SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
wie is Daf ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
De vader van Bolle en Daf hadden erin gemoeten.
daarom moest hij ook weg redactie wil minder mensen snachts aan het werk bezuinigingen LOLquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:35 schreef rico80 het volgende:
Geen Ron meer achter te laptop iedere avond. Blijft toch een soort van gat over nu.
Hij wordt al mattie genoemd ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:36 schreef Paco55 het volgende:
Sonny zal binnenkort wel in de hangmat slapen
Vriendin van Lau genaamd Daphnequote:
Vriendin van de vingerende bouwvakker. Volgens mij die er toen was met bezoekuur, met haar baby.quote:
hahahah een formule1 tattoooquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Lot wil een tattoo, geloof ik. Ze wil een Schumacher want dat is de beste. Schiffmacher misschien?
12 uur, Vader en moeder, rest weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek voor Isabella komt morgen, en wie ?
Ik dacht haar vader, moeder, vriendin Kim en en een nicht uit Duitsland ?
Vriendinnen Esmee en Joyce komen in ieder geval niet.
dacht rond 11 uur maar zal wel weer utopia tijd zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat het bezoek voor Isabella komt morgen, en wie ?
Ik dacht haar vader, moeder, vriendin Kim en en een nicht uit Duitsland ?
Vriendinnen Esmee en Joyce komen in ieder geval niet.
ja leuk verjaardag kado voor isa zal ruud helemaal gek worden.... leuke naam ook isa 2quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef Disana het volgende:
Bief heeft haar poot nu wel vaak gestrekt en ze is wat onrustig met haar hoofd. Het zal wel weer loos alarm zijn, maar wat zou het leuk zijn als het kalfje vandaag werd geboren.
Duurt nog 36 uur want zolang deed Colinda er ook over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef Disana het volgende:
Bief heeft haar poot nu wel vaak gestrekt en ze is wat onrustig met haar hoofd. Het zal wel weer loos alarm zijn, maar wat zou het leuk zijn als het kalfje vandaag werd geboren.
Voor Isa zullen samen alvast gaan persen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef Disana het volgende:
o dus colinda is dus ook een koequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duurt nog 36 uur want zolang deed Colinda er ook over.
Lijkt wel of ze niet rustig ademt maar hijgtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef Disana het volgende:
Zie je dat, met die poten? Ze strekt ze opnieuw.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze niet rustig ademt maar hijgt
Had Colly geen stuitbevalling? Ow dat moet natuurlijk bij de geboorte van een kalf ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je dat, met die poten? Ze strekt ze opnieuw.
Had die niet een doodgeboren vrucht opgehangen? Zoiets las ik hier vanavond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zoverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je dat, met die poten? Ze strekt ze opnieuw.
Stiertje?quote:
Joshua?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Had die niet een doodgeboren vrucht opgehangen? Zoiets las ik hier vanavond.
Irritant die vrouwen, die constant hun bevallingen opnieuw beleven en anderen er zonodig deelgenoot van moeten makenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Had Colly geen stuitbevalling? Ow dat moet natuurlijk bij de geboorte van een kalf ...
Alles beter dan Rubiquote:
is al een stukje uit .....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
koe gaat bevallen echt waar dit keer ze draait om
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Irritant die vrouwen, die constant hun bevallingen opnieuw beleven en anderen er zonodig deelgenoot van moeten maken
Jazekerquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef UtoStreamer het volgende:
op d'r verjaardag ook he! 48 minuten op d'r verjaardag, hoe gaaf is dat !
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef Paco55 het volgende:
Wat een prachtig verjaardags cadeau voor onze ISABELLA!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
Geweldig, ik was bang dat ik het zou missen.
Ongelooflijk zoals ze het uitkient!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef UtoStreamer het volgende:
quote:
Kinderbedtijd voor jouquote:
Aansteller.quote:
VET gaaf !!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef UtoStreamer het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja leuk verjaardag kado voor isa zal ruud helemaal gek worden.... leuke naam ook isa 2
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het in de agenda gezet dus iedereen krijgt een melding
Chanel ook .. Chanel ..... ?!?!?! Het komt ... het komt !!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Disana het volgende:
Geweldig, ik was bang dat ik het zou missen.
Terugduwen toch? Tot ie groot en sterk is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
Moeten ze niet aan die poten trekken dan? Ik weet niet hoor, het is mijn eerste koe bevalling
Verpleegkundige toch ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef rico80 het volgende:
Wat zegt Isa nou, is dat de baarmoeder die eruit komt?
Classic Ruud.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Flow3r het volgende:
Met RUST laten zei de boer, Ruud zit er weer met zijn tengels aan
daarom komt john ook maar deze heeft al meerdere kalfjes gehad volgens johnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef Joezi het volgende:
Help dat beest een beetje, dit is echt walgelijk, Gefokte koeien kunnen niet normaal bevallen.
Ik wil Ruud ook helemaal niet zien en horen. Ik wil gewoon de koe zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Mooi ook dat : Isabella zenderkamer en niet Ruud
Neem even een pammetje, ze doet precies wat Klaver zei. Ruud daarentegen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat Isa hier slecht mee om, ze is toch doktersassistente, trek dat gedrocht eruit. Ik vind dit echt niet kunnen zo.
ze mogen niks doen, John komt eraanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat Isa hier slecht mee om, ze is toch doktersassistente, trek dat gedrocht eruit. Ik vind dit echt niet kunnen zo.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil Ruud ook helemaal niet zien en horen. Ik wil gewoon de koe zien.
Ruud duwt het terug zodat het pas morgen ter wereld komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Zie je het niet meisje? Rustig maar.
Hou je debiele kutbek, dorpsidioot.
Nee dat doen ze pas wanneer het niet natuurlijk naar buiten komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
Moeten ze niet aan die poten trekken dan? Ik weet niet hoor, het is mijn eerste koe bevalling
Rustig maar prinsesjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Terugduwen toch? Tot ie groot en sterk is.
Die hele verlostang constructie mag sinds vorig jaar niet meer. Was nog een heel gedoe over. Wat een Partij van de Dieren puntje waar niet echt goed over nagedacht was. Maar hij wordt nog gewoon gebruikt, denk alleen dat dat nu lastig is omdat het op TV komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Nee dat doen ze pas wanneer het niet natuurlijk naar buiten komt.
Jip, elke dag een stukje wandelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef isax het volgende:
heeft die koe wel zwangerschaps gymastiek gedaan?
een paar weken lang rondjes om de loodsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef isax het volgende:
Ruud heeft ook een Jan Klaassensyndroomquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
ik zeg dokter joezi weet hetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Echt walgelijk dat beest zolang laten lijden, het kalf ligt verkeerd om. Ze moeten kiezen of het kalf of de koe.
Ik denk dat ze voor die andere koe moeten kiezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
Echt walgelijk dat beest zolang laten lijden, het kalf ligt verkeerd om. Ze moeten kiezen of het kalf of de koe.
De koe natuurlijk, die is groterquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een toeval op Isa's verjaardag, is gewoon gescript.
Jawel, de laatste twee weken iedere dag een kwartier lopen met staatsmongolen ....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef isax het volgende:
Ja, dankzij Isabellaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hebben ze ondertussen al dat slot van de poort gehaald?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
kssst wegwezen, jij hoort niet in de COS
Ja wil dat gezicht van Ruud en Bil wel zien dus laat het kalfje maar komen vandaagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:42 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja leuk verjaardag kado voor isa zal ruud helemaal gek worden.... leuke naam ook isa 2
Hij gaat zo met olijfolie toucheren denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
'Goed zo meissie, goed zo meissie'
Of het nu een koe, een kalf, een kip of Billy is, altijd dezelfde domme tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |