiek bent dat je denkt dat je echt bij een wielercours bent betrokken, dan hoor je wat mij betreft opgenomen te worden in het Pieterbaancentrum of hoor je een spuitje te krijgen, kom nou!
Je bent het stereotype voorbeeld van de asociale wielrenner zoals jij je hier gedraagt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je mij treft, en je niet binnen 2 uur hoeft te stoppen
klopt, mijn halfords omafietsje is een echt racebeestquote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent het stereotype voorbeeld van de asociale wielrenner zoals jij je hier gedraagt.
Het gelijk van de anti-wielrenners heb je weer prachtig bewezen.
De enige die hier labiel doet ben jij Life. Ik snap werkelijk waar niet wat jouw probleem is, maar je bevestigt wel mijn vooroordelen over wielrenners in relatie tot ruiters... Jammer.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doe niet zo labiel hobbelmeisje, dat zegt niemand
oh wacht, dat was je domme vraag he?
nee hoor, alsof ik wielrenner benquote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
De enige die hier labiel doet ben jij Life. Ik snap werkelijk waar niet wat jouw probleem is, maar je bevestigt wel mijn vooroordelen over wielrenners in relatie tot ruiters... Jammer.
Dat laatstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Deze frustratie heeft alles te maken met de daar uit voortkomende irritaties die '' jullie '' als recreanten achter laten! Tevens neuk ik meer dan jij je voor kan stellen maar dat geheel ter zijde.
Als weggebruiker van een fiets hoor jij op de daarvoor aangebrachte vlakken te rijden. Als weggebruiker van een racefiets geldt dit ook. Waarom denken al die mongooltjes dat ze het wel eens even voor het zeggen hebben op de weg zodra ze zo'n imbeciel pakje aantrekken? Als jij je niet kan gedragen op de openbare weg, moet je maar lekker op achteraf terreinen gaan rijden waar niemand last van je heeft. Als jij zo fanatiek bent dat je denkt dat je echt bij een wielercours bent betrokken, dan hoor je wat mij betreft opgenomen te worden in het Pieterbaancentrum of hoor je een spuitje te krijgen, kom nou!
Oh sorry ik dacht dat je overtuigd recreant wielrenner was. En ik betwijfel of er echt veel mensen 'tegen' mij zijn, beetje raar om zoiets te zeggen op een forum. Ik denk dat jij de enige bent die een probleem met mij heeft, wil je graag uitleggen wat en waarom?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee hoor, alsof ik wielrenner benik moet gewoon lachen om je labiele gedrag waarbij iedereen tegen jou is
trok je die conclusie op basis van mijn post over mijn omafiets of was het gewoon een wens, zodat jij ook ergens kritiek op kon hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je overtuigd recreant wielrenner was. En ik betwijfel of er echt veel mensen 'tegen' mij zijn, beetje raar om zoiets te zeggen op een forum. Ik denk dat jij de enige bent die een probleem met mij heeft, wil je graag uitleggen wat en waarom?
Ik heb niet al je posts gelezen hoor, zoals jij blijkbaar wel bij mij doet, maar ik vraag me gewoon af waarom je zo apart doet. Wat is de motivatie achter deze wens om je gal te spuwen?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
trok je die conclusie op basis van mijn post over mijn omafiets of was het gewoon een wens, zodat jij ook ergens kritiek op kon hebben?
reageer jij vaker op posts die je niet leest?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik heb niet al je posts gelezen hoor, zoals jij blijkbaar wel bij mij doet, maar ik vraag me gewoon af waarom je zo apart doet. Wat is de motivatie achter deze wens om je gal te spuwen?
Ik doelde natuurlijk op al je andere posts in dit topic, die ik niet uitgebreid er op na heb gelezen in de hoop iets te vinden waarmee ik je kan 'pakken'. Ik heb alleen de reacties gelezen waarin jij mij gequote hebt. Ben je nog in staat verder om een antwoord te geven op mijn vraag of blijf je gewoon flauw doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
reageer jij vaker op posts die je niet leest?
als je een redelijke vraag hebt, misschienquote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op al je andere posts in dit topic, die ik niet uitgebreid er op na heb gelezen in de hoop iets te vinden waarmee ik je kan 'pakken'. Ik heb alleen de reacties gelezen waarin jij mij gequote hebt. Ben je nog in staat verder om een antwoord te geven op mijn vraag of blijf je gewoon flauw doen?
Als weggebruiker van een fiets hoor je ook de verkeersregels toe te passen, met name het voorrang geven van verkeer van rechts. Als de gemiddelde fietser iets niet doet is het wel voorrang geven. Nee, we fietsen gewoon lekker door...oogkleppen op....Het zij zo, maar dan ook niet zeiken als een wielrenner een keer niet kan stoppen of uitwijken en je van je fiets rijdt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef JenHermes het volgende:
Ik vraag mij af waarom je zo apart doet. Is er iets aan de hand in je thuissituatie of op je werk/studie? Of zit je gewoon niet lekker in je vel?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je een redelijke vraag hebt, misschien
als jij niet leest, waarom zou ik reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |