https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VOOT slaat op...?
RZR slaat op...?
Oja, ik heb het vermoeden dat er een groot Twitteraccount hier meeleest na dat pumpbotverhaal
Met andere woorden: Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:48 schreef DaMart het volgende:
Vaag idee 1.578.848.039 voor de FOK!-coin?
Maak je geen zorgen!quote:
Er is al vaker geprobeerd een coin op te zetten, nooit van de grond genomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen!
In het vorige topic heb ik aangegeven hoe makkelijk het is om een coin op te zetten en te hypen.
Kennelijk interessant genoeg als topictitel
Ik ga helemaal niks opzetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is al vaker geprobeerd een coin op te zetten, nooit van de grond genomen.
Maar als jij het wel voor elkaar te krijgen, ga je gang
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:15 schreef edraket31 het volgende:
Katje, speciaal voor jou: BC to tha moon!!!
http://www.reddit.com/r/b(...)kcoin_lunar_landing/
Gisteren was niks, had net zo goed plat kunnen blijven. Zie ook het volumeverschil tussen de pump en de dump.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:18 schreef smiths het volgende:
Wat zijn de gedachtes wat betreft de koers van RZR, eind van de week weer een pump of was gisteren 'de grote' announcement?
Joh, je zat hier gisteren bijna te hyperventileren!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was niks, had net zo goed plat kunnen blijven. Zie ook het volumeverschil tussen de pump en de dump.
Omhoog is omhoog, of er nou wat achter zit of niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Joh, je zat hier gisteren bijna te hyperventileren!
Roisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:43 schreef roislecxe het volgende:
Fontas
* roislecxe doet ook maar weer eens een loze bijdrage.
Hoiquote:
Het ging me niet eens zozeer over IE maar jouw verdedigen van hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:36 schreef litecoin het volgende:
Edraket heb gelezen wat je zei over IE.
Kan me voorstellen wat je bedoelt.
Wat vind jij eigenlijk van @NinjaTrader Fontas?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga niet veel meer posten hier vanaf komende week. Kga weer werken overdag.
Werken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:43 schreef roislecxe het volgende:
Fontas
* roislecxe doet ook maar weer eens een loze bijdrage.
Ik denk dat Fontas niet ernaast nog moet werken voor zijn centenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi![]()
Werken
Ik ook niet, maar alleen m'n vriendin altijd maar laten werken is ook zo wat hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Fontas niet ernaast nog moet werken voor zijn centen
Mijn vakantie gaat niet eens doorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat hier dan wel heel stil worden, ik ga op vakantie met een beperkte hoeveelheid MBs die ik ook niet van plan ben enorm veel te gebruiken
Ik ga twee kerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn vakantie gaat niet eens door![]()
Maar goed, een inkomen van 2 kanten is wel ineens een verdubbeling. Ook wel mooi
Heb je toch mooi weer een +100%quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn vakantie gaat niet eens door![]()
Maar goed, een inkomen van 2 kanten is wel ineens een verdubbeling. Ook wel mooi
Tja jammer maar ja. Ik heb lang genoeg vakantie gehad zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb je toch mooi weer een +100%
Oh, balen van je vakantie![]()
Nah, ben van de lente al een keer 3 dagen weggeweest, van de zomer straks nog een weekendje ofzo en misschien eind van het jaar nog iets verzinnen. Dat compenseert wel weer.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:32 schreef Zamorak het volgende:
Wat te doen als je tijd over hebt...
[ afbeelding ]
dan maar lazy tooltjes maken
Android heb ik me nog niet zo in verdiept, iOS wel een beetje. Maar ik wil best wel helpen hoorquote:
Java wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Android heb ik me nog niet zo in verdiept, iOS wel een beetje. Maar ik wil best wel helpen hoor
Dan hoor je het wel wanneer ik je nodig heb, kan nu niet zo snel iets bedenkenquote:
Je moest eens weten hoe erg ik ging ragen als BC door de 30 schoot nadat ik uitstaptequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:15 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben goed in te vroeg kopen als een dip aanstaande is met RZR
Ik ben goed in te vroeg verkopen als een uptrend gaande is met VOOT![]()
Misschien kun je hier eens naar kijken? http://price.allcoin.com/quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:55 schreef Zamorak het volgende:
Voor degene die interesse heeft. Een mini-ticker die de huidige koersen van Bittrex trekt. Je kan zelf currencies toevoegen en verwijderen (deze worden ook opgeslagen). Ben er vandaag pas mee begonnen, dus er zitten vast wel wat bugs in!De prijs wordt groen/rood nadat hij er een nieuwe prijs binnen is gekomen (dus in het begin zijn ze neutraal).
http://bit.vand.am/
Jij werkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi![]()
Werken
Topquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij werken
Ik heb besloten dat ik voorlopig wel klaar ben met werken dus ik neem je plekje op de bank wel over.
Heb zelf een sell order geplaatst op 1550 satoshiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Kom op, VOOT, nog maar 300 satoshi te gaan om mij zonder verlies uit te laten stappen.
Als iemand even voor 10 BTC koopt, welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Heb zelf een sell order geplaatst op 1550 satoshidan vind ik het wel mooi geweest
denk je dat hij die +300 sato makkelijk gaat halen?
Ed: print hem uit, hang hem boven je bed. IE heeft op een tweet van jou gereageerdtwitter:lonicExpert twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 20:26:53@EdRaket31 @altcoinUK Brotato, I sold out of #VOOT long ago bahaha I'm only in the top 10 alot coins, all these shitcoins are failing NOW reageer retweet
Zegt ook niet veel goeds over VOOT... maarja IE hé.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
Ed: print hem uit, hang hem boven je bed. IE heeft op een tweet van jou gereageerdtwitter:lonicExpert twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 20:26:53@EdRaket31 @altcoinUK Brotato, I sold out of #VOOT long ago bahaha I'm only in the top 10 alot coins, all these shitcoins are failing NOW reageer retweet
![]()
![]()
Nope.. hetzelfde verloop zag je ook bij BC/XLB. Die gingen hard omhoog tot IE met veel bombarie afscheid nam, al dan niet gedwongenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Zegt ook niet veel goeds over VOOT... maarja IE hé.
Ben bang van wel... als IE en zijn lemmings ervan af zijn wordt het lastig denk ik. Maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
Oké, dus ik kan nu maar beter mijn verlies nemen met VOOT voordat het nog erger wordt?.
Kijk nog eens goed....is een fake accountquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed....is een fake account
Ionic Expert it is....
In het burnercoin topic is er iemand die zegt "broke" te zijn en hem wil opzoeken
Mijn glazen bol ligt in de glasbak, dus ik heb geen idee. Laatste drie dagen jumpt ie enkel omhoog, hoog Voot, kijk omhoog Voot, want daarboven lacht de maanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
Oké, dus ik kan nu maar beter mijn verlies nemen met VOOT voordat het nog erger wordt?.
Nu niks meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ben bang van wel... als IE en zijn lemmings ervan af zijn wordt het lastig denk ik. Maar je weet maar nooit
hoeveel VOOT heb je als ik vragen mag?
Damn.. stom brein dat aan een paar letters genoeg heeft om een woord te lezen waardoor 1 letter verschil geen klap uitmaaktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed....is een fake account
Ionic Expert it is....
In het burnercoin topic is er iemand die zegt "broke" te zijn en hem wil opzoeken
En zoals het hoort: sell on the news...twitter:AegisCoin twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:04:55BlackCoin PoS 2.0 to be integrated into AGS! https://t.co/1x11OVHzdC #Aegis #BTC reageer retweet
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij een of andere studie ging doen in Eindhoven?
Ik zou ook gelijk dumpen op dit nieuwsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef DaMart het volgende:
En zoals het hoort: sell on the news...twitter:AegisCoin twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:04:55BlackCoin PoS 2.0 to be integrated into AGS! https://t.co/1x11OVHzdC #Aegis #BTC reageer retweet
.
Waarom heb ik nu het voorgevoel dat IE dadelijk opduikt als de nieuwe community manager?quote:Architectcoin Community Manager and full time PR/Promoter: 4 BTC per Month
The community manager must commit to one month of service and run promotional events and social media sites to generate growth of ARCH.
This is considered a full time and permanent position and will be rewarded further for superior work, efficiency, and value per coin rises.
BTC will be paid at the rate of 1 BTC every friday each week until trust is gained. Prefer candidates that desire at least 2 months or more of
employment, must be a “Full, Senior, or Hero member of bitcointalk” in order to apply.
Applications will be taken in our thread publicly then taken to PM for a short interview.
Please have previous work on coins/marketing/PR ready for our evaluation. Must be professional at all times with the public
and be available to act as a mediator for any inter-community disputes. Must write in English proficiently, multi-lingual is a huge plus.
Toen las ik ditquote:Architect Market Guru and certified Whale:
Goed.. ik weet genoegquote:Hello IcebergCoin dev!! good to see you releasing a new coin!
Ik, ik, ik!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wie heeft er nog vertrouwen in RZR?
Hij is nu op IRC van alles aan het uitleggentwitter:BryceWeiner twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:03:43Altcoin ATM development update: modifications half-way complete. @TheRazorCoin @FrankoCurrency reageer retweet
Op het niveau waar ik nu gekocht heb zeker wel. Toen mijn positie @203/230k nog open stond nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Oei, ff snel me chat logs erover lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik, ik, ik!!!!Hij is nu op IRC van alles aan het uitleggentwitter:BryceWeiner twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:03:43Altcoin ATM development update: modifications half-way complete. @TheRazorCoin @FrankoCurrency reageer retweet
Nu ben ik blij dat ik op 1500 verkocht hebquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Zamorak het volgende:
Enn URO/VOOT/RZR droppen alleen maar meer... zit wel wat te verliezen nu.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ben ik blij dat ik op 1500 verkocht heb.
Gek genoeg dacht ik al dat die dump van jou was toen ik t volume zagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef litecoin het volgende:
Ik heb net VOOT weggedaan tussen 1460 en 1295. Stonden behoorlijk wat buy orders om het op te vangen.
Nu aalleen invested in Minerals tussen 2900 en 3000, en de rest in BTC.
Nog eentje dan:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Tweettags enzulksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nog eentje dan:twitter:BryceWeiner twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 22:26:25I think we are about 24 hours away from changing the world. @TheRazorCoin @FrankoCurrency @SkyhookBTC #bitcoin #cryptomarket #altcoins reageer retweet
Ach tuurlijk, onze natte poes zal iemand met 18.000 tweets en 6000 volgers nog wel iets kunnen uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, onze natte poes zal iemand met 18.000 tweets en 6000 volgers nog wel iets kunnen uitleggen
Owwww, dat soort tags.......zeg dat dan gewoon!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tweettags om die post gedaan zodat het ook leesbaar is zonder op die link te klikken...
Werkt ook niet op de mobiele layout, dan krijg je dit soort dingen:quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Owwww, dat soort tags.......zeg dat dan gewoon!
Daarnaast: géén idee , hoe ik dat in Chrome op een iPad voor elkaar krijg....
Dat is de inruilwaarde van RZR naar BTC dus voor 1 rzr betaal je dan 69000 (69k) satoshi. 1 BTC = 100m satoshi = 100.000k satoshi = 100.000.000 satoshiquote:Op woensdag 16 juli 2014 04:27 schreef LompeWorst het volgende:
Klopt het dat alle koersen bepaald zijn relatief aan bitcoin, toch?
Bijv: LAST0.00052601 BTC
1 Razor is dus ^ bitcoin.
Wat bedoelen jullie dan met 69k, 72k etcetc?
Jij dus.... ineen floepte net de diff xdubbele ofzo... :pquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:08 schreef edraket31 het volgende:
Zooooo, even een groot rig gehuurd en vandaag de bonusblocks oppikken bij FRAC
Eens kijken of we een leuk aantal kunnen scoren voordat we gaan pumpen
blockreward is 40 ipv 10 gisterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
edit; van 80 naar 340. Dus het maakt niet meer uit of je nu mined of gisteren. Je krijgt evenveel.
Ben benieuwd wat het met de prijs doet, er komen vandaag 57560 FRAC vrij . Dat is met de huidige koers "slechts" 8BTC. Dus de prijs móet omhoog gaan want 8 btc is te weinig om rig opbrengsten terug te kunnen verdienen..
Ik ben nog wat aan het sprokkelen op 14.6kquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:50 schreef roislecxe het volgende:
Laat die Frac maar mooi naar de maan gaan komende dagen. Heb er inmiddels zat bijgekocht voor 12.5k.
Ik had toen een order gezet die er in 66 etappes doorging ofzo. Steeds blokjes van 5 tot 50 Frac. Schoot niet echt opquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het sprokkelen op 14.6k.
Bij mij zijn die blokjes wat kleiner... variërend van 0.1 tot 44 FRACquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had toen een order gezet die er in 66 etappes doorging ofzo. Steeds blokjes van 5 tot 50 Frac. Schoot niet echt op
Het scheelt dat daar geen 1satoshikwallen rondhuppelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij zijn die blokjes wat kleiner... variërend van 0.1 tot 44 FRAC.
Als mijn order er straks door is, kan ik zonder verlies uitstappen op 26,5k in plaats van 59kquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het scheelt dat daar geen 1satoshikwallen rondhuppelen
Bij mij toen iig niet. Mijn order heeft er dik 2 uur over gedaan m erdoor te komen. Heel de tijd bovenaan.
Ik eh... kweetnietquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mijn order er straks door is, kan ik zonder verlies uitstappen op 26,5k in plaats van 59k.
Ik heb straks 109 FRAC gekocht voor iets meer dan de helft van het bedrag waarvoor ik mijn overige 39 FRAC kochtquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik eh... kweetnietEven rekenen.
Op 21000 al![]()
De 548 Frac die ik kocht een paar dagen terug waren nagenoeg even duur als de 100 Frac 3 weken terug![]()
Toch fijn dat we rond de 60k gekocht hebben hequote:Op woensdag 16 juli 2014 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb straks 109 FRAC gekocht voor iets meer dan de helft van het bedrag waarvoor ik mijn overige 39 FRAC kocht.
Ik ben straks al blij met 30kquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch fijn dat we rond de 60k gekocht hebben he
Alsie dat ooit nog durft te halen ben ik wel blij trouwens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben straks al blij met 30k.
Maar hoe dan ook: alles boven de 15k beperkt mijn verlies al.
Vannacht gedumpt:quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:36 schreef DaMart het volgende:
Ik zie dat ik mijn WKC ook kwijt ben met 71% verlies. Dan wordt dat verlies in ieder geval niet groter, want veel vertrouwen heb ik niet meer in Fapcoin.
Ow niet gezienquote:
Dan heb je RZR nog niet gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:34 schreef Zamorak het volgende:
moggeHad stiekem gehoopt dat VOOP zou moonen vannacht
maar nee
RZRquote:
Ik zet mijn sell op 80k denkquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die moon op 30k staat, vind ik het prima, want daar staat mijn sell ook.
Ik heb geleerd realistisch te blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zet mijn sell op 80k denk![]()
En Rzr sell op 400k.
Wkc op 70k
Alles to the moon
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geleerd realistisch te blijven.
Voor FRAC is maar 1,8 BTC nodig om naar de 30k te komen trouwensquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik heb al zoveel coins zoveel te vroeg verkocht.
Nou zag ik van de week toevallig Bluecoin weer helemaal naar de maan zijn gegaan terwijl ik er 400.000 had gekocht op 17 satoshi. Als ik die had gehold en weggedaan dik boven de 100 was het meer de moeite dan toen ik ze zoals nu op 23 wegdeed.
Daarom heb ik ook nog geen sell staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor FRAC is maar 1,8 BTC nodig om naar de 30k te komen trouwens.
Ik ben ff aan het kijken waar ik een paar Rzr koop om mee te spelen op Bittrexquote:
Je mag mijn RZR wel kopen voor 100k per stukquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het kijken waar ik een paar Rzr koop om mee te spelen op Bittrex
Nog wat in de aanbieding?
Wel op het goede moment kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zitten ze daar weer boven dan? Van de week zaten ze al rond de 900.
Okaytwitter:jebus911 twitterde op woensdag 16-07-2014 om 04:09:02Ok guys, I think the decision has been made, Cashtags instead of Hashtags for crypto. IE $Rzr $Sync $Zet reageer retweet
RZRquote:
Na de vorige faal ga ik zo hoog mogelijk verkopen nu, bij BC bedacht ik me dat te laat, nu wel ik op tijd verkopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
RZR
Die heb ik alleen maar om lekker hoofdschuddend naar te kunnen kijken
Kheb niet eens een sell staan ofzo. Kijk zo 1 of 2 x per dag of het nog rond de 50 a 60 staat, en das altijd het gevalquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de vorige faal ga ik zo hoog mogelijk verkopen nu, bij BC bedacht ik me dat te laat, nu wel ik op tijd verkopen
RDD, die heb ik voor het laatst getrade op Coinmarket.io. Lang geleden alweer...quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef Munt-Hunt het volgende:
https://twitter.com/ReddcoinRewards/status/489395663663144960
M'n FRACbuy op 13051 die in meer dan 50 etappes erdoor ging was het toch wel waardquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de vorige faal ga ik zo hoog mogelijk verkopen nu, bij BC bedacht ik me dat te laat, nu wel ik op tijd verkopen
Iemand had dikke vingers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Je moest eens weten hoe mijn gezicht eruit zag toen ik mijn mobiel pakte en de ticker van VRC zag Mijntpal)
Ter info: hij stond op 110000.
Oja daar was wat mee...quote:
Ik heb daar ook niks meer, tabblad vervangen door Bittrex. Toch staat de ticker van mijn mobiel nog op Mintpal. Te lui om te vervangenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja daar was wat mee...
Heb niks meer op Mintpal, heb het ook niet meer openstaan
En VRC heb ik toch maar 1x gehad en das alweer lang geleden.
Oja mijne ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niks meer, tabblad vervangen door Bittrex. Toch staat de ticker van mijn mobiel nog op Mintpal. Te lui om te vervangen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
Heb jij die warmte voor komende week besteld Katje?
Haal het maar weer weg, 30+ hoeft van mij echt niet. 25+ is eigenlijk al te warm
Goed moment om op vakantie te gaan. Mij leek het wel een goed idee om de vakantie te cancelen en die week beginnen met werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga op vakantie naar het verre BelgenLimboland, aan een meer. Zou het zeer waarderen
Mooi koopmomentje voor RZR trouwens, ik zie schokkende gelijkenissen ten opzichte van de vorige pump...
Ik heb mijn tweede vakantieweek gecanceld, aangezien ik eerst uit ging van twee weken vakantie. Toen ik hoorde van het mooie weer en het feit dat er op werk een gigantisch tekort aan mensen is die week toch maar die week verzet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed moment om op vakantie te gaan. Mij leek het wel een goed idee om de vakantie te cancelen en die week beginnen met werken
Wanneer ga je weg dan nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede vakantieweek gecanceld, aangezien ik eerst uit ging van twee weken vakantie. Toen ik hoorde van het mooie weer en het feit dat er op werk een gigantisch tekort aan mensen is die week toch maar die week verzet.
Timing hoor. Heel de week prachtig weer.quote:
Jep. Heel het topic rust op onze schoudersquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Timing hoor. Heel de week prachtig weer.
Zou dit topic die week doodgaan? Ik moet 51uur werken die week, lekker startertje![]()
Denk dat ik hartstikke kapot ben dan, niks meer gewend
Kwestie van tijd tot we worden verbannen van AEX naar ONZquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Heel het topic rust op onze schouders
Spatadercoinquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
Kut... SPATA werd gedumpt door FUD... zette telkens lage buy orders, maar die werden weer overboden... anders had ik heel snel een x10 gehad.
FOK!Coin...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Spatadercoin
Het wordt steeds gekker.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Spatadercoin
Het wordt steeds gekker.
Ik heb er een paar min geleden een buyorder gezet natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
O jippie, nu is SPATA disabled op Bittrex... dat zal dus wel een -100% worden voor me.
Gerucht: meer Spartacuscoins op Bittrex momenteel dan er maximaal zouden moeten zijn.
Ik heb ook nog een buy order op 150 staanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er een paar min geleden een buyorder gezet natuurlijk
Wordt die order niet gecanceld ofzo...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een buy order op 150 staan.
Maar goed, DYOR pakte dit keer niet goed uit voor mij... ik zag het best als een mogelijke x2 binnenkort...
Misschien moet ik eigenlijk ook gewoon maar alle coins dumpen die ik nu heb op Bittrex en de BTC naar mijn wallet halen, nu ik nog iets meer heb dan mijn inleg.
Niet als de markt bevroren is. Maar er zouden 5 miljoen verborgen coins in het eerste blok zitten, lees ik op Twitterquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wordt die order niet gecanceld ofzo...
Mijn VRC order werd gecanceld...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als de markt bevroren is. Maar er zouden 5 miljoen verborgen coins in het eerste blok zitten, lees ik op Twitter.
Eerste order (op Frac na begin van de week) die ik sinds lange tijd plaats, hop binnen 10 minuten weer een scam. Altijd lachen. Ben de coins een beetje beu.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als de markt bevroren is. Maar er zouden 5 miljoen verborgen coins in het eerste blok zitten, lees ik op Twitter.
Mijn idee. Of walvissen drukken de prijs, of er is FUD of het is echt scam...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerste order (op Frac na begin van de week) die ik sinds lange tijd plaats, hop binnen 10 minuten weer een scam. Altijd lachen. Ben de coins een beetje beu.
Echt he...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef DaMart het volgende:
En een coin als Bitcoindark liet ik van de week dan weer lopen toen hij rond de 10k stond... nu 56k.
Als ik nu alles inwissel heb ik 0,139 BTC... begon met 0,120 en stond eind vorige maand nog rond de 0,18....quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt he...
Heb 0.51btc op Trex staan als ik nu alle coins inwissel. In mn wallet zit 1.35. Das toch bijna 2 btc samen. Misschien moet ik dat maar gewoon es doen.
Ouch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu alles inwissel heb ik 0,139 BTC... begon met 0,120 en stond eind vorige maand nog rond de 0,18....
Ik ga morgen ook een beslissing maken. Misschien laat ik wel gewoon 0.1 staan ofzo... kan iemand me toch nog lekker scammen voor een paar dollar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, eerst slapen, morgen zie ik wel wat ik met die altcoins ga doen.
Ik heb nu voor alle altcoins in ieder geval een sell order staan waarmee ik quitte speel of lichte winst pak. Hopelijk pieken er wat coins vannachtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook een beslissing maken. Misschien laat ik wel gewoon 0.1 staan ofzo... kan iemand me toch nog lekker scammen voor een paar dollar.
True. ik heb ook bij de meeste wel een order staan, alleen Frac en Rzr niet. Maar ik zie WKC niet ineens wat gaan doen bijvquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu voor alle altcoins in ieder geval een sell order staan waarmee ik quitte speel of lichte winst pak. Hopelijk pieken er wat coins vannacht.
Verraderquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook een beslissing maken. Misschien laat ik wel gewoon 0.1 staan ofzo... kan iemand me toch nog lekker scammen voor een paar dollar.
En ik kan hier blijven meedoen offc
80k satoshi per RZR en we hebben een deal.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef LompeWorst het volgende:
Grrr
Iemand een klein starters hoopje RZR in de aanbieding? Wil een keer proberen
Met 80k satoshi al winst draaienquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
80k satoshi per RZR en we hebben een deal.
79k dan, lager ga ik nietquote:
Die 72 is wel netjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
79k dan, lager ga ik niet
1k lager gekomen omdat ik op 72k verkocht (droomsell) en op 69k weer opnieuw kocht omdat er gewoon 0 orders waren tot 75k
Ik kocht de laatste orders van onder de 74k op, dan ga je er toch wel vanuit dat er weer een stijging komt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die 72 is wel netjes
Jammer van de te snelle terugkoop...
True.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kocht de laatste orders van onder de 74k op, dan ga je er toch wel vanuit dat er weer een stijging komt?
En toen:quote:Op maandag 14 juli 2014 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Verkocht op 71200, had niet gerekend op die gigantische groene kaars
De nachtmerrie van elke traderquote:Op maandag 14 juli 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Denk je even iets goed te doen door alle orders van 69000 tot 70000 op te kopen zodat de route naar 72k helemaal vrij is, komt er weer iemand met een wall opzetten, natuurlijk
Ritmes zijn overratedquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
Ik moet ook gaan. Ik MOET echt wat ritme kweken voor komende week![]()
Maar als je normaal tussen 3 en 4 naar bed gaat, en rond een uur of 10/11 eruit, en je doet dat al meer dan een jaar, dan wordt een week lang opstaan rond kwart over 7 wel een helquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ritmes zijn overrated
Ik werd vandaag een uur vroeger wakker dan gisteren terwijl ik een half uur later naar bed ging
Je hebt jarenlang een slaaptekort opgebouwd?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar als je normaal tussen 3 en 4 naar bed gaat, en rond een uur of 10/11 eruit, en je doet dat al meer dan een jaar, dan wordt een week lang opstaan rond kwart over 7 wel een hel
Hoezo? Uurtje of 6 a 7 is wel genoeg als je overdag niks uitvoertquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt jarenlang een slaaptekort opgebouwd?
Nee ik zeg het fout, per trade gun je hen 0.02 Razor?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef LompeWorst het volgende:
Maar per razor die je trade, lever je 0.02 in aan Bitt?
Nee, je betaalt 0,25% fee over je totaalorder in btc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Nee ik zeg het fout, per trade gun je hen 0.02 Razor?
Stiekem wel jammer eigenlijk, want anders was die order nog even x4 gegaan nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
hee mn buyorder voor die spatadercoin is gecanceld. Mooi.
Solar staat nu op +130%quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef roislecxe het volgende:
Nog maar wat Solar bijgekocht voor de uberlonge hold.
Fijne vakantie terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 06:07 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb een sell op RZR gezet en ik zie het wel bij thuiskomst wat ermee gebeurd is.Fijne zomervakantie
-7% zie ikquote:
Frac is al nagenoeg x2 gegaan he... van 12 naar 23k... Hopelijk was dat niet DE stijging.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:17 schreef DaMart het volgende:
Hm... nog 0,004 BTC en de waarde van mijn portefeuille is lager dan mijn inleg. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat FRAC, ENRG, RZR, MIN en XST binnenkort niet een keertje x2 doen.
PoW is nog niet voorbij he... een keertje naar 30k mag van mij ook wel. Dan speel ik nog quitte. En RZR nog een keer naar 80k... als die 2 dat doen, dan blijf ik boven mijn inleg en maakt het me niet uit wat de rest doetquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Frac is al nagenoeg x2 gegaan he... van 12 naar 23k... Hopelijk was dat niet DE stijging.
True, op 21k speel ik quitte nou. Bij RZR wordt het moeilijker, das pas bij iets meer dan 90k quitte en richting de 100 voor wat winst... Daar moet echt een 100%je overheen wil ik eruit stappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
PoW is nog niet voorbij he... een keertje naar 30k mag van mij ook wel. Dan speel ik nog quitte. En RZR nog een keer naar 80k... als die 2 dat doen, dan blijf ik boven mijn inleg en maakt het me niet uit wat de rest doet.
En POW is ook nog lang niet voorbij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
PoW is nog niet voorbij he... een keertje naar 30k mag van mij ook wel.
Ik heb de laatste paar dagen weinig de tijd om coins in de gaten te houden. Ik bezit nog MIN, RZR en FRAC.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En POW is ook nog lang niet voorbij.
We zitten nu aan de laatste 70 blokken met bonus reward (40)
Straks gaat de reward naar 1 frac per blok, 221 dagen
De stijging gisteren was prettig ivm dumpende miners, die blijven nog wel een paar uur doorkomen.
Daarna kijken waar t staat en pompen die handel.
De daling van 199 naar 151 zojuist, ging met een volume van maar liefst 0.02 btc
Lastig om te zeggen, ik heb MIN en RZR ook nog puur omdat ik het vertik om ze nu te verkopen. De vorige coins die ik in vergelijkbare situaties verkocht waren VRC en CRYPT, die een paar dagen later omhoog stoomden (resp. x5 en x10).quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:17 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen weinig de tijd om coins in de gaten te houden. Ik bezit nog MIN, RZR en FRAC.
Verwacht jij op korte termijn nog iets van MIN (of RZR)?
Kan niet meer lang duren neem ik aan?twitter:BryceWeiner twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 22:26:25I think we are about 24 hours away from changing the world. @TheRazorCoin @FrankoCurrency @SkyhookBTC #bitcoin #cryptomarket #altcoins reageer retweet
Oplettten jonguh....it already happenedquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet meer lang duren neem ik aan?twitter:BryceWeiner twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 22:26:25I think we are about 24 hours away from changing the world. @TheRazorCoin @FrankoCurrency @SkyhookBTC #bitcoin #cryptomarket #altcoins reageer retweet
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:13 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oplettten jonguh....it already happened
Changing naar nog dieper in de 40ersquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:13 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oplettten jonguh....it already happened
Ik geef RZR nog een weekje, daarna is het game over net zoals BC na de release van Black Haloquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Changing naar nog dieper in de 40ers
Niks aangetikt vannacht hequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vandaag maar gewoon even niet meer inloggen op Bittrex. Sellorders staan en ik zie morgen of zo wel hoeveel ik dan lager sta dan mijn inleg.
Ik heb standaard bitcoinwisdom op RZR openstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vandaag maar gewoon even niet meer inloggen op Bittrex. Sellorders staan en ik zie morgen of zo wel hoeveel ik dan lager sta dan mijn inleg.
Nee en het is alleen maar verder gedaald. Een deel van mij wil eigenlijk alles nu dumpen om verlies op mijn inleg te voorkomen, maar een ander deel vindt dat het wel genoeg gedaald is allemaal en alleen nog omhoog kanquote:
Zogauw je sellt gaat alles moon. Zul je altijd zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
Alhoewel... nog maar 0,123... inleg was 0,12... misschien is het toch tijd om erger te gaan voorkomen.
welke coins zit je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
Alhoewel... nog maar 0,123... inleg was 0,12... misschien is het toch tijd om erger te gaan voorkomen.
Ik wacht nog even... verkoop pas als totale waarde 0,121 is... en ik hoop gewoon dat de volgende coins de komende dagen omhoog gaan:quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zogauw je sellt gaat alles moon. Zul je altijd zien
Deze dus, post kruiste die van jouquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog even... verkoop pas als totale waarde 0,121 is... en ik hoop gewoon dat de volgende coins de komende dagen omhoog gaan:
ENRG naar 250
RZR naar 80k
MIN naar 3500
XST naar 1250
FRAC naar 30k
In mijn optiek zit je verkeerd te kijken.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog even... verkoop pas als totale waarde 0,121 is... en ik hoop gewoon dat de volgende coins de komende dagen omhoog gaan:
ENRG naar 250
RZR naar 80k
MIN naar 3500
XST naar 1250
FRAC naar 30k
Te hoog gekocht klopt wel, al zaten ze op de momenten waarop ik die coins kocht, meestal gewoon in een flinke dip. De bodem daarvan lag alleen een stuk lager dan ik verwachtte. Break-even voor RZR en FRAC lag ook hoger voor me, maar heb ik juist door de lage koersen van enkele dagen geleden wat kunnen compenseren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In mijn optiek zit je verkeerd te kijken.....
Je gaat uit van een bepaalde waarde die een coin moet halen voor jou.
Je moet echter gaan kijken wat er realistisch is en op basis daarvan beslissen.
Ik ga je niet zeggen wat je moet doen, maar puur mijn gedachten:
ENRG: lange adem met potentieel, gaat op korte termijn niet veel gebeuren lijkt me
RZR: te hoog gekocht, maar zal niet veel verder zakken. 80k is 2x knipperen met je ogen
MIN: te hoog gekocht, maar zal zolang echte grote ontwikkelingen uitblijven rond de 30-35 blijven hangen. Nu even wat nervositeit door de acties rond LOL-coin. Potentie om te exploderen op termijn
XST: geen idee
FRAC: te hoog gekocht, maar zal eiglk alleen maar kunnen stijgen. 30k is zo gepiept
Ik heb er 100 gekocht op 63k en 548 op 13kquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:57 schreef Zamorak het volgende:
Wat is een goede instapprijs voor FRAC?
Die hele markt ligt nu op zijn gat omdat er 2k satoshi spread isquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er 100 gekocht op 63k en 548 op 13k
kan er op 21k met winst uit.
Frac zal niet extreem veel lager komen te liggen dan die nu is gok ik..
Die hele markt zit gewoon af te wachten tot de miners klaar zijn met dumpenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Die hele markt ligt nu op zijn gat omdat er 2k satoshi spread is
Je liet me even schrikkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
Onee wacht, moon is een groene kaars he? O nee dan is het vals alarm.
Je hebt wel gelijk, de maan staat voor ons nu net onder de horizonquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
Onee wacht, moon is een groene kaars he? O nee dan is het vals alarm.
Haha mooi gevonden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, de maan staat voor ons nu net onder de horizon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan bijna zeggen dat de maan er niks mee te maken lijkt te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... ten tijde van de 78k:
[ afbeelding ]
Ver onder de horizon.
Misschien in Australië welquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kan bijna zeggen dat de maan er niks mee te maken lijkt te hebben
De enige reden om te kijken toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:15 schreef roislecxe het volgende:
Precies op tijd de Tour opgezet, Ging er weer 1 lekker hard onderuit.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk alleen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen op drugsgebied.
Of die stiekem een paar kilometer heeft afgesnedenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Ik zit elk jaar te wachten tot er 1tje gepakt wordt die stiekem op een electrische fiets zit
Soms proberen ze datquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of die stiekem een paar kilometer heeft afgesneden.
Ongeveer 13 btc in Minerals. Gekocht tussen 2800 en 3000. Beetje omlaag nu...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Munt-Hunt het volgende:
Hoeveel BTC hebben jullie zo'n beetje uitstaan?
0,12quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Munt-Hunt het volgende:
0,22 in RZR (nu een heel klein beetje (echt een beetje maar hoor (echt geen leugens), helemaal niet bijna gehalveerd) minder) en 0,11 in de offline wallet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Munt-Hunt het volgende:
Aardig bedrag. En heb je dat allemaal bij elkaar gehandeld of gemind. Of zit er ook veel fiat geld in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef litecoin het volgende:
[..]
Ongeveer 13 btc in Minerals. Gekocht tussen 2800 en 3000. Beetje omlaag nu...
Wow... een buitenlands toestel die toevallig uit Schiphol is opgestegen en in het midden-oosten is neergehaaldquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:36 schreef roislecxe het volgende:
Extra nieuwsuitzending. Vliegtuig uit Adam neergestort. weernix.
Begonnen met 3k EUR november 2013.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Aardig bedrag. En heb je dat allemaal bij elkaar gehandeld of gemind. Of zit er ook veel fiat geld in?
Regulatie is niet zo`n gek idee....dat betekend de deur naar acceptatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef Nattekat het volgende:
http://www.businessinsider.com/nydfs-bitlicense-draft-2014-7
Oeps...
Toch doet bitcoin een mooi stijginkje
Neequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef µ het volgende:
[..]
Beetje pijnlijke opmerking, vind je niet?
Rzrquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef Nattekat het volgende:
RZR ging het toch over?![]()
![]()
Alltime low nu.
Mintpal trekt het omlaag. Kutexchangequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik maar een buyorder zet op 300 ofzo
Ow, het orderboek op Bittrex is nog wel gevuld, Mintpal is gewoon bijna leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |